16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El missatge menys oportú que ha rebut Mila Ximénez

Imatge d'arxiu de la periodista i Col·laboradora de Sálvame Mila Ximénez

Mila Ximénez ha rebut el suport de la seua companya María Patiño | LND

 

Este dijous María Patiño va rebre moltes crítiques en Twitter després de compartir un controvertit missatge dirigit a la seua amiga Mila Ximénez. «En la meua vida estaràs sempre @milaximenez», va escriure, provocant preocupació sobre l’estat de salut de la seua companya, que patix càncer de pulmó.

 

Unes paraules massa ambigües

Les paraules de la presentadora de ‘Socialité’ van generar una pluja de reaccions per part dels seus seguidors a causa de la seua ambigüitat. I és que molts internautes van pensar que alguna cosa greu havia passat. D’esta forma li ho van manifestar a Patiño a través d’alguns missatges que va estar rebent.

 

«Quina falta de tacte tens, filla, de veritat», «Però per favor, com se li ocorre dir una cosa tan críptica tenint en compte pel que està passant», o «estes paraules no són les adequades, pareixia que ja l’estagueres despedint. En comptes de donar ànim, la mates» van ser algunes crítiques que va rebre María Patiño per part dels usuaris de Twitter. Minuts després, la col·laboradora de ‘Sálvame’ va compartir una fotografia en Instagram en la què apareixia posant al costat de Mila Ximénez, Belén Esteban, Chelo García Cortés i altres companyes del programa de Telecinco.

 

«Tornarem. Somiem per tindre esperança, però si deixes de somiar és a dir adéu al destí», va escriure Patiño. Unes paraules que en cap moment nomenen a Ximénez però que cobren tot el sentit a causa de la batalla que té l’exdona del tennista Manolo Santana contra el càncer.

 

María Patiño fotografiada a la sortida de l'gimnàs on té cura la seva esvelta figura

María Patiño ha estat criticada en xarxes socials pel seu enigmàtic missatge cap a Mila Ximénez | LND

 

La reacció de Maria Patiño en conéixer a la malaltia de la seua amiga Mila

El dia que Mila Ximénez va anunciar que patix una malaltia, María Patiño va entrar en directe al programa vespertí de Mediaset amb la cara plena de llàgrimes. La periodista gallega va voler donar un missatge d’ànim a Mila. «Intuïa que passava alguna cosa i no vaig tindre el coratge d’afrontar-ho amb tu», començava dient trencada de dolor.

 

Però Patiño també va enviar un missatge d’optimisme i fortalesa. «Això és un xicotet obstacle, però ho tinc claríssim: després d’això hi haurà alguna cosa positiva. Jo ho sé, però no ho puc demostrar. Prompte estaré amb tu per a donar-te un abraç. Eixirem d’açò lluitant».

 

No obstant això, María Patiño sentia que no havia fet les coses bé. «Intuïa que passava alguna cosa», reconeixia. «No he estat a l’altura de les circumstàncies perquè en el moment que li diguera: Mila, què et passa …? Sentia por que passara alguna cosa».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.