El missatge d’Anabel Pantoja a una excol·laboradora: “Em fa pena”

Anabel Pantoja va compartir el dilluns 12 de juliol en ‘Sálvame’ la seua opinió sobre la decisió que havia pres el dia anterior Irene Rosales. Esta havia anunciat entre llàgrimes en Viva la vida que deixa la televisió. La col·laboradora es va mostrar afectada per la notícia i va recordar converses que havia mantingut amb la dona del seu cosí.

«Moltes vegades que he sigut ací i jo he tingut eixe problema, m’esplaiava molt amb ella, li deia que m’anava i ella sempre em deia que no deixara el meu lloc de treball, que havia de llaurar-me un futur… Jo a ella ara li done el mateix consell», va expressar la neboda d’Isabel Pantoja.

La ‘influencer’ va assenyalar que l’esposa de Kiko Rivera «ha de continuar treballant«. A més, va dir que ‘Viva la vida és «un programa que està molt bé», va destacar que és un espai en el qual compta amb «uns companys que la volen molt» i que en el format conduït per Emma García tracten tot tipus de temes.

Rosales havia confessat que una de les raons que l’havien portada a marxar-se era la pressió mediàtica que sentia davant els problemes del seu marit amb la seua família. Anabel Pantoja va comentar sobre este assumpte: «Em fa pena que ella haja d’abandonar això per un conflicte familiar que no és el seu… Jo crec que això potser és un descans que necessita, però ella ha de tornar i continuar treballant».

«Has de seguir amb el teu treball, un programa on la veig bé, en el qual els seus companys la volen molt, un programa en el qual tracten bé i li donen un espai en el qual pot comptar la seua veritat, pot explicar-se i defensar-se», ha començat explicant Anabel Pantoja preocupada per la pressió a la qual ha estat sotmesa Irene Rosales durant mesos i després d’haver perdut als seus pares.

Irene Rosales va parlar amb els periodistes que estaven a les portes de la seua casa i va recalcar que la seua decisió d’abandonar el seu lloc en ‘Viva la vida’ «és definitiva«. També va dir que no estava disposada a fitxar per un altre programa de televisió. Per part seua, Kiko Rivera va comentar que farà costat a la seua dona en el que decidisca.

 

Lluny de la seua família

 

Encara que la neboda de Isabel Pantoja es troba en un moment molt crític, ja que la seua relació amb Kiko Rivera està ferida, no ha volgut perdre l’oportunitat d’enviar-li un missatge d’ànim i forces a Irene. Fins i tot, s’ha atrevit a llançar-li el mateix consell que ella li ha donat sempre respecte a la seua continuació en televisió.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.