Melyssa Pinto hospitalitzada a Hondures: “No puc estar en peu”

 

Carlos Sobera ha començat esta nit l’emissió de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ amb un posat seriós i amb una important notícia que donar als espectadors del programa. Una de les concursants d’esta edició ha hagut de ser evacuada d’urgència de l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa, a causa d’un seriós problema de salut i que se li ha desenvolupat en les últimes hores durant la convivència. Este fet s’ha produït a causa de les dures adversitats a les quals fan front els concursants, com fam, cansament i canvis dràstics de temperatures.

Es tracta de la jove Melyssa Pinto i que ahir es va començar a queixar d’un fort dolor en l’abdomen i que li impedia fer les diferents tasques que fa amb assiduïtat a la platja.

En un primer moment Pinto es va queixar als seus companys i van creure que es podria deure a un malestar puntual per alguna cosa que hauria menjat i que no li ha assegut bé, però amb el pas de les hores van veure que es tractava d’una cosa més seriosa.

“He vomitat i he fet diarrea alhora, no m’aguante en peus”, li comunicava a Olga.
“No m’agrada estar així, és que damunt quan estic així és com que necessite a la meua mare” esclafia a plorar.

La extronista es va despertar a mitjan nit amb unes ganes tremendes de vomitar.

Protocol del programa

 

En eixe moment i seguint el protocol establit per l’organització, els concursants han avisat al servei mèdic del format, que s’ha desplaçat fins a la platja per a poder fer un primer pronòstic de la jove supervivent.
Ja en esta primera observació, el doctor ha pogut veure que la jove patia un fort dolor en l’abdomen i a l’espera de realitzar-li més proves, li comunicava a la jove que havia de ser evacuada a un centre mèdic i aparcar d’esta manera el seu concurs fins que es poguera determinar la gravetat del que li estava ocorrent.

 

Comunicat mèdic de Melyssa

 

Després que la jove haja passat totes les revisions mèdiques, Sobera ha volgut llegir l’últim comunicat mèdic a la concursant i també a tots els espectadors del programa perquè saberen el que li estava ocorrent. Tot es deuria a una gastroenteritis aguda i que li impediria la ingesta i retenció de productes líquids i sòlids, provocant així el fort dolor que va manifestar hores arrere.

Per este motiu, Sobera ha anunciat als espectadors que Melyssa estarà unes hores alimentant-se a base d’arròs i de peix, els mateixos aliments que acostumen a tindre els supervivents en el programa en condicions normals.

El presentador des del plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ ha connectat amb la cabanya on es trobava Melyssa.

“Encara no estic millor, he passat una nit molt dolenta, he intentat menjar una mica d’arròs, però tinc l’estómac molt tancat i tot el que he expulsat el meu cos no aconsegueix recuperar-lo bé, però ho aconseguirem”, ha assegurat l’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’.

“La passada nit has patit un quadre de gastroenteritis aguda el que t’ha provocat intolerància als líquids i als sòlids. Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li ha dit ell.

“Ho aconseguiré, i la meua família que no es preocupe, estaré bé”, ha dit Melyssa entre llàgrimes.

Les pròximes hores seran claus per a saber si Pinto pot reincorporar-se al programa o si bé, per recomanació mèdica ha d’abandonar per sempre i tornar a Espanya en considerar que no està en condicions per a continuar vivint esta atrevida aventura.
 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.