16 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

‘MasterChef Celebrity 6’ ja té a la seua primera expulsada

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no tindrà MasterChef Celebrity 6.

Perquè la gàbia de grills que ha fabricat és per a llevar-se el barret. Des de Verónica Forqué, que és indescriptible, fins a Samantha Hudson, els 16 aspirants d’esta edició van demostrar en l’estrena que, com deia un vers de Pablo Neruda, “hi ha un cert plaer en la bogeria, que només el boig coneix”.

Ja des que RTVE va anunciar qui anaven a formar part de MasterChef Celebrity 6 estava més que cantat que ni un només d’ells anava a passar desapercebut, ni cap anava a deixar que un altre li menjara la torrada.

Va ser un estira-i-arronsa d’extravagància, intensitat, però sobretot entreteniment del pur i dur, del qual t’asseus en la butaca de la teua casa, després d’un dia rebentat, i durant més de tres hores -això dels horaris és un altre cantar- se’t va el núvol gris i es queda diversió feta televisió.

Sense esmentar molt l’arrancada de l’estrena -quin teatret!-, la resta va ser, com descriure-ho?, delirant. Un deliri del bo, del qual et fa riure, del qual penses que no et sorprendrà, però et deixa petrificat.

 

Això sí, poc va durar l’alegria del començament, perquè ja la primera gala es va saldar una expulsada. Va ocórrer després que, en la prova en exteriors, l’equip pitjor valorat fora el blau, amb Terelu Campos,  Carmina Barrios, Eduardo Navarrete, Vanesa Romero, Juanma Castaño, Tamara i Arkano.

La razón del fogot de Tamara

 

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Una mala prova d’exteriors del seu equip i una mala prova d’eliminació van convertir a la cantant en la primera expulsada de MasterChef Celebrity 6.

Una expulsió de la qual l’últim que es podia esperar és que amagara un drama, que és el drama de molts. “Tinc quatre xiquets i és difícil de mantindre. Amb la pandèmia, ni jo faig concerts ni el meu marit treballa, és una situació complicada”, li va confessar a Pepe Rodríguez totalment afonada després de la seua expulsió.
La intèrpret de boleros va començar a plorar mentre els seus companys li feien una forta abraçada.

“Soc molt guerrera i lluitadora, igual que soc molt intensa per a cantar”, va dir l’artista, ja en entrevista amb Pepe Rodríguez, que va voler saber per què la jove estava patint tant.

Ni un dels seus companys en la galeria va poder aguantar les llàgrimes en veure a Tamara embolicada en llàgrimes, mentre intentava explicar al jutge la raó de tant de desconsol. Perquè la raó de tant de desconsol i del seu disgust no sols és la demostració que és igual si eres anònim o si eres una celebrity que si t’han vingut mal donades, faràs tot el que siga a la teua mà per tirar avant a la teua família. Quan moltes vegades veiem a un famós en algun programa de televisió i ens preguntem ‘què fa ací?’, perquè igual una de les raons pot ser la resposta de Tamara.

No m’estranya que plorara fins a l’apuntador, no m’estranya que Pepe Rodríguez no sabera com donar-li una mica de consol. MasterChef Celebrity és per a molts dels quals participen una nova porta per la qual entrar, una nova oportunitat, fins i tot un salvavides.

Per a Tamara era molt més que donar-se de nou visibilitat o donar-se una nova oportunitat, era un treball. Jo també ploraria, tu també ho faries.
 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana identificar als bombers que van vigilar el Pedrís i el Magre

La instructora de Catarroja ha demanat a la SGISE les dades dels bombers forestals que van vigilar el barranc de Poio i el riu Magre durant la DANA de 2024. També ha requerit la documentació del consell d'administració d'eixe dia i ha rebutjat una petició d'Emilio Argüeso sobre una guia d'autoprotecció.

Chus Bueno, nou director general de l’Eurolliga

Chus Bueno ha sigut nomenat director general de l'Eurolliga en substitució de Paulius Motiejunas. Assumirà l''estratègia global' amb focus en negoci, joc i afició.

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.