El missatge d’Anabel Pantoja a una excol·laboradora: “Em fa pena”

Anabel Pantoja va compartir el dilluns 12 de juliol en ‘Sálvame’ la seua opinió sobre la decisió que havia pres el dia anterior Irene Rosales. Esta havia anunciat entre llàgrimes en Viva la vida que deixa la televisió. La col·laboradora es va mostrar afectada per la notícia i va recordar converses que havia mantingut amb la dona del seu cosí.

«Moltes vegades que he sigut ací i jo he tingut eixe problema, m’esplaiava molt amb ella, li deia que m’anava i ella sempre em deia que no deixara el meu lloc de treball, que havia de llaurar-me un futur… Jo a ella ara li done el mateix consell», va expressar la neboda d’Isabel Pantoja.

La ‘influencer’ va assenyalar que l’esposa de Kiko Rivera «ha de continuar treballant«. A més, va dir que ‘Viva la vida és «un programa que està molt bé», va destacar que és un espai en el qual compta amb «uns companys que la volen molt» i que en el format conduït per Emma García tracten tot tipus de temes.

Rosales havia confessat que una de les raons que l’havien portada a marxar-se era la pressió mediàtica que sentia davant els problemes del seu marit amb la seua família. Anabel Pantoja va comentar sobre este assumpte: «Em fa pena que ella haja d’abandonar això per un conflicte familiar que no és el seu… Jo crec que això potser és un descans que necessita, però ella ha de tornar i continuar treballant».

«Has de seguir amb el teu treball, un programa on la veig bé, en el qual els seus companys la volen molt, un programa en el qual tracten bé i li donen un espai en el qual pot comptar la seua veritat, pot explicar-se i defensar-se», ha començat explicant Anabel Pantoja preocupada per la pressió a la qual ha estat sotmesa Irene Rosales durant mesos i després d’haver perdut als seus pares.

Irene Rosales va parlar amb els periodistes que estaven a les portes de la seua casa i va recalcar que la seua decisió d’abandonar el seu lloc en ‘Viva la vida’ «és definitiva«. També va dir que no estava disposada a fitxar per un altre programa de televisió. Per part seua, Kiko Rivera va comentar que farà costat a la seua dona en el que decidisca.

 

Lluny de la seua família

 

Encara que la neboda de Isabel Pantoja es troba en un moment molt crític, ja que la seua relació amb Kiko Rivera està ferida, no ha volgut perdre l’oportunitat d’enviar-li un missatge d’ànim i forces a Irene. Fins i tot, s’ha atrevit a llançar-li el mateix consell que ella li ha donat sempre respecte a la seua continuació en televisió.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.