Mor Mike Mitchell, actor de ‘Braveheart’ o ‘Gladiator’, als 65 anys

 

 

Mike Mitchell, actor escocés que va actuar en pel·lícules com Gladiator i Braveheart, ha mort als 65 anys a la ciutat turca de Fethiye, on es trobava de vacances.

Segons van informar mitjans locals, l’intèrpret va patir un atac al cor mentre passava una jornada de descans en un vaixell. El seu cos, trobat pel gerent d’un port esportiu, es va traslladar a la morgue per a una autòpsia que determinarà la causa exacta de la mort, ha precisat l’agència turca DHA.

«És molt difícil de creure, la mort sobtada d’un actor internacional que coneixem, una persona honesta, un actor real, un vertader amic, el meu benvolgut amic, ens ha entristit profundament», ha lamentat el seu representant en un comunicat.

«Li desitge paciència a la seua esposa, a la volguda Denise Mitchell, i als seus fills», qui a més va afegir «conéixer-te i guanyar la teua amistat és inavaluable. Dorm sota les llums. R.I.P.».

 

Una vida dedicada al cinema i l’esport

 

Mitchel va ser esportista d’elit especialitzat en culturisme, va arribar a guanyar 5 campionats mundials Masters Mr. World i també va competir per ser l’home més fort del món al Regne Unit, professió que va abandonar en 2006 per un atac al cor, a més va treballar com a especialista de cinema abans d’endinsar-se en el món de la interpretació.

Els seus papers més coneguts van ser com a actor secundari en pel·lícules com ‘Gladiator‘ o ‘Braveheart‘ de la mà de Mel Gibson en 1994, encara que també se li va poder veure en ‘The Planet’, ‘Hombre de élite’ o la comèdia ‘One day removals’.

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.