Ja no m’interessa: La conversació de Kiko Matamoros i Antonio David Flores

La pau i la tranquil·litat de la qual gaudia Antonio David Flores als platós de Telecinco s’han acabat per a ell. Des que Rocío Carrasco decidia trencar el seu silenci, l’exguàrdia civil ha perdut l’oportunitat que li proporcionava la televisió per seguir atacant la seua exdona. Descobrir la veritable cara d’Antonio David ha obert els ulls a més d’un i el seu regne s’ha ensorrat com un castell de sorra.

Al principi, encara comptava amb alguns col·laboradors que es posicionaven al seu costat, però a mesura que ha anat evolucionant el documental de Rocío, les opinions han fet un gir de 180 graus i han deixat Antonio David en la més profunda solitud. L’últim a girar-li l’esquena ha estat Kiko Matamoros, amb el qual ha parlat després de setmanes ignorant-lo.

 

 

Kiko Matamoros, sobre Antonio David Flores: «Està desbordat»

Rocío Carrasco avala la seua versió amb documentació oficial, que deixa en completa evidència el seu exmarit. Hi ha qüestions impossibles de rebatre i Kiko Matamoros va intentar fins al final defensar el que era el seu amic, sol·licitant-li una documentació per poder contrastar-la amb la versió de la filla de Rocío Jurado. Però Antonio David va ignorar per complet el col·laborador de ‘Sálvame’ i no va atendre la seua petició, conscient que l’havien enxampat de ple.

Gairebé un mes després d’això, Kiko Matamoros confessava que el pare de Rocío Flores s’havia posat en contacte amb ell: «M’he enviat missatges amb Antonio David. Em va escriure dient que li havia arribat que jo m’havia queixat públicament… Jo no em vaig queixar, i ja està. Em demanava perdó», explicava el col·laborador, davant l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Durant l’intercanvi de missatges, segons el col·laborador, «em vaig preocupar per la seua família, pels seus fills fonamentalment, i li vaig dir que esperava que estigueren bé, i ja està. Van ser dos missatges creuats», assegurava. El que més expectació va crear de la conversa entre Kiko Matamoros i Antonio David Flores va ser conéixer com es troba l’exguàrdia civil després de tota la polèmica que s’està generant al voltant del documental.

«El que m’explica és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que puga ser demandable», explicava el col·laborador, desvetllant l’estratègia que està seguint el seu excompany per fer front a tot el que està explicant Rocío Carrasco.

 

«Ja no m’interessa»

Kiko Matamoros va sol·licitar a Antonio David Flores el conveni regulador que el 2003 va signar pel que fa a la custòdia dels seus dos fills. La versió demostrada amb documents de Rocío diferia molt del que el col·laborador sabia pel testimoni del seu amic i li va demanar que li enviés els papers per contrastar les dos versions. Però l’exguàrdia civil no ho va fer i va ignorar completament Matamoros.

Els seus companys de ‘Sálvame’ van voler saber també si havia parlat amb Antonio David sobre este fet, i el col·laborador va assegurar que «ni em diu que em donarà els papers ni els hi demane. Ja no m’interessa. Els vaig demanar en el seu moment perquè m’interessava contrastar la informació i ja està». Kiko Matamoros va voler deixar clar que en cap moment s’ha penedit d’haver defensat Antonio David, ja que ho feia convençut que tenia la veritat de tot el que havia passat.

«Quan ho vaig fer va ser conforme al que jo pensava, que era la meua veritat, de manera honesta. Ni em fustigaré per això ni demanaré perdó a ningú. La informació que jo tenia avalava el que he dit», acabava.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.