‘MasterChef Celebrity’: Un abandó, una trampa i un atac de nervis

Semifinalistes de 'MasterChef Celebrity'

Semifinalistes de ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

Aquest dilluns, ‘MasterChef Celebrity’ va començar amb un comiat. El programa de la televisió pública, emés en La 1, va albergar l’abandó definitiu de la seua protagonista indiscutible: Verónica Forqué. Va ocórrer després que, la setmana passada, l’actriu es va declarar derrotada i es va saltar l’eliminació després d’una dura prova en exteriors.

 

Verónica Forqué en 'MasterChef Celebrity'

Verónica Forqué en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

“Estic regular, necessite descansar. En l’última prova d’equips em vaig atabalar. No soc de tirar la tovallola, però aquesta vegada cal ser humil”, declarava abans de penjar el seu davantal definitivament. “El meu cos i el meu univers m’estaven dient que necessite parar”, declarava abans d’acomiadar-se.

 

Primera prova

 

Una cinta transportadora d’aliments va protagonitzar el primer repte, en el qual la triperia manava. Al final, amics i amigues de David Bustamante, Juanma Castaño, Miki Nadal, Belén López i Carmina Barrios provaven els seus plats en un tast a cegues en la qual van brollar els enganys.

 

La gran prova d’exteriors

 

El restaurant Diverxo, de Dabiz Muñoz, va ser l’escenari que va acollir a la comitiva en el seu següent desafiament. Replicar un complex menú del cèlebre cuiner va suposar un autèntic calvari per a Bustamante, que va perdre els papers. Samantha Vallejo-Nágera va haver d’acudir a tranquil·litzar a l’artista.

El seu nerviosisme va contagiar a la seua companya d’equip, Belén, i tots dos van ser condemnats al ‘fossat’. Curiosament, Miki i Juanma van rebre els elogis del tribunal que els va convertir en els primers finalistes. Carmina també va caure. “No ha sigut el teu millor dia”, va valorar Jordi Cruz.

 

Prova final

 

El de la Forqué no va ser l’únic adeu del lliurament: també es va llevar el davantal de ‘MasterChef’ per sempre Carmina Barrios, encara que en aquest cas no va ser per decisió pròpia.

La mare de Paco León es va quedar així a les portes de la final a l’ésser la pitjor valorada en una prova d’eliminació en el qual el nivell va ser molt alt, segons van comentar els jutges. Aquests, en expulsar a una de les favorites del talent culinari, van convertir a Belén López, David Bustamante, Miki Nadal i Juanma Castaño en els quatre candidats a guanyar.

 

Carmina Barrios en 'MasterChef Celebrity'

Carmina Barrios en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

L’últim repte al qual es va enfrontar l’andalusa va ser un de rebosteria, el punt feble de molts dels participants en les diferents edicions del concurs, perquè la precisió no perdona en aquesta mena de cuina.

Tant Barrios com la resta d’aspirants van tindre 90 minuts per a reproduir una recepta de Ricard Martínez, del restaurant barceloní Espai Sucre. Malgrat comptar amb una trajectòria quasi impecable en el concurs, la nina de Jordi Cruz, perquè així la cridava, es va ensorrar quan va començar.

“No he començat a cuinar, però veient la prova he dit, ‘la Carmina mor ací, vaig directa per al sofà”, va murmurar. Però, lluny de rendir-se, l’actriu ho va donar tot fins a l’últim moment, deixant patent per què havia arribat a la semifinal del talent, una cosa celebrada pels jutges.

 

“Encara que no és una reproducció de les postres de Ricardo, em sent tremendament satisfet. No has tret el peu de l’accelerador ni tan sols sabent que hi havia una possibilitat que no l’acabares”, va lloar Cruz.

“Em lleve el barret davant com l’has barallat. Quan un dona tot el que té dins,no se li pot exigir més”, va subscriure Pepe Rodríguez.

Malgrat tots aquestes lloances, Barrios es va convertir en l’última expulsada de ‘MasterChef Celebrity’, perquè li van faltar elaboracions, alguna cosa que el jurat no perdona quasi mai.

“Venia amb por, però he tingut una experiència tan bonica… he viatjat, muntat amb globus, m’he sentit lliure. Abans no em considerava gens especial, pensava que no tenia cap mèrit, però em dieu tantes coses boniques que m’ho estic començant a creure”, va començar l’andalusa, deixant clar que el seu balanç era positiu.

“He gaudit com una nana. ‘MasterChef’ m’ha canviat per a bé. En primer lloc, m’ha ensenyat a valorar-me, que això és el principal”, va dir una de les aspirants favorites de l’edició, emocionada, abans d’acomiadar-se dels fogons del concurs per sempre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.