Marta López nova expulsada de ‘Supervivientes 2021’


La col·laboradora de ‘Sálvame’ i ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha sigut l’última expulsada de ‘Supervivientes 2021’, després de jugar-se l’expulsió amb Tom Brusse i Omar Sánchez.

Marta ha volgut dir-li a Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, “que ací hi ha un premi de 200 mil euros però el que m’emporte jo amb tu no té valor. Et vull moltíssim i només per entrar ací val la pena», ha començat a dir la supervivent.

La tertuliana també ha donat les gràcies a Omar i Alejandro i ha desitjat sort a Valeria i Gianmarco. Amb Tom, Marta assegura que «estarà bé fora» i quant a Melyssa, s’ha acomiadat d’una manera una miqueta freda: «Enhorabona, has guanyat, m’alegre, ja pots gaudir i passar-ho bé».

Alexia Rivas, també ha volgut acomiadar-se de Marta: «No he tingut temps de conviure amb ella, només en la preconvivència, no sé com ens hauríem portat. Sé que a ella li feia molta il·lusió estar ací, ha sigut una gran supervivent i ho ha demostrat. Em fa moltíssima pena», ha confessat la reportera.

Marta ha posat rumb a Platja Desterrament i allí s’ha reunit amb Palito Dominguín i Lola. En esta ocasió, l’audiència tampoc ha fet costat a López, que ha sigut expulsada definitivament del concurs.

«Marta em fa molta pena que abandones el concurs tan prompte. Precisament per això no és just que et tractes així. Has sigut una molt bona concursant de ‘Supervivientes 2021″, li ha recordat Jorge Javier Vázquez.

 

 

 

Últimes notícies

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.

La defensa de Pradas reclama els missatges de Bernabé per aclarir què es sabia del barranc del Poyo

La defensa de l’exconsellera Salomé Pradas ha recorregut la decisió de la jutgessa de no demanar a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, totes les seues comunicacions del 29 d’octubre de 2024 sobre la DANA, que considera clau per saber què es coneixia del risc al barranc del Poyo.

Els veïns afectats per l’incendi no hauran d’anar al jutjat fins divendres

La Sala de Govern del TSJCV ha prorrogat fins divendres les mesures especials per l’incendi iniciat a la Vall d’Uixó, que afecta diversos municipis de Castelló. Les persones citades als jutjats poden no acudir si tenen qualsevol dificultat, i la seua incompareixença es considerarà justificada.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua descontrolat i arrasa 9.300 hectàrees a la Serra d’Espadà

L’incendi forestal declarat dissabte en la Vall d’Uixó encadena cinc dies sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres, més de 10.000 persones evacuades i una situació que les autoritats qualifiquen de molt complexa.

Veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó reben atenció a Nules i la Vilavella

Els desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó són reallotjats en diversos recursos de Nules, la Vilavella i Castelló, amb punts d’atenció i repartiment d’aigua potable.
FILMOTECA D'ESTIU