20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Destapen les mentides de Sandra Pica: Tom ja és passat i està eixint amb…

 

Tom Brusse és un dels televisius que més experiències amoroses han viscut dins de la pantalla petita. Si ho vam conéixer sent el nuvi de Melyssa Pinto, després vam veure com la deixava per a iniciar una relació amb la seua temptadora a ‘La Isla de las Tentaciones’, Sandra Pica. Amb ella va participar en ‘La casa fuerte’ i allí ja vam veure que la relació tenia moltes fissures, les mateixes que han acabat per trencar per complet este romanç.

Sandra Pica ha esperat que Tom Brusse s’anara fins a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ per a anunciar que ja no assega el mateix per ell i que ho vol deixar. Si bé és cert que ella volia ser concursant també del programa, la productora no el va considerar oportú, però ella ha estat lluitant fins a arribar a estar en el concurs. Per això es va prestar a volar fins a l’illa per a dir-li a Tom que ja no sentia el mateix i que ho volia deixar.

 

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures

 

Ella sabia que esta informació anava a desestabilitzar al seu xic, però igualment va voler soltar-li’l. Alhora, a Espanya es continuava especulant sobre un presumpte affaire entre Pica i el participant de ‘Dones i homes i viceversa’, Julen. Els dos negaven este extrem, però no obstant això no han rebutjat ni una de les invitacions que els han fet en televisió per a parlar d’este assumpte. Una manera més que estranya de cotar d’arrel amb uns rumors que a la teua manera de veure, no et beneficien.

Doncs bé, una vegada que Sandra ja ha tornat a Espanya i el focus mediàtic l’ha tornada a deixar de costat. Marta López ha decidit compartir amb els espectadors de ‘Supervivientes’ una dada que ha pogut acarar i que ens ve a anunciar els següents passos de la catalana en els mitjans de comunicació. López assegura que Tom ja és passat per a Pica i que esta ja ha refet la seua vida al costat d’un altre home.

Este no seria un altre que Julen, el que era el seu amic i que ara ha passat a ser una mica més. Segons sembla, els dos ja no s’amaguen i mostren molt feliços este nou idil·li i que s’ha pogut forjar després que Sandra trencara amb Tom de la pitjor de les maneres possibles i fent-ho davant de les cambres sabent que això seria una humiliació i que de nou, la situaria enfront del gran públic. Una exposició que ella mateixa ha afirmat que li ha fet mal, però que pel que no es vol acabar de desprendre.

A més, des de ‘El programa de Ana Rosa’, Marisa Martín-Blázquez va anunciar que Sandra Pica i Julen ja haurien començat una relació sentimental.

“Sandra esmente sense parar, va anar a l’illa suposadament a dir-li a Tom que la seua relació havia acabat, li deixa oberta una possibilitat de parlarem a la volta… perquè res”, diu la periodista davant la mirada dels seus companys. Després, afig: “A la volta no parlaran res perquè Sandra ja està amb Julen“.

“Amb Julen havia pactat que ella anava a anar a deixar-li clar a Tom que la relació estava acabada“, continua Marisa. No obstant això, Sandra no va tindre valor, va donar esperances al francés i en tornar a Espanya va caure en la temptació: “Sandra ja està amb Julen, s’han enrotllat“.

“La relació amb Tom està acabada, ella va ser a Hondures a fer el paperot“, acaba dient Marisa Martín-Blázquez sobre el triangle amorós que s’ha creat des que va començar el concurs.

Després de tot el que s’està destapant a Espanya i del que són aliens els concursants que estan a Hondures, què ocorrerà quan Tom torne a la realitat i veja tot el que està passant?

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.

El Suprem fixa que cridar a un immigrant ‘negre de merda’ és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat una condemna per dir 'negre de merda' i 'mico' a l'amo d'un bar a València i establix que eixos insults constituïxen delicte d'odi. La resolució manté presó, multa i inhabilitació i reforça que atacar per raça o nacionalitat és penalment rellevant.

València acull una Copa del Rei oberta en un Roig Arena imponent

El torneig arranca el dijous amb un quadre exigent, el retorn de Baskonia, Ricky Rubio i Xavi Pascual, i un ambient de ple en el nou Roig Arena.

València Basket: solidesa de projecte enfront de la maledicció de l’amfitrió

L'equip taronja encara la fase final com a amfitrió en el Roig Arena, amb un 70% de victòries i l'impuls de la Supercopa. L'estadística avisa: des de 1996 només un amfitrió ha alçat el trofeu.

Dos adjudicataris de vivendes públiques investigades a Alacant renuncien a les cases

Dos dels 140 adjudicataris de les VPP de la Platja de Sant Joan han renunciat a les vivendes, segons va anunciar l'alcalde d'Alacant. Les cases estan sota investigació.

Entitats socials i sindicals es concentraran en Les Corts el 24F per a exigir presó per a Mazón

Col·lectius socials, cívics i sindicals es concentraran el 24 de febrer a les portes de Les Corts per a exigir presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La protesta coincidirà amb la segona sessió de la comissió que escoltarà associacions de víctimes.

València, epicentre de l’atletisme nacional abans del Mundial de Polònia

El Campionat d'España Short Track se celebrarà en el Velòdrom Luis Puig del 27 de febrer a l'1 de març i serà la gran avantsala del Mundial Indoor de Polònia. En quatre sessions es decidiran 26 títols i debutarà el relleu mixt 4x400 m.

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.