Melyssa Pinto hospitalitzada a Hondures: “No puc estar en peu”

 

Carlos Sobera ha començat esta nit l’emissió de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ amb un posat seriós i amb una important notícia que donar als espectadors del programa. Una de les concursants d’esta edició ha hagut de ser evacuada d’urgència de l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa, a causa d’un seriós problema de salut i que se li ha desenvolupat en les últimes hores durant la convivència. Este fet s’ha produït a causa de les dures adversitats a les quals fan front els concursants, com fam, cansament i canvis dràstics de temperatures.

Es tracta de la jove Melyssa Pinto i que ahir es va començar a queixar d’un fort dolor en l’abdomen i que li impedia fer les diferents tasques que fa amb assiduïtat a la platja.

En un primer moment Pinto es va queixar als seus companys i van creure que es podria deure a un malestar puntual per alguna cosa que hauria menjat i que no li ha assegut bé, però amb el pas de les hores van veure que es tractava d’una cosa més seriosa.

“He vomitat i he fet diarrea alhora, no m’aguante en peus”, li comunicava a Olga.
“No m’agrada estar així, és que damunt quan estic així és com que necessite a la meua mare” esclafia a plorar.

La extronista es va despertar a mitjan nit amb unes ganes tremendes de vomitar.

Protocol del programa

 

En eixe moment i seguint el protocol establit per l’organització, els concursants han avisat al servei mèdic del format, que s’ha desplaçat fins a la platja per a poder fer un primer pronòstic de la jove supervivent.
Ja en esta primera observació, el doctor ha pogut veure que la jove patia un fort dolor en l’abdomen i a l’espera de realitzar-li més proves, li comunicava a la jove que havia de ser evacuada a un centre mèdic i aparcar d’esta manera el seu concurs fins que es poguera determinar la gravetat del que li estava ocorrent.

 

Comunicat mèdic de Melyssa

 

Després que la jove haja passat totes les revisions mèdiques, Sobera ha volgut llegir l’últim comunicat mèdic a la concursant i també a tots els espectadors del programa perquè saberen el que li estava ocorrent. Tot es deuria a una gastroenteritis aguda i que li impediria la ingesta i retenció de productes líquids i sòlids, provocant així el fort dolor que va manifestar hores arrere.

Per este motiu, Sobera ha anunciat als espectadors que Melyssa estarà unes hores alimentant-se a base d’arròs i de peix, els mateixos aliments que acostumen a tindre els supervivents en el programa en condicions normals.

El presentador des del plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ ha connectat amb la cabanya on es trobava Melyssa.

“Encara no estic millor, he passat una nit molt dolenta, he intentat menjar una mica d’arròs, però tinc l’estómac molt tancat i tot el que he expulsat el meu cos no aconsegueix recuperar-lo bé, però ho aconseguirem”, ha assegurat l’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’.

“La passada nit has patit un quadre de gastroenteritis aguda el que t’ha provocat intolerància als líquids i als sòlids. Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li ha dit ell.

“Ho aconseguiré, i la meua família que no es preocupe, estaré bé”, ha dit Melyssa entre llàgrimes.

Les pròximes hores seran claus per a saber si Pinto pot reincorporar-se al programa o si bé, per recomanació mèdica ha d’abandonar per sempre i tornar a Espanya en considerar que no està en condicions per a continuar vivint esta atrevida aventura.
 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.