17.5 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

Mor Mike Mitchell, actor de ‘Braveheart’ o ‘Gladiator’, als 65 anys

 

 

Mike Mitchell, actor escocés que va actuar en pel·lícules com Gladiator i Braveheart, ha mort als 65 anys a la ciutat turca de Fethiye, on es trobava de vacances.

Segons van informar mitjans locals, l’intèrpret va patir un atac al cor mentre passava una jornada de descans en un vaixell. El seu cos, trobat pel gerent d’un port esportiu, es va traslladar a la morgue per a una autòpsia que determinarà la causa exacta de la mort, ha precisat l’agència turca DHA.

“És molt difícil de creure, la mort sobtada d’un actor internacional que coneixem, una persona honesta, un actor real, un vertader amic, el meu benvolgut amic, ens ha entristit profundament”, ha lamentat el seu representant en un comunicat.

“Li desitge paciència a la seua esposa, a la volguda Denise Mitchell, i als seus fills”, qui a més va afegir “conéixer-te i guanyar la teua amistat és inavaluable. Dorm sota les llums. R.I.P.”.

 

Una vida dedicada al cinema i l’esport

 

Mitchel va ser esportista d’elit especialitzat en culturisme, va arribar a guanyar 5 campionats mundials Masters Mr. World i també va competir per ser l’home més fort del món al Regne Unit, professió que va abandonar en 2006 per un atac al cor, a més va treballar com a especialista de cinema abans d’endinsar-se en el món de la interpretació.

Els seus papers més coneguts van ser com a actor secundari en pel·lícules com ‘Gladiator‘ o ‘Braveheart‘ de la mà de Mel Gibson en 1994, encara que també se li va poder veure en ‘The Planet’, ‘Hombre de élite’ o la comèdia ‘One day removals’.

Últimes notícies

Afectats de la dana esperen la dimissió de Mazón un any tard per a tancar un capítol

Col·lectius d'afectats s'han concentrat davant el Palau de la Generalitat i han expressat que la renúncia hauria d'arribar sense condicions. Apunten al funeral d'Estat i a la tensió generada com a detonants del gir, mentres Mazón compareixerà este dilluns.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un valent Elx

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc després d'un inici fulgurant i un segon temps de transicions. Els de Sarabia van competir i van fregar l'empat.

El Barça recupera la pegada i venç 3-1 a un Elx valent

Un doble colp en 11 minuts i un obús de Rashford van segellar el 3-1 en Montjuïc davant un Elx valent que va discutir la possessió i va estrényer fins al final.

Afectats per la DANA demanen la dimissió de Mazón davant el Palau de la Generalitat

Desenes de persones, moltes d'elles familiars de víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024, s'han concentrat davant el Palau per a demanar la dimissió de Carlos Mazón. La protesta, improvisada, ha coincidit amb la conversa prevista entre Mazón i Alberto Núñez Feijóo en plena discussió interna del PP.

El Barça va recuperar la pegada: 3-1 davant un Elx que va competir fins al final

El Barcelona es va imposar 3-1 a l'Elx en Montjuïc amb dos urpades inicials i una canonada de Rashford després del descans. L'Elx va pressionar alt i va tindre opcions.

Álvaro Núñez defén la identitat de l’Elx malgrat el 3-1 davant el Barcelona

El defensa de l'Elx ha subratllat que l'equip manté la seua idea de joc malgrat la derrota per 3-1 davant el Barcelona i ha valorat la reacció després d'un inici advers.

La pegada del Barça tomba a un gran Elx (3-1)

El Barcelona va véncer 3-1 a l'Elx en l'Estadi Olímpic Lluís Companys gràcies a dos gols primerencs i un tercer a l'hora de joc. L'Elx va competir la possessió i va estrényer fins al final.

Mazón anunciarà demà la seua decisió després de parlar amb Feijóo

El president de la Generalitat informarà este dilluns davant els mitjans del resultat de les seues converses del diumenge amb Alberto Núñez Feijóo sobre el seu futur polític.