Anuncios

Mediaset cancel·la un dels seus reality estrela per un nou format internacional

Fa a penes un mes, Telecinco donava pistes a través de les xarxes socials, donant a entendre que anava a tornar “GH Vip”, després de dos anys de repòs. Diversos mitjans es feien ressò de la notícia, es deia que el format estava en producció i fins i tot el compte oficial del concurs llançava un missatge en Twitter que deia: “La casa está viva“, amb la famosa sintonia de fons. No obstant això, les últimes notícies apunten al fet que Mediaset ha canviat d’opinió.

 

Durant este últim mes s’ha especulat molt sobre els qui podrien ser els nous inquilins de la casa de Guadalix. Un dels noms que ha ressonat amb força ha sigut el de Julia Janeiro, la filla de Jesulín d’Ubrique i María José Campanario ja és major d’edat i triomfa en les seues xarxes socials. Carmen Borrego, és un altre dels noms de la llista. La filla de María Teresa Campos va tornar als platons de Telecinco fa uns dies en una entrevista amb Jorge Javier, i no seria d’estranyar que acceptara la proposta.

Altres noms de rostres que han eixit recentment de la cadena, com Isaac Torres, de ‘La Isla de las tentaciones’ i que va estar prop de posar rumb a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ o Julen de ‘MyHyV’, que ha participat en el piset de ‘Solos’ i està començant un romanç amb Sandra Pica; també sonen amb força.

Sembla que totes estes especulacions es quedaran en això, en simples apostes, ja que Mediaset ha decidit posposar la volta de ‘Gran Hermano VIP’ i en el seu lloc apostarà per ‘Secret Story‘. Com anunciaven en un comunicat, ha iniciat la producció d’un nou reality “on els secrets marquen el ritme de la convivència”. El programa compta amb onze edicions ininterrompudes a França i 7 a Portugal, a més de tindre adaptacions al Canadà i Holanda.

 

A més, des de Mediaset han revelat que “per primera vegada en la seua història, es desenvoluparà en versió Celebrity. D’esta manera, els famosos participants hauran de mantindre el seu secret fora de perill, mentre intenten descobrir el dels seus companys”.

Els espectadors jugaran un paper molt important, ja que “es convertiran en autèntics investigadors i seran testimonis de les estratègies dels concursants. A més, l’audiència serà testimoni de la seua convivència 24 hores i decidirà l’esdevenir del concurs”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.