Destapen el muntatge Tom i Sandra: «Planejaven perdre’s en el bosc per a intimar»

Això feia olor fins i tot abans que començara l’actual edició de ‘Supervivientes‘. Dones que Tom Brusse ho deixara amb Melyssa Pinto a ‘La isla de las tentaciones’, totes les mirades han estat sobre l’empresari i la seua nova núvia Sandra Pica, els mateixos que han intentat per tots els mitjans continuar eixint en televisió i allargar este xiclet tant com fora possible.

No contents amb haver mostrat les misèries de la parella, en el ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte‘, Tom va aconseguir que Telecinco ho fitxara per a ‘Supervivientes’, no obstant això, no van considerar que fora important tindre també entre els concursants a Sandra, perquè ja havien tancat el contracte amb Melyssa Pinto i van creure que el vertader retrobament seria este, potser pensant que hi havia més veritat en la parella que van conformar en el passat i no en l’actualitat.

En les últimes hores hem sabut que Sandra va intentar convéncer a Tom perquè no fora a ‘Supervivientes’ amenaçant-ho amb trencar amb ell, però este va fer cas omís i la seua núvia ha hagut de buscar la fórmula de tindre una mica de protagonisme en tota esta història. Com? Perquè comptant en ‘Sálvame’ que tenia dubtes i que volia deixar al seu nuvi, aconseguint el seu objectiu inicial i que no era un altre que volar fins a Hondures.

Sandra Pica va viatjar fins a Hondures per a posar fi a la seua història d’amor amb Tom Brusse. Els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’ van protagonitzar una dramàtica ruptura, que no obstant això, no tots els participants del reality acaben de creure’s.

«Escoltes comentaris com de relació i creus que t’estan prenent el pèl. Si són unes vacances que haguera vingut el meu nuvi. He hagut de portar-me bé amb dos persones que estaven trencant quan al final no és així», li comentava Melyssa a Gianmarco.

Melyssa tampoc se’ls creu

 

Melyssa i que coneix molt bé a Tom, s’ha banyat també esta nit i ha afirmat que no es cree esta relació. Perquè ella mateixa ha pogut veure com quan s’apaguen les càmeres Tom i Sandra no s’enlairen i continuen donant curs a la relació que tenien en l’exterior. Mentrestant, el francés es defensa dient que potser el que li passa a la seua companya és que vol tornar amb ell o que està envejosa perquè el programa no li ha portat al seu nuvi.

Sandra insisteix que no fa tot això per diners i la veritat és que ningú ho dubta, és molt més factible creure que ho fa per a eixir en la televisió i no perdre la popularitat que li ha donat la pantalla petita.

Molesta amb la situació, l’extronista decidia sincerar-se amb el seu ex-xicot: «M’ha semblat tot una mica ridícul, que el dia del meu aniversari es faça això… Creia que estàveu mal però si la visita era per a passar uns dies ací…», li ha dit. «Crec que tens ràbia perquè la meua núvia és ací i el teu no. No pots dir que el que està fent ella és un muntatge», ha respost ell.

«T’ho vaig dir directament a tu en la teua cara sense que ningú ens escoltara. Eres un mentider i la gent ho sap. El que vols és això, que la gent et veja», assegurava ella. «No parles malament de la meua núvia, perquè per a fer un muntatge així cal estar molt malalt. Tens un rancor a mi des del passat, oblida’m. Has de superar la nostra relació», ha brollat l’empresari.

«No tornaria amb tu, encara que no estigueres amb ella, i no em faces parlar», li ha advertit ella.

En Palapa, Melyssa ha tornat a deixar clar que no es creia la història del seu ex. «El dia que va passar me’l vaig creure. Després dels esdeveniments he canviat d’opinió. Done la meua opinió sobre una ruptura que no és vertadera. No hi ha més, jo pense això i crec que en el meu aniversari podria haver tingut la crida de la meua mare, de la meua germana o la visita del meu xic. Crec que la sort que ha tingut ell havia d’haver-la tingut jo», ha opinat.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.