‘MasterChef Celebrity’: Un abandó, una trampa i un atac de nervis

Semifinalistes de 'MasterChef Celebrity'

Semifinalistes de ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

Aquest dilluns, ‘MasterChef Celebrity’ va començar amb un comiat. El programa de la televisió pública, emés en La 1, va albergar l’abandó definitiu de la seua protagonista indiscutible: Verónica Forqué. Va ocórrer després que, la setmana passada, l’actriu es va declarar derrotada i es va saltar l’eliminació després d’una dura prova en exteriors.

 

Verónica Forqué en 'MasterChef Celebrity'

Verónica Forqué en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

«Estic regular, necessite descansar. En l’última prova d’equips em vaig atabalar. No soc de tirar la tovallola, però aquesta vegada cal ser humil», declarava abans de penjar el seu davantal definitivament. «El meu cos i el meu univers m’estaven dient que necessite parar», declarava abans d’acomiadar-se.

 

Primera prova

 

Una cinta transportadora d’aliments va protagonitzar el primer repte, en el qual la triperia manava. Al final, amics i amigues de David Bustamante, Juanma Castaño, Miki Nadal, Belén López i Carmina Barrios provaven els seus plats en un tast a cegues en la qual van brollar els enganys.

 

La gran prova d’exteriors

 

El restaurant Diverxo, de Dabiz Muñoz, va ser l’escenari que va acollir a la comitiva en el seu següent desafiament. Replicar un complex menú del cèlebre cuiner va suposar un autèntic calvari per a Bustamante, que va perdre els papers. Samantha Vallejo-Nágera va haver d’acudir a tranquil·litzar a l’artista.

El seu nerviosisme va contagiar a la seua companya d’equip, Belén, i tots dos van ser condemnats al ‘fossat’. Curiosament, Miki i Juanma van rebre els elogis del tribunal que els va convertir en els primers finalistes. Carmina també va caure. «No ha sigut el teu millor dia», va valorar Jordi Cruz.

 

Prova final

 

El de la Forqué no va ser l’únic adeu del lliurament: també es va llevar el davantal de ‘MasterChef’ per sempre Carmina Barrios, encara que en aquest cas no va ser per decisió pròpia.

La mare de Paco León es va quedar així a les portes de la final a l’ésser la pitjor valorada en una prova d’eliminació en el qual el nivell va ser molt alt, segons van comentar els jutges. Aquests, en expulsar a una de les favorites del talent culinari, van convertir a Belén López, David Bustamante, Miki Nadal i Juanma Castaño en els quatre candidats a guanyar.

 

Carmina Barrios en 'MasterChef Celebrity'

Carmina Barrios en ‘MasterChef Celebrity’ | RTVE

L’últim repte al qual es va enfrontar l’andalusa va ser un de rebosteria, el punt feble de molts dels participants en les diferents edicions del concurs, perquè la precisió no perdona en aquesta mena de cuina.

Tant Barrios com la resta d’aspirants van tindre 90 minuts per a reproduir una recepta de Ricard Martínez, del restaurant barceloní Espai Sucre. Malgrat comptar amb una trajectòria quasi impecable en el concurs, la nina de Jordi Cruz, perquè així la cridava, es va ensorrar quan va començar.

«No he començat a cuinar, però veient la prova he dit, ‘la Carmina mor ací, vaig directa per al sofà», va murmurar. Però, lluny de rendir-se, l’actriu ho va donar tot fins a l’últim moment, deixant patent per què havia arribat a la semifinal del talent, una cosa celebrada pels jutges.

 

«Encara que no és una reproducció de les postres de Ricardo, em sent tremendament satisfet. No has tret el peu de l’accelerador ni tan sols sabent que hi havia una possibilitat que no l’acabares», va lloar Cruz.

«Em lleve el barret davant com l’has barallat. Quan un dona tot el que té dins,no se li pot exigir més», va subscriure Pepe Rodríguez.

Malgrat tots aquestes lloances, Barrios es va convertir en l’última expulsada de ‘MasterChef Celebrity’, perquè li van faltar elaboracions, alguna cosa que el jurat no perdona quasi mai.

«Venia amb por, però he tingut una experiència tan bonica… he viatjat, muntat amb globus, m’he sentit lliure. Abans no em considerava gens especial, pensava que no tenia cap mèrit, però em dieu tantes coses boniques que m’ho estic començant a creure», va començar l’andalusa, deixant clar que el seu balanç era positiu.

«He gaudit com una nana. ‘MasterChef’ m’ha canviat per a bé. En primer lloc, m’ha ensenyat a valorar-me, que això és el principal», va dir una de les aspirants favorites de l’edició, emocionada, abans d’acomiadar-se dels fogons del concurs per sempre.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.