La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la perseguirà fins al final

 

L’hemeroteca no enganya mai. I si no que li diguen a Rocío Carrasco, a qui la sèrie-documental està posant sobre la taula una infinitat de declaracions i episodis recollits en el passat pels mitjans de comunicació, on el cas més clar és el d’Antonio David Flores. Les seues portades i exclusives milionàries en revistes del cor, així com els seus milers d’intervencions en els platós de televisió, no presenten cap dubte de la campanya de persecució implacable mediàtic que va iniciar cap a la seua exdona.

Amb l’objectiu de rendibilitzar la seua relació amb la filla de Rocío Jurado i els seus dos fills en comú, l’exguàrdia civil no va dubtar a difamar a qui va ser la seua dona a través d’informacions que, en molts casos, van resultar ser falses, tal com ha demostrat Rociíto a través de proves documentals. «És complicat que es demostren uns maltractaments psicològics perquè són coses que solen passar de portes endins, en l’àmbit privat. Però és que en el meu cas, les lesions i el dany emocional s’han fet públicament durant 20 anys», confessava Rociíto.

 

 

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la persegueix fins al final

No obstant això, són molts els personatges de la televisió que estan quedant retratats per la postura que van defensar en el passat, posicionant-se a favor de l’ex col·laborador de Telecinco i atacant sense pietat la seua exdona. És el cas de periodistes com a Lydia Lozano, María Patiño i Gustavo González, que han quedat sentenciats per algunes informacions falses que van divulgar en el passat, però també el de col·laboradors actualment menys actius i persones properes a Rociíto com Mila Ximénez.

I és que, malgrat estar de baixa laboral i allunyada dels mitjans de comunicació mentre continua el seu tractament contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar fa ja un any, la col·laboradora de ‘Salvame’ ha acaparat diversos titulars durant l’emissió de la docu-sèrie. La tertuliana ha estat anomenada diverses vegades per la protagonista que, entre altres episodis, ha explicat als espectadors els detalls d’aquella nit en què va acudir a un esdeveniment promocional organitzat per Mila Ximénez, tot i estar el seu fill ingressat a l’hospital.

I és que durant tots estos anys, la filla de Pedro Carrasco ha estat durament criticada per l’actitud que ha tingut amb els seus fills i per la seua decisió de denunciar el seu exmarit, sent titllada de mala mare i de persona venjativa amb l’únic objectiu és fer patir al pare dels seus fills. De fet, en l’onzé capítol del documental, Rocío Carrasco va voler posar sobre la taula les barbaritats que es van dir sobre la seua persona després d’afrontar un dels judicis més durs de la seua vida, quan va denunciar l’exguàrdia civil per lesions psicològiques, un cas que després seria derivat al jutjat de violència de gènere.

Rociíto, indignada pels comentaris de la premsa després de la vista judicial més difícil

En aquell moment, la protagonista va haver de sotmetre’s a més de cinc hores d’interrogatori per part dels experts del jutjat i reviure la tràgica història de la seua vida davant diversos desconeguts. A la sortida dels jutjats, la seua cara descomposta i el seu aspecte descuidat va ser objecte de mofes i crítiques per part de nombrosos col·laboradors de Telecinco, els quals van intentar fer veure que es tractava d’una simple estratègia de la demandant per victimitzar-se i fer llàstima.

«El que ha fet al jutjat no és un gest casual. Ella es va treure les ulleres per ensenyar la cara de patiment que té», afirmava Mila Ximénez en aquell temps, tot i que havien sigut els reporters els qui van demanar a Rociíto que es tragués les ulleres. «Va tenir la precaució de no tenyir-se bé els cabells i jo crec que va donar una imatge de més deteriorament físic encara. Es va treure les ulleres per fer més impressió i anava sense maquillar», afegia Gustavo González per reforçar la idea que es va tractar d’una acció premeditada.

Últimes notícies

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.