‘MasterChef Celebrity 6’ ja té a la seua primera expulsada

Ejemplo de shortcode con estilo
Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE   MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no […]
Concursants MasterChef Celebrity 6

Concursants MasterChef Celebrity 6 | RTVE

 

MasterChef Celebrity 6, no deixa indiferent a ningú. No sé si en esta edició es cuinara molt, però el que és riure’s i viure situacions surrealistes està més que garantit. Mira que és difícil superar-se després de sis edicions a l’hora de fer un càsting, perquè una altra cosa no tindrà MasterChef Celebrity 6.

Perquè la gàbia de grills que ha fabricat és per a llevar-se el barret. Des de Verónica Forqué, que és indescriptible, fins a Samantha Hudson, els 16 aspirants d’esta edició van demostrar en l’estrena que, com deia un vers de Pablo Neruda, «hi ha un cert plaer en la bogeria, que només el boig coneix».

Ja des que RTVE va anunciar qui anaven a formar part de MasterChef Celebrity 6 estava més que cantat que ni un només d’ells anava a passar desapercebut, ni cap anava a deixar que un altre li menjara la torrada.

Va ser un estira-i-arronsa d’extravagància, intensitat, però sobretot entreteniment del pur i dur, del qual t’asseus en la butaca de la teua casa, després d’un dia rebentat, i durant més de tres hores -això dels horaris és un altre cantar- se’t va el núvol gris i es queda diversió feta televisió.

Sense esmentar molt l’arrancada de l’estrena -quin teatret!-, la resta va ser, com descriure-ho?, delirant. Un deliri del bo, del qual et fa riure, del qual penses que no et sorprendrà, però et deixa petrificat.

 

Això sí, poc va durar l’alegria del començament, perquè ja la primera gala es va saldar una expulsada. Va ocórrer després que, en la prova en exteriors, l’equip pitjor valorat fora el blau, amb Terelu Campos,  Carmina Barrios, Eduardo Navarrete, Vanesa Romero, Juanma Castaño, Tamara i Arkano.

La razón del fogot de Tamara

 

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6

Tamara, primera expulsada de MasterChef Celebrity 6 | RTVE

Una mala prova d’exteriors del seu equip i una mala prova d’eliminació van convertir a la cantant en la primera expulsada de MasterChef Celebrity 6.

Una expulsió de la qual l’últim que es podia esperar és que amagara un drama, que és el drama de molts. «Tinc quatre xiquets i és difícil de mantindre. Amb la pandèmia, ni jo faig concerts ni el meu marit treballa, és una situació complicada», li va confessar a Pepe Rodríguez totalment afonada després de la seua expulsió.
La intèrpret de boleros va començar a plorar mentre els seus companys li feien una forta abraçada.

«Soc molt guerrera i lluitadora, igual que soc molt intensa per a cantar», va dir l’artista, ja en entrevista amb Pepe Rodríguez, que va voler saber per què la jove estava patint tant.

Ni un dels seus companys en la galeria va poder aguantar les llàgrimes en veure a Tamara embolicada en llàgrimes, mentre intentava explicar al jutge la raó de tant de desconsol. Perquè la raó de tant de desconsol i del seu disgust no sols és la demostració que és igual si eres anònim o si eres una celebrity que si t’han vingut mal donades, faràs tot el que siga a la teua mà per tirar avant a la teua família. Quan moltes vegades veiem a un famós en algun programa de televisió i ens preguntem ‘què fa ací?’, perquè igual una de les raons pot ser la resposta de Tamara.

No m’estranya que plorara fins a l’apuntador, no m’estranya que Pepe Rodríguez no sabera com donar-li una mica de consol. MasterChef Celebrity és per a molts dels quals participen una nova porta per la qual entrar, una nova oportunitat, fins i tot un salvavides.

Per a Tamara era molt més que donar-se de nou visibilitat o donar-se una nova oportunitat, era un treball. Jo també ploraria, tu també ho faries.
 

Últimes notícies

Detenen a Alfafar un jove de 18 anys per incitar a disturbis

La Policia Nacional ha arrestat a Alfafar un jove de 18 anys, suposat membre de Blocus, per incitar a disturbis, saquejos i a usar còctels Molotov.

Els instituts de REDIT van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions

Els instituts tecnològics que conformen la Xarxa d’Instituts Tecnològics de la Comunitat Valenciana (REDIT) van ajudar les empreses valencianes a captar més de 132 milions d’euros durant 2025 per a dedicar-los a la innovació. Els onze instituts van treballar amb 14.871 empreses i van desenvolupar més de 1.600 projectes d’R+D+I.

Detingut a Dénia (Alacant) un fugitiu reclamat per Romania per un robatori amb violència

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 30 anys reclamat per les autoritats romaneses per un robatori amb violència comés en 2019. Ara afronta una pena de tres anys de presó i un procés d’extradició.

Huit detinguts, tres a Cullera, amb 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna

La Policia Nacional ha intervingut 2,5 tones d’haixix i 600 quilos de cocaïna després de desarticular una organització criminal. L’operació ha acabat amb huit detinguts a les províncies de València, Màlaga i Girona, tres d’ells a Cullera. Tres dels arrestats han ingressat en presó provisional.

Tres detinguts per ferir dues dones en una baralla en una discoteca de València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones, dos hòmens i una dona, d’entre 21 i 27 anys, com a presumptes autores de dos delictes de lesions i, en el cas d’una d’elles, d’un delicte d’amenaces, per ferir dues dones en una baralla a l’eixida d’una discoteca del districte d’Abastos.

València lidera les reserves hoteleres amb un 76,6 % d’ocupació

Hosbec preveu una ocupació mitjana del 70 % en la Comunitat Valenciana entre el 30 d’octubre i el 2 de novembre. La ciutat de València arriba al 76,6 %.

Sis persones investigades per pintades en trens aturats per la dana

La Guàrdia Civil ha investigat sis persones i busca dos més per les pintades en trens aturats per la dana de 2024. Els danys ascendixen a 23.900 euros.

Localitzen un caiman d’ulleres al llit del Vinalopó després de mesos de busca

La Policia Local de Sax i agents del Seprona de la Guàrdia Civil han localitzat i capturat al llit del Vinalopó l’exemplar de caiman d’ulleres que buscaven des de juliol, quan un vídeo en les xarxes socials va alertar de la seua presència.