Destapen les mentides de Sandra Pica: Tom ja és passat i està eixint amb…

Ejemplo de shortcode con estilo
  Tom Brusse és un dels televisius que més experiències amoroses han viscut dins de la pantalla petita. Si ho vam conéixer sent el nuvi de Melyssa Pinto, després vam veure com la deixava per a iniciar una relació amb la seua temptadora a ‘La Isla de las Tentaciones’, Sandra Pica. Amb ella va participar en ‘La casa fuerte’ […]

 

Tom Brusse és un dels televisius que més experiències amoroses han viscut dins de la pantalla petita. Si ho vam conéixer sent el nuvi de Melyssa Pinto, després vam veure com la deixava per a iniciar una relació amb la seua temptadora a ‘La Isla de las Tentaciones’, Sandra Pica. Amb ella va participar en ‘La casa fuerte’ i allí ja vam veure que la relació tenia moltes fissures, les mateixes que han acabat per trencar per complet este romanç.

Sandra Pica ha esperat que Tom Brusse s’anara fins a Hondures per a participar en ‘Supervivientes’ per a anunciar que ja no assega el mateix per ell i que ho vol deixar. Si bé és cert que ella volia ser concursant també del programa, la productora no el va considerar oportú, però ella ha estat lluitant fins a arribar a estar en el concurs. Per això es va prestar a volar fins a l’illa per a dir-li a Tom que ja no sentia el mateix i que ho volia deixar.

 

 

Viatge de Sandra Pica a Hondures

 

Ella sabia que esta informació anava a desestabilitzar al seu xic, però igualment va voler soltar-li’l. Alhora, a Espanya es continuava especulant sobre un presumpte affaire entre Pica i el participant de ‘Dones i homes i viceversa’, Julen. Els dos negaven este extrem, però no obstant això no han rebutjat ni una de les invitacions que els han fet en televisió per a parlar d’este assumpte. Una manera més que estranya de cotar d’arrel amb uns rumors que a la teua manera de veure, no et beneficien.

Doncs bé, una vegada que Sandra ja ha tornat a Espanya i el focus mediàtic l’ha tornada a deixar de costat. Marta López ha decidit compartir amb els espectadors de ‘Supervivientes’ una dada que ha pogut acarar i que ens ve a anunciar els següents passos de la catalana en els mitjans de comunicació. López assegura que Tom ja és passat per a Pica i que esta ja ha refet la seua vida al costat d’un altre home.

Este no seria un altre que Julen, el que era el seu amic i que ara ha passat a ser una mica més. Segons sembla, els dos ja no s’amaguen i mostren molt feliços este nou idil·li i que s’ha pogut forjar després que Sandra trencara amb Tom de la pitjor de les maneres possibles i fent-ho davant de les cambres sabent que això seria una humiliació i que de nou, la situaria enfront del gran públic. Una exposició que ella mateixa ha afirmat que li ha fet mal, però que pel que no es vol acabar de desprendre.

A més, des de ‘El programa de Ana Rosa’, Marisa Martín-Blázquez va anunciar que Sandra Pica i Julen ja haurien començat una relació sentimental.

«Sandra esmente sense parar, va anar a l’illa suposadament a dir-li a Tom que la seua relació havia acabat, li deixa oberta una possibilitat de parlarem a la volta… perquè res», diu la periodista davant la mirada dels seus companys. Després, afig: «A la volta no parlaran res perquè Sandra ja està amb Julen«.

«Amb Julen havia pactat que ella anava a anar a deixar-li clar a Tom que la relació estava acabada«, continua Marisa. No obstant això, Sandra no va tindre valor, va donar esperances al francés i en tornar a Espanya va caure en la temptació: «Sandra ja està amb Julen, s’han enrotllat«.

«La relació amb Tom està acabada, ella va ser a Hondures a fer el paperot«, acaba dient Marisa Martín-Blázquez sobre el triangle amorós que s’ha creat des que va començar el concurs.

Després de tot el que s’està destapant a Espanya i del que són aliens els concursants que estan a Hondures, què ocorrerà quan Tom torne a la realitat i veja tot el que està passant?

Últimes notícies

El València continua penúltim després de perdre davant del Real Madrid

El València ha caigut 0-3 a Mestalla davant del Real Madrid i continua penúltim amb nou punts. Els blancs sumen huit victòries consecutives.

El Valencia i el Real Madrid homenatgen Jesús de Miguel a Mestalla

El Valencia i el Real Madrid han recordat el davanter del CD Tenerife, Jesús de Miguel, mort dimarts. El tribut ha inclòs un minut de silenci, un vídeo i una bandera a mitja asta.

Sadiq i Danjuma lideren l’atac del València davant del Madrid

El València ha triat Sadiq i Danjuma per a buscar la primera victòria a Mestalla. El Real Madrid presenta cinc canvis respecte a l’onze d’Atenes.

El Villarreal disputa diumenge el seu partit 1.000 en Primera

El Villarreal arribarà als 1.000 partits en Primera davant del Getafe, després de 27 temporades en l’elit repartides en dos períodes.

Sánchez estudiarà el reconeixement de Guillem Agulló com a víctima

El Govern s'ha compromés a estudiar la petició dels pares perquè Guillem Agulló siga reconegut oficialment com a víctima del terrorisme. La família manté esta reivindicació des de l'assassinat del jove, el 1993.

Ayuso reclama un canvi polític i critica Sánchez

En un acte del PP a València, Ayuso ha reclamat traure Sánchez del Govern i ha criticat les seues polítiques. María José Catalá i Juanfran Pérez Llorca també han intervingut.

Ayuso visita el Cabanyal després del míting de Sánchez

Ayuso ha recorregut el Cabanyal i el seu mercat amb l’alcaldessa María José Catalá i el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca.

Els rius d’Oliva i Els Poblets reben obres urgents després de la dana

La CHJ està reparant les lleres d’Oliva i Els Poblets després dels danys causats per la dana Adam d’octubre. Les actuacions inicials precedixen una intervenció d’emergència més completa.