Mor Mike Mitchell, actor de ‘Braveheart’ o ‘Gladiator’, als 65 anys

 

 

Mike Mitchell, actor escocés que va actuar en pel·lícules com Gladiator i Braveheart, ha mort als 65 anys a la ciutat turca de Fethiye, on es trobava de vacances.

Segons van informar mitjans locals, l’intèrpret va patir un atac al cor mentre passava una jornada de descans en un vaixell. El seu cos, trobat pel gerent d’un port esportiu, es va traslladar a la morgue per a una autòpsia que determinarà la causa exacta de la mort, ha precisat l’agència turca DHA.

«És molt difícil de creure, la mort sobtada d’un actor internacional que coneixem, una persona honesta, un actor real, un vertader amic, el meu benvolgut amic, ens ha entristit profundament», ha lamentat el seu representant en un comunicat.

«Li desitge paciència a la seua esposa, a la volguda Denise Mitchell, i als seus fills», qui a més va afegir «conéixer-te i guanyar la teua amistat és inavaluable. Dorm sota les llums. R.I.P.».

 

Una vida dedicada al cinema i l’esport

 

Mitchel va ser esportista d’elit especialitzat en culturisme, va arribar a guanyar 5 campionats mundials Masters Mr. World i també va competir per ser l’home més fort del món al Regne Unit, professió que va abandonar en 2006 per un atac al cor, a més va treballar com a especialista de cinema abans d’endinsar-se en el món de la interpretació.

Els seus papers més coneguts van ser com a actor secundari en pel·lícules com ‘Gladiator‘ o ‘Braveheart‘ de la mà de Mel Gibson en 1994, encara que també se li va poder veure en ‘The Planet’, ‘Hombre de élite’ o la comèdia ‘One day removals’.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.