El missatge d’Anabel Pantoja a una excol·laboradora: “Em fa pena”

Anabel Pantoja va compartir el dilluns 12 de juliol en ‘Sálvame’ la seua opinió sobre la decisió que havia pres el dia anterior Irene Rosales. Esta havia anunciat entre llàgrimes en Viva la vida que deixa la televisió. La col·laboradora es va mostrar afectada per la notícia i va recordar converses que havia mantingut amb la dona del seu cosí.

«Moltes vegades que he sigut ací i jo he tingut eixe problema, m’esplaiava molt amb ella, li deia que m’anava i ella sempre em deia que no deixara el meu lloc de treball, que havia de llaurar-me un futur… Jo a ella ara li done el mateix consell», va expressar la neboda d’Isabel Pantoja.

La ‘influencer’ va assenyalar que l’esposa de Kiko Rivera «ha de continuar treballant«. A més, va dir que ‘Viva la vida és «un programa que està molt bé», va destacar que és un espai en el qual compta amb «uns companys que la volen molt» i que en el format conduït per Emma García tracten tot tipus de temes.

Rosales havia confessat que una de les raons que l’havien portada a marxar-se era la pressió mediàtica que sentia davant els problemes del seu marit amb la seua família. Anabel Pantoja va comentar sobre este assumpte: «Em fa pena que ella haja d’abandonar això per un conflicte familiar que no és el seu… Jo crec que això potser és un descans que necessita, però ella ha de tornar i continuar treballant».

«Has de seguir amb el teu treball, un programa on la veig bé, en el qual els seus companys la volen molt, un programa en el qual tracten bé i li donen un espai en el qual pot comptar la seua veritat, pot explicar-se i defensar-se», ha començat explicant Anabel Pantoja preocupada per la pressió a la qual ha estat sotmesa Irene Rosales durant mesos i després d’haver perdut als seus pares.

Irene Rosales va parlar amb els periodistes que estaven a les portes de la seua casa i va recalcar que la seua decisió d’abandonar el seu lloc en ‘Viva la vida’ «és definitiva«. També va dir que no estava disposada a fitxar per un altre programa de televisió. Per part seua, Kiko Rivera va comentar que farà costat a la seua dona en el que decidisca.

 

Lluny de la seua família

 

Encara que la neboda de Isabel Pantoja es troba en un moment molt crític, ja que la seua relació amb Kiko Rivera està ferida, no ha volgut perdre l’oportunitat d’enviar-li un missatge d’ànim i forces a Irene. Fins i tot, s’ha atrevit a llançar-li el mateix consell que ella li ha donat sempre respecte a la seua continuació en televisió.

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.