‘Mask Singer’ deixa sense paraules als espectadors en descobrir la primera identitat

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

 

‘Mask Singer: adivina quien canta’ ha estrenat la seua segona temporada este dilluns. El format revelació d’Antena 3, presentat per Arturo Valls, compta enguany amb Javier Calvo, Javier Ambrossi, José Mota i Paz Vega com l’equip d’investigadors que intentaran endevinar als famosos que es troben davall de les 15 màscares.

La Toya Jackson, germana del cèlebre Michael Jackson, va ser la primera famosa descoberta. La també cantant va desesperar als investigadors que no sabien qui es trobava després de la coqueta màscara i es van quedar de pedra en descobrir-ho. «Adore estar a Espanya», va afirmar l’artista comentant que li entusiasma el programa i per a ella ha sigut un plaer poder participar en l’edició espanyola.

 

 

«Estem davant la primera màscara que no parla espanyol», advertia Arturo Valls emocionat en conéixer la identitat de la Menina. Natalie Portman, Jane Fonda, Sharon Stone o Salma Hayek van ser alguns dels noms que va remenar el jurat abans de descobrir la veritat. «He gaudit molt portant este vestit tan gran i este cap amb eixos ulls i eixa roba», sostenia l’artista internacional que també es va queixar de la calor que donava la disfressa amb el qual, a vegades, «no podia ni respirar», manifestava.

Per a confondre a públic i jurat, La Toya va comentar que havia alterat la seua veu i també els seus moviments.

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

«Volia ser com una Menina de Velázquez, moure’m com ho farien elles», argumentava. I clar, el nom del seu germà també va eixir a relluir. «A Michael segur que li hauria encantat participar en un xou així, encara que segur que li haurien reconegut perquè la seua veu era especial i l’hauria delatat, i també els seus característics moviments», declarava.

La Toya Jackson ha sigut la primera, però encara queden molts interrogants en esta nova edició del concurs musical. Ja sonen noms com els d’Enrique Iglesias o Pau Gasol que podrien amagar-se després de la màscara de Cocodril. El dolç Ángel pot estar acollint a Victoria Abril o Ángela Molina, segons les interpretacions que Los Javis, Paz Vega i José Mota donen a les seues pistes. De Cáctus es va dir que igual ocultava a Paloma San Basilio o Cristina Cifuentes, mentre després d’escoltar les frases i la cançó d’Eriçó van sonar personatges com Auronplay o Millán Salcedo, entre altres.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.