Mor Joseph Siravo, actor de “Los Soprano”

L’actor Joseph Siravo, que va aconseguir la fama pel seu paper de Johnny Soprano en la sèrie “Los Soprano” d’HBO, va morir el diumenge als 64 anys després d’una llarga batalla contra el càncer.

La trista notícia va ser confirmada pel seu amic, l’actor Garry Pastore, a través de les xarxes socials, on el va definir com “un gran home que va lluitar una increïble baralla”. En el seu sentit missatges, va expressar: “Et trobaré a faltar. Ens veiem en l’altre costat”.

“Era un vertader cavaller. Actuar sempre ha sigut una passió i trobar vertaders amics que t’animen i et donen suport sovint no és fàcil”, va afegir en un altre missatge.

La filla de Siravo, hores després de la tràgica notícia, també va voler donar l’anunci en Instagram: “Estava al seu costat quan el meu benvolgut pare va morir pacíficament. Estic agraïda d’haver-ho tingut ací en la terra i sé que no s’ha anat molt lluny”.

 

HOMENATJE A LES XARXES SOCIALS 

 

Els seus companys de “Los Soprano” van expressar el seu pesar retent homenatge a l’actor a través de diverses publicacions. L’actriu Maureen Van Zandt va compartir una foto del mort actor en Twitter, descrivint-ho com “un home talentós i encantador”, i Lillo Brancato, conegut per interpretar a Matthew Bevilaqua en la sèrie, també la va rendir tribut.

“Joe va ser un actor excel·lent i un tipus meravellós i l’estranyarem molt. La seua interpretació de Johnny Soprano va ser encertada i també va fer un perfecte John Gotti en ‘The Wannabe’ de Nick Sandow. Fins a la pròxima vida el meu amic”, va compartir en Instagram l’actor Michael Imperioli, conegut pel seu paper de Christopher Moltisanti en «Los Soprano”

Siravo va aparéixer en el programa com el pare de Tony en flashbacks dels anys seixanta. El reeixit programa es va emetre durant sis temporades en HBO des de 1999 fins a 2007. Va convertir en una estrela a l’actor James Gandolfini, qui va guanyar nombrosos premis; va morir en 2013 per un atac al cor mentre passava les vacances amb la seua família a Roma.

Joseph Siravo en Los Soprano

Siravo va ser diagnosticat de càncer de pròstata en etapa avançada en 2017 i, posteriorment, d’un càncer de còlon.

 

A pesar que la seua cara es va fer coneguda per al gran públic a partir de “Los Soprano”, Siravo a més va tindre una important participació en la sèrie “The People vs. O.J. Simpson: American Crime Story”, on va interpretar a Fred Goldman.

 

Nascut a Washington, l’actor va estudiar art dramàtic a Nova York i va tindre la seua gran oportunitat al costat d’Al Pacino en la recordada pel·lícula “Carlito´s Way”, de 1993, en l’elenc del qual també destacava el còmic argentí Jorge Porcel.

 

En els anys següents, Siravo va ser convocat per a algunes aparicions en “Ley y orden”, fins que en 1999 va ser triat per al consagrat paper de Johnny Soprano. A més, va aparéixer en sèries de televisió com “The Blacklist”, “Blue Bloods” o “New Amsterdam”.

No obstant això, una de les seues grans passions era el teatre i gran part de la seua carrera la va desenvolupar sobre les taules. En el musical “Jersey Boys” va interpretar en més de 2.000 ocasions a Angelo DeCarlo i va actuar en obres reconegudes de Broadway com a “Conversaciones con mi padre”, “Oslo” o “Los Chicos de Siracusa”.
 

 

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.