Melyssa Pinto hospitalitzada a Hondures: “No puc estar en peu”

 

Carlos Sobera ha començat esta nit l’emissió de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ amb un posat seriós i amb una important notícia que donar als espectadors del programa. Una de les concursants d’esta edició ha hagut de ser evacuada d’urgència de l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa, a causa d’un seriós problema de salut i que se li ha desenvolupat en les últimes hores durant la convivència. Este fet s’ha produït a causa de les dures adversitats a les quals fan front els concursants, com fam, cansament i canvis dràstics de temperatures.

Es tracta de la jove Melyssa Pinto i que ahir es va començar a queixar d’un fort dolor en l’abdomen i que li impedia fer les diferents tasques que fa amb assiduïtat a la platja.

En un primer moment Pinto es va queixar als seus companys i van creure que es podria deure a un malestar puntual per alguna cosa que hauria menjat i que no li ha assegut bé, però amb el pas de les hores van veure que es tractava d’una cosa més seriosa.

“He vomitat i he fet diarrea alhora, no m’aguante en peus”, li comunicava a Olga.
“No m’agrada estar així, és que damunt quan estic així és com que necessite a la meua mare” esclafia a plorar.

La extronista es va despertar a mitjan nit amb unes ganes tremendes de vomitar.

Protocol del programa

 

En eixe moment i seguint el protocol establit per l’organització, els concursants han avisat al servei mèdic del format, que s’ha desplaçat fins a la platja per a poder fer un primer pronòstic de la jove supervivent.
Ja en esta primera observació, el doctor ha pogut veure que la jove patia un fort dolor en l’abdomen i a l’espera de realitzar-li més proves, li comunicava a la jove que havia de ser evacuada a un centre mèdic i aparcar d’esta manera el seu concurs fins que es poguera determinar la gravetat del que li estava ocorrent.

 

Comunicat mèdic de Melyssa

 

Després que la jove haja passat totes les revisions mèdiques, Sobera ha volgut llegir l’últim comunicat mèdic a la concursant i també a tots els espectadors del programa perquè saberen el que li estava ocorrent. Tot es deuria a una gastroenteritis aguda i que li impediria la ingesta i retenció de productes líquids i sòlids, provocant així el fort dolor que va manifestar hores arrere.

Per este motiu, Sobera ha anunciat als espectadors que Melyssa estarà unes hores alimentant-se a base d’arròs i de peix, els mateixos aliments que acostumen a tindre els supervivents en el programa en condicions normals.

El presentador des del plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ ha connectat amb la cabanya on es trobava Melyssa.

“Encara no estic millor, he passat una nit molt dolenta, he intentat menjar una mica d’arròs, però tinc l’estómac molt tancat i tot el que he expulsat el meu cos no aconsegueix recuperar-lo bé, però ho aconseguirem”, ha assegurat l’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’.

“La passada nit has patit un quadre de gastroenteritis aguda el que t’ha provocat intolerància als líquids i als sòlids. Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li ha dit ell.

“Ho aconseguiré, i la meua família que no es preocupe, estaré bé”, ha dit Melyssa entre llàgrimes.

Les pròximes hores seran claus per a saber si Pinto pot reincorporar-se al programa o si bé, per recomanació mèdica ha d’abandonar per sempre i tornar a Espanya en considerar que no està en condicions per a continuar vivint esta atrevida aventura.
 

 

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.