‘Mask Singer’ deixa sense paraules als espectadors en descobrir la primera identitat

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

 

‘Mask Singer: adivina quien canta’ ha estrenat la seua segona temporada este dilluns. El format revelació d’Antena 3, presentat per Arturo Valls, compta enguany amb Javier Calvo, Javier Ambrossi, José Mota i Paz Vega com l’equip d’investigadors que intentaran endevinar als famosos que es troben davall de les 15 màscares.

La Toya Jackson, germana del cèlebre Michael Jackson, va ser la primera famosa descoberta. La també cantant va desesperar als investigadors que no sabien qui es trobava després de la coqueta màscara i es van quedar de pedra en descobrir-ho. «Adore estar a Espanya», va afirmar l’artista comentant que li entusiasma el programa i per a ella ha sigut un plaer poder participar en l’edició espanyola.

 

 

«Estem davant la primera màscara que no parla espanyol», advertia Arturo Valls emocionat en conéixer la identitat de la Menina. Natalie Portman, Jane Fonda, Sharon Stone o Salma Hayek van ser alguns dels noms que va remenar el jurat abans de descobrir la veritat. «He gaudit molt portant este vestit tan gran i este cap amb eixos ulls i eixa roba», sostenia l’artista internacional que també es va queixar de la calor que donava la disfressa amb el qual, a vegades, «no podia ni respirar», manifestava.

Per a confondre a públic i jurat, La Toya va comentar que havia alterat la seua veu i també els seus moviments.

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

«Volia ser com una Menina de Velázquez, moure’m com ho farien elles», argumentava. I clar, el nom del seu germà també va eixir a relluir. «A Michael segur que li hauria encantat participar en un xou així, encara que segur que li haurien reconegut perquè la seua veu era especial i l’hauria delatat, i també els seus característics moviments», declarava.

La Toya Jackson ha sigut la primera, però encara queden molts interrogants en esta nova edició del concurs musical. Ja sonen noms com els d’Enrique Iglesias o Pau Gasol que podrien amagar-se després de la màscara de Cocodril. El dolç Ángel pot estar acollint a Victoria Abril o Ángela Molina, segons les interpretacions que Los Javis, Paz Vega i José Mota donen a les seues pistes. De Cáctus es va dir que igual ocultava a Paloma San Basilio o Cristina Cifuentes, mentre després d’escoltar les frases i la cançó d’Eriçó van sonar personatges com Auronplay o Millán Salcedo, entre altres.

Últimes notícies

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.
FILMOTECA D'ESTIU