Destapen les mentides de Sandra Pica: Tom ja és passat i està eixint amb…

 

Tom Brusse és un dels televisius que més experiències amoroses han viscut dins de la pantalla petita. Si ho vam conéixer sent el nuvi de Melyssa Pinto, després vam veure com la deixava per a iniciar una relació amb la seua temptadora a ‘La Isla de las Tentaciones’, Sandra Pica. Amb ella va participar en ‘La casa fuerte’ i allí ja vam veure que la relació tenia moltes fissures, les mateixes que han acabat per trencar per complet este romanç.

Sandra Pica ha esperat que Tom Brusse s’anara fins a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ per a anunciar que ja no assega el mateix per ell i que ho vol deixar. Si bé és cert que ella volia ser concursant també del programa, la productora no el va considerar oportú, però ella ha estat lluitant fins a arribar a estar en el concurs. Per això es va prestar a volar fins a l’illa per a dir-li a Tom que ja no sentia el mateix i que ho volia deixar.

 

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures

 

Ella sabia que esta informació anava a desestabilitzar al seu xic, però igualment va voler soltar-li’l. Alhora, a Espanya es continuava especulant sobre un presumpte affaire entre Pica i el participant de ‘Dones i homes i viceversa’, Julen. Els dos negaven este extrem, però no obstant això no han rebutjat ni una de les invitacions que els han fet en televisió per a parlar d’este assumpte. Una manera més que estranya de cotar d’arrel amb uns rumors que a la teua manera de veure, no et beneficien.

Doncs bé, una vegada que Sandra ja ha tornat a Espanya i el focus mediàtic l’ha tornada a deixar de costat. Marta López ha decidit compartir amb els espectadors de ‘Supervivientes’ una dada que ha pogut acarar i que ens ve a anunciar els següents passos de la catalana en els mitjans de comunicació. López assegura que Tom ja és passat per a Pica i que esta ja ha refet la seua vida al costat d’un altre home.

Este no seria un altre que Julen, el que era el seu amic i que ara ha passat a ser una mica més. Segons sembla, els dos ja no s’amaguen i mostren molt feliços este nou idil·li i que s’ha pogut forjar després que Sandra trencara amb Tom de la pitjor de les maneres possibles i fent-ho davant de les cambres sabent que això seria una humiliació i que de nou, la situaria enfront del gran públic. Una exposició que ella mateixa ha afirmat que li ha fet mal, però que pel que no es vol acabar de desprendre.

A més, des de ‘El programa de Ana Rosa’, Marisa Martín-Blázquez va anunciar que Sandra Pica i Julen ja haurien començat una relació sentimental.

“Sandra esmente sense parar, va anar a l’illa suposadament a dir-li a Tom que la seua relació havia acabat, li deixa oberta una possibilitat de parlarem a la volta… perquè res”, diu la periodista davant la mirada dels seus companys. Després, afig: “A la volta no parlaran res perquè Sandra ja està amb Julen“.

“Amb Julen havia pactat que ella anava a anar a deixar-li clar a Tom que la relació estava acabada“, continua Marisa. No obstant això, Sandra no va tindre valor, va donar esperances al francés i en tornar a Espanya va caure en la temptació: “Sandra ja està amb Julen, s’han enrotllat“.

“La relació amb Tom està acabada, ella va ser a Hondures a fer el paperot“, acaba dient Marisa Martín-Blázquez sobre el triangle amorós que s’ha creat des que va començar el concurs.

Després de tot el que s’està destapant a Espanya i del que són aliens els concursants que estan a Hondures, què ocorrerà quan Tom torne a la realitat i veja tot el que està passant?

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.