10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Netflix començarà a cobrar pels comptes compartits

La plataforma de streaming Netflix fa un pas més en la seua croada per a evitar que es compartisquen subscripcions entre persones que no pertanyen a una mateixa llar. “Sempre hem facilitat que les persones que viuen en una mateixa llar puguen compartir el seu compte de Netflix. No obstant això, hi ha comptes que es comparteixen entre diferents llars, la qual cosa afecta la nostra capacitat d’invertir i brindar encara més contingut i entreteniment per als nostres membres”, exposen en un comunicat.

És així com Netflix ha anunciat que llançarà dues noves “funcions” per als membres que vulguen compartir compte fora de la llar. Això suposarà un sobrecost per a aquells que decidisquen continuar compartint perfils. “Hem estat treballant en alternatives perquè les persones que comparteixen un compte amb algú fora de la seua llar puguen fer-ho de manera fàcil i segura, pagant únicament un petit càrrec addicional”, anuncien.

En concret, les dues funcions noves són les següents:

Agrega un membre extra: Els membres dels nostres plans Estàndard i Premium podran agregar subcomptes adquirint membres extres per a un màxim de dues persones amb les quals no comparteixen la mateixa llar. Cada «Membre extra» compta amb el seu propi perfil independent, recomanacions personalitzades, nom d’usuari i contrasenya.

Transferència de perfils a un nou compte: Els membres dels nostres plans Bàsic, Estàndard i Premium podran permetre que les persones que comparteixen el seu compte de Netflix transferisquen la informació del seu perfil a un nou compte o a un subcompte de «Membre extra», perquè conserven el seu historial de contingut vist, «La meua llista» i les recomanacions personalitzades.

De moment, està nova política respecte als comptes compartits només s’aplicarà a Xile, Costa Rica i el Perú, com un primer assaig per a posteriorment expandir la mesura a la resta de països en els quals es troba Netflix. El preu extra que hauran de pagar en aquests països serà de: .380 pesos a Xile (2,70 euros al canvi), 2,99 dòlars a Costa Rica (2,70 euros) i 7,9 sols al Perú (1,90 euros).

Netflix estudia implementar un sistema de claus per a assegurar-se que es compleixen aquestes noves mesures. D’aquesta manera, s’enviaria una clau al titular del compte per a donar accés a la resta de membres amb els quals es comparteix la subscripció.

La plataforma no ha especificat en què dates s’implementaran aquestes noves mesures en la resta de països ni si arribarà a produir-se a Espanya.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.