María José Campanario: una altra que se suma al carro de la tele

 

Belén Esteban i María José Campanario són de les dos dones de les quals més es parla en la premsa rosa des de fa anys. Jesulín d’Ubrique, ex de la primera i espòs de la segona, és el responsable del protagonisme d’elles. Ho és quan, per la seua actitud o el seu desigual tracte als fills que té amb l’una i l’altra, ha fet que entren en conflicte.

La manera de dirimir els xocs que han tingut han sigut diferents. La de Sant Blas ho ha fet parlant en ‘Sálvame’. L’actual dona del torero, per part seua, ha optat pel silenci en molts casos, amb alguna exclusiva pel mig.

Fins al moment podíem dir que estaven enfrontades per molts aspectes personals. No obstant això, a partir d’ara es convertiran en rivals professionals en els mitjans. I és que la ‘princesa del poble’ està treballant en Telecinco i l’odontòloga acaba de fitxar per Antena 3.

 

La dona de Jesulín decideix fer el salt definitiu a la televisió

 

Sempre s’ha ressaltat que María José Campanario, excepte moments puntuals, ha rebutjat als mitjans. Tot el contrari que Belén Esteban. I és que esta, des que es va separar del destre, ha desenvolupat la seua carrera precisament en televisió.

No obstant això, l’actual parella del gadità sembla haver canviat d’opinió. Ara ha decidit gaudir d’una aventura en la pantalla petita.

María José Campanario participarà com a convidada en un programa d’Antena 3.

La dona de Jesulín d’Ubrique col·laborarà en ‘El Desafío‘, espai en el qual compartirà plató amb el seu marit. Segons revela la revista Setmana, l’odontòloga se sotmetrà a la prova de l’apnea, una de les més dures del concurs, com pot veure’s en una de les fotos que mostra la publicació.

El repte consisteix a aguantar el major temps possible dins de l’aigua sense respirar.

El torero ja ha començat a preparar-se. I en este procés és quan ha sorgit la proposta de convidar que també ho faça la seua dona. Ella ha acceptat encantada.

Este serà el salt definitiu de la famosa a la televisió. Ho donarà després d’haver rebutjat propostes per a col·laborar en espais com ‘El Hormiguero’. I també després d’haver aparegut breument en el programa ‘Dos parelles i un destí’ en el qual va participar el seu marit.

 

La de Sant Blas i l’odontòloga lluitaran per l’audiència

 

Veient la morbositat que susciten estes dos dones, segur que Antena 3 i Telecinco no dubten a enfrontar-les en la graella. Així, és possible que puga succeir si coincideixen en dia i horari d’emissió ‘El Desafío’ i el ‘Deluxe’. No obstant això, només podrà guanyar una.

Siga com siga, el que és cert és que sembla que María José Campanario i Belén Esteban semblen estar destinades a compartir. I no ens referim ja a Jesulín sinó a treballs en televisió.

No obstant això, el que és cert és que la col·laboradora de ‘Sálvame‘ té ja molta experiència en estes lides. Tot el contrari que l’esposa del torero que és ‘novençana’. Això sí, no seria descartable que, una vegada prove la vivència, s’anime a continuar treballant en la pantalla petita.

Caldrà esperar per a veure si eixe enfrontament mediàtic es produeix. I, sobretot, per a saber el nom de la qual aconseguirà proclamar-se vencedora d’este.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat en la CV-800 a Xixona

Un vianant ha mort després de ser atropellat en la CV-800, a l'altura del km 25,5 en el terme de Xixona. El succés es va produir a les 19.10 hores d'ahir, segons la DGT.

Troben cadàver sense cames en una planta de reciclatge de Paterna sense indicis de criminalitat

Un cadàver amb les cames amputades ha sigut trobat de matinada en una planta de reciclatge del polígon Font del Pitxer, a Paterna. Les primeres perquisicions han descartat indicis de criminalitat i apunten a una mort accidental o natural.

Sis comunitats en alerta per neu, pluja, vent i temporal amb Andalusia en nivell taronja

Andalusia activa el nivell taronja per nevades a Granada, mentres Balears, Comunitat Valenciana, Castella-la Manxa, Múrcia i Canàries mantenen avisos grocs per pluja, neu, vent i mala mar. S'esperen ruixats forts en l'est i acumulacions de neu en cotes mitjanes i altes.

Investiguen a un motorista per circular a 186 km/h en una via de 90 a Requena

La Guàrdia Civil investiga a un conductor de 35 anys detectat a 186 km/h en la N-330, limitada a 90. Se li atribuïx un delicte contra la seguretat viària.

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.