La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la perseguirà fins al final

 

L’hemeroteca no enganya mai. I si no que li diguen a Rocío Carrasco, a qui la sèrie-documental està posant sobre la taula una infinitat de declaracions i episodis recollits en el passat pels mitjans de comunicació, on el cas més clar és el d’Antonio David Flores. Les seues portades i exclusives milionàries en revistes del cor, així com els seus milers d’intervencions en els platós de televisió, no presenten cap dubte de la campanya de persecució implacable mediàtic que va iniciar cap a la seua exdona.

Amb l’objectiu de rendibilitzar la seua relació amb la filla de Rocío Jurado i els seus dos fills en comú, l’exguàrdia civil no va dubtar a difamar a qui va ser la seua dona a través d’informacions que, en molts casos, van resultar ser falses, tal com ha demostrat Rociíto a través de proves documentals. «És complicat que es demostren uns maltractaments psicològics perquè són coses que solen passar de portes endins, en l’àmbit privat. Però és que en el meu cas, les lesions i el dany emocional s’han fet públicament durant 20 anys», confessava Rociíto.

 

 

La frase de Mila Ximénez sobre Rocío Carrasco que la persegueix fins al final

No obstant això, són molts els personatges de la televisió que estan quedant retratats per la postura que van defensar en el passat, posicionant-se a favor de l’ex col·laborador de Telecinco i atacant sense pietat la seua exdona. És el cas de periodistes com a Lydia Lozano, María Patiño i Gustavo González, que han quedat sentenciats per algunes informacions falses que van divulgar en el passat, però també el de col·laboradors actualment menys actius i persones properes a Rociíto com Mila Ximénez.

I és que, malgrat estar de baixa laboral i allunyada dels mitjans de comunicació mentre continua el seu tractament contra el càncer de pulmó que li van diagnosticar fa ja un any, la col·laboradora de ‘Salvame’ ha acaparat diversos titulars durant l’emissió de la docu-sèrie. La tertuliana ha estat anomenada diverses vegades per la protagonista que, entre altres episodis, ha explicat als espectadors els detalls d’aquella nit en què va acudir a un esdeveniment promocional organitzat per Mila Ximénez, tot i estar el seu fill ingressat a l’hospital.

I és que durant tots estos anys, la filla de Pedro Carrasco ha estat durament criticada per l’actitud que ha tingut amb els seus fills i per la seua decisió de denunciar el seu exmarit, sent titllada de mala mare i de persona venjativa amb l’únic objectiu és fer patir al pare dels seus fills. De fet, en l’onzé capítol del documental, Rocío Carrasco va voler posar sobre la taula les barbaritats que es van dir sobre la seua persona després d’afrontar un dels judicis més durs de la seua vida, quan va denunciar l’exguàrdia civil per lesions psicològiques, un cas que després seria derivat al jutjat de violència de gènere.

Rociíto, indignada pels comentaris de la premsa després de la vista judicial més difícil

En aquell moment, la protagonista va haver de sotmetre’s a més de cinc hores d’interrogatori per part dels experts del jutjat i reviure la tràgica història de la seua vida davant diversos desconeguts. A la sortida dels jutjats, la seua cara descomposta i el seu aspecte descuidat va ser objecte de mofes i crítiques per part de nombrosos col·laboradors de Telecinco, els quals van intentar fer veure que es tractava d’una simple estratègia de la demandant per victimitzar-se i fer llàstima.

«El que ha fet al jutjat no és un gest casual. Ella es va treure les ulleres per ensenyar la cara de patiment que té», afirmava Mila Ximénez en aquell temps, tot i que havien sigut els reporters els qui van demanar a Rociíto que es tragués les ulleres. «Va tenir la precaució de no tenyir-se bé els cabells i jo crec que va donar una imatge de més deteriorament físic encara. Es va treure les ulleres per fer més impressió i anava sense maquillar», afegia Gustavo González per reforçar la idea que es va tractar d’una acció premeditada.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.