Anuncios

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la perseguirà fins al final

 

L’hemeroteca no enganya mai. I si no que li diguen a Rocío Carrasco, a qui la sèrie-documental està posant sobre la taula una infinitat de declaracions i episodis recollits en el passat pels mitjans de comunicació, on el cas més clar és el d’Antonio David Flores. Les seues portades i exclusives milionàries en revistes del cor, així com els seus milers d’intervencions en els platós de televisió, no presenten cap dubte de la campanya de persecució implacable mediàtic que va iniciar cap a la seua exdona.

Amb l’objectiu de rendibilitzar la seua relació amb la filla de Rocío Jurado i els seus dos fills en comú, l’exguàrdia civil no va dubtar a difamar a qui va ser la seua dona a través d’informacions que, en molts casos, van resultar ser falses, tal com ha demostrat Rociíto a través de proves documentals. «És complicat que es demostren uns maltractaments psicològics perquè són coses que solen passar de portes endins, en l’àmbit privat. Però és que en el meu cas, les lesions i el dany emocional s’han fet públicament durant 20 anys», confessava Rociíto.

Anuncios

 

 

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la persegueix fins al final

No obstant això, són molts els personatges de la televisió que estan quedant retratats per la postura que van defensar en el passat, posicionant-se a favor de l’ex col·laborador de Telecinco i atacant sense pietat la seua exdona. És el cas de periodistes com a Lydia Lozano, María Patiño i Gustavo González, que han quedat sentenciats per algunes informacions falses que van divulgar en el passat, però també el de col·laboradors actualment menys actius i persones properes a Rociíto com Mila Ximénez.

I és que, malgrat estar de baixa laboral i allunyada dels mitjans de comunicació mentre continua el seu tractament contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar fa ja un any, la col·laboradora de ‘Salvame’ ha acaparat diversos titulars durant l’emissió de la docu-sèrie. La tertuliana ha estat anomenada diverses vegades per la protagonista que, entre altres episodis, ha explicat als espectadors els detalls d’aquella nit en què va acudir a un esdeveniment promocional organitzat per Mila Ximénez, tot i estar el seu fill ingressat a l’hospital.

I és que durant tots estos anys, la filla de Pedro Carrasco ha estat durament criticada per l’actitud que ha tingut amb els seus fills i per la seua decisió de denunciar el seu exmarit, sent titllada de mala mare i de persona venjativa amb l’únic objectiu és fer patir al pare dels seus fills. De fet, en l’onzé capítol del documental, Rocío Carrasco va voler posar sobre la taula les barbaritats que es van dir sobre la seua persona després d’afrontar un dels judicis més durs de la seua vida, quan va denunciar l’exguàrdia civil per lesions psicològiques, un cas que després seria derivat al jutjat de violència de gènere.

Rociíto, indignada pels comentaris de la premsa després de la vista judicial més difícil

En aquell moment, la protagonista va haver de sotmetre’s a més de cinc hores d’interrogatori per part dels experts del jutjat i reviure la tràgica història de la seua vida davant diversos desconeguts. A la sortida dels jutjats, la seua cara descomposta i el seu aspecte descuidat va ser objecte de mofes i crítiques per part de nombrosos col·laboradors de Telecinco, els quals van intentar fer veure que es tractava d’una simple estratègia de la demandant per victimitzar-se i fer llàstima.

«El que ha fet al jutjat no és un gest casual. Ella es va treure les ulleres per ensenyar la cara de patiment que té», afirmava Mila Ximénez en aquell temps, tot i que havien sigut els reporters els qui van demanar a Rociíto que es tragués les ulleres. «Va tenir la precaució de no tenyir-se bé els cabells i jo crec que va donar una imatge de més deteriorament físic encara. Es va treure les ulleres per fer més impressió i anava sense maquillar», afegia Gustavo González per reforçar la idea que es va tractar d’una acció premeditada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.
Anuncios