Netflix començarà a cobrar pels comptes compartits

La plataforma de streaming Netflix fa un pas més en la seua croada per a evitar que es compartisquen subscripcions entre persones que no pertanyen a una mateixa llar. “Sempre hem facilitat que les persones que viuen en una mateixa llar puguen compartir el seu compte de Netflix. No obstant això, hi ha comptes que es comparteixen entre diferents llars, la qual cosa afecta la nostra capacitat d’invertir i brindar encara més contingut i entreteniment per als nostres membres”, exposen en un comunicat.

És així com Netflix ha anunciat que llançarà dues noves “funcions” per als membres que vulguen compartir compte fora de la llar. Això suposarà un sobrecost per a aquells que decidisquen continuar compartint perfils. “Hem estat treballant en alternatives perquè les persones que comparteixen un compte amb algú fora de la seua llar puguen fer-ho de manera fàcil i segura, pagant únicament un petit càrrec addicional”, anuncien.

En concret, les dues funcions noves són les següents:

Agrega un membre extra: Els membres dels nostres plans Estàndard i Premium podran agregar subcomptes adquirint membres extres per a un màxim de dues persones amb les quals no comparteixen la mateixa llar. Cada «Membre extra» compta amb el seu propi perfil independent, recomanacions personalitzades, nom d’usuari i contrasenya.

Transferència de perfils a un nou compte: Els membres dels nostres plans Bàsic, Estàndard i Premium podran permetre que les persones que comparteixen el seu compte de Netflix transferisquen la informació del seu perfil a un nou compte o a un subcompte de «Membre extra», perquè conserven el seu historial de contingut vist, «La meua llista» i les recomanacions personalitzades.

De moment, està nova política respecte als comptes compartits només s’aplicarà a Xile, Costa Rica i el Perú, com un primer assaig per a posteriorment expandir la mesura a la resta de països en els quals es troba Netflix. El preu extra que hauran de pagar en aquests països serà de: .380 pesos a Xile (2,70 euros al canvi), 2,99 dòlars a Costa Rica (2,70 euros) i 7,9 sols al Perú (1,90 euros).

Netflix estudia implementar un sistema de claus per a assegurar-se que es compleixen aquestes noves mesures. D’aquesta manera, s’enviaria una clau al titular del compte per a donar accés a la resta de membres amb els quals es comparteix la subscripció.

La plataforma no ha especificat en què dates s’implementaran aquestes noves mesures en la resta de països ni si arribarà a produir-se a Espanya.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.