María José Campanario: una altra que se suma al carro de la tele

 

Belén Esteban i María José Campanario són de les dos dones de les quals més es parla en la premsa rosa des de fa anys. Jesulín d’Ubrique, ex de la primera i espòs de la segona, és el responsable del protagonisme d’elles. Ho és quan, per la seua actitud o el seu desigual tracte als fills que té amb l’una i l’altra, ha fet que entren en conflicte.

La manera de dirimir els xocs que han tingut han sigut diferents. La de Sant Blas ho ha fet parlant en ‘Sálvame’. L’actual dona del torero, per part seua, ha optat pel silenci en molts casos, amb alguna exclusiva pel mig.

Fins al moment podíem dir que estaven enfrontades per molts aspectes personals. No obstant això, a partir d’ara es convertiran en rivals professionals en els mitjans. I és que la ‘princesa del poble’ està treballant en Telecinco i l’odontòloga acaba de fitxar per Antena 3.

 

La dona de Jesulín decideix fer el salt definitiu a la televisió

 

Sempre s’ha ressaltat que María José Campanario, excepte moments puntuals, ha rebutjat als mitjans. Tot el contrari que Belén Esteban. I és que esta, des que es va separar del destre, ha desenvolupat la seua carrera precisament en televisió.

No obstant això, l’actual parella del gadità sembla haver canviat d’opinió. Ara ha decidit gaudir d’una aventura en la pantalla petita.

María José Campanario participarà com a convidada en un programa d’Antena 3.

La dona de Jesulín d’Ubrique col·laborarà en ‘El Desafío‘, espai en el qual compartirà plató amb el seu marit. Segons revela la revista Setmana, l’odontòloga se sotmetrà a la prova de l’apnea, una de les més dures del concurs, com pot veure’s en una de les fotos que mostra la publicació.

El repte consisteix a aguantar el major temps possible dins de l’aigua sense respirar.

El torero ja ha començat a preparar-se. I en este procés és quan ha sorgit la proposta de convidar que també ho faça la seua dona. Ella ha acceptat encantada.

Este serà el salt definitiu de la famosa a la televisió. Ho donarà després d’haver rebutjat propostes per a col·laborar en espais com ‘El Hormiguero’. I també després d’haver aparegut breument en el programa ‘Dos parelles i un destí’ en el qual va participar el seu marit.

 

La de Sant Blas i l’odontòloga lluitaran per l’audiència

 

Veient la morbositat que susciten estes dos dones, segur que Antena 3 i Telecinco no dubten a enfrontar-les en la graella. Així, és possible que puga succeir si coincideixen en dia i horari d’emissió ‘El Desafío’ i el ‘Deluxe’. No obstant això, només podrà guanyar una.

Siga com siga, el que és cert és que sembla que María José Campanario i Belén Esteban semblen estar destinades a compartir. I no ens referim ja a Jesulín sinó a treballs en televisió.

No obstant això, el que és cert és que la col·laboradora de ‘Sálvame‘ té ja molta experiència en estes lides. Tot el contrari que l’esposa del torero que és ‘novençana’. Això sí, no seria descartable que, una vegada prove la vivència, s’anime a continuar treballant en la pantalla petita.

Caldrà esperar per a veure si eixe enfrontament mediàtic es produeix. I, sobretot, per a saber el nom de la qual aconseguirà proclamar-se vencedora d’este.

Últimes notícies

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.
FILMOTECA D'ESTIU