Anuncios

Netflix començarà a cobrar pels comptes compartits

La plataforma de streaming Netflix fa un pas més en la seua croada per a evitar que es compartisquen subscripcions entre persones que no pertanyen a una mateixa llar. “Sempre hem facilitat que les persones que viuen en una mateixa llar puguen compartir el seu compte de Netflix. No obstant això, hi ha comptes que es comparteixen entre diferents llars, la qual cosa afecta la nostra capacitat d’invertir i brindar encara més contingut i entreteniment per als nostres membres”, exposen en un comunicat.

És així com Netflix ha anunciat que llançarà dues noves “funcions” per als membres que vulguen compartir compte fora de la llar. Això suposarà un sobrecost per a aquells que decidisquen continuar compartint perfils. “Hem estat treballant en alternatives perquè les persones que comparteixen un compte amb algú fora de la seua llar puguen fer-ho de manera fàcil i segura, pagant únicament un petit càrrec addicional”, anuncien.

En concret, les dues funcions noves són les següents:

Agrega un membre extra: Els membres dels nostres plans Estàndard i Premium podran agregar subcomptes adquirint membres extres per a un màxim de dues persones amb les quals no comparteixen la mateixa llar. Cada «Membre extra» compta amb el seu propi perfil independent, recomanacions personalitzades, nom d’usuari i contrasenya.

Transferència de perfils a un nou compte: Els membres dels nostres plans Bàsic, Estàndard i Premium podran permetre que les persones que comparteixen el seu compte de Netflix transferisquen la informació del seu perfil a un nou compte o a un subcompte de «Membre extra», perquè conserven el seu historial de contingut vist, «La meua llista» i les recomanacions personalitzades.

De moment, està nova política respecte als comptes compartits només s’aplicarà a Xile, Costa Rica i el Perú, com un primer assaig per a posteriorment expandir la mesura a la resta de països en els quals es troba Netflix. El preu extra que hauran de pagar en aquests països serà de: .380 pesos a Xile (2,70 euros al canvi), 2,99 dòlars a Costa Rica (2,70 euros) i 7,9 sols al Perú (1,90 euros).

Netflix estudia implementar un sistema de claus per a assegurar-se que es compleixen aquestes noves mesures. D’aquesta manera, s’enviaria una clau al titular del compte per a donar accés a la resta de membres amb els quals es comparteix la subscripció.

La plataforma no ha especificat en què dates s’implementaran aquestes noves mesures en la resta de països ni si arribarà a produir-se a Espanya.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.