Melyssa esclata pel televoto en el Debat Final de ‘Supervivientes’

 

Després de 101 a Hondures, la final de ‘Supervivientes 2021’ havia alçat molta expectació. Amb uns finalistes com Lola, Gianmarco, Olga Moreno i Melyssa, no era molt clar el que anava a succeir, encara que sembla que la cosa estava completament decidida perquè la victòria de la guanyadora va resultar aclaparadora.

Després d’una última gala molt ajustada, les finalistes van passar per un enfrontament a vots contra Olga perdent cadascuna fins que la dissenyadora va arribar a la final. Gianmarco, guanyador de la prova i per tant, concursant que va arribar al podi sense necessitat d’enfrontar-se de nou al televoto, va viure la tibant decisió final que decidiria si era la seua companya o ell la persona que s’emportara els 200.000 €.

Finalment, la victòria va anar a parar a Olga Moreno.

No obstant això, la seua victòria no va estar exempta de polèmiques. D’acord amb la resta del seu concurs, la veritat és que les queixes dels fans dels seus oponents van ser més enllà d’un ‘mal perdre’. I és que l’audiència va començar a queixar-se de no poder votar correctament als seus favorits, en este cas, Melyssa i Gianmarco, ja que cada vegada que emetien un vot el sistema li ho retornava per error.

 

En finalitzar el programa, les xarxes socials es van inundar d’exemples com este, l’assumpte va traspassar el directe.

Anit es va celebrar el ‘Debate Final de Supervivientes 2021’, presentat per Jordi González, i Melyssa va sorprendre a tota l’audiència pronunciant-se sobre este tema.

 

La pulla de Melyssa sobre la polèmica del televoto

 

Mentre Marta López parlava sobretot el que ha impactat ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ en ‘Supervivientes’, va deixar clar que Olga tenia una base de suports que evidenciaven la seua victòria final.

Melyssa, categòric, decidia tallar el seu discurs amb un impactant missatge: “Jo he de dir que si la meua mare està intentant enviar un missatge i no pot perquè ix error, és per algun motiu… I no parlaré més”.

Així com la seua companya negava l’arxiconegut terme “tongo” que s’ha popularitzat en xarxes, ella tallava categòrica el discurs per a tornar a un argument que ja va posar en plató la seua mare. 

Gianmarco, que fins llavors tampoc s’havia posicionat en el tema, encara que sí que ho havia fet el seu germà, li donava la raó entre una pluja d’aplaudiments.

“Què esteu dient, que ací les coses s’han fet malament per a afavorir-la?”, replicava López en favor a Olga, al que Melyssa repetia la seua mateixa frase i finalitzava amb un contundent “Estic dient una veritat. És la realitat, fi”.

Sens dubte, un tema d’allò més escabrós que el concurs ha intentat solucionar amb la publicació dels percentatges oficials i revisats per un notari. Serà suficient per a arribar al tancament de la polèmica?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.

El Suprem obri el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per la suposada trama de màscares

El Tribunal Suprem ha iniciat el juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes públics de màscares firmats en 2020.

Detinguts un pare i el seu fill per una plantació interior de marihuana a Sax

La Guàrdia Civil ha detingut a Sax a un pare i el seu fill per gestionar una plantació interior de marihuana en dos vivendes connectades il·legalment a la xarxa electrica.

Detingut a Elx per robar 450 metres de canonades de gas i provocar greus fugides

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de robar 450 metres de canonades de gas en edificis i via pública, causant fugides amb greu risc d'explosió i danys valorats en desenes de milers d'euros.

Fele Martínez rebrà el premi Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival

L'actor alacantí Fele Martínez serà distingit amb el Skyliner 2026 del Skyline Benidorm Film Festival per una carrera que unix cinema, televisió i teatre i la seua estreta relació amb el certamen.

Investiguen a una comerciant per vendre més de 400 articles falsificats a Xirivella

La Guàrdia Civil investiga a una dona a Xirivella per un presumpte delicte contra la propietat industrial després de confiscar 419 productes falsificats valorats en més de 80.000 euros.