16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Netflix començarà a cobrar pels comptes compartits

La plataforma de streaming Netflix fa un pas més en la seua croada per a evitar que es compartisquen subscripcions entre persones que no pertanyen a una mateixa llar. “Sempre hem facilitat que les persones que viuen en una mateixa llar puguen compartir el seu compte de Netflix. No obstant això, hi ha comptes que es comparteixen entre diferents llars, la qual cosa afecta la nostra capacitat d’invertir i brindar encara més contingut i entreteniment per als nostres membres”, exposen en un comunicat.

És així com Netflix ha anunciat que llançarà dues noves “funcions” per als membres que vulguen compartir compte fora de la llar. Això suposarà un sobrecost per a aquells que decidisquen continuar compartint perfils. “Hem estat treballant en alternatives perquè les persones que comparteixen un compte amb algú fora de la seua llar puguen fer-ho de manera fàcil i segura, pagant únicament un petit càrrec addicional”, anuncien.

En concret, les dues funcions noves són les següents:

Agrega un membre extra: Els membres dels nostres plans Estàndard i Premium podran agregar subcomptes adquirint membres extres per a un màxim de dues persones amb les quals no comparteixen la mateixa llar. Cada «Membre extra» compta amb el seu propi perfil independent, recomanacions personalitzades, nom d’usuari i contrasenya.

Transferència de perfils a un nou compte: Els membres dels nostres plans Bàsic, Estàndard i Premium podran permetre que les persones que comparteixen el seu compte de Netflix transferisquen la informació del seu perfil a un nou compte o a un subcompte de «Membre extra», perquè conserven el seu historial de contingut vist, «La meua llista» i les recomanacions personalitzades.

De moment, està nova política respecte als comptes compartits només s’aplicarà a Xile, Costa Rica i el Perú, com un primer assaig per a posteriorment expandir la mesura a la resta de països en els quals es troba Netflix. El preu extra que hauran de pagar en aquests països serà de: .380 pesos a Xile (2,70 euros al canvi), 2,99 dòlars a Costa Rica (2,70 euros) i 7,9 sols al Perú (1,90 euros).

Netflix estudia implementar un sistema de claus per a assegurar-se que es compleixen aquestes noves mesures. D’aquesta manera, s’enviaria una clau al titular del compte per a donar accés a la resta de membres amb els quals es comparteix la subscripció.

La plataforma no ha especificat en què dates s’implementaran aquestes noves mesures en la resta de països ni si arribarà a produir-se a Espanya.

Últimes notícies

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.