14 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Marta López nova expulsada de ‘Supervivientes 2021’


La col·laboradora de ‘Sálvame’ i ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha sigut l’última expulsada de ‘Supervivientes 2021’, després de jugar-se l’expulsió amb Tom Brusse i Omar Sánchez.

Marta ha volgut dir-li a Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, “que ací hi ha un premi de 200 mil euros però el que m’emporte jo amb tu no té valor. Et vull moltíssim i només per entrar ací val la pena”, ha començat a dir la supervivent.

La tertuliana també ha donat les gràcies a Omar i Alejandro i ha desitjat sort a Valeria i Gianmarco. Amb Tom, Marta assegura que “estarà bé fora” i quant a Melyssa, s’ha acomiadat d’una manera una miqueta freda: “Enhorabona, has guanyat, m’alegre, ja pots gaudir i passar-ho bé”.

Alexia Rivas, també ha volgut acomiadar-se de Marta: “No he tingut temps de conviure amb ella, només en la preconvivència, no sé com ens hauríem portat. Sé que a ella li feia molta il·lusió estar ací, ha sigut una gran supervivent i ho ha demostrat. Em fa moltíssima pena”, ha confessat la reportera.

Marta ha posat rumb a Platja Desterrament i allí s’ha reunit amb Palito Dominguín i Lola. En esta ocasió, l’audiència tampoc ha fet costat a López, que ha sigut expulsada definitivament del concurs.

“Marta em fa molta pena que abandones el concurs tan prompte. Precisament per això no és just que et tractes així. Has sigut una molt bona concursant de ‘Supervivientes 2021″, li ha recordat Jorge Javier Vázquez.

 

 

 

Últimes notícies

Pradas diu que es va sentir persuadida des de Presidència per a no confinar durant la dana

Pradas ha declarat que es va sentir persuadida des de Presidència per a no ordenar el confinament durant la dana. Cuenca ho ha negat en un acarament marcat per protestes.

El PP afirma que li agradaria un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per la dana

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Laura Chuliá, va demanar un acarament entre Pilar Bernabé i Miguel Polo per a aclarir la gestió de la dana. També va defendre que José Manuel Cuenca retornara el seu mòbil 'reinicialitzat' i va retraure que els dos responsables només es connectaren al Cecopi i rebutjaren acudir a la comissió d'investigació.

L’Hèrcules tanca una primera volta irregular i queda lluny de l’ascens

El 1-1 a Múrcia va tancar una primera volta de vaivens per a l'Hèrcules: nové amb 26 punts, a 4 del playoff i a 12 del líder, malgrat l'impuls de Company.

El Llevant de Luís Castro viu la seua millor ratxa del curs

Luís Castro ha sumat quatre punts en dos partits i ha enllaçat tres jornades sense perdre, la millor ratxa del Llevant este curs. L'equip continua penúltim amb 14 punts, a quatre de la salvació i amb un partit menys.

Compromís sosté que l’acarament per la dana ha de ser a tres i incloure a Mazón

Compromís ha reclamat que l'acarament judicial per la gestió de la dana no es limite a Pradas i Cuenca i incloga també a Mazón. Baldoví ha criticat l'esborrament del mòbil oficial de Conca i l'aforament del expresident.

Tosha Schareina acaba quart en l’etapa i s’allunya del podi en motos

Tosha Schareina va acabar quart de l'etapa, a 9.47 del guanyador Luciano Benavides, i veu com es complica el podi en motos: és quart de la general a 20.13. Benavides es va emportar la seua tercera etapa i va prendre el lideratge amb 10 segons sobre Daniel Sanders.

Pradas sosté davant la jutgessa que Conca va poder parlar amb Mazón o amb Presidència abans de rebutjar el confinament

Pradas ha afirmat davant la jutgessa que Conca va poder consultar amb Mazón o amb la Secretaria de Presidència abans de respondre-li 'de confinar res' durant la DANA. L'acarament busca aclarir si va haver-hi pressions o instruccions i la gestió dels mòbils centra part del debat.

Li demanen 17 anys i mig per quasi deu incendis en horts i zones rurals d’Elx

La fiscalia sol·licita 17 anys i mig de presó per a un acusat de provocar prop d'una desena d'incendis a Elx en la nit del 29 de juny de 2019. El juí se celebrarà el 13 de gener en la Secció Sèptima de l'Audiència Provincial amb seu a la ciutat.