‘SUPERVIVIENTES’: Nacho Palau es planteja abandonar el concurs


Està sent un dels moments més durs per a Nacho Palau des que arribara a Hondures i començara la seua marxa en ‘Supervivientes 2022’. Després d’un inici de concurs en el qual semblava que es posicionaria com un dels grans líders, el fet que la resta de concursants li estiguen girant l’esquena sembla que està afectant molt al qual fora parella de Miguel Bosé.

Tot va començar quan els supervivents han fet un important exercici de sinceritat. En un pergamí, els concursants han hagut d’escriure què els agradava de la resta de companys i què no. Ignacio de Borbón ha sigut un dels quals més crítiques ha rebut:

«Ignacio té zero personalitat, com a supervivent és un cerapi», assegura Yulen. «És ansiós i fluix, vague, egoista i mal supervivent», deixava clar Alejandro. No obstant això, també hi ha hagut bones paraules per a ell. «El que m’agrada d’ell és que té moltes ganes d’arribar lluny i sap demanar perdó«, opina Nacho Palau.
Precisament, ha sigut amb l’ex de Miguel Bosé, amb qui el cosí del Rei ha tingut una tibant disputa. Els pergamins d’Ignacio han desaparegut i ell estava convençut que el lladre havia sigut Nacho. Aquesta acusació no ha assegut res bé al seu company, que ha esclatat enfront dels altres participants: «Al·lucine! Ja t’estàs passant tres pobles!«, ha brollat.

«Sent si t’has ofés, però és que ha sigut molt rar«, s’ha disculpat ell.

La resposta de Nacho Palau a les crítiques

«No em quedaré amb cap. Segurament és possible que haja donat aqueixa imatge, em fa pena que siga tan així. És un concurs, un concurs extrem, ací es passa molt. Hi ha uns que ho passaran encara sort i altres més perquè estem més sols«.

A punt de tirar la tovallola

«Estem en la recta final i et canses. No sé si vull continuar lluitant, tire molt de menys als meus fills«, deia Nacho després de llegir el que la resta dels seus companys pensava d’ell.

Seriosa reflexió

Una reflexió sobre un possible abandó que li confessava a Ana Luque quan ella s’acostava a ell per a preguntar-li com es trobava. Pensarà realment Nacho Palau a abandonar ara que està molt prop de la final? Tirarà per terra tot l’esforç després, a més, d’haver rebut la visita del seu nebot a Hondures?

La visita del seu nebot, la millor medicina

El seu nebot no va dubtar a transmetre-li que tot estava bé a València i que els seus fills estaven també bé i molt orgullosos d’ell. Unes paraules que van emocionar a Nacho i en les quals segur s’agarra en aquests difícils moments que està travessant.

Últimes notícies

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.