Marta López nova expulsada de ‘Supervivientes 2021’


La col·laboradora de ‘Sálvame’ i ex concursant de ‘Gran Hermano’ ha sigut l’última expulsada de ‘Supervivientes 2021’, després de jugar-se l’expulsió amb Tom Brusse i Omar Sánchez.

Marta ha volgut dir-li a Olga Moreno, dona d’Antonio David Flores, “que ací hi ha un premi de 200 mil euros però el que m’emporte jo amb tu no té valor. Et vull moltíssim i només per entrar ací val la pena», ha començat a dir la supervivent.

La tertuliana també ha donat les gràcies a Omar i Alejandro i ha desitjat sort a Valeria i Gianmarco. Amb Tom, Marta assegura que «estarà bé fora» i quant a Melyssa, s’ha acomiadat d’una manera una miqueta freda: «Enhorabona, has guanyat, m’alegre, ja pots gaudir i passar-ho bé».

Alexia Rivas, també ha volgut acomiadar-se de Marta: «No he tingut temps de conviure amb ella, només en la preconvivència, no sé com ens hauríem portat. Sé que a ella li feia molta il·lusió estar ací, ha sigut una gran supervivent i ho ha demostrat. Em fa moltíssima pena», ha confessat la reportera.

Marta ha posat rumb a Platja Desterrament i allí s’ha reunit amb Palito Dominguín i Lola. En esta ocasió, l’audiència tampoc ha fet costat a López, que ha sigut expulsada definitivament del concurs.

«Marta em fa molta pena que abandones el concurs tan prompte. Precisament per això no és just que et tractes així. Has sigut una molt bona concursant de ‘Supervivientes 2021″, li ha recordat Jorge Javier Vázquez.

 

 

 

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.