10.1 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Sancionen a Mediaset per emetre la docuserie de Rocío Carrasco en horari protegit

 

Males notícies per a Mediaset. La Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC) ha sancionat al grup de comunicació amb 521.003 euros per emetre continguts inapropiats en horari protegit per a menors de 16 anys, en concret per emetre en el programa ‘Sálvame’ imatges del documental ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’.

 

Segons Competència, en aquestes emissions, es van difondre continguts que, per la temàtica abordada, escenes i imatges, eren inadequades per als menors de 16 anys. Aquests continguts poden resultar perjudicials per al seu desenvolupament físic, mental o moral, per l’exposició detallada de greus conflictes emocionals i experiències traumàtiques tràgiques.

 

“La forma en la qual el programa tracta un greu conflicte familiar que ha generat conseqüències negatives, traumàtiques i irreversibles (..), així com el continu tractament negatiu que es realitza en el programa sobre alguns dels protagonistes de l’esmentat conflicte, lesionant greument els seus drets, pot fer pensar a persones en plena etapa de desenvolupament mental i moral que el programa reflecteix models de conducta dignes d’imitació”, argumenta.

 

La docuserie va ser protagonitzada per Rocío Carrasco i emesa en Telecinco, i en ella la filla de Rocío Jurado i Pedro Carrasco va contar greus episodis de maltractament psicològic, propiciats presumptament per part de la seua exparella Antonio David Flores. Aquest testimoniatge va generar una ona de suport amb la protagonista en xarxes socials.

 

A més, els dies posteriors al testimoniatge de Rocío Carrasco en televisió van augmentar les cridades al telèfon d’atenció a víctimes de violència masclista 016.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.