El missatge d’Anabel Pantoja a una excol·laboradora: “Em fa pena”

Anabel Pantoja va compartir el dilluns 12 de juliol en ‘Sálvame’ la seua opinió sobre la decisió que havia pres el dia anterior Irene Rosales. Esta havia anunciat entre llàgrimes en Viva la vida que deixa la televisió. La col·laboradora es va mostrar afectada per la notícia i va recordar converses que havia mantingut amb la dona del seu cosí.

«Moltes vegades que he sigut ací i jo he tingut eixe problema, m’esplaiava molt amb ella, li deia que m’anava i ella sempre em deia que no deixara el meu lloc de treball, que havia de llaurar-me un futur… Jo a ella ara li done el mateix consell», va expressar la neboda d’Isabel Pantoja.

La ‘influencer’ va assenyalar que l’esposa de Kiko Rivera «ha de continuar treballant«. A més, va dir que ‘Viva la vida és «un programa que està molt bé», va destacar que és un espai en el qual compta amb «uns companys que la volen molt» i que en el format conduït per Emma García tracten tot tipus de temes.

Rosales havia confessat que una de les raons que l’havien portada a marxar-se era la pressió mediàtica que sentia davant els problemes del seu marit amb la seua família. Anabel Pantoja va comentar sobre este assumpte: «Em fa pena que ella haja d’abandonar això per un conflicte familiar que no és el seu… Jo crec que això potser és un descans que necessita, però ella ha de tornar i continuar treballant».

«Has de seguir amb el teu treball, un programa on la veig bé, en el qual els seus companys la volen molt, un programa en el qual tracten bé i li donen un espai en el qual pot comptar la seua veritat, pot explicar-se i defensar-se», ha començat explicant Anabel Pantoja preocupada per la pressió a la qual ha estat sotmesa Irene Rosales durant mesos i després d’haver perdut als seus pares.

Irene Rosales va parlar amb els periodistes que estaven a les portes de la seua casa i va recalcar que la seua decisió d’abandonar el seu lloc en ‘Viva la vida’ «és definitiva«. També va dir que no estava disposada a fitxar per un altre programa de televisió. Per part seua, Kiko Rivera va comentar que farà costat a la seua dona en el que decidisca.

 

Lluny de la seua família

 

Encara que la neboda de Isabel Pantoja es troba en un moment molt crític, ja que la seua relació amb Kiko Rivera està ferida, no ha volgut perdre l’oportunitat d’enviar-li un missatge d’ànim i forces a Irene. Fins i tot, s’ha atrevit a llançar-li el mateix consell que ella li ha donat sempre respecte a la seua continuació en televisió.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.