12 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

El plató de Telecinco, mut: ‘María Teresa va passar por, li havien de parar els peus’

María Teresa Campos s’ha convertit en protagonista de l’actualitat en Telecinco. I tot perquè el seu ex, Edmundo Arrocet, està participant en el reality ‘Secret Story’. Un programa en el qual l’argentí, entre altres coses, no ha dubtat a negar que trencara amb ella per un missatge.

Tot això ha provocat l’enuig de les filles de la presentadora i també d’un dels seus amics, Kiko Hernández. Este ha decidit ‘desemmascarar’ a l’actor i ha explicat com es comportava realment amb ella quan estaven junts. D’esta manera, ho ha deixat seriosament en dubte.

Les paraules d’Edmundo Arrocet no han quedat en l’oblit i este dijous, que Kiko Hernández va tornar de vacances, es va armar un sagramental en el plató de ‘Sálvame Diario’ perquè el col·laborador va voler desmentir una per una les afirmacions que l’humorista ha abocat sobre la comunicadora en el reality ‘Secret Story’ en el qual participa.

El discurs de Kiko Hernández va anar pujant de to segons anaven passant els minuts va acabar assegurant que María Teresa Campos tenia por d’Edmundo en moltes ocasions: “Este senyor ha alçat moltes vegades la veu a María Teresa. Hi ha una persona que m’ha comptat les vegades… M’ha comptat les vegades que este senyor li faltava el respecte, cridant-li, li ha hagut de tirar de la seua casa, ha hagut d’intervindre el xofer. Va passar por, li cridava i l’acoquinava”.

A més, el col·laborador va confirmar que va estar a punt d’entrar en el reality i això haguera sigut negatiu per a l’humorista: “He parlat amb Teresa molt de Bigote, jo he estat a punt de tancar entrar en ‘Secret Story’ i si jo arribe a entrar, no té on ficar-se. Li hauria donat quatre o cinc dades, que s’ha d’anar d’Espanya. És un indesitjable, a una dona no se li fa això, et vas aprofitar de com estava i de l’enamorada que estava de tu”.

En este punt, el col·laborador ha fet al·lusió a les declaracions de l’humorista en el reality. Ha manifestat: “Què has estat amb pena amb ella? Pena la que donaves tu i el que vas fer a Rocío, la teua difunta dona, que en pau descanse”.

“I pena per al que em demanaves els diners. Et cagaràs”.

Segons Kiko Hernández, Edmundo Arrocet va traure partit de Teresa Campos des del principi

 

Kiko va confessar que el cantant, des de l’inici de la seua relació amb Campos, va traure partit d’ella: “Edmundo va pactar amb els fotògrafs les primeres fotografies amb María Teresa Campos. Van quedar en un restaurant en La Moraleja, Teresa va reservar taula dins, però ell va insistir a menjar fora. Es va emportar deu mil euros per eixe reportatge“.

Però no sols això perquè Kiko Hernández també va advertir al concursant de ‘Secret Story’ que com continue parlant de María Teresa Campos, no té cap problema a parlar de la seua relació amb Rocío, la seua exmuller: “Rocío va estar dos dies buscant al seu marit per Madrid, ell eixia d’Antena 3 i s’anava amb dos xiques per ací”.

Últimes notícies

4-0 en Dortmund: el Vila-real es desfigura i queda a la vora del KO europeu

El Vila-real s'ha quedat sense marge d'error després d'un 4-0 en el camp del Borussia Dortmund. Un gol en el descompte i una expulsió amb penal van encadenar la solsida.

90-64: València Basket desarma al Bayern amb un 26-4 i firma la seua octava victòria en Eurolliga

Un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart va encarrilar el 90-64 al Bayern i va assentar al València Basket en la zona alta. Braxton Key va acabar tocat i serà avaluat.

4-0 en Dortmund: el Vila-real es queda sense marge d’error

El Vila-real ha caigut 4-0 en Dortmund i s'ha quedat sense marge d'error per a barallar la classificació. El partit es va trencar entre el descans i la represa.

90-64: la perseverança del València desarma al Bayern

El València Basket va firmar un parcial de 26-4 entre el segon i el tercer quart que va trencar el partit davant el Bayern i va segellar la seua octava victòria en l'Eurolliga. El triomf va arribar amb la preocupació per la lesió de Braxton Key.

Guirassy avança al Dortmund al caient del descans davant un Vila-real superior (1-0)

Guirassy ha posat el 1-0 per al Borussia Dortmund a l'eixida d'un córner en l'última acció del primer temps. El Vila-real havia sigut superior però va fallar en la definició.

València es mobilitza i clama n’hi ha prou de violència contra les dones en el 25N

La marxa del 25N a València ha denunciat la violència contra les dones i l'avanç del negacionismo. El manifest final ha reclamat més recursos i canvis legals.

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.