Melyssa Pinto hospitalitzada a Hondures: “No puc estar en peu”

 

Carlos Sobera ha començat esta nit l’emissió de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ amb un posat seriós i amb una important notícia que donar als espectadors del programa. Una de les concursants d’esta edició ha hagut de ser evacuada d’urgència de l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa, a causa d’un seriós problema de salut i que se li ha desenvolupat en les últimes hores durant la convivència. Este fet s’ha produït a causa de les dures adversitats a les quals fan front els concursants, com fam, cansament i canvis dràstics de temperatures.

Es tracta de la jove Melyssa Pinto i que ahir es va començar a queixar d’un fort dolor en l’abdomen i que li impedia fer les diferents tasques que fa amb assiduïtat a la platja.

En un primer moment Pinto es va queixar als seus companys i van creure que es podria deure a un malestar puntual per alguna cosa que hauria menjat i que no li ha assegut bé, però amb el pas de les hores van veure que es tractava d’una cosa més seriosa.

“He vomitat i he fet diarrea alhora, no m’aguante en peus”, li comunicava a Olga.
“No m’agrada estar així, és que damunt quan estic així és com que necessite a la meua mare” esclafia a plorar.

La extronista es va despertar a mitjan nit amb unes ganes tremendes de vomitar.

Protocol del programa

 

En eixe moment i seguint el protocol establit per l’organització, els concursants han avisat al servei mèdic del format, que s’ha desplaçat fins a la platja per a poder fer un primer pronòstic de la jove supervivent.
Ja en esta primera observació, el doctor ha pogut veure que la jove patia un fort dolor en l’abdomen i a l’espera de realitzar-li més proves, li comunicava a la jove que havia de ser evacuada a un centre mèdic i aparcar d’esta manera el seu concurs fins que es poguera determinar la gravetat del que li estava ocorrent.

 

Comunicat mèdic de Melyssa

 

Després que la jove haja passat totes les revisions mèdiques, Sobera ha volgut llegir l’últim comunicat mèdic a la concursant i també a tots els espectadors del programa perquè saberen el que li estava ocorrent. Tot es deuria a una gastroenteritis aguda i que li impediria la ingesta i retenció de productes líquids i sòlids, provocant així el fort dolor que va manifestar hores arrere.

Per este motiu, Sobera ha anunciat als espectadors que Melyssa estarà unes hores alimentant-se a base d’arròs i de peix, els mateixos aliments que acostumen a tindre els supervivents en el programa en condicions normals.

El presentador des del plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ ha connectat amb la cabanya on es trobava Melyssa.

“Encara no estic millor, he passat una nit molt dolenta, he intentat menjar una mica d’arròs, però tinc l’estómac molt tancat i tot el que he expulsat el meu cos no aconsegueix recuperar-lo bé, però ho aconseguirem”, ha assegurat l’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’.

“La passada nit has patit un quadre de gastroenteritis aguda el que t’ha provocat intolerància als líquids i als sòlids. Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li ha dit ell.

“Ho aconseguiré, i la meua família que no es preocupe, estaré bé”, ha dit Melyssa entre llàgrimes.

Les pròximes hores seran claus per a saber si Pinto pot reincorporar-se al programa o si bé, per recomanació mèdica ha d’abandonar per sempre i tornar a Espanya en considerar que no està en condicions per a continuar vivint esta atrevida aventura.
 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.