Mor Mike Mitchell, actor de ‘Braveheart’ o ‘Gladiator’, als 65 anys

 

 

Mike Mitchell, actor escocés que va actuar en pel·lícules com Gladiator i Braveheart, ha mort als 65 anys a la ciutat turca de Fethiye, on es trobava de vacances.

Segons van informar mitjans locals, l’intèrpret va patir un atac al cor mentre passava una jornada de descans en un vaixell. El seu cos, trobat pel gerent d’un port esportiu, es va traslladar a la morgue per a una autòpsia que determinarà la causa exacta de la mort, ha precisat l’agència turca DHA.

«És molt difícil de creure, la mort sobtada d’un actor internacional que coneixem, una persona honesta, un actor real, un vertader amic, el meu benvolgut amic, ens ha entristit profundament», ha lamentat el seu representant en un comunicat.

«Li desitge paciència a la seua esposa, a la volguda Denise Mitchell, i als seus fills», qui a més va afegir «conéixer-te i guanyar la teua amistat és inavaluable. Dorm sota les llums. R.I.P.».

 

Una vida dedicada al cinema i l’esport

 

Mitchel va ser esportista d’elit especialitzat en culturisme, va arribar a guanyar 5 campionats mundials Masters Mr. World i també va competir per ser l’home més fort del món al Regne Unit, professió que va abandonar en 2006 per un atac al cor, a més va treballar com a especialista de cinema abans d’endinsar-se en el món de la interpretació.

Els seus papers més coneguts van ser com a actor secundari en pel·lícules com ‘Gladiator‘ o ‘Braveheart‘ de la mà de Mel Gibson en 1994, encara que també se li va poder veure en ‘The Planet’, ‘Hombre de élite’ o la comèdia ‘One day removals’.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.