‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros ataca sense pietat a Anabel Pantoja

Kiko Matamoros va tornar aquest dimarts de la seua participació en ‘Supervivientes 2022’ amb la seua mateixa essència de sempre. Després de 73 dies en els Cayos Cochinos, el col·laborador de ‘Sálvame’ va ser rebut aquest dimarts per Carlos Sobera en ‘Tierra de nadie’, criticant contundentment a Anabel Pantoja mentre repassava el seu concurs: «Ha copiat el concurs que va fer Belén Esteban en ‘GH VIP‘».

Sembla que l’últim expulsat de l’edició arribava a Espanya amb l’únic propòsit, la d’acabar amb Anabel, i el va deixar molt clar amb totes les barbaritats que va dir d’ella.

«Ella s’ha fet amb una banda armada que pica a tot el que no combrega amb la seua filosofia i la seua manera d’entendre el programa, que són la majoria que nomina, que nomina, que nomina fins que et desgasten. Però després ells van quedant en la cacera. Està tota la calçada plena de morts que van quedant mentre porten a Anabel en volandas a la final» Tra, tra! A què recorda? Sí, a aqueixes vesprades de ‘Sálvame’ en les quals mancant continguts de major interés els col·laboradors juguen a espellar-se i picar-se fins que no queden ni les espines.

A més, el tertualià va assegurar que estan portant a Anabel Pantoja en «volandes» a la final mentre que «està tota la calçada plena de morts que van quedant un darrere d’un altre«.

«Però, què fa Anabel?, li va preguntar Carlos Sobera com si Kiko Matamoros necessitara que algú li tirara encara més de la llengua per a soltar tot el verí. «Ella què fa? Perquè no ho sé. Cuina i si no cuina es cabreja perquè la lleven el focus perquè si cuina un altre ja no ix en els vídeos», va respondre. I llavors va arribar el moment de la «carpeteta«.

Després de revelar que el primer objectiu d’Anabel Pantoja va ser Ignacio de Borbón i deixar a Carlos Sobera amb cara de ‘però quin cony estàs comptant!‘, Kiko Matamoros va voler rematar valorant la relació de Yulen Pereira i Anabel Pantoja, alguna cosa que ja va fer està en Supervivientes 2022 en més d’una ocasió i que va ser l’única cosa que va soltar per la seua boca i que va aconseguir desestabilitzar a Anabel Pantoja: «El contacte fa l’afecte i d’alguna manera es complementen, s’agraden i es donen un servei l’u a l’altre. A ell com a imatge li ha vingut malament i a ella li ha vingut bé. A ella li ha vingut bé perquè li fa molt protagonista d’aquest reality sobre la base d’aqueixa relació. I a ell li ha vingut malament perquè va entrar amb una imatge d’esportista d’elit, de campió d’Europa Sub-23 d’esgrima i eixirà com a nuvi d’Anabel, que això no et porta a cap costat més que al Deluxe«.

«Anabel té una manera d’entendre l’existència que té molt a veure amb el que ha vist a la seua casa, en concret, en Cantora. Isabel Pantoja és una dona que sempre s’ha envoltat d’amics que han fet actes de fe i s’han anat quedant en el camí (…) Ella té súbdits i Anabel, també, i estan allí fent-li l’ona. I això és el que vull que se sàpia«, va recalcar Matamoros.

Matamoros va finalitzar el programa atacant a tots els seus companys de reality menys a Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.