Netflix començarà a cobrar pels comptes compartits

La plataforma de streaming Netflix fa un pas més en la seua croada per a evitar que es compartisquen subscripcions entre persones que no pertanyen a una mateixa llar. “Sempre hem facilitat que les persones que viuen en una mateixa llar puguen compartir el seu compte de Netflix. No obstant això, hi ha comptes que es comparteixen entre diferents llars, la qual cosa afecta la nostra capacitat d’invertir i brindar encara més contingut i entreteniment per als nostres membres”, exposen en un comunicat.

És així com Netflix ha anunciat que llançarà dues noves “funcions” per als membres que vulguen compartir compte fora de la llar. Això suposarà un sobrecost per a aquells que decidisquen continuar compartint perfils. “Hem estat treballant en alternatives perquè les persones que comparteixen un compte amb algú fora de la seua llar puguen fer-ho de manera fàcil i segura, pagant únicament un petit càrrec addicional”, anuncien.

En concret, les dues funcions noves són les següents:

– Agrega un membre extra: Els membres dels nostres plans Estàndard i Premium podran agregar subcomptes adquirint membres extres per a un màxim de dues persones amb les quals no comparteixen la mateixa llar. Cada «Membre extra» compta amb el seu propi perfil independent, recomanacions personalitzades, nom d’usuari i contrasenya.

– Transferència de perfils a un nou compte: Els membres dels nostres plans Bàsic, Estàndard i Premium podran permetre que les persones que comparteixen el seu compte de Netflix transferisquen la informació del seu perfil a un nou compte o a un subcompte de «Membre extra», perquè conserven el seu historial de contingut vist, «La meua llista» i les recomanacions personalitzades.

De moment, està nova política respecte als comptes compartits només s’aplicarà a Xile, Costa Rica i el Perú, com un primer assaig per a posteriorment expandir la mesura a la resta de països en els quals es troba Netflix. El preu extra que hauran de pagar en aquests països serà de: .380 pesos a Xile (2,70 euros al canvi), 2,99 dòlars a Costa Rica (2,70 euros) i 7,9 sols al Perú (1,90 euros).

Netflix estudia implementar un sistema de claus per a assegurar-se que es compleixen aquestes noves mesures. D’aquesta manera, s’enviaria una clau al titular del compte per a donar accés a la resta de membres amb els quals es comparteix la subscripció.

La plataforma no ha especificat en què dates s’implementaran aquestes noves mesures en la resta de països ni si arribarà a produir-se a Espanya.

Últimes notícies

La UD Vall de Uxó goleja el Torrellano i es posa líder del grup VI

La UD Vall de Uxó ha vençut 0-3 al camp del Torrellano, amb dos gols de Meseguer i un d’Ali, i se situa líder en solitari del grup VI de Tercera Federació després de quatre jornades.

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.