María Patiño desvela la relació que va mantindre amb Rafael Amargo

La periodista María Patiño al plató de 'Sálvame'

María Patiño ha revelat la relació que va mantindre amb Rafael Amargo | Telecinco

 

Rafael Amargo és el famós del nostre país que està de màxima actualitat i, a través d’ell, María Patiño. El ‘bailaor’ ha sigut detingut per dos delictes: un de tràfic de drogues i un altre d’organització criminal. Una detenció que s’ha produït poques hores abans que este duguera a terme l’estrena de l’obra ‘Yerma’, en el Teatre La Latina de Madrid. La col·laboradora de ‘Sálvame’ també ha sigut protagonista arran d’este succés. I és que ha reconegut la mala relació que va mantindre amb l’artista fa un temps.

 

Patiño revela el que ha passat amb Amargo

En el programa de Telecinco s’ha explicat, pas a pas, la situació que està vivint el ‘bailaor’ en estos moments. I això ha servit per a que alguns dels col·laboradors de l’espai, com Kiko Matamoros, hagen reconegut que el coneixen. És més, este fins i tot ha arribat a dir que li té cert afecte.

 

No obstant això, altres dels presents no han parlat precisament bé i, entre estos s’ha trobat María Patiño. En concret, esta ha reconegut que temps enrere va tindre un greu enfrontament amb Rafael Amargo, dient: «He tingut problemes amb ell. Sé la cara que té Rafael Amargo perquè ho he viscut jo en primera persona». En este sentit, ha afegit: «És molt temperamental i no permet que ningú li diga les veritats a la cara».

Rafael Amargo posa somrient

Rafael Amargo, segons Patiño, té un caràcter complicat | GTRES

El problema en qüestió que els va enfrontar

Després de revelar que havia tingut un incident amb l’artista, Patiño ha volgut donar algun detall més al respecte. D’esta forma, no ha dubtat en indicar que l’enfrontament entre els dos va eixir, pareix que, perquè ella va optar per eixir en defensa de les ballarines que treballaven amb ell.

 

Unes dones que no rebien el tracte merescut i que es van queixar d’això. La col·laboradora ha deixat molt clar que «menyspreava als que no estaven al seu nivell. És una persona dèspota. Es considera un geni i creu que la resta de la humanitat ha d’estar baix dels seus peus». D’esta manera, venia a deixar clar que, independentment de la seua vàlua com a artista, Maria no veu amb bons ulls al ‘bailaor’.

 

Es revelen més situacions difícils per a Rafael Amargo

A demés, de Patiño, hi ha un altre col·laborador que ha aprofundit en la situació que està vivint el detingut. En concret, no ha dubtat en manifestar que «Rafa està malalt, té addicció. L’any passat, per exemple, va intentar entrar en ‘GH VIP’ i no va passar el càsting». És més, ha afegit que es va internar en un centre de desintoxicació, però que el va acabar abandonant.

 

I això sense passar per alt que en estes hores han eixit a la llum els numerosos deutes que té el ‘bailaor’. Uns deutes que el van portar a haver de llogar una habitació en un pis d’una dona, a la que va arribar suposadament a agredir. D’esta forma, ho ha explicat fa unes hores la dona en qüestió en ‘El programa d’AR’. El que esta ha dit és que quan Rafael Amargo va deixar de pagar l’habitació: «intente parlar amb ell a les bones, per a que se’n vaja o perquè em pague. Ell m’agafa del coll, se’n va a la seua habitació i comença a amenaçar-me».

 

Un succés que va continuar, després, «va destrossar l’habitació, va deixar la casa completament destrossada». Això sí, ha reconegut que durant els primers mesos la convivència amb ell va ser perfecta, però que el ‘bailaor’, «poc abans de 2019, va començar a canviar». A demés, ha explicat que ell li va exposar que tenia un problema d’addicció i que «l’he vist amb gent entrar ma casa amb molt de material».

 

 

D’esta manera, María Patiño no és l’única persona a la que s’ha enfrontat Rafael Amargo, que ara viu un dels moments més durs de la seua vida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama al Consell totes les factures dels gastos dels expresidents entre 2023 i 2026

La coalició demana els tiquets detallats de gasolina, dietes i allotjaments i torna a posar el focus en el cost de l’Oficina dels expresidents

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.