Melyssa Pinto hospitalitzada a Hondures: “No puc estar en peu”

 

Carlos Sobera ha començat esta nit l’emissió de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ amb un posat seriós i amb una important notícia que donar als espectadors del programa. Una de les concursants d’esta edició ha hagut de ser evacuada d’urgència de l’illa hondurenya en la qual es realitza el programa, a causa d’un seriós problema de salut i que se li ha desenvolupat en les últimes hores durant la convivència. Este fet s’ha produït a causa de les dures adversitats a les quals fan front els concursants, com fam, cansament i canvis dràstics de temperatures.

Es tracta de la jove Melyssa Pinto i que ahir es va començar a queixar d’un fort dolor en l’abdomen i que li impedia fer les diferents tasques que fa amb assiduïtat a la platja.

En un primer moment Pinto es va queixar als seus companys i van creure que es podria deure a un malestar puntual per alguna cosa que hauria menjat i que no li ha assegut bé, però amb el pas de les hores van veure que es tractava d’una cosa més seriosa.

“He vomitat i he fet diarrea alhora, no m’aguante en peus”, li comunicava a Olga.
“No m’agrada estar així, és que damunt quan estic així és com que necessite a la meua mare” esclafia a plorar.

La extronista es va despertar a mitjan nit amb unes ganes tremendes de vomitar.

Protocol del programa

 

En eixe moment i seguint el protocol establit per l’organització, els concursants han avisat al servei mèdic del format, que s’ha desplaçat fins a la platja per a poder fer un primer pronòstic de la jove supervivent.
Ja en esta primera observació, el doctor ha pogut veure que la jove patia un fort dolor en l’abdomen i a l’espera de realitzar-li més proves, li comunicava a la jove que havia de ser evacuada a un centre mèdic i aparcar d’esta manera el seu concurs fins que es poguera determinar la gravetat del que li estava ocorrent.

 

Comunicat mèdic de Melyssa

 

Després que la jove haja passat totes les revisions mèdiques, Sobera ha volgut llegir l’últim comunicat mèdic a la concursant i també a tots els espectadors del programa perquè saberen el que li estava ocorrent. Tot es deuria a una gastroenteritis aguda i que li impediria la ingesta i retenció de productes líquids i sòlids, provocant així el fort dolor que va manifestar hores arrere.

Per este motiu, Sobera ha anunciat als espectadors que Melyssa estarà unes hores alimentant-se a base d’arròs i de peix, els mateixos aliments que acostumen a tindre els supervivents en el programa en condicions normals.

El presentador des del plató de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’ ha connectat amb la cabanya on es trobava Melyssa.

“Encara no estic millor, he passat una nit molt dolenta, he intentat menjar una mica d’arròs, però tinc l’estómac molt tancat i tot el que he expulsat el meu cos no aconsegueix recuperar-lo bé, però ho aconseguirem”, ha assegurat l’exparticipant de ‘La Isla de las tentaciones’.

“La passada nit has patit un quadre de gastroenteritis aguda el que t’ha provocat intolerància als líquids i als sòlids. Per a evitar que et deshidrates, observa la teua evolució i veure com respons al tractament mèdic has de quedar-te en observació almenys una nit amb una dieta estricta de peix i arròs per a poder prendre’t la medicació”, li ha dit ell.

“Ho aconseguiré, i la meua família que no es preocupe, estaré bé”, ha dit Melyssa entre llàgrimes.

Les pròximes hores seran claus per a saber si Pinto pot reincorporar-se al programa o si bé, per recomanació mèdica ha d’abandonar per sempre i tornar a Espanya en considerar que no està en condicions per a continuar vivint esta atrevida aventura.
 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.