El missatge menys oportú que ha rebut Mila Ximénez

Imatge d'arxiu de la periodista i Col·laboradora de Sálvame Mila Ximénez

Mila Ximénez ha rebut el suport de la seua companya María Patiño | LND

 

Este dijous María Patiño va rebre moltes crítiques en Twitter després de compartir un controvertit missatge dirigit a la seua amiga Mila Ximénez. «En la meua vida estaràs sempre @milaximenez», va escriure, provocant preocupació sobre l’estat de salut de la seua companya, que patix càncer de pulmó.

 

Unes paraules massa ambigües

Les paraules de la presentadora de ‘Socialité’ van generar una pluja de reaccions per part dels seus seguidors a causa de la seua ambigüitat. I és que molts internautes van pensar que alguna cosa greu havia passat. D’esta forma li ho van manifestar a Patiño a través d’alguns missatges que va estar rebent.

 

«Quina falta de tacte tens, filla, de veritat», «Però per favor, com se li ocorre dir una cosa tan críptica tenint en compte pel que està passant», o «estes paraules no són les adequades, pareixia que ja l’estagueres despedint. En comptes de donar ànim, la mates» van ser algunes crítiques que va rebre María Patiño per part dels usuaris de Twitter. Minuts després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ va compartir una fotografia en Instagram en la què apareixia posant al costat de Mila Ximénez, Belén Esteban, Chelo García Cortés i altres companyes del programa de Telecinco.

 

«Tornarem. Somiem per tindre esperança, però si deixes de somiar és a dir adéu al destí», va escriure Patiño. Unes paraules que en cap moment nomenen a Ximénez però que cobren tot el sentit a causa de la batalla que té l’exdona del tennista Manolo Santana contra el càncer.

 

María Patiño fotografiada a la sortida de l'gimnàs on té cura la seva esvelta figura

María Patiño ha estat criticada en xarxes socials pel seu enigmàtic missatge cap a Mila Ximénez | LND

 

La reacció de Maria Patiño en conéixer a la malaltia de la seua amiga Mila

El dia que Mila Ximénez va anunciar que patix una malaltia, María Patiño va entrar en directe al programa vespertí de Mediaset amb la cara plena de llàgrimes. La periodista gallega va voler donar un missatge d’ànim a Mila. «Intuïa que passava alguna cosa i no vaig tindre el coratge d’afrontar-ho amb tu», començava dient trencada de dolor.

 

Però Patiño també va enviar un missatge d’optimisme i fortalesa. «Això és un xicotet obstacle, però ho tinc claríssim: després d’això hi haurà alguna cosa positiva. Jo ho sé, però no ho puc demostrar. Prompte estaré amb tu per a donar-te un abraç. Eixirem d’açò lluitant».

 

No obstant això, María Patiño sentia que no havia fet les coses bé. «Intuïa que passava alguna cosa», reconeixia. «No he estat a l’altura de les circumstàncies perquè en el moment que li diguera: Mila, què et passa …? Sentia por que passara alguna cosa».

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.