Ja no m’interessa: La conversació de Kiko Matamoros i Antonio David Flores

La pau i la tranquil·litat de la qual gaudia Antonio David Flores als platós de Telecinco s’han acabat per a ell. Des que Rocío Carrasco decidia trencar el seu silenci, l’exguàrdia civil ha perdut l’oportunitat que li proporcionava la televisió per seguir atacant la seua exdona. Descobrir la veritable cara d’Antonio David ha obert els ulls a més d’un i el seu regne s’ha ensorrat com un castell de sorra.

Al principi, encara comptava amb alguns col·laboradors que es posicionaven al seu costat, però a mesura que ha anat evolucionant el documental de Rocío, les opinions han fet un gir de 180 graus i han deixat Antonio David en la més profunda solitud. L’últim a girar-li l’esquena ha estat Kiko Matamoros, amb el qual ha parlat després de setmanes ignorant-lo.

 

 

Kiko Matamoros, sobre Antonio David Flores: «Està desbordat»

Rocío Carrasco avala la seua versió amb documentació oficial, que deixa en completa evidència el seu exmarit. Hi ha qüestions impossibles de rebatre i Kiko Matamoros va intentar fins al final defensar el que era el seu amic, sol·licitant-li una documentació per poder contrastar-la amb la versió de la filla de Rocío Jurado. Però Antonio David va ignorar per complet el col·laborador de ‘Sálvame’ i no va atendre la seua petició, conscient que l’havien enxampat de ple.

Gairebé un mes després d’això, Kiko Matamoros confessava que el pare de Rocío Flores s’havia posat en contacte amb ell: «M’he enviat missatges amb Antonio David. Em va escriure dient que li havia arribat que jo m’havia queixat públicament… Jo no em vaig queixar, i ja està. Em demanava perdó», explicava el col·laborador, davant l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Durant l’intercanvi de missatges, segons el col·laborador, «em vaig preocupar per la seua família, pels seus fills fonamentalment, i li vaig dir que esperava que estigueren bé, i ja està. Van ser dos missatges creuats», assegurava. El que més expectació va crear de la conversa entre Kiko Matamoros i Antonio David Flores va ser conéixer com es troba l’exguàrdia civil després de tota la polèmica que s’està generant al voltant del documental.

«El que m’explica és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que puga ser demandable», explicava el col·laborador, desvetllant l’estratègia que està seguint el seu excompany per fer front a tot el que està explicant Rocío Carrasco.

 

«Ja no m’interessa»

Kiko Matamoros va sol·licitar a Antonio David Flores el conveni regulador que el 2003 va signar pel que fa a la custòdia dels seus dos fills. La versió demostrada amb documents de Rocío diferia molt del que el col·laborador sabia pel testimoni del seu amic i li va demanar que li enviés els papers per contrastar les dos versions. Però l’exguàrdia civil no ho va fer i va ignorar completament Matamoros.

Els seus companys de ‘Sálvame’ van voler saber també si havia parlat amb Antonio David sobre este fet, i el col·laborador va assegurar que «ni em diu que em donarà els papers ni els hi demane. Ja no m’interessa. Els vaig demanar en el seu moment perquè m’interessava contrastar la informació i ja està». Kiko Matamoros va voler deixar clar que en cap moment s’ha penedit d’haver defensat Antonio David, ja que ho feia convençut que tenia la veritat de tot el que havia passat.

«Quan ho vaig fer va ser conforme al que jo pensava, que era la meua veritat, de manera honesta. Ni em fustigaré per això ni demanaré perdó a ningú. La informació que jo tenia avalava el que he dit», acabava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.