12.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

María Patiño desvela la relació que va mantindre amb Rafael Amargo

La periodista María Patiño al plató de 'Sálvame'

María Patiño ha revelat la relació que va mantindre amb Rafael Amargo | Telecinco

 

Rafael Amargo és el famós del nostre país que està de màxima actualitat i, a través d’ell, María Patiño. El ‘bailaor’ ha sigut detingut per dos delictes: un de tràfic de drogues i un altre d’organització criminal. Una detenció que s’ha produït poques hores abans que este duguera a terme l’estrena de l’obra ‘Yerma’, en el Teatre La Latina de Madrid. La col·laboradora de ‘Sálvame’ també ha sigut protagonista arran d’este succés. I és que ha reconegut la mala relació que va mantindre amb l’artista fa un temps.

 

Patiño revela el que ha passat amb Amargo

En el programa de Telecinco s’ha explicat, pas a pas, la situació que està vivint el ‘bailaor’ en estos moments. I això ha servit per a que alguns dels col·laboradors de l’espai, com Kiko Matamoros, hagen reconegut que el coneixen. És més, este fins i tot ha arribat a dir que li té cert afecte.

 

No obstant això, altres dels presents no han parlat precisament bé i, entre estos s’ha trobat María Patiño. En concret, esta ha reconegut que temps enrere va tindre un greu enfrontament amb Rafael Amargo, dient: «He tingut problemes amb ell. Sé la cara que té Rafael Amargo perquè ho he viscut jo en primera persona». En este sentit, ha afegit: «És molt temperamental i no permet que ningú li diga les veritats a la cara».

Rafael Amargo posa somrient

Rafael Amargo, segons Patiño, té un caràcter complicat | GTRES

El problema en qüestió que els va enfrontar

Després de revelar que havia tingut un incident amb l’artista, Patiño ha volgut donar algun detall més al respecte. D’esta forma, no ha dubtat en indicar que l’enfrontament entre els dos va eixir, pareix que, perquè ella va optar per eixir en defensa de les ballarines que treballaven amb ell.

 

Unes dones que no rebien el tracte merescut i que es van queixar d’això. La col·laboradora ha deixat molt clar que «menyspreava als que no estaven al seu nivell. És una persona dèspota. Es considera un geni i creu que la resta de la humanitat ha d’estar baix dels seus peus». D’esta manera, venia a deixar clar que, independentment de la seua vàlua com a artista, Maria no veu amb bons ulls al ‘bailaor’.

 

Es revelen més situacions difícils per a Rafael Amargo

A demés, de Patiño, hi ha un altre col·laborador que ha aprofundit en la situació que està vivint el detingut. En concret, no ha dubtat en manifestar que «Rafa està malalt, té addicció. L’any passat, per exemple, va intentar entrar en ‘GH VIP’ i no va passar el càsting». És més, ha afegit que es va internar en un centre de desintoxicació, però que el va acabar abandonant.

 

I això sense passar per alt que en estes hores han eixit a la llum els numerosos deutes que té el ‘bailaor’. Uns deutes que el van portar a haver de llogar una habitació en un pis d’una dona, a la que va arribar suposadament a agredir. D’esta forma, ho ha explicat fa unes hores la dona en qüestió en ‘El programa d’AR’. El que esta ha dit és que quan Rafael Amargo va deixar de pagar l’habitació: «intente parlar amb ell a les bones, per a que se’n vaja o perquè em pague. Ell m’agafa del coll, se’n va a la seua habitació i comença a amenaçar-me».

 

Un succés que va continuar, després, «va destrossar l’habitació, va deixar la casa completament destrossada». Això sí, ha reconegut que durant els primers mesos la convivència amb ell va ser perfecta, però que el ‘bailaor’, «poc abans de 2019, va començar a canviar». A demés, ha explicat que ell li va exposar que tenia un problema d’addicció i que «l’he vist amb gent entrar ma casa amb molt de material».

 

 

D’esta manera, María Patiño no és l’única persona a la que s’ha enfrontat Rafael Amargo, que ara viu un dels moments més durs de la seua vida.

Últimes notícies

El Decret de Convivència valencià ha entrat en vigor amb més protecció a l’alumnat

La nova norma ha entrat en vigor per a reforçar la protecció de l'alumnat, previndre la violència i el ciberassetjament i consolidar entorns segurs i inclusius. Inclou una coordinació de benestar, límits al mòbil i procediments disciplinaris més àgils.

Generalitat i Ajuntament de València busquen seu temporal per al museu de Sorolla

Generalitat i Ajuntament van acordar buscar una seu provisional, probablement el Museu de la Ciutat, per a exhibir les obres de Sorolla de la Hispanic Society fins al seu trasllat al Palau de les Comunicacions.

Pérez Llorca insistix: el congrés del PPCV serà després de la reconstrucció per la DANA

Pérez Llorca ha reafirmat que el congrés del PPCV es convocarà quan acabe la reconstrucció després de la DANA i sosté que hi ha temps suficient.

L’advocat de Ábalos renúncia al seu defensa a les portes del juí i amb l’exministre a la presó

Carlos Bautista ha presentat la renúncia a la defensa de José Luis Ábalos i ha demanat suspendre terminis per a evitar indefensió. És el segon relleu d'advocats en la causa, amb l'exministre a la presó preventiva i una vista del Suprem fixada per al 15 de gener.

Les últimes pluges eleven les reserves del Xúquer en 21 hm³ i les del Segura en 16 hm³

Les precipitacions han impulsat al Xúquer fins al 51,5% i al Segura al 26,1%, amb pujades de 21 i 16 hm³. El conjunt del país aconseguix el 56,6%.

Pérez Llorca ha assegurat que continuarà buscant pactes amb l’oposició

El president ha reiterat la mà tendida a l'oposició després de reunir-se amb l'alcaldessa de València. Ha apel·lat a baixar la crispació i ha citat la dana com a motiu per a acordar.

Indonèsia manté fins al divendres la busca del xiquet valencià desaparegut en el naufragi de Komodo

Les autoritats indonèsies prolonguen l'operatiu per a localitzar a Quique, de 10 anys, desaparegut des del naufragi del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. Després de trobar el dimarts el cos de Mateo i el casc del vaixell, el pla se centra en superfície i costes.

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.