‘SUPERVIVIENTES’: Nacho Palau es planteja abandonar el concurs


Està sent un dels moments més durs per a Nacho Palau des que arribara a Hondures i començara la seua marxa en ‘Supervivientes 2022’. Després d’un inici de concurs en el qual semblava que es posicionaria com un dels grans líders, el fet que la resta de concursants li estiguen girant l’esquena sembla que està afectant molt al qual fora parella de Miguel Bosé.

Tot va començar quan els supervivents han fet un important exercici de sinceritat. En un pergamí, els concursants han hagut d’escriure què els agradava de la resta de companys i què no. Ignacio de Borbón ha sigut un dels quals més crítiques ha rebut:

Ignacio té zero personalitat, com a supervivent és un cerapi”, assegura Yulen. “És ansiós i fluix, vague, egoista i mal supervivent”, deixava clar Alejandro. No obstant això, també hi ha hagut bones paraules per a ell. “El que m’agrada d’ell és que té moltes ganes d’arribar lluny i sap demanar perdó“, opina Nacho Palau.
Precisament, ha sigut amb l’ex de Miguel Bosé, amb qui el cosí del Rei ha tingut una tibant disputa. Els pergamins d’Ignacio han desaparegut i ell estava convençut que el lladre havia sigut Nacho. Aquesta acusació no ha assegut res bé al seu company, que ha esclatat enfront dels altres participants: “Al·lucine! Ja t’estàs passant tres pobles!“, ha brollat.

Sent si t’has ofés, però és que ha sigut molt rar“, s’ha disculpat ell.

La resposta de Nacho Palau a les crítiques

No em quedaré amb cap. Segurament és possible que haja donat aqueixa imatge, em fa pena que siga tan així. És un concurs, un concurs extrem, ací es passa molt. Hi ha uns que ho passaran encara sort i altres més perquè estem més sols“.

A punt de tirar la tovallola

Estem en la recta final i et canses. No sé si vull continuar lluitant, tire molt de menys als meus fills“, deia Nacho després de llegir el que la resta dels seus companys pensava d’ell.

Seriosa reflexió

Una reflexió sobre un possible abandó que li confessava a Ana Luque quan ella s’acostava a ell per a preguntar-li com es trobava. Pensarà realment Nacho Palau a abandonar ara que està molt prop de la final? Tirarà per terra tot l’esforç després, a més, d’haver rebut la visita del seu nebot a Hondures?

La visita del seu nebot, la millor medicina

El seu nebot no va dubtar a transmetre-li que tot estava bé a València i que els seus fills estaven també bé i molt orgullosos d’ell. Unes paraules que van emocionar a Nacho i en les quals segur s’agarra en aquests difícils moments que està travessant.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.