‘MasterChef Celebrity 6’ ja té a la seua primera expulsada

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no tindrà MasterChef Celebrity 6.

Perquè la gàbia de grills que ha fabricat és per a llevar-se el barret. Des de Verónica Forqué, que és indescriptible, fins a Samantha Hudson, els 16 aspirants d’esta edició van demostrar en l’estrena que, com deia un vers de Pablo Neruda, “hi ha un cert plaer en la bogeria, que només el boig coneix”.

Ja des que RTVE va anunciar qui anaven a formar part de MasterChef Celebrity 6 estava més que cantat que ni un només d’ells anava a passar desapercebut, ni cap anava a deixar que un altre li menjara la torrada.

Va ser un estira-i-arronsa d’extravagància, intensitat, però sobretot entreteniment del pur i dur, del qual t’asseus en la butaca de la teua casa, després d’un dia rebentat, i durant més de tres hores -això dels horaris és un altre cantar- se’t va el núvol gris i es queda diversió feta televisió.

Sense esmentar molt l’arrancada de l’estrena -quin teatret!-, la resta va ser, com descriure-ho?, delirant. Un deliri del bo, del qual et fa riure, del qual penses que no et sorprendrà, però et deixa petrificat.

 

Això sí, poc va durar l’alegria del començament, perquè ja la primera gala es va saldar una expulsada. Va ocórrer després que, en la prova en exteriors, l’equip pitjor valorat fora el blau, amb Terelu Campos,  Carmina Barrios, Eduardo Navarrete, Vanesa Romero, Juanma Castaño, Tamara i Arkano.

La razón del fogot de Tamara

 

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Una mala prova d’exteriors del seu equip i una mala prova d’eliminació van convertir a la cantant en la primera expulsada de MasterChef Celebrity 6.

Una expulsió de la qual l’últim que es podia esperar és que amagara un drama, que és el drama de molts. “Tinc quatre xiquets i és difícil de mantindre. Amb la pandèmia, ni jo faig concerts ni el meu marit treballa, és una situació complicada”, li va confessar a Pepe Rodríguez totalment afonada després de la seua expulsió.
La intèrpret de boleros va començar a plorar mentre els seus companys li feien una forta abraçada.

“Soc molt guerrera i lluitadora, igual que soc molt intensa per a cantar”, va dir l’artista, ja en entrevista amb Pepe Rodríguez, que va voler saber per què la jove estava patint tant.

Ni un dels seus companys en la galeria va poder aguantar les llàgrimes en veure a Tamara embolicada en llàgrimes, mentre intentava explicar al jutge la raó de tant de desconsol. Perquè la raó de tant de desconsol i del seu disgust no sols és la demostració que és igual si eres anònim o si eres una celebrity que si t’han vingut mal donades, faràs tot el que siga a la teua mà per tirar avant a la teua família. Quan moltes vegades veiem a un famós en algun programa de televisió i ens preguntem ‘què fa ací?’, perquè igual una de les raons pot ser la resposta de Tamara.

No m’estranya que plorara fins a l’apuntador, no m’estranya que Pepe Rodríguez no sabera com donar-li una mica de consol. MasterChef Celebrity és per a molts dels quals participen una nova porta per la qual entrar, una nova oportunitat, fins i tot un salvavides.

Per a Tamara era molt més que donar-se de nou visibilitat o donar-se una nova oportunitat, era un treball. Jo també ploraria, tu també ho faries.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.

El València Basket busca recuperar sensacions davant Jairis abans del play off

El València Basket visita a Hozono Global Jairis en l'última jornada de la Lliga Femenina Endesa amb el tercer lloc assegurat però amb la urgència de millorar el seu joc i arribar en la millor forma possible al play off pel títol.

La Diputació ajorna al 13 de maig la declaració de Carlos Baño sobre els bons consum

La Diputació d'Alacant retarda al 13 de maig la compareixença de Carlos Baño en la comissió que investiga els bons consum de 2022 i 2023, després d'atendre una petició interna de canvi de data.

Detinguda en l’aeroport d’Alacant una fugitiva buscada per tràfic de drogues i blanqueig a Suècia

Una dona de 28 anys amb una Orde Europea de Detenció per tràfic de drogues i blanqueig va ser arrestada en l'aeroport Alacant-Elx després d'un dispositiu policial activat per un avís.