13.5 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Destapen el muntatge Tom i Sandra: «Planejaven perdre’s en el bosc per a intimar»

Això feia olor fins i tot abans que començara l’actual edició de ‘Supervivientes‘. Dones que Tom Brusse ho deixara amb Melyssa Pinto a ‘La isla de las tentaciones’, totes les mirades han estat sobre l’empresari i la seua nova núvia Sandra Pica, els mateixos que han intentat per tots els mitjans continuar eixint en televisió i allargar este xiclet tant com fora possible.

No contents amb haver mostrat les misèries de la parella, en el ‘reality’ de Telecinco, ‘La casa fuerte‘, Tom va aconseguir que Telecinco ho fitxara per a ‘Supervivientes’, no obstant això, no van considerar que fora important tindre també entre els concursants a Sandra, perquè ja havien tancat el contracte amb Melyssa Pinto i van creure que el vertader retrobament seria este, potser pensant que hi havia més veritat en la parella que van conformar en el passat i no en l’actualitat.

En les últimes hores hem sabut que Sandra va intentar convéncer a Tom perquè no fora a ‘Supervivientes’ amenaçant-ho amb trencar amb ell, però este va fer cas omís i la seua núvia ha hagut de buscar la fórmula de tindre una mica de protagonisme en tota esta història. Com? Perquè comptant en ‘Sálvame’ que tenia dubtes i que volia deixar al seu nuvi, aconseguint el seu objectiu inicial i que no era un altre que volar fins a Hondures.

Sandra Pica va viatjar fins a Hondures per a posar fi a la seua història d’amor amb Tom Brusse. Els exparticipants de ‘La Isla de las tentaciones’ van protagonitzar una dramàtica ruptura, que no obstant això, no tots els participants del reality acaben de creure’s.

“Escoltes comentaris com de relació i creus que t’estan prenent el pèl. Si són unes vacances que haguera vingut el meu nuvi. He hagut de portar-me bé amb dos persones que estaven trencant quan al final no és així”, li comentava Melyssa a Gianmarco.

Melyssa tampoc se’ls creu

 

Melyssa i que coneix molt bé a Tom, s’ha banyat també esta nit i ha afirmat que no es cree esta relació. Perquè ella mateixa ha pogut veure com quan s’apaguen les càmeres Tom i Sandra no s’enlairen i continuen donant curs a la relació que tenien en l’exterior. Mentrestant, el francés es defensa dient que potser el que li passa a la seua companya és que vol tornar amb ell o que està envejosa perquè el programa no li ha portat al seu nuvi.

Sandra insisteix que no fa tot això per diners i la veritat és que ningú ho dubta, és molt més factible creure que ho fa per a eixir en la televisió i no perdre la popularitat que li ha donat la pantalla petita.

Molesta amb la situació, l’extronista decidia sincerar-se amb el seu ex-xicot: “M’ha semblat tot una mica ridícul, que el dia del meu aniversari es faça això… Creia que estàveu mal però si la visita era per a passar uns dies ací…”, li ha dit. “Crec que tens ràbia perquè la meua núvia és ací i el teu no. No pots dir que el que està fent ella és un muntatge”, ha respost ell.

“T’ho vaig dir directament a tu en la teua cara sense que ningú ens escoltara. Eres un mentider i la gent ho sap. El que vols és això, que la gent et veja”, assegurava ella. “No parles malament de la meua núvia, perquè per a fer un muntatge així cal estar molt malalt. Tens un rancor a mi des del passat, oblida’m. Has de superar la nostra relació”, ha brollat l’empresari.

“No tornaria amb tu, encara que no estigueres amb ella, i no em faces parlar”, li ha advertit ella.

En Palapa, Melyssa ha tornat a deixar clar que no es creia la història del seu ex. “El dia que va passar me’l vaig creure. Després dels esdeveniments he canviat d’opinió. Done la meua opinió sobre una ruptura que no és vertadera. No hi ha més, jo pense això i crec que en el meu aniversari podria haver tingut la crida de la meua mare, de la meua germana o la visita del meu xic. Crec que la sort que ha tingut ell havia d’haver-la tingut jo”, ha opinat.

Últimes notícies

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.