La mare de Mario Biondo: ‘Al meu fill el van matar i tenim les proves’

Ejemplo de shortcode con estilo
El programa de Quatre ‘Todo es verdad’ va abordar la nit d’aquest dimecres el cas de la mort de Mario  Biondo,  càmera de televisió i marit de la presentadora Raquel Sánchez Silva. Biondo va ser trobat mort per l’assistenta de la llar el 30 de maig de 2013 a la seua casa de Madrid mentre Raquel Sánchez Silva […]

El programa de Quatre ‘Todo es verdad’ va abordar la nit d’aquest dimecres el cas de la mort de Mario  Biondo,  càmera de televisió i marit de la presentadora Raquel Sánchez Silva.

Biondo va ser trobat mort per l’assistenta de la llar el 30 de maig de 2013 a la seua casa de Madrid mentre Raquel Sánchez Silva estava al costat de la seua família a Plasència.

 

 

L’autòpsia a Mario Biondo va determinar que era un suïcidi

 

L’autòpsia al cos de Mario Biondo va determinar que es va tractar d’un suïcidi i el cas va quedar resolt a Espanya 48 dies després de la seua mort, però a Itàlia es manté viu perquè sempre van obrir la porta al fet que el cas fora un homicidi. La mort de Biondo va ser un suïcidi, un homicidi o un accident?
‘Todo es verdad’ entrevista a la mare de Biondo

‘Todo es verdad’, que presenta Risto Mejide, va ser la primera televisió a Espanya que ha parlat amb Santina, la mare del marit de Raquel Sanchez Silva. La italiana va deixar clar en la seua primera intervenció el que creu que va passar amb el seu fill: «No va ser un suïcidi i molt menys un accident. I tinc molt interés a puntualitzar-lo perquè pel que fa a l’accident no consta en cap investigació espanyola i, moltíssim menys, a Itàlia».

I va nomenar directament a Raquel Sánchez Silva: «Va ser Raquel qui va escriure un tuit al juny dient que havia sigut un accident i això ha sigut el que ha posat en marxa que s’utilitze aqueix terme. Però no va existir cap investigació sobre això».

 

Santina, molt molesta amb Raquel Sánchez Silva

 

En la seua primera entrevista en ‘Todo es verdad’, la mare de Mario Biondo es va mostrar bastant enfadada amb Raquel Sánchez Silva: “Mai hem dit que Raquel manara a ningú a matar a Mario. Jo sempre he dit que ella no ens està ajudant a buscar la veritat». I afegia: «A Espanya, hem presentat la sol·licitud de reobertura i Raquel es va oposar en dues ocasions».

I va continuar: «Ella no vol parlar més de Mario. Ja s’ha oblidat d’ell, s’ha allunyat de nosaltres fins i tot abans que passara res. Si el treball s’haguera fet bé a Espanya, els assassins del meu fill estarien en la presó i no estaríem aclarint que no va ser un joc eròtic. Al meu fill l’han matat i tenim les proves».

«Assegurances al 100% que Mario va ser assassinat»

 

Santina assegura que anirà fins al final per a «fer justícia«: «Jo ho he jurat sobre la tomba del meu fill. No ens rendim, caminarem sempre cap avant, no pararem, continuarem sempre amb la meua batalla. Estem segurs al cent per cent que Mario va ser assassinat».

La mare de Mario Biondo va recordar que la presentadora va demanar ajuda a una amiga criminòloga per a comprovar l’ordinador del seu marit: «Va descobrir que havia visitat pàgines web per a adults i que havia mort a causa d’un joc autoeròtic. Aquesta versió semblava una broma».

 

La posició del cos «incompatible amb el suïcidi»

 

A més, va qüestionar la conclusió a la qual es va arribar donada la posició en la qual va ser trobat el cos de Mario Biondo: «La posició és completament incompatible amb una persona que se suïcida. Els professionals diuen que és un reposicionament el que significa que primer va ser assassinat i després el van posicionar allí».

Dubtes amb l’esborrat d’arxius en l’ordinador de Biondo

 

Pel que sembla, Raquel Sánchez Silva va haver de declarar davant el jutge per a explicar per què s’havien esborrat alguns arxius de l’ordinador personal de Mario Biondo després de la seua mort. En una de les vistes, la periodista va dir que només va esborrar fotos d’ella, alguna cosa que la mare de Mario Biondo va rebatre: «No són 196 Gigues de fotos, a saber el que hi havia ací».
 

Santina va afirmar que el mateix dia de la mort del seu fill «van canviar la contrasenya del compte de l’ordinador de Mario. Per què van tindre tanta pressa a esborrar aqueixa enorme quantitat de gigues del seu dispositiu?».

 

 

Últimes notícies

El combustible pot encarir els vols britànics a Benidorm

Els operadors britànics temen menys places i tarifes més cares per a 2027 a causa de l’encariment del combustible. Tot i això, les reserves anticipades cap a Benidorm i la Costa Blanca mantenen una evolució favorable.

Aldaia alerta que no va rebre avisos abans de la barrancada mortal

L’alcalde d’Aldaia ha denunciat que el municipi no va rebre avisos previs. El desbordament de La Saleta va causar sis morts.

El Consell reclama solucions davant les incidències dels trens

El Consell ha demanat explicacions al ministre Carlos Cuerpo per les incidències ferroviàries i reclama un calendari per a recuperar la normalitat.

El 94,6 % de les llars de València paga més impostos

Compromís assegura que el 94,6 % de les llars de València paga més impostos que en 2023. La formació proposa mesures que, segons els seus càlculs, aportarien 90 milions d’euros als servicis públics.

La parella d’Ábalos, entre els sis detinguts del cas Koldo

Andrea de la Torre i Cristian Corvillo figuren entre els sis detinguts en un operatiu de la Guardia Civil. S’han fet registres a València i Còrdova, i s’han demanat dades a Adif.

València coordina una resposta a l’acampada per l’habitatge

La Delegación del Gobierno en la Comunitat Valenciana i el Ayuntamiento de València es reuniran amb els acampats per a coordinar la resposta a la protesta pel dret a l’habitatge.

Els xicotets torroners de Xixona obrin una via per a adaptar les IGP

Els productors de torró de Xixona han aconseguit un compromís europeu per a adaptar la normativa a les particularitats dels xicotets elaboradors.

Ricardo Ten apunta a 2028 com a possible final de la carrera

Ricardo Ten considera que els Jocs de 2028 podrien tancar la seua carrera. El ciclista valencià acaba de guanyar quatre medalles mundials després de recuperar-se d’una fractura de clavícula.