‘En el nombre de Rocío’: La veritat de la guerra amb el clan Jurado

 

Una autèntica bomba acaba d’arrasar amb el clan dels Ortega-Mohedano, i és que Rocío Carrasco ha anunciat en directe que hi haurà segona part de la seua docuserie esta tardor. Una part que anirà enfocada principalment a exposar a la llum els draps bruts de la seua família.

Així, en el tràiler que s’ha emés durant la seua entrevista final, i que ha sigut gravat aprofitant la seua visita a Chipiona, terra natal de la seua mare on ha sigut rebuda entre aplaudiments, les imatges avancen una justa resposta a totes les acusacions que diferents membres del clan com Rosa Benito, Amador Mohedano, José Antonio o Gloria Mohedano han fet en contra seua.

 

“Van pensar que Chipiona els pertanyia, van pensar que el seu menyspreu quedaria impune, van pensar malament”, avancen els impactants títols que prometen revolucionar encara més el vesper. “Van creure que la més gran no es va adonar”.

“L’avarícia, la traïció, els secrets, la venjança i la hipocresia” pinten com els principals temes que es tractaran en esta segona part de la docuserie. “Es creien que no anava a vindre per les condicions en les quals estava. Van pensar que mai m’atreviria. No he de conquistar Chipiona, només he de vindre i ho he fet”, rasa Rocío  Carrasco per a donar pas al títol: ‘En el nombre de Rocío. Tardor 2021′.

Després de l’emissió del tràiler en l’últim programa de ‘Rocío,contar la verdad para seguir viva’, Carlota Corredera, els col·laboradors i tot l’equip s’han posat dret per a aplaudir a Rocío Carrasco i la seua valentia.

Ha arribat l’hora que Rocío Carrasco compte per què no té relació amb el clan Jurado. La pròxima tardor podrem veure ‘En el nombre de Rocío’, en el qual la filla de Rocío Jurado parlarà d’Amador Mohedano, de José Antonio, de Gloria, de Rosa Benito, dels seus germans Gloria Camila i José Fernando i d’Ortega Cano.

 

Què contarà Rocío Carrasco?

 

Rocío Carrasco posa en escac al clan i donarà la seua versió de per què no es parla amb ells. Què ha passat entre ells? Què els separa? li pregunten a la protagonista. I ella respon amb rotunditat que ‘Sí’.

Segons sembla, si créiem que amb el relat de l’infern que va viure al costat d’Antonio David i la manipulació als seus fills, Rocío i David Flores, teníem suficient, encara ens queda per conéixer una part molt important de la història. Per què Rocío Carrasco s’ha distanciat de la seua família materna? Què va ocórrer perquè es fragmentara la relació amb Ortega Cano i els seus germans?

“Si hi ha algú que em vol, eixa persona no pot fer-me mal. Quan dones una mà, i la mosseguen i te l’arranquen d’arrel, no ho entenc, perquè jo no soc capaç de fer-ho”, se sent dir a ‘la más grande’ en una entrevista que la seua filla ha usat per a retratar la realitat de la situació familiar.

S’aveïna una forta tempesta que promet arrasar amb tot el que créiem conéixer i donarà resposta a moltes preguntes que porten anys en l’aire. A més, Rocío també ha aprofitat per a contestar al seu oncle José Antonio, qui s’ha convertit en portaveu de la família i assegura no creure’s les llàgrimes de la seua neboda.

 

‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Ara que ha arribat a la seua final, no podem obviar el fet que la primera part del documental, ‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’ ens ha impactat profundament. Sobretot, referent als seus fills, principals víctimes de la manipulació del seu pare.

Així, per fi hem pogut entendre què va ocórrer aquell dia en què les vides de Rocío Carrasco i la seua filla prenien camins separats després de propinar-li una pallissa. La que ella qualifica de l’obra mestra d’Antonio David, qui després de molt de temps maltractant-la psicològicament i amenaçant-la de llevar-li als seus fills, complia la seua promesa.

Però no sols això, sinó que també aconseguia implantar la imatge de ‘mala mare’ en els mitjans i limitar-la també laboralment, ja que els programes automàticament van deixar de comptar amb ella. Almenys, fins al seu torn gràcies a ‘Vaig parlar amb elles’, un programa que li va donar moltes alegries.

I, malgrat l’èxit que ha aconseguit obtindre gràcies al seu documental, Carrasco se sincera i assegura que no ho considera un triomf. “M’hauria agradat deixar-los als meus fills altre llegat que no fora este, però crec que és Bque ho sàpien. Que a partir d’ara valoren i prenguen les seues decisions, però ningú per ells”, ha sentenciat.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.