María José Campanario: una altra que se suma al carro de la tele

 

Belén Esteban i María José Campanario són de les dos dones de les quals més es parla en la premsa rosa des de fa anys. Jesulín d’Ubrique, ex de la primera i espòs de la segona, és el responsable del protagonisme d’elles. Ho és quan, per la seua actitud o el seu desigual tracte als fills que té amb l’una i l’altra, ha fet que entren en conflicte.

La manera de dirimir els xocs que han tingut han sigut diferents. La de Sant Blas ho ha fet parlant en ‘Sálvame’. L’actual dona del torero, per part seua, ha optat pel silenci en molts casos, amb alguna exclusiva pel mig.

Fins al moment podíem dir que estaven enfrontades per molts aspectes personals. No obstant això, a partir d’ara es convertiran en rivals professionals en els mitjans. I és que la ‘princesa del poble’ està treballant en Telecinco i l’odontòloga acaba de fitxar per Antena 3.

 

La dona de Jesulín decideix fer el salt definitiu a la televisió

 

Sempre s’ha ressaltat que María José Campanario, excepte moments puntuals, ha rebutjat als mitjans. Tot el contrari que Belén Esteban. I és que esta, des que es va separar del destre, ha desenvolupat la seua carrera precisament en televisió.

No obstant això, l’actual parella del gadità sembla haver canviat d’opinió. Ara ha decidit gaudir d’una aventura en la pantalla petita.

María José Campanario participarà com a convidada en un programa d’Antena 3.

La dona de Jesulín d’Ubrique col·laborarà en ‘El Desafío‘, espai en el qual compartirà plató amb el seu marit. Segons revela la revista Setmana, l’odontòloga se sotmetrà a la prova de l’apnea, una de les més dures del concurs, com pot veure’s en una de les fotos que mostra la publicació.

El repte consisteix a aguantar el major temps possible dins de l’aigua sense respirar.

El torero ja ha començat a preparar-se. I en este procés és quan ha sorgit la proposta de convidar que també ho faça la seua dona. Ella ha acceptat encantada.

Este serà el salt definitiu de la famosa a la televisió. Ho donarà després d’haver rebutjat propostes per a col·laborar en espais com ‘El Hormiguero’. I també després d’haver aparegut breument en el programa ‘Dos parelles i un destí’ en el qual va participar el seu marit.

 

La de Sant Blas i l’odontòloga lluitaran per l’audiència

 

Veient la morbositat que susciten estes dos dones, segur que Antena 3 i Telecinco no dubten a enfrontar-les en la graella. Així, és possible que puga succeir si coincideixen en dia i horari d’emissió ‘El Desafío’ i el ‘Deluxe’. No obstant això, només podrà guanyar una.

Siga com siga, el que és cert és que sembla que María José Campanario i Belén Esteban semblen estar destinades a compartir. I no ens referim ja a Jesulín sinó a treballs en televisió.

No obstant això, el que és cert és que la col·laboradora de ‘Sálvame‘ té ja molta experiència en estes lides. Tot el contrari que l’esposa del torero que és ‘novençana’. Això sí, no seria descartable que, una vegada prove la vivència, s’anime a continuar treballant en la pantalla petita.

Caldrà esperar per a veure si eixe enfrontament mediàtic es produeix. I, sobretot, per a saber el nom de la qual aconseguirà proclamar-se vencedora d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.