El missatge d’Anabel Pantoja a una excol·laboradora: “Em fa pena”

Anabel Pantoja va compartir el dilluns 12 de juliol en ‘Sálvame’ la seua opinió sobre la decisió que havia pres el dia anterior Irene Rosales. Esta havia anunciat entre llàgrimes en Viva la vida que deixa la televisió. La col·laboradora es va mostrar afectada per la notícia i va recordar converses que havia mantingut amb la dona del seu cosí.

«Moltes vegades que he sigut ací i jo he tingut eixe problema, m’esplaiava molt amb ella, li deia que m’anava i ella sempre em deia que no deixara el meu lloc de treball, que havia de llaurar-me un futur… Jo a ella ara li done el mateix consell», va expressar la neboda d’Isabel Pantoja.

La ‘influencer’ va assenyalar que l’esposa de Kiko Rivera «ha de continuar treballant«. A més, va dir que ‘Viva la vida és «un programa que està molt bé», va destacar que és un espai en el qual compta amb «uns companys que la volen molt» i que en el format conduït per Emma García tracten tot tipus de temes.

Rosales havia confessat que una de les raons que l’havien portada a marxar-se era la pressió mediàtica que sentia davant els problemes del seu marit amb la seua família. Anabel Pantoja va comentar sobre este assumpte: «Em fa pena que ella haja d’abandonar això per un conflicte familiar que no és el seu… Jo crec que això potser és un descans que necessita, però ella ha de tornar i continuar treballant».

«Has de seguir amb el teu treball, un programa on la veig bé, en el qual els seus companys la volen molt, un programa en el qual tracten bé i li donen un espai en el qual pot comptar la seua veritat, pot explicar-se i defensar-se», ha començat explicant Anabel Pantoja preocupada per la pressió a la qual ha estat sotmesa Irene Rosales durant mesos i després d’haver perdut als seus pares.

Irene Rosales va parlar amb els periodistes que estaven a les portes de la seua casa i va recalcar que la seua decisió d’abandonar el seu lloc en ‘Viva la vida’ «és definitiva«. També va dir que no estava disposada a fitxar per un altre programa de televisió. Per part seua, Kiko Rivera va comentar que farà costat a la seua dona en el que decidisca.

 

Lluny de la seua família

 

Encara que la neboda de Isabel Pantoja es troba en un moment molt crític, ja que la seua relació amb Kiko Rivera està ferida, no ha volgut perdre l’oportunitat d’enviar-li un missatge d’ànim i forces a Irene. Fins i tot, s’ha atrevit a llançar-li el mateix consell que ella li ha donat sempre respecte a la seua continuació en televisió.

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.