16 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

‘SUPERVIVIENTES’: Nacho Palau es planteja abandonar el concurs


Està sent un dels moments més durs per a Nacho Palau des que arribara a Hondures i començara la seua marxa en ‘Supervivientes 2022’. Després d’un inici de concurs en el qual semblava que es posicionaria com un dels grans líders, el fet que la resta de concursants li estiguen girant l’esquena sembla que està afectant molt al qual fora parella de Miguel Bosé.

Tot va començar quan els supervivents han fet un important exercici de sinceritat. En un pergamí, els concursants han hagut d’escriure què els agradava de la resta de companys i què no. Ignacio de Borbón ha sigut un dels quals més crítiques ha rebut:

Ignacio té zero personalitat, com a supervivent és un cerapi”, assegura Yulen. “És ansiós i fluix, vague, egoista i mal supervivent”, deixava clar Alejandro. No obstant això, també hi ha hagut bones paraules per a ell. “El que m’agrada d’ell és que té moltes ganes d’arribar lluny i sap demanar perdó“, opina Nacho Palau.
Precisament, ha sigut amb l’ex de Miguel Bosé, amb qui el cosí del Rei ha tingut una tibant disputa. Els pergamins d’Ignacio han desaparegut i ell estava convençut que el lladre havia sigut Nacho. Aquesta acusació no ha assegut res bé al seu company, que ha esclatat enfront dels altres participants: “Al·lucine! Ja t’estàs passant tres pobles!“, ha brollat.

Sent si t’has ofés, però és que ha sigut molt rar“, s’ha disculpat ell.

La resposta de Nacho Palau a les crítiques

No em quedaré amb cap. Segurament és possible que haja donat aqueixa imatge, em fa pena que siga tan així. És un concurs, un concurs extrem, ací es passa molt. Hi ha uns que ho passaran encara sort i altres més perquè estem més sols“.

A punt de tirar la tovallola

Estem en la recta final i et canses. No sé si vull continuar lluitant, tire molt de menys als meus fills“, deia Nacho després de llegir el que la resta dels seus companys pensava d’ell.

Seriosa reflexió

Una reflexió sobre un possible abandó que li confessava a Ana Luque quan ella s’acostava a ell per a preguntar-li com es trobava. Pensarà realment Nacho Palau a abandonar ara que està molt prop de la final? Tirarà per terra tot l’esforç després, a més, d’haver rebut la visita del seu nebot a Hondures?

La visita del seu nebot, la millor medicina

El seu nebot no va dubtar a transmetre-li que tot estava bé a València i que els seus fills estaven també bé i molt orgullosos d’ell. Unes paraules que van emocionar a Nacho i en les quals segur s’agarra en aquests difícils moments que està travessant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.