‘Mask Singer’: el descobriment de Medusa deixa el plató sense paraules

Mask Singer Medusa

Mask Singer Medusa | Atresmedia

Esta cinquena gala de ‘Mask Singer: endevina qui canta’ ha deixat una nit carregada de sorpreses i emocions inesperades. Amb Chenoa com a convidada en el grup d’investigadors en lloc d’Ana Obregón, i que ha deixat a tots atònits amb l’últim descobriment.

Després de revelar que Granota era Josep Prederol, l’autèntica sorpresa l’ha donada Medusa. Javier Calvo i José Mota van apostar per Mel B, mentre que Javier Ambrossi per Eva Longoria i Paz Vega i Chenoa per Kyle Minogue.

La Granota, ara coneguda com a Josep Pedrerol, va ser la tercera a aparéixer en l’escenari i revelar les seues últimes pistes perquè tots donàrem amb la seua identitat. Vas aconseguir caçar-la abans d’hora?

En la seua última actuació en ‘Mask Singer’, hem pogut escoltar la Granota amb un tema d’Omar Montes, Ana Mena i Maffio. S’ha llançat a cantar ‘Sol’ i s’ha ficat a tots en el pot!

Els investigadors, després de veure com es mou i d’escoltar les seues pistes, estaven completament convençuts que es tractava d’un esportista.

Mask Singer Josep Pedrerol Rana

Mask Singer Josep Pedrerol Rana | Atresmedia

 

La Medusa, que ara coneixem com Mel B., va ser l’última a actuar en la cinquena gala del programa.

 

Mask Singer Mel B Medusa

La màscara ens donava noves pistes per a investigar la seua identitat sense saber que seria l’última vegada.

A més, la Medusa ens va mostrar el seu costat més sensual al ritme de ‘Waterfalls’ sobre l’escenari de ‘Mask Singer’.

Quina actuació més espectacular s’ha marcat! Chenoa estava completament convençuda que es tractava d’una de les millors cantants del món.

A més, en la seua pista física, la Medusa ens va deixar clar que sempre cuida dels seus trucs de bellesa.

Després d’estes primeres actuacions, era el moment de les votacions i la Granota va ser la triada per a llevar-se la màscara davant tots. Amb nervis, emoció i una mica de tensió, hem descobert que Josep Pedrerol era el personatge famós que es trobava ocult després d’esta elegant màscara. Quina sorpresa veure al periodista esportiu ací amagat!

Després d’este gran moment, la Medusa, la Dragona i l’Ou han hagut d’enfrontar-se al Duel Final del programa.

Malgrat la seua impressionant actuació al ritme de ‘Spice up your life’, la Medusa ha hagut de revelar-nos la seua identitat. Mel B. ha cantat una cançó de les Spice Girl!
 

Últimes notícies

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.

L’equip de la UMH fa història en la Shell Eco-Marathon amb només 0,054 litres per 100 km

L’equip de la Universitat Miguel Hernández d’Elx ha aconseguit el subcampionat europeu i africà de prototips de combustió interna de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26, que ha recorregut 1.829 km amb només un litre d’etanol.

Mazzolari diu que només va saber pel telenotícies que s’havia convocat el Cecopi

La diputada de Carreteres Reme Mazzolari ha declarat que va saber de la convocatòria del Cecopi per les notícies i nega haver parlat aquell dia amb l’exalcaldessa de Chiva, amb qui només va intercanviar missatges i àudios per Whatsapp.

La inversió de 36 milions en Hinojosa reforça l’ocupació i la indústria sostenible a l’Alqueria d’Asnar

La planta Hinojosa Paper Alqueria, a l’Alqueria d’Asnar, rep una inversió de més de 36 milions per augmentar un 20 % la producció de paper reciclat, impulsar l’ocupació local i avançar en descarbonització, en un context en què la Generalitat defensa una menor pressió fiscal i menys burocràcia per atraure empreses.