La mare de Kiko Jiménez ataca a una col·laboradora de ‘Sálvame’: “Té molt a callar”

Ejemplo de shortcode con estilo
  Esta setmana, Kiko Jiménez va tindre un dur enfrontament en el plató de ‘Sálvame’ amb un dels ex dels millors amics de la seua núvia, Sergi Ferré. El reporter va comptar amb tot luxe de detalls l’última i definitiva brega que van tindre els dos i Sofía Suescún durant les seues vacances a Eivissa el setembre del 2020. Ferré va parlar […]

 

Esta setmana, Kiko Jiménez va tindre un dur enfrontament en el plató de ‘Sálvame’ amb un dels ex dels millors amics de la seua núvia, Sergi Ferré. El reporter va comptar amb tot luxe de detalls l’última i definitiva brega que van tindre els dos i Sofía Suescún durant les seues vacances a Eivissa el setembre del 2020.

Ferré va parlar d’uns mals “hàbits de consum” que va tindre Kiko en una d’eixes nits en una casa que els havia deixat un amic seu a l’illa pitiusa; hàbits que Kiko, que era present en el plató, no va desmentir.
Sergi Ferré: «Que tingues un fill ximple no és culpa teua»

Segons el periodista, ell li ho va explicar a la seua amiga, Sofía Suescun, perquè obrira els ulls respecte als costums del seu nuvi, però eixa conversa va molestar tant a la parella que van marxar de l’illa abans que s’acabaren les vacances. Ara, la seua la mare de Kiko, Carmina Jiménez, ha eixit del seu confinament – ja està vacunada – ara ve al programa a defensar al seu fill.

 

El meu fill no regala vestits ni li neteja el cul a ningú

 

Carmina no sols ha dit que el seu fill «no porta mala vida» – i de portar-la, ella l’ajudaria – i que «es fuma un cigar de tant en tant», sinó que també ha carregat contra els col·laboradors que, durant la discussió de l’altre dia, es van ficar al mig: «Belén Esteban té molt a callar. El que passa és que el meu fill no regala vestits ni li neteja el cul a ningú».
 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.