‘MasterChef’ sorprén amb un nou gir, que no agrada als concursants

 

El programa d’este dimarts de ‘MasterChef’ ha sorprés amb un nou gir. El format de TVE ha volgut fer un homenatge als herois de la pandèmia en donar l’oportunitat d’entrar a dos nous aspirants: Nando, infermer, i José, cardiòleg.

Tots dos van veure truncat el seu pas pel concurs culinari al no poder completar el càsting per culpa del coronavirus. A causa dels seus treballs els dos van haver d’apartar-se de la fase de selecció per a guardar quarantena després de donar positiu un d’ells i estar en contacte directe amb un cas l’altre.

Després de veure això és clar que després de portar més de 8 anys d’emissió MasterChef no pera de sorprendre’ns, però per què este canvie en el programa?

“El covid, d’una manera o una altra, ens ha afectat moltíssim i ha truncat molts somnis. Tots hem perdut a alguna persona volguda, s’han tancat molts negocis, uns altres estan fent retallades i altres havent de posposar la seua posada en marxa”, ha començat a explicar Pepe Rodríguez.

El xef ha continuat ressaltant que els sanitaris són un dels “col·lectius que més l’ha patit i que han hagut de barallar en primera línia”. “Però ara que ha passat la corba i que les vacunes van arribant cada dia a un número major de la població sentim que el just és donar-li una nova oportunitat a estos herois per a entrar en MasterChef i que puguen així complir el seu somni”, ha afegit.

Els nous aspirants s’han hagut de mesurar al costat de la resta de nominats d’esta setmana en l’expulsió.
Després d’un cuinat tibant i amb nervis, però també amb molta il·lusió, va arribar el moment de la valoració. I encara que Samantha Vallejo-Nágera va afirmar que el plat de Nando “estava molt bé per a una primera prova de MasterChef, els jutges es van decantar per José, qui va signar un plat “de molt de nivell” amb unes esferificacions perfectes. Fins i tot va tindre temps per a treballar una altra tècnica al marge de les esferes, acompanyant el salmó amb una espuma servida en sifó. Amb tot això, José es va fer amb el davantal negre i va pujar a la galeria per a ser un més en el grup.

José, cardiòleg i amant del menjar healthy

 

“Jo tinc molta il·lusió de ser ací i lluitar, però crec que hi ha coses que estan per damunt i quan veus que estan descaragolant cadires per a posar llits d’UCI dius jo crec que la meua prioritat ha de ser una altra”. En el seu dia a dia no té molt temps per a cuinar, però el confinament li va portar a entregar-se encara més als fogons i poder practicar.

Este murcià de 34 anys, assegura que MasterChef és la plataforma perfecta per a mostrar a la gent els seus coneixements sobre salut, convertir-se en un referent del sector i potenciar el seu compte d’Instagram.

Sempre li ha agradat molt l’esport i està especialment sensibilitzat amb crear hàbits de cuina saludable i que la gent comence a prendre consciència de l’important que és millorar i controlar el teu estil de vida. Cerca unir-se a la gran familiar MasterChef per a crear consciència que els hàbits i l’alimentació  cardiosaludable són la millor medicina.

 

Les xiques de MasterChef

 

Luna, finalista de MasterChef 8 i convidada este dimarts al concurs, no s’ha tallat en els seus comentaris sobre el nou concursant: “M’encanta, i a l’audiència li encantarà este home en la tele, és que és meravellós”. Samantha Vallejo-Nágera ha preguntat als candidats, a més, si estaven solters.

Uns altres han fet diversos comentaris sobre el físic del concursant i Dani ha assenyalat que està “fluixejant amb esta nova sorpresa”. “Si ja lligava poc a la casa, com entre José és que no em menjaré ni els mocs”, ha afegit.

Tots, no obstant això, els han mostrat el seu suport. “La meua germana és sanitària, i ha estat al peu del canó, així que em sembla molt just que tinguen l’oportunitat els dos”, ha ressaltat Toni.

Els comentaris cap al cardiòleg en les cuines del format no han passat desapercebuts i han despertat tota mena de reaccions en Twitter.

 

Últimes notícies

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.

Nou morts pel calor extrem en la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat nou morts atribuïdes a l’onada de calor des del 30 de maig, cinc d’elles a la província de València i totes en persones majors de 65 anys.

Micó exige a Sánchez reaccionar davant la corrupció encara que ja puga ser tard

Águeda Micó reprova a Pedro Sánchez la falta de resposta contundent davant els casos de corrupció que afecten el PSOE i li retreu les quatre setmanes que ha tardat a comparéixer al Congrés.

La nit de Sant Joan de 2026 a València, quasi tan calorosa com el rècord de 2003

La nit de Sant Joan de 2026 ha sigut la segona més calorosa registrada a València, amb una mínima de 22,8 graus, i deixa també valors molt alts a Castelló, Alacant i l’interior.

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.