Ja no m’interessa: La conversació de Kiko Matamoros i Antonio David Flores

La pau i la tranquil·litat de la qual gaudia Antonio David Flores als platós de Telecinco s’han acabat per a ell. Des que Rocío Carrasco decidia trencar el seu silenci, l’exguàrdia civil ha perdut l’oportunitat que li proporcionava la televisió per seguir atacant la seua exdona. Descobrir la veritable cara d’Antonio David ha obert els ulls a més d’un i el seu regne s’ha ensorrat com un castell de sorra.

Al principi, encara comptava amb alguns col·laboradors que es posicionaven al seu costat, però a mesura que ha anat evolucionant el documental de Rocío, les opinions han fet un gir de 180 graus i han deixat Antonio David en la més profunda solitud. L’últim a girar-li l’esquena ha estat Kiko Matamoros, amb el qual ha parlat després de setmanes ignorant-lo.

 

 

Kiko Matamoros, sobre Antonio David Flores: «Està desbordat»

Rocío Carrasco avala la seua versió amb documentació oficial, que deixa en completa evidència el seu exmarit. Hi ha qüestions impossibles de rebatre i Kiko Matamoros va intentar fins al final defensar el que era el seu amic, sol·licitant-li una documentació per poder contrastar-la amb la versió de la filla de Rocío Jurado. Però Antonio David va ignorar per complet el col·laborador de ‘Sálvame’ i no va atendre la seua petició, conscient que l’havien enxampat de ple.

Gairebé un mes després d’això, Kiko Matamoros confessava que el pare de Rocío Flores s’havia posat en contacte amb ell: «M’he enviat missatges amb Antonio David. Em va escriure dient que li havia arribat que jo m’havia queixat públicament… Jo no em vaig queixar, i ja està. Em demanava perdó», explicava el col·laborador, davant l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Durant l’intercanvi de missatges, segons el col·laborador, «em vaig preocupar per la seua família, pels seus fills fonamentalment, i li vaig dir que esperava que estigueren bé, i ja està. Van ser dos missatges creuats», assegurava. El que més expectació va crear de la conversa entre Kiko Matamoros i Antonio David Flores va ser conéixer com es troba l’exguàrdia civil després de tota la polèmica que s’està generant al voltant del documental.

«El que m’explica és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que puga ser demandable», explicava el col·laborador, desvetllant l’estratègia que està seguint el seu excompany per fer front a tot el que està explicant Rocío Carrasco.

 

«Ja no m’interessa»

Kiko Matamoros va sol·licitar a Antonio David Flores el conveni regulador que el 2003 va signar pel que fa a la custòdia dels seus dos fills. La versió demostrada amb documents de Rocío diferia molt del que el col·laborador sabia pel testimoni del seu amic i li va demanar que li enviés els papers per contrastar les dos versions. Però l’exguàrdia civil no ho va fer i va ignorar completament Matamoros.

Els seus companys de ‘Sálvame’ van voler saber també si havia parlat amb Antonio David sobre este fet, i el col·laborador va assegurar que «ni em diu que em donarà els papers ni els hi demane. Ja no m’interessa. Els vaig demanar en el seu moment perquè m’interessava contrastar la informació i ja està». Kiko Matamoros va voler deixar clar que en cap moment s’ha penedit d’haver defensat Antonio David, ja que ho feia convençut que tenia la veritat de tot el que havia passat.

«Quan ho vaig fer va ser conforme al que jo pensava, que era la meua veritat, de manera honesta. Ni em fustigaré per això ni demanaré perdó a ningú. La informació que jo tenia avalava el que he dit», acabava.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.