Mor Mike Mitchell, actor de ‘Braveheart’ o ‘Gladiator’, als 65 anys

 

 

Mike Mitchell, actor escocés que va actuar en pel·lícules com Gladiator i Braveheart, ha mort als 65 anys a la ciutat turca de Fethiye, on es trobava de vacances.

Segons van informar mitjans locals, l’intèrpret va patir un atac al cor mentre passava una jornada de descans en un vaixell. El seu cos, trobat pel gerent d’un port esportiu, es va traslladar a la morgue per a una autòpsia que determinarà la causa exacta de la mort, ha precisat l’agència turca DHA.

“És molt difícil de creure, la mort sobtada d’un actor internacional que coneixem, una persona honesta, un actor real, un vertader amic, el meu benvolgut amic, ens ha entristit profundament”, ha lamentat el seu representant en un comunicat.

“Li desitge paciència a la seua esposa, a la volguda Denise Mitchell, i als seus fills”, qui a més va afegir “conéixer-te i guanyar la teua amistat és inavaluable. Dorm sota les llums. R.I.P.”.

 

Una vida dedicada al cinema i l’esport

 

Mitchel va ser esportista d’elit especialitzat en culturisme, va arribar a guanyar 5 campionats mundials Masters Mr. World i també va competir per ser l’home més fort del món al Regne Unit, professió que va abandonar en 2006 per un atac al cor, a més va treballar com a especialista de cinema abans d’endinsar-se en el món de la interpretació.

Els seus papers més coneguts van ser com a actor secundari en pel·lícules com ‘Gladiator‘ o ‘Braveheart‘ de la mà de Mel Gibson en 1994, encara que també se li va poder veure en ‘The Planet’, ‘Hombre de élite’ o la comèdia ‘One day removals’.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.