‘Mask Singer’ deixa sense paraules als espectadors en descobrir la primera identitat

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

 

‘Mask Singer: adivina quien canta’ ha estrenat la seua segona temporada este dilluns. El format revelació d’Antena 3, presentat per Arturo Valls, compta enguany amb Javier Calvo, Javier Ambrossi, José Mota i Paz Vega com l’equip d’investigadors que intentaran endevinar als famosos que es troben davall de les 15 màscares.

La Toya Jackson, germana del cèlebre Michael Jackson, va ser la primera famosa descoberta. La també cantant va desesperar als investigadors que no sabien qui es trobava després de la coqueta màscara i es van quedar de pedra en descobrir-ho. «Adore estar a Espanya», va afirmar l’artista comentant que li entusiasma el programa i per a ella ha sigut un plaer poder participar en l’edició espanyola.

 

 

«Estem davant la primera màscara que no parla espanyol», advertia Arturo Valls emocionat en conéixer la identitat de la Menina. Natalie Portman, Jane Fonda, Sharon Stone o Salma Hayek van ser alguns dels noms que va remenar el jurat abans de descobrir la veritat. «He gaudit molt portant este vestit tan gran i este cap amb eixos ulls i eixa roba», sostenia l’artista internacional que també es va queixar de la calor que donava la disfressa amb el qual, a vegades, «no podia ni respirar», manifestava.

Per a confondre a públic i jurat, La Toya va comentar que havia alterat la seua veu i també els seus moviments.

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

«Volia ser com una Menina de Velázquez, moure’m com ho farien elles», argumentava. I clar, el nom del seu germà també va eixir a relluir. «A Michael segur que li hauria encantat participar en un xou així, encara que segur que li haurien reconegut perquè la seua veu era especial i l’hauria delatat, i també els seus característics moviments», declarava.

La Toya Jackson ha sigut la primera, però encara queden molts interrogants en esta nova edició del concurs musical. Ja sonen noms com els d’Enrique Iglesias o Pau Gasol que podrien amagar-se després de la màscara de Cocodril. El dolç Ángel pot estar acollint a Victoria Abril o Ángela Molina, segons les interpretacions que Los Javis, Paz Vega i José Mota donen a les seues pistes. De Cáctus es va dir que igual ocultava a Paloma San Basilio o Cristina Cifuentes, mentre després d’escoltar les frases i la cançó d’Eriçó van sonar personatges com Auronplay o Millán Salcedo, entre altres.

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.