Ja no m’interessa: La conversació de Kiko Matamoros i Antonio David Flores

La pau i la tranquil·litat de la qual gaudia Antonio David Flores als platós de Telecinco s’han acabat per a ell. Des que Rocío Carrasco decidia trencar el seu silenci, l’exguàrdia civil ha perdut l’oportunitat que li proporcionava la televisió per seguir atacant la seua exdona. Descobrir la veritable cara d’Antonio David ha obert els ulls a més d’un i el seu regne s’ha ensorrat com un castell de sorra.

Al principi, encara comptava amb alguns col·laboradors que es posicionaven al seu costat, però a mesura que ha anat evolucionant el documental de Rocío, les opinions han fet un gir de 180 graus i han deixat Antonio David en la més profunda solitud. L’últim a girar-li l’esquena ha estat Kiko Matamoros, amb el qual ha parlat després de setmanes ignorant-lo.

 

 

Kiko Matamoros, sobre Antonio David Flores: «Està desbordat»

Rocío Carrasco avala la seua versió amb documentació oficial, que deixa en completa evidència el seu exmarit. Hi ha qüestions impossibles de rebatre i Kiko Matamoros va intentar fins al final defensar el que era el seu amic, sol·licitant-li una documentació per poder contrastar-la amb la versió de la filla de Rocío Jurado. Però Antonio David va ignorar per complet el col·laborador de ‘Sálvame’ i no va atendre la seua petició, conscient que l’havien enxampat de ple.

Gairebé un mes després d’això, Kiko Matamoros confessava que el pare de Rocío Flores s’havia posat en contacte amb ell: «M’he enviat missatges amb Antonio David. Em va escriure dient que li havia arribat que jo m’havia queixat públicament… Jo no em vaig queixar, i ja està. Em demanava perdó», explicava el col·laborador, davant l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Durant l’intercanvi de missatges, segons el col·laborador, «em vaig preocupar per la seua família, pels seus fills fonamentalment, i li vaig dir que esperava que estigueren bé, i ja està. Van ser dos missatges creuats», assegurava. El que més expectació va crear de la conversa entre Kiko Matamoros i Antonio David Flores va ser conéixer com es troba l’exguàrdia civil després de tota la polèmica que s’està generant al voltant del documental.

«El que m’explica és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que puga ser demandable», explicava el col·laborador, desvetllant l’estratègia que està seguint el seu excompany per fer front a tot el que està explicant Rocío Carrasco.

 

«Ja no m’interessa»

Kiko Matamoros va sol·licitar a Antonio David Flores el conveni regulador que el 2003 va signar pel que fa a la custòdia dels seus dos fills. La versió demostrada amb documents de Rocío diferia molt del que el col·laborador sabia pel testimoni del seu amic i li va demanar que li enviés els papers per contrastar les dos versions. Però l’exguàrdia civil no ho va fer i va ignorar completament Matamoros.

Els seus companys de ‘Sálvame’ van voler saber també si havia parlat amb Antonio David sobre este fet, i el col·laborador va assegurar que «ni em diu que em donarà els papers ni els hi demane. Ja no m’interessa. Els vaig demanar en el seu moment perquè m’interessava contrastar la informació i ja està». Kiko Matamoros va voler deixar clar que en cap moment s’ha penedit d’haver defensat Antonio David, ja que ho feia convençut que tenia la veritat de tot el que havia passat.

«Quan ho vaig fer va ser conforme al que jo pensava, que era la meua veritat, de manera honesta. Ni em fustigaré per això ni demanaré perdó a ningú. La informació que jo tenia avalava el que he dit», acabava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.