9.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

‘MasterChef Celebrity’: Un abandó, una trampa i un atac de nervis

Semifinalistes de 'MasterChef Celebrity'

Semifinalistes de ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

Aquest dilluns, ‘MasterChef Celebrity’ va començar amb un comiat. El programa de la televisió pública, emés en La 1, va albergar l’abandó definitiu de la seua protagonista indiscutible: Verónica Forqué. Va ocórrer després que, la setmana passada, l’actriu es va declarar derrotada i es va saltar l’eliminació després d’una dura prova en exteriors.

 

Verónica Forqué en 'MasterChef Celebrity'

Verónica Forqué en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

“Estic regular, necessite descansar. En l’última prova d’equips em vaig atabalar. No soc de tirar la tovallola, però aquesta vegada cal ser humil”, declarava abans de penjar el seu davantal definitivament. “El meu cos i el meu univers m’estaven dient que necessite parar”, declarava abans d’acomiadar-se.

 

Primera prova

 

Una cinta transportadora d’aliments va protagonitzar el primer repte, en el qual la triperia manava. Al final, amics i amigues de David Bustamante, Juanma Castaño, Miki Nadal, Belén López i Carmina Barrios provaven els seus plats en un tast a cegues en la qual van brollar els enganys.

 

La gran prova d’exteriors

 

El restaurant Diverxo, de Dabiz Muñoz, va ser l’escenari que va acollir a la comitiva en el seu següent desafiament. Replicar un complex menú del cèlebre cuiner va suposar un autèntic calvari per a Bustamante, que va perdre els papers. Samantha Vallejo-Nágera va haver d’acudir a tranquil·litzar a l’artista.

El seu nerviosisme va contagiar a la seua companya d’equip, Belén, i tots dos van ser condemnats al ‘fossat’. Curiosament, Miki i Juanma van rebre els elogis del tribunal que els va convertir en els primers finalistes. Carmina també va caure. “No ha sigut el teu millor dia”, va valorar Jordi Cruz.

 

Prova final

 

El de la Forqué no va ser l’únic adeu del lliurament: també es va llevar el davantal de ‘MasterChef’ per sempre Carmina Barrios, encara que en aquest cas no va ser per decisió pròpia.

La mare de Paco León es va quedar així a les portes de la final a l’ésser la pitjor valorada en una prova d’eliminació en el qual el nivell va ser molt alt, segons van comentar els jutges. Aquests, en expulsar a una de les favorites del talent culinari, van convertir a Belén López, David Bustamante, Miki Nadal i Juanma Castaño en els quatre candidats a guanyar.

 

Carmina Barrios en 'MasterChef Celebrity'

Carmina Barrios en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

L’últim repte al qual es va enfrontar l’andalusa va ser un de rebosteria, el punt feble de molts dels participants en les diferents edicions del concurs, perquè la precisió no perdona en aquesta mena de cuina.

Tant Barrios com la resta d’aspirants van tindre 90 minuts per a reproduir una recepta de Ricard Martínez, del restaurant barceloní Espai Sucre. Malgrat comptar amb una trajectòria quasi impecable en el concurs, la nina de Jordi Cruz, perquè així la cridava, es va ensorrar quan va començar.

“No he començat a cuinar, però veient la prova he dit, ‘la Carmina mor ací, vaig directa per al sofà”, va murmurar. Però, lluny de rendir-se, l’actriu ho va donar tot fins a l’últim moment, deixant patent per què havia arribat a la semifinal del talent, una cosa celebrada pels jutges.

 

“Encara que no és una reproducció de les postres de Ricardo, em sent tremendament satisfet. No has tret el peu de l’accelerador ni tan sols sabent que hi havia una possibilitat que no l’acabares”, va lloar Cruz.

“Em lleve el barret davant com l’has barallat. Quan un dona tot el que té dins,no se li pot exigir més”, va subscriure Pepe Rodríguez.

Malgrat tots aquestes lloances, Barrios es va convertir en l’última expulsada de ‘MasterChef Celebrity’, perquè li van faltar elaboracions, alguna cosa que el jurat no perdona quasi mai.

“Venia amb por, però he tingut una experiència tan bonica… he viatjat, muntat amb globus, m’he sentit lliure. Abans no em considerava gens especial, pensava que no tenia cap mèrit, però em dieu tantes coses boniques que m’ho estic començant a creure”, va començar l’andalusa, deixant clar que el seu balanç era positiu.

“He gaudit com una nana. ‘MasterChef’ m’ha canviat per a bé. En primer lloc, m’ha ensenyat a valorar-me, que això és el principal”, va dir una de les aspirants favorites de l’edició, emocionada, abans d’acomiadar-se dels fogons del concurs per sempre.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.