María Patiño desvela la relació que va mantindre amb Rafael Amargo

La periodista María Patiño al plató de 'Sálvame'

María Patiño ha revelat la relació que va mantindre amb Rafael Amargo | Telecinco

 

Rafael Amargo és el famós del nostre país que està de màxima actualitat i, a través d’ell, María Patiño. El ‘bailaor’ ha sigut detingut per dos delictes: un de tràfic de drogues i un altre d’organització criminal. Una detenció que s’ha produït poques hores abans que este duguera a terme l’estrena de l’obra ‘Yerma’, en el Teatre La Latina de Madrid. La col·laboradora de ‘Sálvame’ també ha sigut protagonista arran d’este succés. I és que ha reconegut la mala relació que va mantindre amb l’artista fa un temps.

 

Patiño revela el que ha passat amb Amargo

En el programa de Telecinco s’ha explicat, pas a pas, la situació que està vivint el ‘bailaor’ en estos moments. I això ha servit per a que alguns dels col·laboradors de l’espai, com Kiko Matamoros, hagen reconegut que el coneixen. És més, este fins i tot ha arribat a dir que li té cert afecte.

 

No obstant això, altres dels presents no han parlat precisament bé i, entre estos s’ha trobat María Patiño. En concret, esta ha reconegut que temps enrere va tindre un greu enfrontament amb Rafael Amargo, dient: «He tingut problemes amb ell. Sé la cara que té Rafael Amargo perquè ho he viscut jo en primera persona». En este sentit, ha afegit: «És molt temperamental i no permet que ningú li diga les veritats a la cara».

Rafael Amargo posa somrient

Rafael Amargo, segons Patiño, té un caràcter complicat | GTRES

El problema en qüestió que els va enfrontar

Després de revelar que havia tingut un incident amb l’artista, Patiño ha volgut donar algun detall més al respecte. D’esta forma, no ha dubtat en indicar que l’enfrontament entre els dos va eixir, pareix que, perquè ella va optar per eixir en defensa de les ballarines que treballaven amb ell.

 

Unes dones que no rebien el tracte merescut i que es van queixar d’això. La col·laboradora ha deixat molt clar que «menyspreava als que no estaven al seu nivell. És una persona dèspota. Es considera un geni i creu que la resta de la humanitat ha d’estar baix dels seus peus». D’esta manera, venia a deixar clar que, independentment de la seua vàlua com a artista, Maria no veu amb bons ulls al ‘bailaor’.

 

Es revelen més situacions difícils per a Rafael Amargo

A demés, de Patiño, hi ha un altre col·laborador que ha aprofundit en la situació que està vivint el detingut. En concret, no ha dubtat en manifestar que «Rafa està malalt, té addicció. L’any passat, per exemple, va intentar entrar en ‘GH VIP’ i no va passar el càsting». És més, ha afegit que es va internar en un centre de desintoxicació, però que el va acabar abandonant.

 

I això sense passar per alt que en estes hores han eixit a la llum els numerosos deutes que té el ‘bailaor’. Uns deutes que el van portar a haver de llogar una habitació en un pis d’una dona, a la que va arribar suposadament a agredir. D’esta forma, ho ha explicat fa unes hores la dona en qüestió en ‘El programa d’AR’. El que esta ha dit és que quan Rafael Amargo va deixar de pagar l’habitació: «intente parlar amb ell a les bones, per a que se’n vaja o perquè em pague. Ell m’agafa del coll, se’n va a la seua habitació i comença a amenaçar-me».

 

Un succés que va continuar, després, «va destrossar l’habitació, va deixar la casa completament destrossada». Això sí, ha reconegut que durant els primers mesos la convivència amb ell va ser perfecta, però que el ‘bailaor’, «poc abans de 2019, va començar a canviar». A demés, ha explicat que ell li va exposar que tenia un problema d’addicció i que «l’he vist amb gent entrar ma casa amb molt de material».

 

 

D’esta manera, María Patiño no és l’única persona a la que s’ha enfrontat Rafael Amargo, que ara viu un dels moments més durs de la seua vida.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU