9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

‘Mask Singer’ deixa sense paraules als espectadors en descobrir la primera identitat

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

 

‘Mask Singer: adivina quien canta’ ha estrenat la seua segona temporada este dilluns. El format revelació d’Antena 3, presentat per Arturo Valls, compta enguany amb Javier Calvo, Javier Ambrossi, José Mota i Paz Vega com l’equip d’investigadors que intentaran endevinar als famosos que es troben davall de les 15 màscares.

La Toya Jackson, germana del cèlebre Michael Jackson, va ser la primera famosa descoberta. La també cantant va desesperar als investigadors que no sabien qui es trobava després de la coqueta màscara i es van quedar de pedra en descobrir-ho. «Adore estar a Espanya», va afirmar l’artista comentant que li entusiasma el programa i per a ella ha sigut un plaer poder participar en l’edició espanyola.

 

 

«Estem davant la primera màscara que no parla espanyol», advertia Arturo Valls emocionat en conéixer la identitat de la Menina. Natalie Portman, Jane Fonda, Sharon Stone o Salma Hayek van ser alguns dels noms que va remenar el jurat abans de descobrir la veritat. «He gaudit molt portant este vestit tan gran i este cap amb eixos ulls i eixa roba», sostenia l’artista internacional que també es va queixar de la calor que donava la disfressa amb el qual, a vegades, «no podia ni respirar», manifestava.

Per a confondre a públic i jurat, La Toya va comentar que havia alterat la seua veu i també els seus moviments.

La Toya Jackson a Mask Singer

La Toya Jackson a Mask Singer | Antena 3

«Volia ser com una Menina de Velázquez, moure’m com ho farien elles», argumentava. I clar, el nom del seu germà també va eixir a relluir. «A Michael segur que li hauria encantat participar en un xou així, encara que segur que li haurien reconegut perquè la seua veu era especial i l’hauria delatat, i també els seus característics moviments», declarava.

La Toya Jackson ha sigut la primera, però encara queden molts interrogants en esta nova edició del concurs musical. Ja sonen noms com els d’Enrique Iglesias o Pau Gasol que podrien amagar-se després de la màscara de Cocodril. El dolç Ángel pot estar acollint a Victoria Abril o Ángela Molina, segons les interpretacions que Los Javis, Paz Vega i José Mota donen a les seues pistes. De Cáctus es va dir que igual ocultava a Paloma San Basilio o Cristina Cifuentes, mentre després d’escoltar les frases i la cançó d’Eriçó van sonar personatges com Auronplay o Millán Salcedo, entre altres.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.