El plató de Telecinco, mut: ‘María Teresa va passar por, li havien de parar els peus’

María Teresa Campos s’ha convertit en protagonista de l’actualitat en Telecinco. I tot perquè el seu ex, Edmundo Arrocet, està participant en el reality ‘Secret Story’. Un programa en el qual l’argentí, entre altres coses, no ha dubtat a negar que trencara amb ella per un missatge.

Tot això ha provocat l’enuig de les filles de la presentadora i també d’un dels seus amics, Kiko Hernández. Este ha decidit ‘desemmascarar’ a l’actor i ha explicat com es comportava realment amb ella quan estaven junts. D’esta manera, ho ha deixat seriosament en dubte.

Les paraules d’Edmundo Arrocet no han quedat en l’oblit i este dijous, que Kiko Hernández va tornar de vacances, es va armar un sagramental en el plató de ‘Sálvame Diario’ perquè el col·laborador va voler desmentir una per una les afirmacions que l’humorista ha abocat sobre la comunicadora en el reality ‘Secret Story’ en el qual participa.

El discurs de Kiko Hernández va anar pujant de to segons anaven passant els minuts va acabar assegurant que María Teresa Campos tenia por d’Edmundo en moltes ocasions: “Este senyor ha alçat moltes vegades la veu a María Teresa. Hi ha una persona que m’ha comptat les vegades… M’ha comptat les vegades que este senyor li faltava el respecte, cridant-li, li ha hagut de tirar de la seua casa, ha hagut d’intervindre el xofer. Va passar por, li cridava i l’acoquinava”.

A més, el col·laborador va confirmar que va estar a punt d’entrar en el reality i això haguera sigut negatiu per a l’humorista: “He parlat amb Teresa molt de Bigote, jo he estat a punt de tancar entrar en ‘Secret Story’ i si jo arribe a entrar, no té on ficar-se. Li hauria donat quatre o cinc dades, que s’ha d’anar d’Espanya. És un indesitjable, a una dona no se li fa això, et vas aprofitar de com estava i de l’enamorada que estava de tu”.

En este punt, el col·laborador ha fet al·lusió a les declaracions de l’humorista en el reality. Ha manifestat: “Què has estat amb pena amb ella? Pena la que donaves tu i el que vas fer a Rocío, la teua difunta dona, que en pau descanse”.

“I pena per al que em demanaves els diners. Et cagaràs”.

Segons Kiko Hernández, Edmundo Arrocet va traure partit de Teresa Campos des del principi

 

Kiko va confessar que el cantant, des de l’inici de la seua relació amb Campos, va traure partit d’ella: “Edmundo va pactar amb els fotògrafs les primeres fotografies amb María Teresa Campos. Van quedar en un restaurant en La Moraleja, Teresa va reservar taula dins, però ell va insistir a menjar fora. Es va emportar deu mil euros per eixe reportatge“.

Però no sols això perquè Kiko Hernández també va advertir al concursant de ‘Secret Story’ que com continue parlant de María Teresa Campos, no té cap problema a parlar de la seua relació amb Rocío, la seua exmuller: “Rocío va estar dos dies buscant al seu marit per Madrid, ell eixia d’Antena 3 i s’anava amb dos xiques per ací”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.