9.8 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Destapen el muntatge Tom i Sandra: «Planejaven perdre’s en el bosc per a intimar»

Això feia olor fins i tot abans que començara l’actual edició de ‘Supervivientes‘. Dones que Tom Brusse ho deixara amb Melyssa Pinto a ‘La isla de las tentaciones’, totes les mirades han estat sobre l’empresari i la seua nova núvia Sandra Pica, els mateixos que han intentat per tots els mitjans continuar eixint en televisió i allargar este xiclet tant com fora possible.

No contents amb haver mostrat les misèries de la parella, en el ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte‘, Tom va aconseguir que Telecinco ho fitxara per a ‘Supervivientes’, no obstant això, no van considerar que fora important tindre també entre els concursants a Sandra, perquè ja havien tancat el contracte amb Melyssa Pinto i van creure que el vertader retrobament seria este, potser pensant que hi havia més veritat en la parella que van conformar en el passat i no en l’actualitat.

En les últimes hores hem sabut que Sandra va intentar convéncer a Tom perquè no fora a ‘Supervivientes’ amenaçant-ho amb trencar amb ell, però este va fer cas omís i la seua núvia ha hagut de buscar la fórmula de tindre una mica de protagonisme en tota esta història. Com? Perquè comptant en ‘Sálvame’ que tenia dubtes i que volia deixar al seu nuvi, aconseguint el seu objectiu inicial i que no era un altre que volar fins a Hondures.

Sandra Pica va viatjar fins a Hondures per a posar fi a la seua història d’amor amb Tom Brusse. Els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’ van protagonitzar una dramàtica ruptura, que no obstant això, no tots els participants del reality acaben de creure’s.

“Escoltes comentaris com de relació i creus que t’estan prenent el pèl. Si són unes vacances que haguera vingut el meu nuvi. He hagut de portar-me bé amb dos persones que estaven trencant quan al final no és així”, li comentava Melyssa a Gianmarco.

Melyssa tampoc se’ls creu

 

Melyssa i que coneix molt bé a Tom, s’ha banyat també esta nit i ha afirmat que no es cree esta relació. Perquè ella mateixa ha pogut veure com quan s’apaguen les càmeres Tom i Sandra no s’enlairen i continuen donant curs a la relació que tenien en l’exterior. Mentrestant, el francés es defensa dient que potser el que li passa a la seua companya és que vol tornar amb ell o que està envejosa perquè el programa no li ha portat al seu nuvi.

Sandra insisteix que no fa tot això per diners i la veritat és que ningú ho dubta, és molt més factible creure que ho fa per a eixir en la televisió i no perdre la popularitat que li ha donat la pantalla petita.

Molesta amb la situació, l’extronista decidia sincerar-se amb el seu ex-xicot: “M’ha semblat tot una mica ridícul, que el dia del meu aniversari es faça això… Creia que estàveu mal però si la visita era per a passar uns dies ací…”, li ha dit. “Crec que tens ràbia perquè la meua núvia és ací i el teu no. No pots dir que el que està fent ella és un muntatge”, ha respost ell.

“T’ho vaig dir directament a tu en la teua cara sense que ningú ens escoltara. Eres un mentider i la gent ho sap. El que vols és això, que la gent et veja”, assegurava ella. “No parles malament de la meua núvia, perquè per a fer un muntatge així cal estar molt malalt. Tens un rancor a mi des del passat, oblida’m. Has de superar la nostra relació”, ha brollat l’empresari.

“No tornaria amb tu, encara que no estigueres amb ella, i no em faces parlar”, li ha advertit ella.

En Palapa, Melyssa ha tornat a deixar clar que no es creia la història del seu ex. “El dia que va passar me’l vaig creure. Després dels esdeveniments he canviat d’opinió. Done la meua opinió sobre una ruptura que no és vertadera. No hi ha més, jo pense això i crec que en el meu aniversari podria haver tingut la crida de la meua mare, de la meua germana o la visita del meu xic. Crec que la sort que ha tingut ell havia d’haver-la tingut jo”, ha opinat.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.