‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros ataca sense pietat a Anabel Pantoja

Kiko Matamoros va tornar aquest dimarts de la seua participació en ‘Supervivientes 2022’ amb la seua mateixa essència de sempre. Després de 73 dies en els Cayos Cochinos, el col·laborador de ‘Sálvame’ va ser rebut aquest dimarts per Carlos Sobera en ‘Tierra de nadie’, criticant contundentment a Anabel Pantoja mentre repassava el seu concurs: “Ha copiat el concurs que va fer Belén Esteban en ‘GH VIP‘”.

Sembla que l’últim expulsat de l’edició arribava a Espanya amb l’únic propòsit, la d’acabar amb Anabel, i el va deixar molt clar amb totes les barbaritats que va dir d’ella.

Ella s’ha fet amb una banda armada que pica a tot el que no combrega amb la seua filosofia i la seua manera d’entendre el programa, que són la majoria que nomina, que nomina, que nomina fins que et desgasten. Però després ells van quedant en la cacera. Està tota la calçada plena de morts que van quedant mentre porten a Anabel en volandas a la final” Tra, tra! A què recorda? Sí, a aqueixes vesprades de ‘Sálvame’ en les quals mancant continguts de major interés els col·laboradors juguen a espellar-se i picar-se fins que no queden ni les espines.

A més, el tertualià va assegurar que estan portant a Anabel Pantoja en “volandes” a la final mentre que “està tota la calçada plena de morts que van quedant un darrere d’un altre“.

Però, què fa Anabel?, li va preguntar Carlos Sobera com si Kiko Matamoros necessitara que algú li tirara encara més de la llengua per a soltar tot el verí. “Ella què fa? Perquè no ho sé. Cuina i si no cuina es cabreja perquè la lleven el focus perquè si cuina un altre ja no ix en els vídeos”, va respondre. I llavors va arribar el moment de la “carpeteta“.

Després de revelar que el primer objectiu d’Anabel Pantoja va ser Ignacio de Borbón i deixar a Carlos Sobera amb cara de ‘però quin cony estàs comptant!‘, Kiko Matamoros va voler rematar valorant la relació de Yulen Pereira i Anabel Pantoja, alguna cosa que ja va fer està en Supervivientes 2022 en més d’una ocasió i que va ser l’única cosa que va soltar per la seua boca i que va aconseguir desestabilitzar a Anabel Pantoja: “El contacte fa l’afecte i d’alguna manera es complementen, s’agraden i es donen un servei l’u a l’altre. A ell com a imatge li ha vingut malament i a ella li ha vingut bé. A ella li ha vingut bé perquè li fa molt protagonista d’aquest reality sobre la base d’aqueixa relació. I a ell li ha vingut malament perquè va entrar amb una imatge d’esportista d’elit, de campió d’Europa Sub-23 d’esgrima i eixirà com a nuvi d’Anabel, que això no et porta a cap costat més que al Deluxe“.

Anabel té una manera d’entendre l’existència que té molt a veure amb el que ha vist a la seua casa, en concret, en Cantora. Isabel Pantoja és una dona que sempre s’ha envoltat d’amics que han fet actes de fe i s’han anat quedant en el camí (…) Ella té súbdits i Anabel, també, i estan allí fent-li l’ona. I això és el que vull que se sàpia“, va recalcar Matamoros.

Matamoros va finalitzar el programa atacant a tots els seus companys de reality menys a Ignacio de Borbón.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.