María Patiño desvela la relació que va mantindre amb Rafael Amargo

La periodista María Patiño al plató de 'Sálvame'

María Patiño ha revelat la relació que va mantindre amb Rafael Amargo | Telecinco

 

Rafael Amargo és el famós del nostre país que està de màxima actualitat i, a través d’ell, María Patiño. El ‘bailaor’ ha sigut detingut per dos delictes: un de tràfic de drogues i un altre d’organització criminal. Una detenció que s’ha produït poques hores abans que este duguera a terme l’estrena de l’obra ‘Yerma’, en el Teatre La Latina de Madrid. La col·laboradora de ‘Sálvame’ també ha sigut protagonista arran d’este succés. I és que ha reconegut la mala relació que va mantindre amb l’artista fa un temps.

 

Patiño revela el que ha passat amb Amargo

En el programa de Telecinco s’ha explicat, pas a pas, la situació que està vivint el ‘bailaor’ en estos moments. I això ha servit per a que alguns dels col·laboradors de l’espai, com Kiko Matamoros, hagen reconegut que el coneixen. És més, este fins i tot ha arribat a dir que li té cert afecte.

 

No obstant això, altres dels presents no han parlat precisament bé i, entre estos s’ha trobat María Patiño. En concret, esta ha reconegut que temps enrere va tindre un greu enfrontament amb Rafael Amargo, dient: «He tingut problemes amb ell. Sé la cara que té Rafael Amargo perquè ho he viscut jo en primera persona». En este sentit, ha afegit: «És molt temperamental i no permet que ningú li diga les veritats a la cara».

Rafael Amargo posa somrient

Rafael Amargo, segons Patiño, té un caràcter complicat | GTRES

El problema en qüestió que els va enfrontar

Després de revelar que havia tingut un incident amb l’artista, Patiño ha volgut donar algun detall més al respecte. D’esta forma, no ha dubtat en indicar que l’enfrontament entre els dos va eixir, pareix que, perquè ella va optar per eixir en defensa de les ballarines que treballaven amb ell.

 

Unes dones que no rebien el tracte merescut i que es van queixar d’això. La col·laboradora ha deixat molt clar que «menyspreava als que no estaven al seu nivell. És una persona dèspota. Es considera un geni i creu que la resta de la humanitat ha d’estar baix dels seus peus». D’esta manera, venia a deixar clar que, independentment de la seua vàlua com a artista, Maria no veu amb bons ulls al ‘bailaor’.

 

Es revelen més situacions difícils per a Rafael Amargo

A demés, de Patiño, hi ha un altre col·laborador que ha aprofundit en la situació que està vivint el detingut. En concret, no ha dubtat en manifestar que «Rafa està malalt, té addicció. L’any passat, per exemple, va intentar entrar en ‘GH VIP’ i no va passar el càsting». És més, ha afegit que es va internar en un centre de desintoxicació, però que el va acabar abandonant.

 

I això sense passar per alt que en estes hores han eixit a la llum els numerosos deutes que té el ‘bailaor’. Uns deutes que el van portar a haver de llogar una habitació en un pis d’una dona, a la que va arribar suposadament a agredir. D’esta forma, ho ha explicat fa unes hores la dona en qüestió en ‘El programa d’AR’. El que esta ha dit és que quan Rafael Amargo va deixar de pagar l’habitació: «intente parlar amb ell a les bones, per a que se’n vaja o perquè em pague. Ell m’agafa del coll, se’n va a la seua habitació i comença a amenaçar-me».

 

Un succés que va continuar, després, «va destrossar l’habitació, va deixar la casa completament destrossada». Això sí, ha reconegut que durant els primers mesos la convivència amb ell va ser perfecta, però que el ‘bailaor’, «poc abans de 2019, va començar a canviar». A demés, ha explicat que ell li va exposar que tenia un problema d’addicció i que «l’he vist amb gent entrar ma casa amb molt de material».

 

 

D’esta manera, María Patiño no és l’única persona a la que s’ha enfrontat Rafael Amargo, que ara viu un dels moments més durs de la seua vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.