‘MasterChef Celebrity 6’ ja té a la seua primera expulsada

Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no tindrà MasterChef Celebrity 6.

Perquè la gàbia de grills que ha fabricat és per a llevar-se el barret. Des de Verónica Forqué, que és indescriptible, fins a Samantha Hudson, els 16 aspirants d’esta edició van demostrar en l’estrena que, com deia un vers de Pablo Neruda, «hi ha un cert plaer en la bogeria, que només el boig coneix».

Ja des que RTVE va anunciar qui anaven a formar part de MasterChef Celebrity 6 estava més que cantat que ni un només d’ells anava a passar desapercebut, ni cap anava a deixar que un altre li menjara la torrada.

Va ser un estira-i-arronsa d’extravagància, intensitat, però sobretot entreteniment del pur i dur, del qual t’asseus en la butaca de la teua casa, després d’un dia rebentat, i durant més de tres hores -això dels horaris és un altre cantar- se’t va el núvol gris i es queda diversió feta televisió.

Sense esmentar molt l’arrancada de l’estrena -quin teatret!-, la resta va ser, com descriure-ho?, delirant. Un deliri del bo, del qual et fa riure, del qual penses que no et sorprendrà, però et deixa petrificat.

 

Això sí, poc va durar l’alegria del començament, perquè ja la primera gala es va saldar una expulsada. Va ocórrer després que, en la prova en exteriors, l’equip pitjor valorat fora el blau, amb Terelu Campos,  Carmina Barrios, Eduardo Navarrete, Vanesa Romero, Juanma Castaño, Tamara i Arkano.

La razón del fogot de Tamara

 

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Una mala prova d’exteriors del seu equip i una mala prova d’eliminació van convertir a la cantant en la primera expulsada de MasterChef Celebrity 6.

Una expulsió de la qual l’últim que es podia esperar és que amagara un drama, que és el drama de molts. «Tinc quatre xiquets i és difícil de mantindre. Amb la pandèmia, ni jo faig concerts ni el meu marit treballa, és una situació complicada», li va confessar a Pepe Rodríguez totalment afonada després de la seua expulsió.
La intèrpret de boleros va començar a plorar mentre els seus companys li feien una forta abraçada.

«Soc molt guerrera i lluitadora, igual que soc molt intensa per a cantar», va dir l’artista, ja en entrevista amb Pepe Rodríguez, que va voler saber per què la jove estava patint tant.

Ni un dels seus companys en la galeria va poder aguantar les llàgrimes en veure a Tamara embolicada en llàgrimes, mentre intentava explicar al jutge la raó de tant de desconsol. Perquè la raó de tant de desconsol i del seu disgust no sols és la demostració que és igual si eres anònim o si eres una celebrity que si t’han vingut mal donades, faràs tot el que siga a la teua mà per tirar avant a la teua família. Quan moltes vegades veiem a un famós en algun programa de televisió i ens preguntem ‘què fa ací?’, perquè igual una de les raons pot ser la resposta de Tamara.

No m’estranya que plorara fins a l’apuntador, no m’estranya que Pepe Rodríguez no sabera com donar-li una mica de consol. MasterChef Celebrity és per a molts dels quals participen una nova porta per la qual entrar, una nova oportunitat, fins i tot un salvavides.

Per a Tamara era molt més que donar-se de nou visibilitat o donar-se una nova oportunitat, era un treball. Jo també ploraria, tu també ho faries.
 

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.