‘Mask Singer’: el descobriment de Medusa deixa el plató sense paraules

Mask Singer Medusa

Mask Singer Medusa | Atresmedia

Esta cinquena gala de ‘Mask Singer: endevina qui canta’ ha deixat una nit carregada de sorpreses i emocions inesperades. Amb Chenoa com a convidada en el grup d’investigadors en lloc d’Ana Obregón, i que ha deixat a tots atònits amb l’últim descobriment.

Després de revelar que Granota era Josep Prederol, l’autèntica sorpresa l’ha donada Medusa. Javier Calvo i José Mota van apostar per Mel B, mentre que Javier Ambrossi per Eva Longoria i Paz Vega i Chenoa per Kyle Minogue.

La Granota, ara coneguda com a Josep Pedrerol, va ser la tercera a aparéixer en l’escenari i revelar les seues últimes pistes perquè tots donàrem amb la seua identitat. Vas aconseguir caçar-la abans d’hora?

En la seua última actuació en ‘Mask Singer’, hem pogut escoltar la Granota amb un tema d’Omar Montes, Ana Mena i Maffio. S’ha llançat a cantar ‘Sol’ i s’ha ficat a tots en el pot!

Els investigadors, després de veure com es mou i d’escoltar les seues pistes, estaven completament convençuts que es tractava d’un esportista.

Mask Singer Josep Pedrerol Rana

Mask Singer Josep Pedrerol Rana | Atresmedia

 

La Medusa, que ara coneixem com Mel B., va ser l’última a actuar en la cinquena gala del programa.

 

Mask Singer Mel B Medusa

La màscara ens donava noves pistes per a investigar la seua identitat sense saber que seria l’última vegada.

A més, la Medusa ens va mostrar el seu costat més sensual al ritme de ‘Waterfalls’ sobre l’escenari de ‘Mask Singer’.

Quina actuació més espectacular s’ha marcat! Chenoa estava completament convençuda que es tractava d’una de les millors cantants del món.

A més, en la seua pista física, la Medusa ens va deixar clar que sempre cuida dels seus trucs de bellesa.

Després d’estes primeres actuacions, era el moment de les votacions i la Granota va ser la triada per a llevar-se la màscara davant tots. Amb nervis, emoció i una mica de tensió, hem descobert que Josep Pedrerol era el personatge famós que es trobava ocult després d’esta elegant màscara. Quina sorpresa veure al periodista esportiu ací amagat!

Després d’este gran moment, la Medusa, la Dragona i l’Ou han hagut d’enfrontar-se al Duel Final del programa.

Malgrat la seua impressionant actuació al ritme de ‘Spice up your life’, la Medusa ha hagut de revelar-nos la seua identitat. Mel B. ha cantat una cançó de les Spice Girl!
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’AVL rebutja la titlla tancada i manté el topònim València

El ple de l'AVL ha rebutjat la proposta municipal per a canviar l'accent de la ciutat i sosté la forma València. L'informe passa ara a la Generalitat.

Investiguen a un conductor per circular a 223 km/h en l’A-3 a València

La Guàrdia Civil investiga a un home de 61 anys sorprés a 223 km/h en l'A-3, a Venta del Moro. Va superar el límit en 103 km/h i afronta penes penals.

Pluges, pols en suspensió i descens de les màximes en l’últim dia de febrer en la Comunitat Valenciana

Febrer s'acomiada en la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió en la mitat sud i pluges febles que s'estenen amb el pas de les hores. Les màximes baixen i el vent rola a nord-est.

Un sistema no invasiu mesura amb precisió les asimetries cranials en bebés i accelera el diagnòstic

Craniamed llança un programari que substituïx el craneómetro amb mesurament ràpid, precisa i exportable. Oferix els índexs CI i CVAI per a diagnòstic i seguiment.

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.