11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

El futur d’una coneguda presentadora en Mediaset ja està escrit

Una càmera en un plató de Telecinco

Mediaset i Paz Padilla continuaran amb la seua relació laboral | Telecinco

Per fi arriben bones notícies per a Paz Padilla, al cap d’un any complicat després de la defunció del seu marit i la seua destitució com a jurat del talent show ‘Got Talent‘. La humorista ha aconseguit renovar el seu contracte amb la qual és la seua casa, Mediaset. Padilla té un acord de llarga duració amb la cadena des de l’any 2009.

 

Tal com ha confirmat el digital ‘El Televisero’ aquest mateix matí, Paz Padilla ha renovat el seu contracte amb el grup de comunicació just després de confirmar-se que seria la presentadora de la segona edició de ‘La última cena’, programa que abans presentava Jorge Javier Váquez. A més, la gaditana continuarà amb la seua labor de conductora de ‘Sálvame’, que presenta des de fa dotze anys.

 

L’única cosa que no canvia és el seu abandó del concurs Got Talent: l’enemistat que manté amb el periodista Risto Mejide hauria impossibilitat poder continuar sent jurat d’aquest talent show que cada temporada triomfa en les nits de Telecinco. On potser si la veiem de nou serà en la nova temporada de ‘La que se avecina’, encara que la continuïtat de la sèrie està en l’aire després de la imputació de José Luis Moreno, que ha sigut acusat d’un presumpte delicte d’estafa i blanqueig de capitals.

 

Paz Padilla en una presentació de teatre a Madrid

Els fans de ‘Sálvame’ estimen a Paz Padilla | GTRES

 

Paz Padilla torna al teatre

Padilla ha sabut guanyar-se durant anys al públic de Mediaset i s’ha convertit en un dels personatges més estimats. Això es demostra amb les audiències de programes d’entrevistes com ‘Planeta Calleja’ i ‘Mi casa es la tuya’, que van marcar les seues millors audiències amb la presència de la humorista.

 

A més, Paz Padilla també arrasa pujant-se a les taules i venent llibres. En els últims mesos, el seu llibre ‘L’humor de la meua vida’ ha arrasat en vendes, i per això, la presentadora ha decidit tornar als teatres de tota Espanya per a acostar al públic la seua història d’amor amb Antonio, el seu marit i el camí que van realitzar junts fins que la vida d’aquest es va acabar a causa d’un càncer. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.