Marta López nova expulsada de ‘Supervivientes 2021’


La col·laboradora de ‘Sálvame’ i ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha sigut l’última expulsada de ‘Supervivientes 2021’, després de jugar-se l’expulsió amb Tom Brusse i Omar Sánchez.

Marta ha volgut dir-li a Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, “que ací hi ha un premi de 200 mil euros però el que m’emporte jo amb tu no té valor. Et vull moltíssim i només per entrar ací val la pena”, ha començat a dir la supervivent.

La tertuliana també ha donat les gràcies a Omar i Alejandro i ha desitjat sort a Valeria i Gianmarco. Amb Tom, Marta assegura que “estarà bé fora” i quant a Melyssa, s’ha acomiadat d’una manera una miqueta freda: “Enhorabona, has guanyat, m’alegre, ja pots gaudir i passar-ho bé”.

Alexia Rivas, també ha volgut acomiadar-se de Marta: “No he tingut temps de conviure amb ella, només en la preconvivència, no sé com ens hauríem portat. Sé que a ella li feia molta il·lusió estar ací, ha sigut una gran supervivent i ho ha demostrat. Em fa moltíssima pena”, ha confessat la reportera.

Marta ha posat rumb a Platja Desterrament i allí s’ha reunit amb Palito Dominguín i Lola. En esta ocasió, l’audiència tampoc ha fet costat a López, que ha sigut expulsada definitivament del concurs.

“Marta em fa molta pena que abandones el concurs tan prompte. Precisament per això no és just que et tractes així. Has sigut una molt bona concursant de ‘Supervivientes 2021″, li ha recordat Jorge Javier Vázquez.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Vida nocturna i experiències de benestar per a adults a València

Descobreix les experiències de benestar a València, des de la seua rica cultura gastronòmica fins a activitats d'oci relaxants.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.