La mare de Mario Biondo: ‘Al meu fill el van matar i tenim les proves’

El programa de Quatre ‘Todo es verdad’ va abordar la nit d’aquest dimecres el cas de la mort de Mario  Biondo,  càmera de televisió i marit de la presentadora Raquel Sánchez Silva.

Biondo va ser trobat mort per l’assistenta de la llar el 30 de maig de 2013 a la seua casa de Madrid mentre Raquel Sánchez Silva estava al costat de la seua família a Plasència.

 

 

L’autòpsia a Mario Biondo va determinar que era un suïcidi

 

L’autòpsia al cos de Mario Biondo va determinar que es va tractar d’un suïcidi i el cas va quedar resolt a Espanya 48 dies després de la seua mort, però a Itàlia es manté viu perquè sempre van obrir la porta al fet que el cas fora un homicidi. La mort de Biondo va ser un suïcidi, un homicidi o un accident?
‘Todo es verdad’ entrevista a la mare de Biondo

‘Todo es verdad’, que presenta Risto Mejide, va ser la primera televisió a Espanya que ha parlat amb Santina, la mare del marit de Raquel Sanchez Silva. La italiana va deixar clar en la seua primera intervenció el que creu que va passar amb el seu fill: “No va ser un suïcidi i molt menys un accident. I tinc molt interés a puntualitzar-lo perquè pel que fa a l’accident no consta en cap investigació espanyola i, moltíssim menys, a Itàlia”.

I va nomenar directament a Raquel Sánchez Silva: “Va ser Raquel qui va escriure un tuit al juny dient que havia sigut un accident i això ha sigut el que ha posat en marxa que s’utilitze aqueix terme. Però no va existir cap investigació sobre això”.

 

Santina, molt molesta amb Raquel Sánchez Silva

 

En la seua primera entrevista en ‘Todo es verdad’, la mare de Mario Biondo es va mostrar bastant enfadada amb Raquel Sánchez Silva: “Mai hem dit que Raquel manara a ningú a matar a Mario. Jo sempre he dit que ella no ens està ajudant a buscar la veritat”. I afegia: “A Espanya, hem presentat la sol·licitud de reobertura i Raquel es va oposar en dues ocasions”.

I va continuar: “Ella no vol parlar més de Mario. Ja s’ha oblidat d’ell, s’ha allunyat de nosaltres fins i tot abans que passara res. Si el treball s’haguera fet bé a Espanya, els assassins del meu fill estarien en la presó i no estaríem aclarint que no va ser un joc eròtic. Al meu fill l’han matat i tenim les proves”.

“Assegurances al 100% que Mario va ser assassinat”

 

Santina assegura que anirà fins al final per a “fer justícia“: “Jo ho he jurat sobre la tomba del meu fill. No ens rendim, caminarem sempre cap avant, no pararem, continuarem sempre amb la meua batalla. Estem segurs al cent per cent que Mario va ser assassinat”.

La mare de Mario Biondo va recordar que la presentadora va demanar ajuda a una amiga criminòloga per a comprovar l’ordinador del seu marit: “Va descobrir que havia visitat pàgines web per a adults i que havia mort a causa d’un joc autoeròtic. Aquesta versió semblava una broma”.

 

La posició del cos “incompatible amb el suïcidi”

 

A més, va qüestionar la conclusió a la qual es va arribar donada la posició en la qual va ser trobat el cos de Mario Biondo: “La posició és completament incompatible amb una persona que se suïcida. Els professionals diuen que és un reposicionament el que significa que primer va ser assassinat i després el van posicionar allí”.

Dubtes amb l’esborrat d’arxius en l’ordinador de Biondo

 

Pel que sembla, Raquel Sánchez Silva va haver de declarar davant el jutge per a explicar per què s’havien esborrat alguns arxius de l’ordinador personal de Mario Biondo després de la seua mort. En una de les vistes, la periodista va dir que només va esborrar fotos d’ella, alguna cosa que la mare de Mario Biondo va rebatre: “No són 196 Gigues de fotos, a saber el que hi havia ací”.
 

Santina va afirmar que el mateix dia de la mort del seu fill “van canviar la contrasenya del compte de l’ordinador de Mario. Per què van tindre tanta pressa a esborrar aqueixa enorme quantitat de gigues del seu dispositiu?”.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.