La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la perseguirà fins al final

 

L’hemeroteca no enganya mai. I si no que li diguen a Rocío Carrasco, a qui la sèrie-documental està posant sobre la taula una infinitat de declaracions i episodis recollits en el passat pels mitjans de comunicació, on el cas més clar és el d’Antonio David Flores. Les seues portades i exclusives milionàries en revistes del cor, així com els seus milers d’intervencions en els platós de televisió, no presenten cap dubte de la campanya de persecució implacable mediàtic que va iniciar cap a la seua exdona.

Amb l’objectiu de rendibilitzar la seua relació amb la filla de Rocío Jurado i els seus dos fills en comú, l’exguàrdia civil no va dubtar a difamar a qui va ser la seua dona a través d’informacions que, en molts casos, van resultar ser falses, tal com ha demostrat Rociíto a través de proves documentals. «És complicat que es demostren uns maltractaments psicològics perquè són coses que solen passar de portes endins, en l’àmbit privat. Però és que en el meu cas, les lesions i el dany emocional s’han fet públicament durant 20 anys», confessava Rociíto.

 

 

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la persegueix fins al final

No obstant això, són molts els personatges de la televisió que estan quedant retratats per la postura que van defensar en el passat, posicionant-se a favor de l’ex col·laborador de Telecinco i atacant sense pietat la seua exdona. És el cas de periodistes com a Lydia Lozano, María Patiño i Gustavo González, que han quedat sentenciats per algunes informacions falses que van divulgar en el passat, però també el de col·laboradors actualment menys actius i persones properes a Rociíto com Mila Ximénez.

I és que, malgrat estar de baixa laboral i allunyada dels mitjans de comunicació mentre continua el seu tractament contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar fa ja un any, la col·laboradora de ‘Salvame’ ha acaparat diversos titulars durant l’emissió de la docu-sèrie. La tertuliana ha estat anomenada diverses vegades per la protagonista que, entre altres episodis, ha explicat als espectadors els detalls d’aquella nit en què va acudir a un esdeveniment promocional organitzat per Mila Ximénez, tot i estar el seu fill ingressat a l’hospital.

I és que durant tots estos anys, la filla de Pedro Carrasco ha estat durament criticada per l’actitud que ha tingut amb els seus fills i per la seua decisió de denunciar el seu exmarit, sent titllada de mala mare i de persona venjativa amb l’únic objectiu és fer patir al pare dels seus fills. De fet, en l’onzé capítol del documental, Rocío Carrasco va voler posar sobre la taula les barbaritats que es van dir sobre la seua persona després d’afrontar un dels judicis més durs de la seua vida, quan va denunciar l’exguàrdia civil per lesions psicològiques, un cas que després seria derivat al jutjat de violència de gènere.

Rociíto, indignada pels comentaris de la premsa després de la vista judicial més difícil

En aquell moment, la protagonista va haver de sotmetre’s a més de cinc hores d’interrogatori per part dels experts del jutjat i reviure la tràgica història de la seua vida davant diversos desconeguts. A la sortida dels jutjats, la seua cara descomposta i el seu aspecte descuidat va ser objecte de mofes i crítiques per part de nombrosos col·laboradors de Telecinco, els quals van intentar fer veure que es tractava d’una simple estratègia de la demandant per victimitzar-se i fer llàstima.

«El que ha fet al jutjat no és un gest casual. Ella es va treure les ulleres per ensenyar la cara de patiment que té», afirmava Mila Ximénez en aquell temps, tot i que havien sigut els reporters els qui van demanar a Rociíto que es tragués les ulleres. «Va tenir la precaució de no tenyir-se bé els cabells i jo crec que va donar una imatge de més deteriorament físic encara. Es va treure les ulleres per fer més impressió i anava sense maquillar», afegia Gustavo González per reforçar la idea que es va tractar d’una acció premeditada.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.