14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Ja no m’interessa: La conversació de Kiko Matamoros i Antonio David Flores

La pau i la tranquil·litat de la qual gaudia Antonio David Flores als platós de Telecinco s’han acabat per a ell. Des que Rocío Carrasco decidia trencar el seu silenci, l’exguàrdia civil ha perdut l’oportunitat que li proporcionava la televisió per seguir atacant la seua exdona. Descobrir la veritable cara d’Antonio David ha obert els ulls a més d’un i el seu regne s’ha ensorrat com un castell de sorra.

Al principi, encara comptava amb alguns col·laboradors que es posicionaven al seu costat, però a mesura que ha anat evolucionant el documental de Rocío, les opinions han fet un gir de 180 graus i han deixat Antonio David en la més profunda solitud. L’últim a girar-li l’esquena ha estat Kiko Matamoros, amb el qual ha parlat després de setmanes ignorant-lo.

 

 

Kiko Matamoros, sobre Antonio David Flores: «Està desbordat»

Rocío Carrasco avala la seua versió amb documentació oficial, que deixa en completa evidència el seu exmarit. Hi ha qüestions impossibles de rebatre i Kiko Matamoros va intentar fins al final defensar el que era el seu amic, sol·licitant-li una documentació per poder contrastar-la amb la versió de la filla de Rocío Jurado. Però Antonio David va ignorar per complet el col·laborador de ‘Sálvame’ i no va atendre la seua petició, conscient que l’havien enxampat de ple.

Gairebé un mes després d’això, Kiko Matamoros confessava que el pare de Rocío Flores s’havia posat en contacte amb ell: «M’he enviat missatges amb Antonio David. Em va escriure dient que li havia arribat que jo m’havia queixat públicament… Jo no em vaig queixar, i ja està. Em demanava perdó», explicava el col·laborador, davant l’atenta mirada de la resta dels seus companys.

Durant l’intercanvi de missatges, segons el col·laborador, «em vaig preocupar per la seua família, pels seus fills fonamentalment, i li vaig dir que esperava que estigueren bé, i ja està. Van ser dos missatges creuats», assegurava. El que més expectació va crear de la conversa entre Kiko Matamoros i Antonio David Flores va ser conéixer com es troba l’exguàrdia civil després de tota la polèmica que s’està generant al voltant del documental.

«El que m’explica és que no està veient els programes perquè està desbordat i els seus advocats els estan veient i apuntant el que creuen que puga ser demandable», explicava el col·laborador, desvetllant l’estratègia que està seguint el seu excompany per fer front a tot el que està explicant Rocío Carrasco.

 

«Ja no m’interessa»

Kiko Matamoros va sol·licitar a Antonio David Flores el conveni regulador que el 2003 va signar pel que fa a la custòdia dels seus dos fills. La versió demostrada amb documents de Rocío diferia molt del que el col·laborador sabia pel testimoni del seu amic i li va demanar que li enviés els papers per contrastar les dos versions. Però l’exguàrdia civil no ho va fer i va ignorar completament Matamoros.

Els seus companys de ‘Sálvame’ van voler saber també si havia parlat amb Antonio David sobre este fet, i el col·laborador va assegurar que «ni em diu que em donarà els papers ni els hi demane. Ja no m’interessa. Els vaig demanar en el seu moment perquè m’interessava contrastar la informació i ja està». Kiko Matamoros va voler deixar clar que en cap moment s’ha penedit d’haver defensat Antonio David, ja que ho feia convençut que tenia la veritat de tot el que havia passat.

«Quan ho vaig fer va ser conforme al que jo pensava, que era la meua veritat, de manera honesta. Ni em fustigaré per això ni demanaré perdó a ningú. La informació que jo tenia avalava el que he dit», acabava.

Últimes notícies

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.