El missatge menys oportú que ha rebut Mila Ximénez

Imatge d'arxiu de la periodista i Col·laboradora de Sálvame Mila Ximénez

Mila Ximénez ha rebut el suport de la seua companya María Patiño | LND

 

Este dijous María Patiño va rebre moltes crítiques en Twitter després de compartir un controvertit missatge dirigit a la seua amiga Mila Ximénez. «En la meua vida estaràs sempre @milaximenez», va escriure, provocant preocupació sobre l’estat de salut de la seua companya, que patix càncer de pulmó.

 

Unes paraules massa ambigües

Les paraules de la presentadora de ‘Socialité’ van generar una pluja de reaccions per part dels seus seguidors a causa de la seua ambigüitat. I és que molts internautes van pensar que alguna cosa greu havia passat. D’esta forma li ho van manifestar a Patiño a través d’alguns missatges que va estar rebent.

 

«Quina falta de tacte tens, filla, de veritat», «Però per favor, com se li ocorre dir una cosa tan críptica tenint en compte pel que està passant», o «estes paraules no són les adequades, pareixia que ja l’estagueres despedint. En comptes de donar ànim, la mates» van ser algunes crítiques que va rebre María Patiño per part dels usuaris de Twitter. Minuts després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ va compartir una fotografia en Instagram en la què apareixia posant al costat de Mila Ximénez, Belén Esteban, Chelo García Cortés i altres companyes del programa de Telecinco.

 

«Tornarem. Somiem per tindre esperança, però si deixes de somiar és a dir adéu al destí», va escriure Patiño. Unes paraules que en cap moment nomenen a Ximénez però que cobren tot el sentit a causa de la batalla que té l’exdona del tennista Manolo Santana contra el càncer.

 

María Patiño fotografiada a la sortida de l'gimnàs on té cura la seva esvelta figura

María Patiño ha estat criticada en xarxes socials pel seu enigmàtic missatge cap a Mila Ximénez | LND

 

La reacció de Maria Patiño en conéixer a la malaltia de la seua amiga Mila

El dia que Mila Ximénez va anunciar que patix una malaltia, María Patiño va entrar en directe al programa vespertí de Mediaset amb la cara plena de llàgrimes. La periodista gallega va voler donar un missatge d’ànim a Mila. «Intuïa que passava alguna cosa i no vaig tindre el coratge d’afrontar-ho amb tu», començava dient trencada de dolor.

 

Però Patiño també va enviar un missatge d’optimisme i fortalesa. «Això és un xicotet obstacle, però ho tinc claríssim: després d’això hi haurà alguna cosa positiva. Jo ho sé, però no ho puc demostrar. Prompte estaré amb tu per a donar-te un abraç. Eixirem d’açò lluitant».

 

No obstant això, María Patiño sentia que no havia fet les coses bé. «Intuïa que passava alguna cosa», reconeixia. «No he estat a l’altura de les circumstàncies perquè en el moment que li diguera: Mila, què et passa …? Sentia por que passara alguna cosa».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.