‘MasterChef Celebrity 6’ ja té a la seua primera expulsada

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no tindrà MasterChef Celebrity 6.

Perquè la gàbia de grills que ha fabricat és per a llevar-se el barret. Des de Verónica Forqué, que és indescriptible, fins a Samantha Hudson, els 16 aspirants d’esta edició van demostrar en l’estrena que, com deia un vers de Pablo Neruda, “hi ha un cert plaer en la bogeria, que només el boig coneix”.

Ja des que RTVE va anunciar qui anaven a formar part de MasterChef Celebrity 6 estava més que cantat que ni un només d’ells anava a passar desapercebut, ni cap anava a deixar que un altre li menjara la torrada.

Va ser un estira-i-arronsa d’extravagància, intensitat, però sobretot entreteniment del pur i dur, del qual t’asseus en la butaca de la teua casa, després d’un dia rebentat, i durant més de tres hores -això dels horaris és un altre cantar- se’t va el núvol gris i es queda diversió feta televisió.

Sense esmentar molt l’arrancada de l’estrena -quin teatret!-, la resta va ser, com descriure-ho?, delirant. Un deliri del bo, del qual et fa riure, del qual penses que no et sorprendrà, però et deixa petrificat.

 

Això sí, poc va durar l’alegria del començament, perquè ja la primera gala es va saldar una expulsada. Va ocórrer després que, en la prova en exteriors, l’equip pitjor valorat fora el blau, amb Terelu Campos,  Carmina Barrios, Eduardo Navarrete, Vanesa Romero, Juanma Castaño, Tamara i Arkano.

La razón del fogot de Tamara

 

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Una mala prova d’exteriors del seu equip i una mala prova d’eliminació van convertir a la cantant en la primera expulsada de MasterChef Celebrity 6.

Una expulsió de la qual l’últim que es podia esperar és que amagara un drama, que és el drama de molts. “Tinc quatre xiquets i és difícil de mantindre. Amb la pandèmia, ni jo faig concerts ni el meu marit treballa, és una situació complicada”, li va confessar a Pepe Rodríguez totalment afonada després de la seua expulsió.
La intèrpret de boleros va començar a plorar mentre els seus companys li feien una forta abraçada.

“Soc molt guerrera i lluitadora, igual que soc molt intensa per a cantar”, va dir l’artista, ja en entrevista amb Pepe Rodríguez, que va voler saber per què la jove estava patint tant.

Ni un dels seus companys en la galeria va poder aguantar les llàgrimes en veure a Tamara embolicada en llàgrimes, mentre intentava explicar al jutge la raó de tant de desconsol. Perquè la raó de tant de desconsol i del seu disgust no sols és la demostració que és igual si eres anònim o si eres una celebrity que si t’han vingut mal donades, faràs tot el que siga a la teua mà per tirar avant a la teua família. Quan moltes vegades veiem a un famós en algun programa de televisió i ens preguntem ‘què fa ací?’, perquè igual una de les raons pot ser la resposta de Tamara.

No m’estranya que plorara fins a l’apuntador, no m’estranya que Pepe Rodríguez no sabera com donar-li una mica de consol. MasterChef Celebrity és per a molts dels quals participen una nova porta per la qual entrar, una nova oportunitat, fins i tot un salvavides.

Per a Tamara era molt més que donar-se de nou visibilitat o donar-se una nova oportunitat, era un treball. Jo també ploraria, tu també ho faries.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.