Melyssa esclata pel televoto en el Debat Final de ‘Supervivientes’

 

Després de 101 a Hondures, la final de ‘Supervivientes 2021’ havia alçat molta expectació. Amb uns finalistes com Lola, Gianmarco, Olga Moreno i Melyssa, no era molt clar el que anava a succeir, encara que sembla que la cosa estava completament decidida perquè la victòria de la guanyadora va resultar aclaparadora.

Després d’una última gala molt ajustada, les finalistes van passar per un enfrontament a vots contra Olga perdent cadascuna fins que la dissenyadora va arribar a la final. Gianmarco, guanyador de la prova i per tant, concursant que va arribar al podi sense necessitat d’enfrontar-se de nou al televoto, va viure la tibant decisió final que decidiria si era la seua companya o ell la persona que s’emportara els 200.000 €.

Finalment, la victòria va anar a parar a Olga Moreno.

No obstant això, la seua victòria no va estar exempta de polèmiques. D’acord amb la resta del seu concurs, la veritat és que les queixes dels fans dels seus oponents van ser més enllà d’un ‘mal perdre’. I és que l’audiència va començar a queixar-se de no poder votar correctament als seus favorits, en este cas, Melyssa i Gianmarco, ja que cada vegada que emetien un vot el sistema li ho retornava per error.

 

En finalitzar el programa, les xarxes socials es van inundar d’exemples com este, l’assumpte va traspassar el directe.

Anit es va celebrar el ‘Debate Final de Supervivientes 2021’, presentat per Jordi González, i Melyssa va sorprendre a tota l’audiència pronunciant-se sobre este tema.

 

La pulla de Melyssa sobre la polèmica del televoto

 

Mentre Marta López parlava sobretot el que ha impactat ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ en ‘Supervivientes’, va deixar clar que Olga tenia una base de suports que evidenciaven la seua victòria final.

Melyssa, categòric, decidia tallar el seu discurs amb un impactant missatge: «Jo he de dir que si la meua mare està intentant enviar un missatge i no pot perquè ix error, és per algun motiu… I no parlaré més».

Així com la seua companya negava l’arxiconegut terme «tongo» que s’ha popularitzat en xarxes, ella tallava categòrica el discurs per a tornar a un argument que ja va posar en plató la seua mare. 

Gianmarco, que fins llavors tampoc s’havia posicionat en el tema, encara que sí que ho havia fet el seu germà, li donava la raó entre una pluja d’aplaudiments.

«Què esteu dient, que ací les coses s’han fet malament per a afavorir-la?», replicava López en favor a Olga, al que Melyssa repetia la seua mateixa frase i finalitzava amb un contundent «Estic dient una veritat. És la realitat, fi».

Sens dubte, un tema d’allò més escabrós que el concurs ha intentat solucionar amb la publicació dels percentatges oficials i revisats per un notari. Serà suficient per a arribar al tancament de la polèmica?

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.