Mor Joseph Siravo, actor de “Los Soprano”

L’actor Joseph Siravo, que va aconseguir la fama pel seu paper de Johnny Soprano en la sèrie “Los Soprano” d’HBO, va morir el diumenge als 64 anys després d’una llarga batalla contra el càncer.

La trista notícia va ser confirmada pel seu amic, l’actor Garry Pastore, a través de les xarxes socials, on el va definir com “un gran home que va lluitar una increïble baralla”. En el seu sentit missatges, va expressar: “Et trobaré a faltar. Ens veiem en l’altre costat”.

“Era un vertader cavaller. Actuar sempre ha sigut una passió i trobar vertaders amics que t’animen i et donen suport sovint no és fàcil”, va afegir en un altre missatge.

La filla de Siravo, hores després de la tràgica notícia, també va voler donar l’anunci en Instagram: “Estava al seu costat quan el meu benvolgut pare va morir pacíficament. Estic agraïda d’haver-ho tingut ací en la terra i sé que no s’ha anat molt lluny”.

 

HOMENATJE A LES XARXES SOCIALS 

 

Els seus companys de “Los Soprano” van expressar el seu pesar retent homenatge a l’actor a través de diverses publicacions. L’actriu Maureen Van Zandt va compartir una foto del mort actor en Twitter, descrivint-ho com “un home talentós i encantador”, i Lillo Brancato, conegut per interpretar a Matthew Bevilaqua en la sèrie, també la va rendir tribut.

“Joe va ser un actor excel·lent i un tipus meravellós i l’estranyarem molt. La seua interpretació de Johnny Soprano va ser encertada i també va fer un perfecte John Gotti en ‘The Wannabe’ de Nick Sandow. Fins a la pròxima vida el meu amic”, va compartir en Instagram l’actor Michael Imperioli, conegut pel seu paper de Christopher Moltisanti en «Los Soprano”

Siravo va aparéixer en el programa com el pare de Tony en flashbacks dels anys seixanta. El reeixit programa es va emetre durant sis temporades en HBO des de 1999 fins a 2007. Va convertir en una estrela a l’actor James Gandolfini, qui va guanyar nombrosos premis; va morir en 2013 per un atac al cor mentre passava les vacances amb la seua família a Roma.

Joseph Siravo en Los Soprano

Siravo va ser diagnosticat de càncer de pròstata en etapa avançada en 2017 i, posteriorment, d’un càncer de còlon.

 

A pesar que la seua cara es va fer coneguda per al gran públic a partir de “Los Soprano”, Siravo a més va tindre una important participació en la sèrie “The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story”, on va interpretar a Fred Goldman.

 

Nascut a Washington, l’actor va estudiar art dramàtic a Nova York i va tindre la seua gran oportunitat al costat d’Al Pacino en la recordada pel·lícula “Carlito´s Way”, de 1993, en l’elenc del qual també destacava el còmic argentí Jorge Porcel.

 

En els anys següents, Siravo va ser convocat per a algunes aparicions en “Ley y orden”, fins que en 1999 va ser triat per al consagrat paper de Johnny Soprano. A més, va aparéixer en sèries de televisió com “The Blacklist”, “Blue Bloods” o “New Amsterdam”.

No obstant això, una de les seues grans passions era el teatre i gran part de la seua carrera la va desenvolupar sobre les taules. En el musical “Jersey Boys” va interpretar en més de 2.000 ocasions a Angelo DeCarlo i va actuar en obres reconegudes de Broadway com a “Conversaciones con mi padre”, “Oslo” o “Los Chicos de Siracusa”.
 

 

 

Últimes notícies

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.
FILMOTECA D'ESTIU