Mor Joseph Siravo, actor de “Los Soprano”

L’actor Joseph Siravo, que va aconseguir la fama pel seu paper de Johnny Soprano en la sèrie “Los Soprano” d’HBO, va morir el diumenge als 64 anys després d’una llarga batalla contra el càncer.

La trista notícia va ser confirmada pel seu amic, l’actor Garry Pastore, a través de les xarxes socials, on el va definir com “un gran home que va lluitar una increïble baralla”. En el seu sentit missatges, va expressar: “Et trobaré a faltar. Ens veiem en l’altre costat”.

“Era un vertader cavaller. Actuar sempre ha sigut una passió i trobar vertaders amics que t’animen i et donen suport sovint no és fàcil”, va afegir en un altre missatge.

La filla de Siravo, hores després de la tràgica notícia, també va voler donar l’anunci en Instagram: “Estava al seu costat quan el meu benvolgut pare va morir pacíficament. Estic agraïda d’haver-ho tingut ací en la terra i sé que no s’ha anat molt lluny”.

 

HOMENATJE A LES XARXES SOCIALS 

 

Els seus companys de “Los Soprano” van expressar el seu pesar retent homenatge a l’actor a través de diverses publicacions. L’actriu Maureen Van Zandt va compartir una foto del mort actor en Twitter, descrivint-ho com “un home talentós i encantador”, i Lillo Brancato, conegut per interpretar a Matthew Bevilaqua en la sèrie, també la va rendir tribut.

“Joe va ser un actor excel·lent i un tipus meravellós i l’estranyarem molt. La seua interpretació de Johnny Soprano va ser encertada i també va fer un perfecte John Gotti en ‘The Wannabe’ de Nick Sandow. Fins a la pròxima vida el meu amic”, va compartir en Instagram l’actor Michael Imperioli, conegut pel seu paper de Christopher Moltisanti en «Los Soprano”

Siravo va aparéixer en el programa com el pare de Tony en flashbacks dels anys seixanta. El reeixit programa es va emetre durant sis temporades en HBO des de 1999 fins a 2007. Va convertir en una estrela a l’actor James Gandolfini, qui va guanyar nombrosos premis; va morir en 2013 per un atac al cor mentre passava les vacances amb la seua família a Roma.

Joseph Siravo en Los Soprano

Siravo va ser diagnosticat de càncer de pròstata en etapa avançada en 2017 i, posteriorment, d’un càncer de còlon.

 

A pesar que la seua cara es va fer coneguda per al gran públic a partir de “Los Soprano”, Siravo a més va tindre una important participació en la sèrie “The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story”, on va interpretar a Fred Goldman.

 

Nascut a Washington, l’actor va estudiar art dramàtic a Nova York i va tindre la seua gran oportunitat al costat d’Al Pacino en la recordada pel·lícula “Carlito´s Way”, de 1993, en l’elenc del qual també destacava el còmic argentí Jorge Porcel.

 

En els anys següents, Siravo va ser convocat per a algunes aparicions en “Ley y orden”, fins que en 1999 va ser triat per al consagrat paper de Johnny Soprano. A més, va aparéixer en sèries de televisió com “The Blacklist”, “Blue Bloods” o “New Amsterdam”.

No obstant això, una de les seues grans passions era el teatre i gran part de la seua carrera la va desenvolupar sobre les taules. En el musical “Jersey Boys” va interpretar en més de 2.000 ocasions a Angelo DeCarlo i va actuar en obres reconegudes de Broadway com a “Conversaciones con mi padre”, “Oslo” o “Los Chicos de Siracusa”.
 

 

 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.