Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

El missatge menys oportú que ha rebut Mila Ximénez

Imatge d'arxiu de la periodista i Col·laboradora de Sálvame Mila Ximénez

Mila Ximénez ha rebut el suport de la seua companya María Patiño | LND

 

Este dijous María Patiño va rebre moltes crítiques en Twitter després de compartir un controvertit missatge dirigit a la seua amiga Mila Ximénez. «En la meua vida estaràs sempre @milaximenez», va escriure, provocant preocupació sobre l’estat de salut de la seua companya, que patix càncer de pulmó.

 

Unes paraules massa ambigües

Les paraules de la presentadora de ‘Socialité’ van generar una pluja de reaccions per part dels seus seguidors a causa de la seua ambigüitat. I és que molts internautes van pensar que alguna cosa greu havia passat. D’esta forma li ho van manifestar a Patiño a través d’alguns missatges que va estar rebent.

 

«Quina falta de tacte tens, filla, de veritat», «Però per favor, com se li ocorre dir una cosa tan críptica tenint en compte pel que està passant», o «estes paraules no són les adequades, pareixia que ja l’estagueres despedint. En comptes de donar ànim, la mates» van ser algunes crítiques que va rebre María Patiño per part dels usuaris de Twitter. Minuts després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ va compartir una fotografia en Instagram en la què apareixia posant al costat de Mila Ximénez, Belén Esteban, Chelo García Cortés i altres companyes del programa de Telecinco.

 

«Tornarem. Somiem per tindre esperança, però si deixes de somiar és a dir adéu al destí», va escriure Patiño. Unes paraules que en cap moment nomenen a Ximénez però que cobren tot el sentit a causa de la batalla que té l’exdona del tennista Manolo Santana contra el càncer.

 

María Patiño fotografiada a la sortida de l'gimnàs on té cura la seva esvelta figura

María Patiño ha estat criticada en xarxes socials pel seu enigmàtic missatge cap a Mila Ximénez | LND

 

La reacció de Maria Patiño en conéixer a la malaltia de la seua amiga Mila

El dia que Mila Ximénez va anunciar que patix una malaltia, María Patiño va entrar en directe al programa vespertí de Mediaset amb la cara plena de llàgrimes. La periodista gallega va voler donar un missatge d’ànim a Mila. «Intuïa que passava alguna cosa i no vaig tindre el coratge d’afrontar-ho amb tu», començava dient trencada de dolor.

 

Però Patiño també va enviar un missatge d’optimisme i fortalesa. «Això és un xicotet obstacle, però ho tinc claríssim: després d’això hi haurà alguna cosa positiva. Jo ho sé, però no ho puc demostrar. Prompte estaré amb tu per a donar-te un abraç. Eixirem d’açò lluitant».

 

No obstant això, María Patiño sentia que no havia fet les coses bé. «Intuïa que passava alguna cosa», reconeixia. «No he estat a l’altura de les circumstàncies perquè en el moment que li diguera: Mila, què et passa …? Sentia por que passara alguna cosa».

Últimes notícies

Detinguda per escanyar amb el cable d’una aspiradora a una amiga a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys ha sigut arrestada pel presumpte escanyament amb el cable d'una aspiradora de la seua amiga, de 66, en un apartament de Benidorm. La Policia Nacional dirigix una investigació que continua oberta.

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx: més terminal, dic no Schengen i nou carrer de rodatge

El Govern invertirà 1.154 milions en l'aeroport Alacant-Elx entre 2027 i 2031 per a ampliar un 30% la terminal, crear un dic no Schengen i millorar l'operativa en pista. L'alcalde i el sector turístic reclamen segona pista i connexió ferroviària.

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.