El futur d’una coneguda presentadora en Mediaset ja està escrit

Una càmera en un plató de Telecinco

Mediaset i Paz Padilla continuaran amb la seua relació laboral | Telecinco

Per fi arriben bones notícies per a Paz Padilla, al cap d’un any complicat després de la defunció del seu marit i la seua destitució com a jurat del talent show ‘Got Talent‘. La humorista ha aconseguit renovar el seu contracte amb la qual és la seua casa, Mediaset. Padilla té un acord de llarga duració amb la cadena des de l’any 2009.

 

Tal com ha confirmat el digital ‘El Televisero’ aquest mateix matí, Paz Padilla ha renovat el seu contracte amb el grup de comunicació just després de confirmar-se que seria la presentadora de la segona edició de ‘La última cena’, programa que abans presentava Jorge Javier Váquez. A més, la gaditana continuarà amb la seua labor de conductora de ‘Sálvame’, que presenta des de fa dotze anys.

 

L’única cosa que no canvia és el seu abandó del concurs Got Talent: l’enemistat que manté amb el periodista Risto Mejide hauria impossibilitat poder continuar sent jurat d’aquest talent show que cada temporada triomfa en les nits de Telecinco. On potser si la veiem de nou serà en la nova temporada de ‘La que se avecina’, encara que la continuïtat de la sèrie està en l’aire després de la imputació de José Luis Moreno, que ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’estafa i blanqueig de capitals.

 

Paz Padilla en una presentació de teatre a Madrid

Els fans de ‘Sálvame’ estimen a Paz Padilla | GTRES

 

Paz Padilla torna al teatre

Padilla ha sabut guanyar-se durant anys al públic de Mediaset i s’ha convertit en un dels personatges més estimats. Això es demostra amb les audiències de programes d’entrevistes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Mi casa es la tuya’, que van marcar les seues millors audiències amb la presència de la humorista.

 

A més, Paz Padilla també arrasa pujant-se a les taules i venent llibres. En els últims mesos, el seu llibre ‘L’humor de la meua vida’ ha arrasat en vendes, i per això, la presentadora ha decidit tornar als teatres de tota Espanya per a acostar al públic la seua història d’amor amb Antonio, el seu marit i el camí que van realitzar junts fins que la vida d’aquest es va acabar a causa d’un càncer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Avís roig per pluges torrencials a la costa de Castelló fins al migdia

La costa de Castelló està en avís roig fins a les 12.00 hores per pluges molt intenses, mentre València i Alacant mantenen avisos taronja i groc per forts ruixats i tempestes.

Es reprén la circulació de la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent

Renfe ha restablit la circulació en la línia C2 de Rodalia València-Xàtiva-Moixent en l’horari habitual, mentres continuen suspesos la resta de servicis per l’alerta per pluges intenses d’Aemet.

Xàfecs torrencials deixen fins a 145 l/m² en 12 hores a la Comunitat Valenciana

Les pluges de les últimes dotze hores han descarregat amb força sobretot al litoral nord de Castelló i a la Ribera, amb 145,8 l/m² a Alcalà de Xivert i més de 120 l/m² en diversos punts.

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.