‘SUPERVIVIENTES’: Nacho Palau es planteja abandonar el concurs


Està sent un dels moments més durs per a Nacho Palau des que arribara a Hondures i començara la seua marxa en ‘Supervivientes 2022’. Després d’un inici de concurs en el qual semblava que es posicionaria com un dels grans líders, el fet que la resta de concursants li estiguen girant l’esquena sembla que està afectant molt al qual fora parella de Miguel Bosé.

Tot va començar quan els supervivents han fet un important exercici de sinceritat. En un pergamí, els concursants han hagut d’escriure què els agradava de la resta de companys i què no. Ignacio de Borbón ha sigut un dels quals més crítiques ha rebut:

«Ignacio té zero personalitat, com a supervivent és un cerapi», assegura Yulen. «És ansiós i fluix, vague, egoista i mal supervivent», deixava clar Alejandro. No obstant això, també hi ha hagut bones paraules per a ell. «El que m’agrada d’ell és que té moltes ganes d’arribar lluny i sap demanar perdó«, opina Nacho Palau.
Precisament, ha sigut amb l’ex de Miguel Bosé, amb qui el cosí del Rei ha tingut una tibant disputa. Els pergamins d’Ignacio han desaparegut i ell estava convençut que el lladre havia sigut Nacho. Aquesta acusació no ha assegut res bé al seu company, que ha esclatat enfront dels altres participants: «Al·lucine! Ja t’estàs passant tres pobles!«, ha brollat.

«Sent si t’has ofés, però és que ha sigut molt rar«, s’ha disculpat ell.

La resposta de Nacho Palau a les crítiques

«No em quedaré amb cap. Segurament és possible que haja donat aqueixa imatge, em fa pena que siga tan així. És un concurs, un concurs extrem, ací es passa molt. Hi ha uns que ho passaran encara sort i altres més perquè estem més sols«.

A punt de tirar la tovallola

«Estem en la recta final i et canses. No sé si vull continuar lluitant, tire molt de menys als meus fills«, deia Nacho després de llegir el que la resta dels seus companys pensava d’ell.

Seriosa reflexió

Una reflexió sobre un possible abandó que li confessava a Ana Luque quan ella s’acostava a ell per a preguntar-li com es trobava. Pensarà realment Nacho Palau a abandonar ara que està molt prop de la final? Tirarà per terra tot l’esforç després, a més, d’haver rebut la visita del seu nebot a Hondures?

La visita del seu nebot, la millor medicina

El seu nebot no va dubtar a transmetre-li que tot estava bé a València i que els seus fills estaven també bé i molt orgullosos d’ell. Unes paraules que van emocionar a Nacho i en les quals segur s’agarra en aquests difícils moments que està travessant.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.