‘SUPERVIVIENTES’: Kiko Matamoros ataca sense pietat a Anabel Pantoja

Ejemplo de shortcode con estilo
El col·laborador també va assegurar posteriorment que la influencer va intentar "construir carpeta" amb Ignacio de Borbón

Kiko Matamoros va tornar aquest dimarts de la seua participació en ‘Supervivientes 2022’ amb la seua mateixa essència de sempre. Després de 73 dies en els Cayos Cochinos, el col·laborador de ‘Sálvame’ va ser rebut aquest dimarts per Carlos Sobera en ‘Tierra de nadie’, criticant contundentment a Anabel Pantoja mentre repassava el seu concurs: «Ha copiat el concurs que va fer Belén Esteban en ‘GH VIP‘».

Sembla que l’últim expulsat de l’edició arribava a Espanya amb l’únic propòsit, la d’acabar amb Anabel, i el va deixar molt clar amb totes les barbaritats que va dir d’ella.

«Ella s’ha fet amb una banda armada que pica a tot el que no combrega amb la seua filosofia i la seua manera d’entendre el programa, que són la majoria que nomina, que nomina, que nomina fins que et desgasten. Però després ells van quedant en la cacera. Està tota la calçada plena de morts que van quedant mentre porten a Anabel en volandas a la final» Tra, tra! A què recorda? Sí, a aqueixes vesprades de ‘Sálvame’ en les quals mancant continguts de major interés els col·laboradors juguen a espellar-se i picar-se fins que no queden ni les espines.

A més, el tertualià va assegurar que estan portant a Anabel Pantoja en «volandes» a la final mentre que «està tota la calçada plena de morts que van quedant un darrere d’un altre«.

«Però, què fa Anabel?, li va preguntar Carlos Sobera com si Kiko Matamoros necessitara que algú li tirara encara més de la llengua per a soltar tot el verí. «Ella què fa? Perquè no ho sé. Cuina i si no cuina es cabreja perquè la lleven el focus perquè si cuina un altre ja no ix en els vídeos», va respondre. I llavors va arribar el moment de la «carpeteta«.

Després de revelar que el primer objectiu d’Anabel Pantoja va ser Ignacio de Borbón i deixar a Carlos Sobera amb cara de ‘però quin cony estàs comptant!‘, Kiko Matamoros va voler rematar valorant la relació de Yulen Pereira i Anabel Pantoja, alguna cosa que ja va fer està en Supervivientes 2022 en més d’una ocasió i que va ser l’única cosa que va soltar per la seua boca i que va aconseguir desestabilitzar a Anabel Pantoja: «El contacte fa l’afecte i d’alguna manera es complementen, s’agraden i es donen un servei l’u a l’altre. A ell com a imatge li ha vingut malament i a ella li ha vingut bé. A ella li ha vingut bé perquè li fa molt protagonista d’aquest reality sobre la base d’aqueixa relació. I a ell li ha vingut malament perquè va entrar amb una imatge d’esportista d’elit, de campió d’Europa Sub-23 d’esgrima i eixirà com a nuvi d’Anabel, que això no et porta a cap costat més que al Deluxe«.

«Anabel té una manera d’entendre l’existència que té molt a veure amb el que ha vist a la seua casa, en concret, en Cantora. Isabel Pantoja és una dona que sempre s’ha envoltat d’amics que han fet actes de fe i s’han anat quedant en el camí (…) Ella té súbdits i Anabel, també, i estan allí fent-li l’ona. I això és el que vull que se sàpia«, va recalcar Matamoros.

Matamoros va finalitzar el programa atacant a tots els seus companys de reality menys a Ignacio de Borbón.

Últimes notícies

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.