El plató de Telecinco, mut: ‘María Teresa va passar por, li havien de parar els peus’

María Teresa Campos s’ha convertit en protagonista de l’actualitat en Telecinco. I tot perquè el seu ex, Edmundo Arrocet, està participant en el reality ‘Secret Story’. Un programa en el qual l’argentí, entre altres coses, no ha dubtat a negar que trencara amb ella per un missatge.

Tot això ha provocat l’enuig de les filles de la presentadora i també d’un dels seus amics, Kiko Hernández. Este ha decidit ‘desemmascarar’ a l’actor i ha explicat com es comportava realment amb ella quan estaven junts. D’esta manera, ho ha deixat seriosament en dubte.

Les paraules d’Edmundo Arrocet no han quedat en l’oblit i este dijous, que Kiko Hernández va tornar de vacances, es va armar un sagramental en el plató de ‘Sálvame Diario’ perquè el col·laborador va voler desmentir una per una les afirmacions que l’humorista ha abocat sobre la comunicadora en el reality ‘Secret Story’ en el qual participa.

El discurs de Kiko Hernández va anar pujant de to segons anaven passant els minuts va acabar assegurant que María Teresa Campos tenia por d’Edmundo en moltes ocasions: “Este senyor ha alçat moltes vegades la veu a María Teresa. Hi ha una persona que m’ha comptat les vegades… M’ha comptat les vegades que este senyor li faltava el respecte, cridant-li, li ha hagut de tirar de la seua casa, ha hagut d’intervindre el xofer. Va passar por, li cridava i l’acoquinava”.

A més, el col·laborador va confirmar que va estar a punt d’entrar en el reality i això haguera sigut negatiu per a l’humorista: “He parlat amb Teresa molt de Bigote, jo he estat a punt de tancar entrar en ‘Secret Story’ i si jo arribe a entrar, no té on ficar-se. Li hauria donat quatre o cinc dades, que s’ha d’anar d’Espanya. És un indesitjable, a una dona no se li fa això, et vas aprofitar de com estava i de l’enamorada que estava de tu”.

En este punt, el col·laborador ha fet al·lusió a les declaracions de l’humorista en el reality. Ha manifestat: “Què has estat amb pena amb ella? Pena la que donaves tu i el que vas fer a Rocío, la teua difunta dona, que en pau descanse”.

“I pena per al que em demanaves els diners. Et cagaràs”.

Segons Kiko Hernández, Edmundo Arrocet va traure partit de Teresa Campos des del principi

 

Kiko va confessar que el cantant, des de l’inici de la seua relació amb Campos, va traure partit d’ella: “Edmundo va pactar amb els fotògrafs les primeres fotografies amb María Teresa Campos. Van quedar en un restaurant en La Moraleja, Teresa va reservar taula dins, però ell va insistir a menjar fora. Es va emportar deu mil euros per eixe reportatge“.

Però no sols això perquè Kiko Hernández també va advertir al concursant de ‘Secret Story’ que com continue parlant de María Teresa Campos, no té cap problema a parlar de la seua relació amb Rocío, la seua exmuller: “Rocío va estar dos dies buscant al seu marit per Madrid, ell eixia d’Antena 3 i s’anava amb dos xiques per ací”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.