Mor Joseph Siravo, actor de “Los Soprano”

L’actor Joseph Siravo, que va aconseguir la fama pel seu paper de Johnny Soprano en la sèrie “Los Soprano” d’HBO, va morir el diumenge als 64 anys després d’una llarga batalla contra el càncer.

La trista notícia va ser confirmada pel seu amic, l’actor Garry Pastore, a través de les xarxes socials, on el va definir com “un gran home que va lluitar una increïble baralla”. En el seu sentit missatges, va expressar: “Et trobaré a faltar. Ens veiem en l’altre costat”.

“Era un vertader cavaller. Actuar sempre ha sigut una passió i trobar vertaders amics que t’animen i et donen suport sovint no és fàcil”, va afegir en un altre missatge.

La filla de Siravo, hores després de la tràgica notícia, també va voler donar l’anunci en Instagram: “Estava al seu costat quan el meu benvolgut pare va morir pacíficament. Estic agraïda d’haver-ho tingut ací en la terra i sé que no s’ha anat molt lluny”.

 

HOMENATJE A LES XARXES SOCIALS 

 

Els seus companys de “Los Soprano” van expressar el seu pesar retent homenatge a l’actor a través de diverses publicacions. L’actriu Maureen Van Zandt va compartir una foto del mort actor en Twitter, descrivint-ho com “un home talentós i encantador”, i Lillo Brancato, conegut per interpretar a Matthew Bevilaqua en la sèrie, també la va rendir tribut.

“Joe va ser un actor excel·lent i un tipus meravellós i l’estranyarem molt. La seua interpretació de Johnny Soprano va ser encertada i també va fer un perfecte John Gotti en ‘The Wannabe’ de Nick Sandow. Fins a la pròxima vida el meu amic”, va compartir en Instagram l’actor Michael Imperioli, conegut pel seu paper de Christopher Moltisanti en «Los Soprano”

Siravo va aparéixer en el programa com el pare de Tony en flashbacks dels anys seixanta. El reeixit programa es va emetre durant sis temporades en HBO des de 1999 fins a 2007. Va convertir en una estrela a l’actor James Gandolfini, qui va guanyar nombrosos premis; va morir en 2013 per un atac al cor mentre passava les vacances amb la seua família a Roma.

Joseph Siravo en Los Soprano

Siravo va ser diagnosticat de càncer de pròstata en etapa avançada en 2017 i, posteriorment, d’un càncer de còlon.

 

A pesar que la seua cara es va fer coneguda per al gran públic a partir de “Los Soprano”, Siravo a més va tindre una important participació en la sèrie “The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story”, on va interpretar a Fred Goldman.

 

Nascut a Washington, l’actor va estudiar art dramàtic a Nova York i va tindre la seua gran oportunitat al costat d’Al Pacino en la recordada pel·lícula “Carlito´s Way”, de 1993, en l’elenc del qual també destacava el còmic argentí Jorge Porcel.

 

En els anys següents, Siravo va ser convocat per a algunes aparicions en “Ley y orden”, fins que en 1999 va ser triat per al consagrat paper de Johnny Soprano. A més, va aparéixer en sèries de televisió com “The Blacklist”, “Blue Bloods” o “New Amsterdam”.

No obstant això, una de les seues grans passions era el teatre i gran part de la seua carrera la va desenvolupar sobre les taules. En el musical “Jersey Boys” va interpretar en més de 2.000 ocasions a Angelo DeCarlo i va actuar en obres reconegudes de Broadway com a “Conversaciones con mi padre”, “Oslo” o “Los Chicos de Siracusa”.
 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.