‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros ataca sense pietat a Anabel Pantoja

Kiko Matamoros va tornar aquest dimarts de la seua participació en ‘Supervivientes 2022’ amb la seua mateixa essència de sempre. Després de 73 dies en els Cayos Cochinos, el col·laborador de ‘Sálvame’ va ser rebut aquest dimarts per Carlos Sobera en ‘Tierra de nadie’, criticant contundentment a Anabel Pantoja mentre repassava el seu concurs: «Ha copiat el concurs que va fer Belén Esteban en ‘GH VIP‘».

Sembla que l’últim expulsat de l’edició arribava a Espanya amb l’únic propòsit, la d’acabar amb Anabel, i el va deixar molt clar amb totes les barbaritats que va dir d’ella.

«Ella s’ha fet amb una banda armada que pica a tot el que no combrega amb la seua filosofia i la seua manera d’entendre el programa, que són la majoria que nomina, que nomina, que nomina fins que et desgasten. Però després ells van quedant en la cacera. Està tota la calçada plena de morts que van quedant mentre porten a Anabel en volandas a la final» Tra, tra! A què recorda? Sí, a aqueixes vesprades de ‘Sálvame’ en les quals mancant continguts de major interés els col·laboradors juguen a espellar-se i picar-se fins que no queden ni les espines.

A més, el tertualià va assegurar que estan portant a Anabel Pantoja en «volandes» a la final mentre que «està tota la calçada plena de morts que van quedant un darrere d’un altre«.

«Però, què fa Anabel?, li va preguntar Carlos Sobera com si Kiko Matamoros necessitara que algú li tirara encara més de la llengua per a soltar tot el verí. «Ella què fa? Perquè no ho sé. Cuina i si no cuina es cabreja perquè la lleven el focus perquè si cuina un altre ja no ix en els vídeos», va respondre. I llavors va arribar el moment de la «carpeteta«.

Després de revelar que el primer objectiu d’Anabel Pantoja va ser Ignacio de Borbón i deixar a Carlos Sobera amb cara de ‘però quin cony estàs comptant!‘, Kiko Matamoros va voler rematar valorant la relació de Yulen Pereira i Anabel Pantoja, alguna cosa que ja va fer està en Supervivientes 2022 en més d’una ocasió i que va ser l’única cosa que va soltar per la seua boca i que va aconseguir desestabilitzar a Anabel Pantoja: «El contacte fa l’afecte i d’alguna manera es complementen, s’agraden i es donen un servei l’u a l’altre. A ell com a imatge li ha vingut malament i a ella li ha vingut bé. A ella li ha vingut bé perquè li fa molt protagonista d’aquest reality sobre la base d’aqueixa relació. I a ell li ha vingut malament perquè va entrar amb una imatge d’esportista d’elit, de campió d’Europa Sub-23 d’esgrima i eixirà com a nuvi d’Anabel, que això no et porta a cap costat més que al Deluxe«.

«Anabel té una manera d’entendre l’existència que té molt a veure amb el que ha vist a la seua casa, en concret, en Cantora. Isabel Pantoja és una dona que sempre s’ha envoltat d’amics que han fet actes de fe i s’han anat quedant en el camí (…) Ella té súbdits i Anabel, també, i estan allí fent-li l’ona. I això és el que vull que se sàpia«, va recalcar Matamoros.

Matamoros va finalitzar el programa atacant a tots els seus companys de reality menys a Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.