El plató de Telecinco, mut: ‘María Teresa va passar por, li havien de parar els peus’

María Teresa Campos s’ha convertit en protagonista de l’actualitat en Telecinco. I tot perquè el seu ex, Edmundo Arrocet, està participant en el reality ‘Secret Story’. Un programa en el qual l’argentí, entre altres coses, no ha dubtat a negar que trencara amb ella per un missatge.

Tot això ha provocat l’enuig de les filles de la presentadora i també d’un dels seus amics, Kiko Hernández. Este ha decidit ‘desemmascarar’ a l’actor i ha explicat com es comportava realment amb ella quan estaven junts. D’esta manera, ho ha deixat seriosament en dubte.

Les paraules d’Edmundo Arrocet no han quedat en l’oblit i este dijous, que Kiko Hernández va tornar de vacances, es va armar un sagramental en el plató de ‘Sálvame Diario’ perquè el col·laborador va voler desmentir una per una les afirmacions que l’humorista ha abocat sobre la comunicadora en el reality ‘Secret Story’ en el qual participa.

El discurs de Kiko Hernández va anar pujant de to segons anaven passant els minuts va acabar assegurant que María Teresa Campos tenia por d’Edmundo en moltes ocasions: “Este senyor ha alçat moltes vegades la veu a María Teresa. Hi ha una persona que m’ha comptat les vegades… M’ha comptat les vegades que este senyor li faltava el respecte, cridant-li, li ha hagut de tirar de la seua casa, ha hagut d’intervindre el xofer. Va passar por, li cridava i l’acoquinava”.

A més, el col·laborador va confirmar que va estar a punt d’entrar en el reality i això haguera sigut negatiu per a l’humorista: “He parlat amb Teresa molt de Bigote, jo he estat a punt de tancar entrar en ‘Secret Story’ i si jo arribe a entrar, no té on ficar-se. Li hauria donat quatre o cinc dades, que s’ha d’anar d’Espanya. És un indesitjable, a una dona no se li fa això, et vas aprofitar de com estava i de l’enamorada que estava de tu”.

En este punt, el col·laborador ha fet al·lusió a les declaracions de l’humorista en el reality. Ha manifestat: “Què has estat amb pena amb ella? Pena la que donaves tu i el que vas fer a Rocío, la teua difunta dona, que en pau descanse”.

“I pena per al que em demanaves els diners. Et cagaràs”.

Segons Kiko Hernández, Edmundo Arrocet va traure partit de Teresa Campos des del principi

 

Kiko va confessar que el cantant, des de l’inici de la seua relació amb Campos, va traure partit d’ella: “Edmundo va pactar amb els fotògrafs les primeres fotografies amb María Teresa Campos. Van quedar en un restaurant en La Moraleja, Teresa va reservar taula dins, però ell va insistir a menjar fora. Es va emportar deu mil euros per eixe reportatge“.

Però no sols això perquè Kiko Hernández també va advertir al concursant de ‘Secret Story’ que com continue parlant de María Teresa Campos, no té cap problema a parlar de la seua relació amb Rocío, la seua exmuller: “Rocío va estar dos dies buscant al seu marit per Madrid, ell eixia d’Antena 3 i s’anava amb dos xiques per ací”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.