17.2 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

María José Campanario: una altra que se suma al carro de la tele

 

Belén Esteban i María José Campanario són de les dos dones de les quals més es parla en la premsa rosa des de fa anys. Jesulín d’Ubrique, ex de la primera i espòs de la segona, és el responsable del protagonisme d’elles. Ho és quan, per la seua actitud o el seu desigual tracte als fills que té amb l’una i l’altra, ha fet que entren en conflicte.

La manera de dirimir els xocs que han tingut han sigut diferents. La de Sant Blas ho ha fet parlant en ‘Sálvame’. L’actual dona del torero, per part seua, ha optat pel silenci en molts casos, amb alguna exclusiva pel mig.

Fins al moment podíem dir que estaven enfrontades per molts aspectes personals. No obstant això, a partir d’ara es convertiran en rivals professionals en els mitjans. I és que la ‘princesa del poble’ està treballant en Telecinco i l’odontòloga acaba de fitxar per Antena 3.

 

La dona de Jesulín decideix fer el salt definitiu a la televisió

 

Sempre s’ha ressaltat que María José Campanario, excepte moments puntuals, ha rebutjat als mitjans. Tot el contrari que Belén Esteban. I és que esta, des que es va separar del destre, ha desenvolupat la seua carrera precisament en televisió.

No obstant això, l’actual parella del gadità sembla haver canviat d’opinió. Ara ha decidit gaudir d’una aventura en la pantalla petita.

María José Campanario participarà com a convidada en un programa d’Antena 3.

La dona de Jesulín d’Ubrique col·laborarà en ‘El Desafío‘, espai en el qual compartirà plató amb el seu marit. Segons revela la revista Setmana, l’odontòloga se sotmetrà a la prova de l’apnea, una de les més dures del concurs, com pot veure’s en una de les fotos que mostra la publicació.

El repte consisteix a aguantar el major temps possible dins de l’aigua sense respirar.

El torero ja ha començat a preparar-se. I en este procés és quan ha sorgit la proposta de convidar que també ho faça la seua dona. Ella ha acceptat encantada.

Este serà el salt definitiu de la famosa a la televisió. Ho donarà després d’haver rebutjat propostes per a col·laborar en espais com ‘El Hormiguero’. I també després d’haver aparegut breument en el programa ‘Dos parelles i un destí’ en el qual va participar el seu marit.

 

La de Sant Blas i l’odontòloga lluitaran per l’audiència

 

Veient la morbositat que susciten estes dos dones, segur que Antena 3 i Telecinco no dubten a enfrontar-les en la graella. Així, és possible que puga succeir si coincideixen en dia i horari d’emissió ‘El Desafío’ i el ‘Deluxe’. No obstant això, només podrà guanyar una.

Siga com siga, el que és cert és que sembla que María José Campanario i Belén Esteban semblen estar destinades a compartir. I no ens referim ja a Jesulín sinó a treballs en televisió.

No obstant això, el que és cert és que la col·laboradora de ‘Sálvame‘ té ja molta experiència en estes lides. Tot el contrari que l’esposa del torero que és ‘novençana’. Això sí, no seria descartable que, una vegada prove la vivència, s’anime a continuar treballant en la pantalla petita.

Caldrà esperar per a veure si eixe enfrontament mediàtic es produeix. I, sobretot, per a saber el nom de la qual aconseguirà proclamar-se vencedora d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.