Melyssa Pinto i Tom Brusse signen l’acord definitiu: “No es parla mai més”

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ van arribar al programa sent entre ells uns grans desconeguts, excepte els que ja es coneixien per haver sigut parella o haver protagonitzat alguna brega en l’exterior com és el cas de l’exparella Tom Brusse i Melyssa Pinto.

Una parella més que televisiva que va començar la seua relació fa uns anys en ‘Mujeres y hombres y viceversa’. Després van trencar a ‘La isla de las tentaciones’ i ara tracten de conviure com poden en ‘Supervivientes’. Siga com siga, els dos estan destinats a continuar veient-se en televisió i per això han de trobar la manera d’aconseguir la cordialitat.

La relació de Tom Brusse i Melyssa Pinto en este ‘reality’ ha estat plena d’alts i baixos. Al principi van decidir secundar-se l’u en l’altre perquè el concurs fora més suportable. De tant en tant tenien xocs o xicotetes bregues, però prompte tornava la cordialitat. Però tot va esclatar quan Sandra Pica va visitar al seu nuvi a Hondures i va dinamitar el bon rotllo.

Tampoc va ajudar res la visita de Sandra Pica i que va acabar d’incendiar l’illa, que venia amb la intenció de calfar l’ambient, encara que afirmava que arribava per a deixar a Tom. La veritat és que menys ser clara amb el seu nuvi va fer de tot, fins a acabar fent esclatar a Melyssa que la va saber interpretar. Pinto es va adonar ràpidament que es volien aprofitar d’ella.

La jove va veure clar que Tom i Sandra intentaven provocar-la per a despertar el triangle mediàtic i que sembla que no volen oblidar. Per este motiu Melyssa va ser molt clara i va demanar a la parella que deixaren de ficar-la enmig de tots els problemes. Assegurant que ella ja havia passat pàgina.

Acostament entre Tom i Melyssa

 

Ara, diversos dies després del retorn de Sandra Pica a Espanya, sembla que Tom i Melyssa han decidit iniciar un altre acostament i deixar de costat els problemes, almenys mentre estiguen en ‘Supervivientes’. “Jo no et tinc odi”, li va dir la influencer a Tom. Però el que li demana és que “no es torne a parlar d’este trio, jo soc jo i vosaltres, vosaltres”.

Melyssa està farta d’acabar sempre discutint amb Tom i amb Sandra per l’ocorregut a ‘La isla de las tentaciones’, quan l’empresari va enganyar la seua llavors núvia amb Sandra Pica. Tom està d’acord i ha proposat fer un “compte nou” en la seua relació. “Ja ens queda poc ací, millor donar-nos suport i riure’ns”, ha respost.

No hi ha res més que la paraula per a certificar este pacte. Solament el temps ho dirà i les ganes de totes les parts per complir amb este acord. De moment, hi ha una part del triangle que no ha signat el pacte i esta és la catalana Sandra Pica.

La sorprenent proposició de Tom Brusse a Melyssa Pinto

 

Enmig d’eixa conversa per a segellar la pau, Tom li va fer una proposició a Melyssa que a ella va semblar no agradar-li molt. “En eixir, una copeta de xampany”, li va dir al seu ex. La mirada de la influencer ho va dir tot i Tom va intentar matisar les seues paraules: “Jo amb la meua núvia i tu amb el teu nuvi”.

Al final, Tom i Melyssa van acabar signant la treva entrellaçant els menovells.

Melyssa no creu que puguen ser amics

 

Ja en la palapa, Melyssa ha dit que ella i Tom no seran amics, però que sí que poden tindre un tracte cordial. “No crec que siga necessari que siguem amics, però almenys sí que tindre una convivència tranquil·la”, va afegir. El seu ex-xicot es va mostrar d’acord: “Ací les coses són molt dures i si a més hi ha mal rotllo no ajuda molt, millor tindre bon rotllo i portar-nos bé”.

Reconciliació a la vista

 

Molts espectadors del programa veuen en esta jugada un primer pas per a una cosa més gran. Algunes ments pensants consideren que això és un pas més per a aconseguir una reconciliació.

Però no amistosa, sembla que podria haver-hi alguna cosa més i que potser Hondures potser on comence la segona part de la relació dels supervivents. Per a això, encara tenen un mes al davant.

Cal estar molt atents a esta mena de jugades, perquè la final cada vegada està més a prop. Per este motiu és fàcil creure que hi ha concursants que ara podrien idear estratègies. Tant Tom com Melyssa tenen experiència en ‘realitys’ i qualsevol moviment els situa en el punt de mira.

Recordem que els dos han llegat a parlar fins i tot de muntar un negoci junts quan isquen de l’illa. Quedant així units per a tota la vida a través dels negocis. Concretament s’ha parlat d’una hamburgueseria i que estaria pensada per a atraure a la gent jove.
 

Últimes notícies

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.