‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros ataca sense pietat a Anabel Pantoja

Kiko Matamoros va tornar aquest dimarts de la seua participació en ‘Supervivientes 2022’ amb la seua mateixa essència de sempre. Després de 73 dies en els Cayos Cochinos, el col·laborador de ‘Sálvame’ va ser rebut aquest dimarts per Carlos Sobera en ‘Tierra de nadie’, criticant contundentment a Anabel Pantoja mentre repassava el seu concurs: «Ha copiat el concurs que va fer Belén Esteban en ‘GH VIP‘».

Sembla que l’últim expulsat de l’edició arribava a Espanya amb l’únic propòsit, la d’acabar amb Anabel, i el va deixar molt clar amb totes les barbaritats que va dir d’ella.

«Ella s’ha fet amb una banda armada que pica a tot el que no combrega amb la seua filosofia i la seua manera d’entendre el programa, que són la majoria que nomina, que nomina, que nomina fins que et desgasten. Però després ells van quedant en la cacera. Està tota la calçada plena de morts que van quedant mentre porten a Anabel en volandas a la final» Tra, tra! A què recorda? Sí, a aqueixes vesprades de ‘Sálvame’ en les quals mancant continguts de major interés els col·laboradors juguen a espellar-se i picar-se fins que no queden ni les espines.

A més, el tertualià va assegurar que estan portant a Anabel Pantoja en «volandes» a la final mentre que «està tota la calçada plena de morts que van quedant un darrere d’un altre«.

«Però, què fa Anabel?, li va preguntar Carlos Sobera com si Kiko Matamoros necessitara que algú li tirara encara més de la llengua per a soltar tot el verí. «Ella què fa? Perquè no ho sé. Cuina i si no cuina es cabreja perquè la lleven el focus perquè si cuina un altre ja no ix en els vídeos», va respondre. I llavors va arribar el moment de la «carpeteta«.

Després de revelar que el primer objectiu d’Anabel Pantoja va ser Ignacio de Borbón i deixar a Carlos Sobera amb cara de ‘però quin cony estàs comptant!‘, Kiko Matamoros va voler rematar valorant la relació de Yulen Pereira i Anabel Pantoja, alguna cosa que ja va fer està en Supervivientes 2022 en més d’una ocasió i que va ser l’única cosa que va soltar per la seua boca i que va aconseguir desestabilitzar a Anabel Pantoja: «El contacte fa l’afecte i d’alguna manera es complementen, s’agraden i es donen un servei l’u a l’altre. A ell com a imatge li ha vingut malament i a ella li ha vingut bé. A ella li ha vingut bé perquè li fa molt protagonista d’aquest reality sobre la base d’aqueixa relació. I a ell li ha vingut malament perquè va entrar amb una imatge d’esportista d’elit, de campió d’Europa Sub-23 d’esgrima i eixirà com a nuvi d’Anabel, que això no et porta a cap costat més que al Deluxe«.

«Anabel té una manera d’entendre l’existència que té molt a veure amb el que ha vist a la seua casa, en concret, en Cantora. Isabel Pantoja és una dona que sempre s’ha envoltat d’amics que han fet actes de fe i s’han anat quedant en el camí (…) Ella té súbdits i Anabel, també, i estan allí fent-li l’ona. I això és el que vull que se sàpia«, va recalcar Matamoros.

Matamoros va finalitzar el programa atacant a tots els seus companys de reality menys a Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Cauen tres traficants amb milers de pastilles de droga sintètica a l’AP-7

Tres hòmens de 26 a 34 anys han sigut detinguts a l’AP-7, a l’altura de Pilar de la Horadada, amb més d’11 quilos de metanfetamina en pastilles amagats al maleter del cotxe.

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.