Anuncios

Mor als 57 anys l’actor de ‘Sexo en Nueva York’ Willie Garson

 

Ens hem despertat amb una trista notícia: ha mort, als 57 anys d’edat, Willie Garson. L’actor, més recordat pels seus papers tant en ‘Sexo en Nueva York’ (‘Sex and the City’) com en ‘Ladrón de guante blanco’ (‘White Collaret’), lluitava des de fa temps una llarga batalla contra el càncer.

El seu fill, Nathen Garson, va confirmar la mort en el seu perfil d’Instagram: “Et vull molt papà. Descansa en pau, estic orgullós que compartires totes les teues aventures amb mi i de tot el que vas aconseguir. (…) Sempre vas ser la persona més forta, divertida i intel·ligent que he conegut”, va assegurar.

Anuncios

La plataforma HBO també va dedicar unes paraules a l’actor, que poc abans de la defunció va estar treballant en el rodatge de la sèrie’ And Just Like That…‘, que servirà de preqüela de la popular ‘Sexo en Nueva York’.

Entre 1998 i 2004, Garson va formar part del repartiment de la popular sèrie durant les seues sis temporades, al costat de Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon, Kristin Davis i Kim Cattrall.

El seu personatge, un amic íntim de Carrie, es va convertir en un dels favorits del públic i va anar prenent importància al llarg de la sèrie fins a protagonitzar la seua pròpia línia argumental a través d’un romanç amb el ballarí de Broadway, Marcus Adente.

Nascut en Nova Jersey, va ser actor ocasional en diverses sèries amb xicotetes aparicions per ací i per ací. La seua gran oportunitat en la televisió ho va tindre en ‘Policías de Nueva York‘ com Henry Coffield.

No obstant això, el seu gran salt a la fama li va vindre a través d’HBO i ‘Sexo en Nueva York’, on va interpretar a l’agent i millor amic de Carrie, Stanford Blatch, considerat el “cinqué” del grup. Estava previst, a més, la seua aparició en la seqüela ‘And Just Like That’.

El seu un altre gran paper televisiu va ser com a coprotagonista de ‘Ladrón de guante blanco’ al costat de Matt Bomer com Mozzie, l’estafador millor amic de Neal Caffrey. Bomer ha volgut retre homenatge al seu company de repartiment:

«Willie. No ho entenc. I no és just. Este últim any m’has ensenyat tant de sobre coratge i resiliència i amor. Encara no m’he fet a la idea d’estar en un món sense tu on no puga cridar-te quan necessite riure’m o estar inspirat. L’últim que vas fer quan vam dir adeu va ser baixar-te la màscara (odi el COVID), somriure i fer-me l’ullet. Sé que no era reflex del dolor pel qual passaves, però era indicatiu de tot el que el teu vas ser i eres per a mi. (…) Guarda’m un lloc, perquè saps que vull estar en la teua taula ací a dalt.»

“Un dels personatges més estimats d’HBO”

 

“Willie Garson era en vida, com en la pantalla, un amic devot i una llum brillant per a tots. Va crear un dels personatges més estimats d’HBO i va ser membre de la nostra família durant quasi vint-i-cinc anys. Ens entristeix profundament assabentar-nos de la seua defunció”, va indicar el canal HBO en un comunicat.

El productor de ‘Sexo en Nueva York’, Michael Patrick King va afegir: “El seu esperit i dedicació al seu ofici van ser presents tots els dies en el rodatge d”And Just Like That…’ Ell va ser allí, donant-nos tot fins i tot quan estava malalt”.

Es desconeix la causa exacta de la defunció, encara que Garson va rebre tractament de càncer en els últims anys.

Garson també va treballar en ‘White Collar, NYPD Blue’, i ‘Hawaii 5.0.’, però el seu paper estrela va ser ‘Sexo en Nueva York’, una producció que va triomfar entre el públic i la crítica:

Es va emportar tres Globus d’Or i un Emmy a la millor sèrie de comèdia o musical, i va convertir en una estrela mundial a Sarah Jessica Parker, amiga de Garson en la vida real.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios