‘SUPERVIVIENTES’: Nacho Palau es planteja abandonar el concurs


Està sent un dels moments més durs per a Nacho Palau des que arribara a Hondures i començara la seua marxa en ‘Supervivientes 2022’. Després d’un inici de concurs en el qual semblava que es posicionaria com un dels grans líders, el fet que la resta de concursants li estiguen girant l’esquena sembla que està afectant molt al qual fora parella de Miguel Bosé.

Tot va començar quan els supervivents han fet un important exercici de sinceritat. En un pergamí, els concursants han hagut d’escriure què els agradava de la resta de companys i què no. Ignacio de Borbón ha sigut un dels quals més crítiques ha rebut:

«Ignacio té zero personalitat, com a supervivent és un cerapi», assegura Yulen. «És ansiós i fluix, vague, egoista i mal supervivent», deixava clar Alejandro. No obstant això, també hi ha hagut bones paraules per a ell. «El que m’agrada d’ell és que té moltes ganes d’arribar lluny i sap demanar perdó«, opina Nacho Palau.
Precisament, ha sigut amb l’ex de Miguel Bosé, amb qui el cosí del Rei ha tingut una tibant disputa. Els pergamins d’Ignacio han desaparegut i ell estava convençut que el lladre havia sigut Nacho. Aquesta acusació no ha assegut res bé al seu company, que ha esclatat enfront dels altres participants: «Al·lucine! Ja t’estàs passant tres pobles!«, ha brollat.

«Sent si t’has ofés, però és que ha sigut molt rar«, s’ha disculpat ell.

La resposta de Nacho Palau a les crítiques

«No em quedaré amb cap. Segurament és possible que haja donat aqueixa imatge, em fa pena que siga tan així. És un concurs, un concurs extrem, ací es passa molt. Hi ha uns que ho passaran encara sort i altres més perquè estem més sols«.

A punt de tirar la tovallola

«Estem en la recta final i et canses. No sé si vull continuar lluitant, tire molt de menys als meus fills«, deia Nacho després de llegir el que la resta dels seus companys pensava d’ell.

Seriosa reflexió

Una reflexió sobre un possible abandó que li confessava a Ana Luque quan ella s’acostava a ell per a preguntar-li com es trobava. Pensarà realment Nacho Palau a abandonar ara que està molt prop de la final? Tirarà per terra tot l’esforç després, a més, d’haver rebut la visita del seu nebot a Hondures?

La visita del seu nebot, la millor medicina

El seu nebot no va dubtar a transmetre-li que tot estava bé a València i que els seus fills estaven també bé i molt orgullosos d’ell. Unes paraules que van emocionar a Nacho i en les quals segur s’agarra en aquests difícils moments que està travessant.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.