Destapen el muntatge Tom i Sandra: «Planejaven perdre’s en el bosc per a intimar»

Això feia olor fins i tot abans que començara l’actual edició de ‘Supervivientes‘. Dones que Tom Brusse ho deixara amb Melyssa Pinto a ‘La isla de las tentaciones’, totes les mirades han estat sobre l’empresari i la seua nova núvia Sandra Pica, els mateixos que han intentat per tots els mitjans continuar eixint en televisió i allargar este xiclet tant com fora possible.

No contents amb haver mostrat les misèries de la parella, en el ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte‘, Tom va aconseguir que Telecinco ho fitxara per a ‘Supervivientes’, no obstant això, no van considerar que fora important tindre també entre els concursants a Sandra, perquè ja havien tancat el contracte amb Melyssa Pinto i van creure que el vertader retrobament seria este, potser pensant que hi havia més veritat en la parella que van conformar en el passat i no en l’actualitat.

En les últimes hores hem sabut que Sandra va intentar convéncer a Tom perquè no fora a ‘Supervivientes’ amenaçant-ho amb trencar amb ell, però este va fer cas omís i la seua núvia ha hagut de buscar la fórmula de tindre una mica de protagonisme en tota esta història. Com? Perquè comptant en ‘Sálvame’ que tenia dubtes i que volia deixar al seu nuvi, aconseguint el seu objectiu inicial i que no era un altre que volar fins a Hondures.

Sandra Pica va viatjar fins a Hondures per a posar fi a la seua història d’amor amb Tom Brusse. Els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’ van protagonitzar una dramàtica ruptura, que no obstant això, no tots els participants del reality acaben de creure’s.

“Escoltes comentaris com de relació i creus que t’estan prenent el pèl. Si són unes vacances que haguera vingut el meu nuvi. He hagut de portar-me bé amb dos persones que estaven trencant quan al final no és així”, li comentava Melyssa a Gianmarco.

Melyssa tampoc se’ls creu

 

Melyssa i que coneix molt bé a Tom, s’ha banyat també esta nit i ha afirmat que no es cree esta relació. Perquè ella mateixa ha pogut veure com quan s’apaguen les càmeres Tom i Sandra no s’enlairen i continuen donant curs a la relació que tenien en l’exterior. Mentrestant, el francés es defensa dient que potser el que li passa a la seua companya és que vol tornar amb ell o que està envejosa perquè el programa no li ha portat al seu nuvi.

Sandra insisteix que no fa tot això per diners i la veritat és que ningú ho dubta, és molt més factible creure que ho fa per a eixir en la televisió i no perdre la popularitat que li ha donat la pantalla petita.

Molesta amb la situació, l’extronista decidia sincerar-se amb el seu ex-xicot: “M’ha semblat tot una mica ridícul, que el dia del meu aniversari es faça això… Creia que estàveu mal però si la visita era per a passar uns dies ací…”, li ha dit. “Crec que tens ràbia perquè la meua núvia és ací i el teu no. No pots dir que el que està fent ella és un muntatge”, ha respost ell.

“T’ho vaig dir directament a tu en la teua cara sense que ningú ens escoltara. Eres un mentider i la gent ho sap. El que vols és això, que la gent et veja”, assegurava ella. “No parles malament de la meua núvia, perquè per a fer un muntatge així cal estar molt malalt. Tens un rancor a mi des del passat, oblida’m. Has de superar la nostra relació”, ha brollat l’empresari.

“No tornaria amb tu, encara que no estigueres amb ella, i no em faces parlar”, li ha advertit ella.

En Palapa, Melyssa ha tornat a deixar clar que no es creia la història del seu ex. “El dia que va passar me’l vaig creure. Després dels esdeveniments he canviat d’opinió. Done la meua opinió sobre una ruptura que no és vertadera. No hi ha més, jo pense això i crec que en el meu aniversari podria haver tingut la crida de la meua mare, de la meua germana o la visita del meu xic. Crec que la sort que ha tingut ell havia d’haver-la tingut jo”, ha opinat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.