8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

María José Campanario: una altra que se suma al carro de la tele

 

Belén Esteban i María José Campanario són de les dos dones de les quals més es parla en la premsa rosa des de fa anys. Jesulín d’Ubrique, ex de la primera i espòs de la segona, és el responsable del protagonisme d’elles. Ho és quan, per la seua actitud o el seu desigual tracte als fills que té amb l’una i l’altra, ha fet que entren en conflicte.

La manera de dirimir els xocs que han tingut han sigut diferents. La de Sant Blas ho ha fet parlant en ‘Sálvame’. L’actual dona del torero, per part seua, ha optat pel silenci en molts casos, amb alguna exclusiva pel mig.

Fins al moment podíem dir que estaven enfrontades per molts aspectes personals. No obstant això, a partir d’ara es convertiran en rivals professionals en els mitjans. I és que la ‘princesa del poble’ està treballant en Telecinco i l’odontòloga acaba de fitxar per Antena 3.

 

La dona de Jesulín decideix fer el salt definitiu a la televisió

 

Sempre s’ha ressaltat que María José Campanario, excepte moments puntuals, ha rebutjat als mitjans. Tot el contrari que Belén Esteban. I és que esta, des que es va separar del destre, ha desenvolupat la seua carrera precisament en televisió.

No obstant això, l’actual parella del gadità sembla haver canviat d’opinió. Ara ha decidit gaudir d’una aventura en la pantalla petita.

María José Campanario participarà com a convidada en un programa d’Antena 3.

La dona de Jesulín d’Ubrique col·laborarà en ‘El Desafío‘, espai en el qual compartirà plató amb el seu marit. Segons revela la revista Setmana, l’odontòloga se sotmetrà a la prova de l’apnea, una de les més dures del concurs, com pot veure’s en una de les fotos que mostra la publicació.

El repte consisteix a aguantar el major temps possible dins de l’aigua sense respirar.

El torero ja ha començat a preparar-se. I en este procés és quan ha sorgit la proposta de convidar que també ho faça la seua dona. Ella ha acceptat encantada.

Este serà el salt definitiu de la famosa a la televisió. Ho donarà després d’haver rebutjat propostes per a col·laborar en espais com ‘El Hormiguero’. I també després d’haver aparegut breument en el programa ‘Dos parelles i un destí’ en el qual va participar el seu marit.

 

La de Sant Blas i l’odontòloga lluitaran per l’audiència

 

Veient la morbositat que susciten estes dos dones, segur que Antena 3 i Telecinco no dubten a enfrontar-les en la graella. Així, és possible que puga succeir si coincideixen en dia i horari d’emissió ‘El Desafío’ i el ‘Deluxe’. No obstant això, només podrà guanyar una.

Siga com siga, el que és cert és que sembla que María José Campanario i Belén Esteban semblen estar destinades a compartir. I no ens referim ja a Jesulín sinó a treballs en televisió.

No obstant això, el que és cert és que la col·laboradora de ‘Sálvame‘ té ja molta experiència en estes lides. Tot el contrari que l’esposa del torero que és ‘novençana’. Això sí, no seria descartable que, una vegada prove la vivència, s’anime a continuar treballant en la pantalla petita.

Caldrà esperar per a veure si eixe enfrontament mediàtic es produeix. I, sobretot, per a saber el nom de la qual aconseguirà proclamar-se vencedora d’este.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.