7.6 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la perseguirà fins al final

 

L’hemeroteca no enganya mai. I si no que li diguen a Rocío Carrasco, a qui la sèrie-documental està posant sobre la taula una infinitat de declaracions i episodis recollits en el passat pels mitjans de comunicació, on el cas més clar és el d’Antonio David Flores. Les seues portades i exclusives milionàries en revistes del cor, així com els seus milers d’intervencions en els platós de televisió, no presenten cap dubte de la campanya de persecució implacable mediàtic que va iniciar cap a la seua exdona.

Amb l’objectiu de rendibilitzar la seua relació amb la filla de Rocío Jurado i els seus dos fills en comú, l’exguàrdia civil no va dubtar a difamar a qui va ser la seua dona a través d’informacions que, en molts casos, van resultar ser falses, tal com ha demostrat Rociíto a través de proves documentals. «És complicat que es demostren uns maltractaments psicològics perquè són coses que solen passar de portes endins, en l’àmbit privat. Però és que en el meu cas, les lesions i el dany emocional s’han fet públicament durant 20 anys», confessava Rociíto.

 

 

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la persegueix fins al final

No obstant això, són molts els personatges de la televisió que estan quedant retratats per la postura que van defensar en el passat, posicionant-se a favor de l’ex col·laborador de Telecinco i atacant sense pietat la seua exdona. És el cas de periodistes com a Lydia Lozano, María Patiño i Gustavo González, que han quedat sentenciats per algunes informacions falses que van divulgar en el passat, però també el de col·laboradors actualment menys actius i persones properes a Rociíto com Mila Ximénez.

I és que, malgrat estar de baixa laboral i allunyada dels mitjans de comunicació mentre continua el seu tractament contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar fa ja un any, la col·laboradora de ‘Salvame’ ha acaparat diversos titulars durant l’emissió de la docu-sèrie. La tertuliana ha estat anomenada diverses vegades per la protagonista que, entre altres episodis, ha explicat als espectadors els detalls d’aquella nit en què va acudir a un esdeveniment promocional organitzat per Mila Ximénez, tot i estar el seu fill ingressat a l’hospital.

I és que durant tots estos anys, la filla de Pedro Carrasco ha estat durament criticada per l’actitud que ha tingut amb els seus fills i per la seua decisió de denunciar el seu exmarit, sent titllada de mala mare i de persona venjativa amb l’únic objectiu és fer patir al pare dels seus fills. De fet, en l’onzé capítol del documental, Rocío Carrasco va voler posar sobre la taula les barbaritats que es van dir sobre la seua persona després d’afrontar un dels judicis més durs de la seua vida, quan va denunciar l’exguàrdia civil per lesions psicològiques, un cas que després seria derivat al jutjat de violència de gènere.

Rociíto, indignada pels comentaris de la premsa després de la vista judicial més difícil

En aquell moment, la protagonista va haver de sotmetre’s a més de cinc hores d’interrogatori per part dels experts del jutjat i reviure la tràgica història de la seua vida davant diversos desconeguts. A la sortida dels jutjats, la seua cara descomposta i el seu aspecte descuidat va ser objecte de mofes i crítiques per part de nombrosos col·laboradors de Telecinco, els quals van intentar fer veure que es tractava d’una simple estratègia de la demandant per victimitzar-se i fer llàstima.

«El que ha fet al jutjat no és un gest casual. Ella es va treure les ulleres per ensenyar la cara de patiment que té», afirmava Mila Ximénez en aquell temps, tot i que havien sigut els reporters els qui van demanar a Rociíto que es tragués les ulleres. «Va tenir la precaució de no tenyir-se bé els cabells i jo crec que va donar una imatge de més deteriorament físic encara. Es va treure les ulleres per fer més impressió i anava sense maquillar», afegia Gustavo González per reforçar la idea que es va tractar d’una acció premeditada.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.

Un home ha resultat ferit en una deflagració de gas per una estufa a Benicarló

Una possible acumulació de gas derivat d'una estufa ha provocat una deflagració en una vivenda de Benicarló que ha deixat ferit a un home de 71 anys. Les finestres han col·lapsat i han caigut sobre vehicles, sense incendi.

El Jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la defunció d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica seguix en UCI.