‘MasterChef Celebrity’: Un abandó, una trampa i un atac de nervis

Semifinalistes de 'MasterChef Celebrity'

Semifinalistes de ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

Aquest dilluns, ‘MasterChef Celebrity’ va començar amb un comiat. El programa de la televisió pública, emés en La 1, va albergar l’abandó definitiu de la seua protagonista indiscutible: Verónica Forqué. Va ocórrer després que, la setmana passada, l’actriu es va declarar derrotada i es va saltar l’eliminació després d’una dura prova en exteriors.

 

Verónica Forqué en 'MasterChef Celebrity'

Verónica Forqué en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

“Estic regular, necessite descansar. En l’última prova d’equips em vaig atabalar. No soc de tirar la tovallola, però aquesta vegada cal ser humil”, declarava abans de penjar el seu davantal definitivament. “El meu cos i el meu univers m’estaven dient que necessite parar”, declarava abans d’acomiadar-se.

 

Primera prova

 

Una cinta transportadora d’aliments va protagonitzar el primer repte, en el qual la triperia manava. Al final, amics i amigues de David Bustamante, Juanma Castaño, Miki Nadal, Belén López i Carmina Barrios provaven els seus plats en un tast a cegues en la qual van brollar els enganys.

 

La gran prova d’exteriors

 

El restaurant Diverxo, de Dabiz Muñoz, va ser l’escenari que va acollir a la comitiva en el seu següent desafiament. Replicar un complex menú del cèlebre cuiner va suposar un autèntic calvari per a Bustamante, que va perdre els papers. Samantha Vallejo-Nágera va haver d’acudir a tranquil·litzar a l’artista.

El seu nerviosisme va contagiar a la seua companya d’equip, Belén, i tots dos van ser condemnats al ‘fossat’. Curiosament, Miki i Juanma van rebre els elogis del tribunal que els va convertir en els primers finalistes. Carmina també va caure. “No ha sigut el teu millor dia”, va valorar Jordi Cruz.

 

Prova final

 

El de la Forqué no va ser l’únic adeu del lliurament: també es va llevar el davantal de ‘MasterChef’ per sempre Carmina Barrios, encara que en aquest cas no va ser per decisió pròpia.

La mare de Paco León es va quedar així a les portes de la final a l’ésser la pitjor valorada en una prova d’eliminació en el qual el nivell va ser molt alt, segons van comentar els jutges. Aquests, en expulsar a una de les favorites del talent culinari, van convertir a Belén López, David Bustamante, Miki Nadal i Juanma Castaño en els quatre candidats a guanyar.

 

Carmina Barrios en 'MasterChef Celebrity'

Carmina Barrios en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

L’últim repte al qual es va enfrontar l’andalusa va ser un de rebosteria, el punt feble de molts dels participants en les diferents edicions del concurs, perquè la precisió no perdona en aquesta mena de cuina.

Tant Barrios com la resta d’aspirants van tindre 90 minuts per a reproduir una recepta de Ricard Martínez, del restaurant barceloní Espai Sucre. Malgrat comptar amb una trajectòria quasi impecable en el concurs, la nina de Jordi Cruz, perquè així la cridava, es va ensorrar quan va començar.

“No he començat a cuinar, però veient la prova he dit, ‘la Carmina mor ací, vaig directa per al sofà”, va murmurar. Però, lluny de rendir-se, l’actriu ho va donar tot fins a l’últim moment, deixant patent per què havia arribat a la semifinal del talent, una cosa celebrada pels jutges.

 

“Encara que no és una reproducció de les postres de Ricardo, em sent tremendament satisfet. No has tret el peu de l’accelerador ni tan sols sabent que hi havia una possibilitat que no l’acabares”, va lloar Cruz.

“Em lleve el barret davant com l’has barallat. Quan un dona tot el que té dins,no se li pot exigir més”, va subscriure Pepe Rodríguez.

Malgrat tots aquestes lloances, Barrios es va convertir en l’última expulsada de ‘MasterChef Celebrity’, perquè li van faltar elaboracions, alguna cosa que el jurat no perdona quasi mai.

“Venia amb por, però he tingut una experiència tan bonica… he viatjat, muntat amb globus, m’he sentit lliure. Abans no em considerava gens especial, pensava que no tenia cap mèrit, però em dieu tantes coses boniques que m’ho estic començant a creure”, va començar l’andalusa, deixant clar que el seu balanç era positiu.

“He gaudit com una nana. ‘MasterChef’ m’ha canviat per a bé. En primer lloc, m’ha ensenyat a valorar-me, que això és el principal”, va dir una de les aspirants favorites de l’edició, emocionada, abans d’acomiadar-se dels fogons del concurs per sempre.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.