La mare de Mario Biondo: ‘Al meu fill el van matar i tenim les proves’

El programa de Quatre ‘Todo es verdad’ va abordar la nit d’aquest dimecres el cas de la mort de Mario  Biondo,  càmera de televisió i marit de la presentadora Raquel Sánchez Silva.

Biondo va ser trobat mort per l’assistenta de la llar el 30 de maig de 2013 a la seua casa de Madrid mentre Raquel Sánchez Silva estava al costat de la seua família a Plasència.

 

 

L’autòpsia a Mario Biondo va determinar que era un suïcidi

 

L’autòpsia al cos de Mario Biondo va determinar que es va tractar d’un suïcidi i el cas va quedar resolt a Espanya 48 dies després de la seua mort, però a Itàlia es manté viu perquè sempre van obrir la porta al fet que el cas fora un homicidi. La mort de Biondo va ser un suïcidi, un homicidi o un accident?
‘Todo es verdad’ entrevista a la mare de Biondo

‘Todo es verdad’, que presenta Risto Mejide, va ser la primera televisió a Espanya que ha parlat amb Santina, la mare del marit de Raquel Sanchez Silva. La italiana va deixar clar en la seua primera intervenció el que creu que va passar amb el seu fill: «No va ser un suïcidi i molt menys un accident. I tinc molt interés a puntualitzar-lo perquè pel que fa a l’accident no consta en cap investigació espanyola i, moltíssim menys, a Itàlia».

I va nomenar directament a Raquel Sánchez Silva: «Va ser Raquel qui va escriure un tuit al juny dient que havia sigut un accident i això ha sigut el que ha posat en marxa que s’utilitze aqueix terme. Però no va existir cap investigació sobre això».

 

Santina, molt molesta amb Raquel Sánchez Silva

 

En la seua primera entrevista en ‘Todo es verdad’, la mare de Mario Biondo es va mostrar bastant enfadada amb Raquel Sánchez Silva: “Mai hem dit que Raquel manara a ningú a matar a Mario. Jo sempre he dit que ella no ens està ajudant a buscar la veritat». I afegia: «A Espanya, hem presentat la sol·licitud de reobertura i Raquel es va oposar en dues ocasions».

I va continuar: «Ella no vol parlar més de Mario. Ja s’ha oblidat d’ell, s’ha allunyat de nosaltres fins i tot abans que passara res. Si el treball s’haguera fet bé a Espanya, els assassins del meu fill estarien en la presó i no estaríem aclarint que no va ser un joc eròtic. Al meu fill l’han matat i tenim les proves».

«Assegurances al 100% que Mario va ser assassinat»

 

Santina assegura que anirà fins al final per a «fer justícia«: «Jo ho he jurat sobre la tomba del meu fill. No ens rendim, caminarem sempre cap avant, no pararem, continuarem sempre amb la meua batalla. Estem segurs al cent per cent que Mario va ser assassinat».

La mare de Mario Biondo va recordar que la presentadora va demanar ajuda a una amiga criminòloga per a comprovar l’ordinador del seu marit: «Va descobrir que havia visitat pàgines web per a adults i que havia mort a causa d’un joc autoeròtic. Aquesta versió semblava una broma».

 

La posició del cos «incompatible amb el suïcidi»

 

A més, va qüestionar la conclusió a la qual es va arribar donada la posició en la qual va ser trobat el cos de Mario Biondo: «La posició és completament incompatible amb una persona que se suïcida. Els professionals diuen que és un reposicionament el que significa que primer va ser assassinat i després el van posicionar allí».

Dubtes amb l’esborrat d’arxius en l’ordinador de Biondo

 

Pel que sembla, Raquel Sánchez Silva va haver de declarar davant el jutge per a explicar per què s’havien esborrat alguns arxius de l’ordinador personal de Mario Biondo després de la seua mort. En una de les vistes, la periodista va dir que només va esborrar fotos d’ella, alguna cosa que la mare de Mario Biondo va rebatre: «No són 196 Gigues de fotos, a saber el que hi havia ací».
 

Santina va afirmar que el mateix dia de la mort del seu fill «van canviar la contrasenya del compte de l’ordinador de Mario. Per què van tindre tanta pressa a esborrar aqueixa enorme quantitat de gigues del seu dispositiu?».

 

 

Últimes notícies

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.

Set mitjans aeris i nombroses dotacions terrestres combaten un incendi a la Vall d’Uixó

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en un incendi declarat este dissabte a la Vall d'Uixó, que ja ha afectat zona forestal i ha obligat a desallotjar una urbanització de forma preventiva.

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.