9.4 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Mor Joseph Siravo, actor de “Los Soprano”

L’actor Joseph Siravo, que va aconseguir la fama pel seu paper de Johnny Soprano en la sèrie “Los Soprano” d’HBO, va morir el diumenge als 64 anys després d’una llarga batalla contra el càncer.

La trista notícia va ser confirmada pel seu amic, l’actor Garry Pastore, a través de les xarxes socials, on el va definir com “un gran home que va lluitar una increïble baralla”. En el seu sentit missatges, va expressar: “Et trobaré a faltar. Ens veiem en l’altre costat”.

“Era un vertader cavaller. Actuar sempre ha sigut una passió i trobar vertaders amics que t’animen i et donen suport sovint no és fàcil”, va afegir en un altre missatge.

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

La filla de Siravo, hores després de la tràgica notícia, també va voler donar l’anunci en Instagram: “Estava al seu costat quan el meu benvolgut pare va morir pacíficament. Estic agraïda d’haver-ho tingut ací en la terra i sé que no s’ha anat molt lluny”.

 

HOMENATJE A LES XARXES SOCIALS 

 

Els seus companys de “Los Soprano” van expressar el seu pesar retent homenatge a l’actor a través de diverses publicacions. L’actriu Maureen Van Zandt va compartir una foto del mort actor en Twitter, descrivint-ho com “un home talentós i encantador”, i Lillo Brancato, conegut per interpretar a Matthew Bevilaqua en la sèrie, també la va rendir tribut.

“Joe va ser un actor excel·lent i un tipus meravellós i l’estranyarem molt. La seua interpretació de Johnny Soprano va ser encertada i també va fer un perfecte John Gotti en ‘The Wannabe’ de Nick Sandow. Fins a la pròxima vida el meu amic”, va compartir en Instagram l’actor Michael Imperioli, conegut pel seu paper de Christopher Moltisanti en “Los Soprano”

Siravo va aparéixer en el programa com el pare de Tony en flashbacks dels anys seixanta. El reeixit programa es va emetre durant sis temporades en HBO des de 1999 fins a 2007. Va convertir en una estrela a l’actor James Gandolfini, qui va guanyar nombrosos premis; va morir en 2013 per un atac al cor mentre passava les vacances amb la seua família a Roma.

Joseph Siravo en Los Soprano

Siravo va ser diagnosticat de càncer de pròstata en etapa avançada en 2017 i, posteriorment, d’un càncer de còlon.

 

A pesar que la seua cara es va fer coneguda per al gran públic a partir de “Los Soprano”, Siravo a més va tindre una important participació en la sèrie “The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story”, on va interpretar a Fred Goldman.

 

Nascut a Washington, l’actor va estudiar art dramàtic a Nova York i va tindre la seua gran oportunitat al costat d’Al Pacino en la recordada pel·lícula “Carlito´s Way”, de 1993, en l’elenc del qual també destacava el còmic argentí Jorge Porcel.

 

En els anys següents, Siravo va ser convocat per a algunes aparicions en “Ley y orden”, fins que en 1999 va ser triat per al consagrat paper de Johnny Soprano. A més, va aparéixer en sèries de televisió com “The Blacklist”, “Blue Bloods” o “New Amsterdam”.

No obstant això, una de les seues grans passions era el teatre i gran part de la seua carrera la va desenvolupar sobre les taules. En el musical “Jersey Boys” va interpretar en més de 2.000 ocasions a Angelo DeCarlo i va actuar en obres reconegudes de Broadway com a “Conversaciones con mi padre”, “Oslo” o “Los Chicos de Siracusa”.
 

 

 

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.