María Patiño desvela la relació que va mantindre amb Rafael Amargo

La periodista María Patiño al plató de 'Sálvame'

María Patiño ha revelat la relació que va mantindre amb Rafael Amargo | Telecinco

 

Rafael Amargo és el famós del nostre país que està de màxima actualitat i, a través d’ell, María Patiño. El ‘bailaor’ ha sigut detingut per dos delictes: un de tràfic de drogues i un altre d’organització criminal. Una detenció que s’ha produït poques hores abans que este duguera a terme l’estrena de l’obra ‘Yerma’, en el Teatre La Latina de Madrid. La col·laboradora de ‘Sálvame’ també ha sigut protagonista arran d’este succés. I és que ha reconegut la mala relació que va mantindre amb l’artista fa un temps.

 

Patiño revela el que ha passat amb Amargo

En el programa de Telecinco s’ha explicat, pas a pas, la situació que està vivint el ‘bailaor’ en estos moments. I això ha servit per a que alguns dels col·laboradors de l’espai, com Kiko Matamoros, hagen reconegut que el coneixen. És més, este fins i tot ha arribat a dir que li té cert afecte.

 

No obstant això, altres dels presents no han parlat precisament bé i, entre estos s’ha trobat María Patiño. En concret, esta ha reconegut que temps enrere va tindre un greu enfrontament amb Rafael Amargo, dient: «He tingut problemes amb ell. Sé la cara que té Rafael Amargo perquè ho he viscut jo en primera persona». En este sentit, ha afegit: «És molt temperamental i no permet que ningú li diga les veritats a la cara».

Rafael Amargo posa somrient

Rafael Amargo, segons Patiño, té un caràcter complicat | GTRES

El problema en qüestió que els va enfrontar

Després de revelar que havia tingut un incident amb l’artista, Patiño ha volgut donar algun detall més al respecte. D’esta forma, no ha dubtat en indicar que l’enfrontament entre els dos va eixir, pareix que, perquè ella va optar per eixir en defensa de les ballarines que treballaven amb ell.

 

Unes dones que no rebien el tracte merescut i que es van queixar d’això. La col·laboradora ha deixat molt clar que «menyspreava als que no estaven al seu nivell. És una persona dèspota. Es considera un geni i creu que la resta de la humanitat ha d’estar baix dels seus peus». D’esta manera, venia a deixar clar que, independentment de la seua vàlua com a artista, Maria no veu amb bons ulls al ‘bailaor’.

 

Es revelen més situacions difícils per a Rafael Amargo

A demés, de Patiño, hi ha un altre col·laborador que ha aprofundit en la situació que està vivint el detingut. En concret, no ha dubtat en manifestar que «Rafa està malalt, té addicció. L’any passat, per exemple, va intentar entrar en ‘GH VIP’ i no va passar el càsting». És més, ha afegit que es va internar en un centre de desintoxicació, però que el va acabar abandonant.

 

I això sense passar per alt que en estes hores han eixit a la llum els numerosos deutes que té el ‘bailaor’. Uns deutes que el van portar a haver de llogar una habitació en un pis d’una dona, a la que va arribar suposadament a agredir. D’esta forma, ho ha explicat fa unes hores la dona en qüestió en ‘El programa d’AR’. El que esta ha dit és que quan Rafael Amargo va deixar de pagar l’habitació: «intente parlar amb ell a les bones, per a que se’n vaja o perquè em pague. Ell m’agafa del coll, se’n va a la seua habitació i comença a amenaçar-me».

 

Un succés que va continuar, després, «va destrossar l’habitació, va deixar la casa completament destrossada». Això sí, ha reconegut que durant els primers mesos la convivència amb ell va ser perfecta, però que el ‘bailaor’, «poc abans de 2019, va començar a canviar». A demés, ha explicat que ell li va exposar que tenia un problema d’addicció i que «l’he vist amb gent entrar ma casa amb molt de material».

 

 

D’esta manera, María Patiño no és l’única persona a la que s’ha enfrontat Rafael Amargo, que ara viu un dels moments més durs de la seua vida.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.