Melyssa esclata pel televoto en el Debat Final de ‘Supervivientes’

 

Després de 101 a Hondures, la final de ‘Supervivientes 2021’ havia alçat molta expectació. Amb uns finalistes com Lola, Gianmarco, Olga Moreno i Melyssa, no era molt clar el que anava a succeir, encara que sembla que la cosa estava completament decidida perquè la victòria de la guanyadora va resultar aclaparadora.

Després d’una última gala molt ajustada, les finalistes van passar per un enfrontament a vots contra Olga perdent cadascuna fins que la dissenyadora va arribar a la final. Gianmarco, guanyador de la prova i per tant, concursant que va arribar al podi sense necessitat d’enfrontar-se de nou al televoto, va viure la tibant decisió final que decidiria si era la seua companya o ell la persona que s’emportara els 200.000 €.

Finalment, la victòria va anar a parar a Olga Moreno.

No obstant això, la seua victòria no va estar exempta de polèmiques. D’acord amb la resta del seu concurs, la veritat és que les queixes dels fans dels seus oponents van ser més enllà d’un ‘mal perdre’. I és que l’audiència va començar a queixar-se de no poder votar correctament als seus favorits, en este cas, Melyssa i Gianmarco, ja que cada vegada que emetien un vot el sistema li ho retornava per error.

 

En finalitzar el programa, les xarxes socials es van inundar d’exemples com este, l’assumpte va traspassar el directe.

Anit es va celebrar el ‘Debate Final de Supervivientes 2021’, presentat per Jordi González, i Melyssa va sorprendre a tota l’audiència pronunciant-se sobre este tema.

 

La pulla de Melyssa sobre la polèmica del televoto

 

Mentre Marta López parlava sobretot el que ha impactat ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ en ‘Supervivientes’, va deixar clar que Olga tenia una base de suports que evidenciaven la seua victòria final.

Melyssa, categòric, decidia tallar el seu discurs amb un impactant missatge: «Jo he de dir que si la meua mare està intentant enviar un missatge i no pot perquè ix error, és per algun motiu… I no parlaré més».

Així com la seua companya negava l’arxiconegut terme «tongo» que s’ha popularitzat en xarxes, ella tallava categòrica el discurs per a tornar a un argument que ja va posar en plató la seua mare. 

Gianmarco, que fins llavors tampoc s’havia posicionat en el tema, encara que sí que ho havia fet el seu germà, li donava la raó entre una pluja d’aplaudiments.

«Què esteu dient, que ací les coses s’han fet malament per a afavorir-la?», replicava López en favor a Olga, al que Melyssa repetia la seua mateixa frase i finalitzava amb un contundent «Estic dient una veritat. És la realitat, fi».

Sens dubte, un tema d’allò més escabrós que el concurs ha intentat solucionar amb la publicació dels percentatges oficials i revisats per un notari. Serà suficient per a arribar al tancament de la polèmica?

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.