9.1 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

‘MasterChef’ sorprén amb un nou gir, que no agrada als concursants

 

El programa d’este dimarts de ‘MasterChef’ ha sorprés amb un nou gir. El format de TVE ha volgut fer un homenatge als herois de la pandèmia en donar l’oportunitat d’entrar a dos nous aspirants: Nando, infermer, i José, cardiòleg.

Tots dos van veure truncat el seu pas pel concurs culinari al no poder completar el càsting per culpa del coronavirus. A causa dels seus treballs els dos van haver d’apartar-se de la fase de selecció per a guardar quarantena després de donar positiu un d’ells i estar en contacte directe amb un cas l’altre.

Després de veure això és clar que després de portar més de 8 anys d’emissió MasterChef no pera de sorprendre’ns, però per què este canvie en el programa?

“El covid, d’una manera o una altra, ens ha afectat moltíssim i ha truncat molts somnis. Tots hem perdut a alguna persona volguda, s’han tancat molts negocis, uns altres estan fent retallades i altres havent de posposar la seua posada en marxa”, ha començat a explicar Pepe Rodríguez.

El xef ha continuat ressaltant que els sanitaris són un dels “col·lectius que més l’ha patit i que han hagut de barallar en primera línia”. “Però ara que ha passat la corba i que les vacunes van arribant cada dia a un número major de la població sentim que el just és donar-li una nova oportunitat a estos herois per a entrar en MasterChef i que puguen així complir el seu somni”, ha afegit.

Els nous aspirants s’han hagut de mesurar al costat de la resta de nominats d’esta setmana en l’expulsió.
Després d’un cuinat tibant i amb nervis, però també amb molta il·lusió, va arribar el moment de la valoració. I encara que Samantha Vallejo-Nágera va afirmar que el plat de Nando “estava molt bé per a una primera prova de MasterChef, els jutges es van decantar per José, qui va signar un plat “de molt de nivell” amb unes esferificacions perfectes. Fins i tot va tindre temps per a treballar una altra tècnica al marge de les esferes, acompanyant el salmó amb una espuma servida en sifó. Amb tot això, José es va fer amb el davantal negre i va pujar a la galeria per a ser un més en el grup.

José, cardiòleg i amant del menjar healthy

 

“Jo tinc molta il·lusió de ser ací i lluitar, però crec que hi ha coses que estan per damunt i quan veus que estan descaragolant cadires per a posar llits d’UCI dius jo crec que la meua prioritat ha de ser una altra”. En el seu dia a dia no té molt temps per a cuinar, però el confinament li va portar a entregar-se encara més als fogons i poder practicar.

Este murcià de 34 anys, assegura que MasterChef és la plataforma perfecta per a mostrar a la gent els seus coneixements sobre salut, convertir-se en un referent del sector i potenciar el seu compte d’Instagram.

Sempre li ha agradat molt l’esport i està especialment sensibilitzat amb crear hàbits de cuina saludable i que la gent comence a prendre consciència de l’important que és millorar i controlar el teu estil de vida. Cerca unir-se a la gran familiar MasterChef per a crear consciència que els hàbits i l’alimentació  cardiosaludable són la millor medicina.

 

Les xiques de MasterChef

 

Luna, finalista de MasterChef 8 i convidada este dimarts al concurs, no s’ha tallat en els seus comentaris sobre el nou concursant: “M’encanta, i a l’audiència li encantarà este home en la tele, és que és meravellós”. Samantha Vallejo-Nágera ha preguntat als candidats, a més, si estaven solters.

Uns altres han fet diversos comentaris sobre el físic del concursant i Dani ha assenyalat que està “fluixejant amb esta nova sorpresa”. “Si ja lligava poc a la casa, com entre José és que no em menjaré ni els mocs”, ha afegit.

Tots, no obstant això, els han mostrat el seu suport. “La meua germana és sanitària, i ha estat al peu del canó, així que em sembla molt just que tinguen l’oportunitat els dos”, ha ressaltat Toni.

Els comentaris cap al cardiòleg en les cuines del format no han passat desapercebuts i han despertat tota mena de reaccions en Twitter.

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.