10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Melyssa esclata pel televoto en el Debat Final de ‘Supervivientes’

 

Després de 101 a Hondures, la final de ‘Supervivientes 2021’ havia alçat molta expectació. Amb uns finalistes com Lola, Gianmarco, Olga Moreno i Melyssa, no era molt clar el que anava a succeir, encara que sembla que la cosa estava completament decidida perquè la victòria de la guanyadora va resultar aclaparadora.

Després d’una última gala molt ajustada, les finalistes van passar per un enfrontament a vots contra Olga perdent cadascuna fins que la dissenyadora va arribar a la final. Gianmarco, guanyador de la prova i per tant, concursant que va arribar al podi sense necessitat d’enfrontar-se de nou al televoto, va viure la tibant decisió final que decidiria si era la seua companya o ell la persona que s’emportara els 200.000 €.

Finalment, la victòria va anar a parar a Olga Moreno.

No obstant això, la seua victòria no va estar exempta de polèmiques. D’acord amb la resta del seu concurs, la veritat és que les queixes dels fans dels seus oponents van ser més enllà d’un ‘mal perdre’. I és que l’audiència va començar a queixar-se de no poder votar correctament als seus favorits, en este cas, Melyssa i Gianmarco, ja que cada vegada que emetien un vot el sistema li ho retornava per error.

 

En finalitzar el programa, les xarxes socials es van inundar d’exemples com este, l’assumpte va traspassar el directe.

Anit es va celebrar el ‘Debate Final de Supervivientes 2021’, presentat per Jordi González, i Melyssa va sorprendre a tota l’audiència pronunciant-se sobre este tema.

 

La pulla de Melyssa sobre la polèmica del televoto

 

Mentre Marta López parlava sobretot el que ha impactat ‘Rocío: contar la verdad para seguir viva’ en ‘Supervivientes’, va deixar clar que Olga tenia una base de suports que evidenciaven la seua victòria final.

Melyssa, categòric, decidia tallar el seu discurs amb un impactant missatge: “Jo he de dir que si la meua mare està intentant enviar un missatge i no pot perquè ix error, és per algun motiu… I no parlaré més”.

Així com la seua companya negava l’arxiconegut terme “tongo” que s’ha popularitzat en xarxes, ella tallava categòrica el discurs per a tornar a un argument que ja va posar en plató la seua mare. 

Gianmarco, que fins llavors tampoc s’havia posicionat en el tema, encara que sí que ho havia fet el seu germà, li donava la raó entre una pluja d’aplaudiments.

“Què esteu dient, que ací les coses s’han fet malament per a afavorir-la?”, replicava López en favor a Olga, al que Melyssa repetia la seua mateixa frase i finalitzava amb un contundent “Estic dient una veritat. És la realitat, fi”.

Sens dubte, un tema d’allò més escabrós que el concurs ha intentat solucionar amb la publicació dels percentatges oficials i revisats per un notari. Serà suficient per a arribar al tancament de la polèmica?

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.