Mediaset cancel·la un dels seus reality estrela per un nou format internacional

Fa a penes un mes, Telecinco donava pistes a través de les xarxes socials, donant a entendre que anava a tornar «GH Vip», després de dos anys de repòs. Diversos mitjans es feien ressò de la notícia, es deia que el format estava en producció i fins i tot el compte oficial del concurs llançava un missatge en Twitter que deia: «La casa está viva«, amb la famosa sintonia de fons. No obstant això, les últimes notícies apunten al fet que Mediaset ha canviat d’opinió.

 

Durant este últim mes s’ha especulat molt sobre els qui podrien ser els nous inquilins de la casa de Guadalix. Un dels noms que ha ressonat amb força ha sigut el de Julia Janeiro, la filla de Jesulín d’Ubrique i María José Campanario ja és major d’edat i triomfa en les seues xarxes socials. Carmen Borrego, és un altre dels noms de la llista. La filla de María Teresa Campos va tornar als platons de Telecinco fa uns dies en una entrevista amb Jorge Javier, i no seria d’estranyar que acceptara la proposta.

Altres noms de rostres que han eixit recentment de la cadena, com Isaac Torres, de ‘La Isla de las tentaciones’ i que va estar prop de posar rumb a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ o Julen de ‘MyHyV’, que ha participat en el piset de ‘Solos’ i està començant un romanç amb Sandra Pica; també sonen amb força.

Sembla que totes estes especulacions es quedaran en això, en simples apostes, ja que Mediaset ha decidit posposar la volta de ‘Gran Hermano VIP’ i en el seu lloc apostarà per ‘Secret Story‘. Com anunciaven en un comunicat, ha iniciat la producció d’un nou reality «on els secrets marquen el ritme de la convivència». El programa compta amb onze edicions ininterrompudes a França i 7 a Portugal, a més de tindre adaptacions al Canadà i Holanda.

 

A més, des de Mediaset han revelat que «per primera vegada en la seua història, es desenvoluparà en versió Celebrity. D’esta manera, els famosos participants hauran de mantindre el seu secret fora de perill, mentre intenten descobrir el dels seus companys».

Els espectadors jugaran un paper molt important, ja que «es convertiran en autèntics investigadors i seran testimonis de les estratègies dels concursants. A més, l’audiència serà testimoni de la seua convivència 24 hores i decidirà l’esdevenir del concurs».

Últimes notícies

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.