‘Mask Singer’ deixa sense paraules als espectadors en descobrir la primera identitat

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

 

‘Mask Singer: adivina quien canta’ ha estrenat la seua segona temporada este dilluns. El format revelació d’Antena 3, presentat per Arturo Valls, compta enguany amb Javier Calvo, Javier Ambrossi, José Mota i Paz Vega com l’equip d’investigadors que intentaran endevinar als famosos que es troben davall de les 15 màscares.

La Toya Jackson, germana del cèlebre Michael Jackson, va ser la primera famosa descoberta. La també cantant va desesperar als investigadors que no sabien qui es trobava després de la coqueta màscara i es van quedar de pedra en descobrir-ho. «Adore estar a Espanya», va afirmar l’artista comentant que li entusiasma el programa i per a ella ha sigut un plaer poder participar en l’edició espanyola.

 

 

«Estem davant la primera màscara que no parla espanyol», advertia Arturo Valls emocionat en conéixer la identitat de la Menina. Natalie Portman, Jane Fonda, Sharon Stone o Salma Hayek van ser alguns dels noms que va remenar el jurat abans de descobrir la veritat. «He gaudit molt portant este vestit tan gran i este cap amb eixos ulls i eixa roba», sostenia l’artista internacional que també es va queixar de la calor que donava la disfressa amb el qual, a vegades, «no podia ni respirar», manifestava.

Per a confondre a públic i jurat, La Toya va comentar que havia alterat la seua veu i també els seus moviments.

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

«Volia ser com una Menina de Velázquez, moure’m com ho farien elles», argumentava. I clar, el nom del seu germà també va eixir a relluir. «A Michael segur que li hauria encantat participar en un xou així, encara que segur que li haurien reconegut perquè la seua veu era especial i l’hauria delatat, i també els seus característics moviments», declarava.

La Toya Jackson ha sigut la primera, però encara queden molts interrogants en esta nova edició del concurs musical. Ja sonen noms com els d’Enrique Iglesias o Pau Gasol que podrien amagar-se després de la màscara de Cocodril. El dolç Ángel pot estar acollint a Victoria Abril o Ángela Molina, segons les interpretacions que Los Javis, Paz Vega i José Mota donen a les seues pistes. De Cáctus es va dir que igual ocultava a Paloma San Basilio o Cristina Cifuentes, mentre després d’escoltar les frases i la cançó d’Eriçó van sonar personatges com Auronplay o Millán Salcedo, entre altres.

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.