Melyssa esclata pel televoto en el Debat Final de ‘Supervivientes’

 

Després de 101 a Hondures, la final de ‘Supervivientes 2021’ havia alçat molta expectació. Amb uns finalistes com Lola, Gianmarco, Olga Moreno i Melyssa, no era molt clar el que anava a succeir, encara que sembla que la cosa estava completament decidida perquè la victòria de la guanyadora va resultar aclaparadora.

Després d’una última gala molt ajustada, les finalistes van passar per un enfrontament a vots contra Olga perdent cadascuna fins que la dissenyadora va arribar a la final. Gianmarco, guanyador de la prova i per tant, concursant que va arribar al podi sense necessitat d’enfrontar-se de nou al televoto, va viure la tibant decisió final que decidiria si era la seua companya o ell la persona que s’emportara els 200.000 €.

Finalment, la victòria va anar a parar a Olga Moreno.

No obstant això, la seua victòria no va estar exempta de polèmiques. D’acord amb la resta del seu concurs, la veritat és que les queixes dels fans dels seus oponents van ser més enllà d’un ‘mal perdre’. I és que l’audiència va començar a queixar-se de no poder votar correctament als seus favorits, en este cas, Melyssa i Gianmarco, ja que cada vegada que emetien un vot el sistema li ho retornava per error.

 

En finalitzar el programa, les xarxes socials es van inundar d’exemples com este, l’assumpte va traspassar el directe.

Anit es va celebrar el ‘Debate Final de Supervivientes 2021’, presentat per Jordi González, i Melyssa va sorprendre a tota l’audiència pronunciant-se sobre este tema.

 

La pulla de Melyssa sobre la polèmica del televoto

 

Mentre Marta López parlava sobretot el que ha impactat ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ en ‘Supervivientes’, va deixar clar que Olga tenia una base de suports que evidenciaven la seua victòria final.

Melyssa, categòric, decidia tallar el seu discurs amb un impactant missatge: “Jo he de dir que si la meua mare està intentant enviar un missatge i no pot perquè ix error, és per algun motiu… I no parlaré més”.

Així com la seua companya negava l’arxiconegut terme “tongo” que s’ha popularitzat en xarxes, ella tallava categòrica el discurs per a tornar a un argument que ja va posar en plató la seua mare. 

Gianmarco, que fins llavors tampoc s’havia posicionat en el tema, encara que sí que ho havia fet el seu germà, li donava la raó entre una pluja d’aplaudiments.

“Què esteu dient, que ací les coses s’han fet malament per a afavorir-la?”, replicava López en favor a Olga, al que Melyssa repetia la seua mateixa frase i finalitzava amb un contundent “Estic dient una veritat. És la realitat, fi”.

Sens dubte, un tema d’allò més escabrós que el concurs ha intentat solucionar amb la publicació dels percentatges oficials i revisats per un notari. Serà suficient per a arribar al tancament de la polèmica?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.