15.6 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Una nova ‘bomba’ torna a posar en dubte l’orientació íntima de Kiko Hernández

Un dels rostres de la televisió que més cuida i protegeix la seua vida personal és Kiko Hernández. Tant és així que desconeixem el rostre de les seues filles (Abril i Jimena) o fins i tot si té una relació de parella. Ell sempre ha volgut mantenir esta parcel·la de privacitat i fins i tot no ha entrat en els rumors que sempre han circulat sobre la seua orientació sexual.

No obstant això, ara s’ha revelat una informació que es desconeixia. En concret, s’ha exposat que podria haver tingut relacions amb una de les dones més famoses del nostre país. Ens estem referint a Carmina Ordóñez.

La vida privada de Kiko

Des que vam conéixer a Hernández en 2002, després de participar a ‘Gran Hermano 3’, poc sabem de la seua vida sentimental. En concret, en el ‘reality’ va tenir una relació amb la seua companya de concurs, Patricia Ledesma, que no va acabar molt bé. Això sí, amb el pas dels anys han fet ‘les paus’ i ara hi ha una cordial amistat entre tots dos.

Després d’esta, l’única dona amb la qual vam conéixer que va tenir alguna cosa va ser amb Sonia Arenas, qui va ser participant de ‘GH 4’.

Des de llavors no s’ha conegut cap parella oficial de Kiko i això ha donat lloc al fet que durant anys s’haja rumorejat que és homosexual. No obstant això, ell mai ha confirmat ni ha desmentit este fet. És més, ha ‘jugat’ amb esta enraonia a ‘Sálvame’ i de la mà de Jorge Javier Vázquez.

Això sí, recentment confessava a l’audiència del citat programa que «sóc asexual. Sóc asexual total». Tant és així que va arribar a admetre que portava quatre anys sense tindre sexe dient: «És que no em ve de gust».

Salta a la llum una presumpta relació

Per tots és conegut que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez van mantenir una estreta amistat mentre van coincidir treballant en ‘A tu lado’. No obstant això, ara s’ha revelat alguna cosa més. En concret, s’ha deixat caure que van tenir un ‘affaire’.

Charo Vega ha acudit al plató de ‘Sálvame’ per a parlar dels maltractaments que aquella va patir. No obstant això, el tema en un moment es va anar per altres rumbs. Va succeir quan el col·laborador va explicar el bé que s’emportava amb la mare de Francisco Rivera i que una vegada la va acompanyar fins i tot a recollir un premi. Acte després del qual van eixir per Madrid fins a les sis del matí.

En este punt, la convidada li ha dit: «Ho sé, ho sé… I sé com va acabar la nit». Estes paraules han deixat a Kiko callat i tallat al mateix temps. I això ha fet que la dona afegís entre riures: «T’acabe de matar. Jo tinc les meues fonts. Bé, la meua font era ella».

Hernández s’ha posat molt seriós i no ha volgut entrar en el tema. Ho ha fet al·legant que Carmina ja no estava per a poder parlar d’això. No obstant això, encara que ell ha intentat frenar la conversa, no ha pogut evitar-ho. Tant és així que Lydia Lozano, companya d’ell i d’Ordóñez en ‘A tu lado’, ha exposat: «Carmina estava boja per Kiko. Era la seua feblesa, el seu nen bonic».

Ell ha seguit en els seus tretze de no voler dir res més. I això ha donat lloc al fet que Charo Vega haja afegit cantant: «Quin horror! Què espant! Què li passa a este home que calla tant?».

 

taba “bastante” Kiko Hernández : “Un día me dijo, ¡ya!” https://t.co/oykRSIjDFx

 

Kiko Hernández exposa la seua versió

Després que es deixés caure que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez havien tingut alguna cosa, les reaccions no s’han fet esperar. Així, ‘Sálvame’ ha emés imatges de la famosa nit que els paparazzi els van enxampar per Madrid. I estes han servit perquè ell haja manifestat: «Va ser una de les millors companyes que vaig tenir en aquella època i ja està. Em quedaré sempre amb la seua amistat. Jo mai he tingut res amb Carmen, ho jure».

Ell ha estat molt categòric desmentint este presumpte ‘affaire’. No obstant això, és clar que hi ha dos versions de la mateixa història S’arribarà a saber quina és la precisa? Ve a reafirmar que al col·laborador, per més que ‘jugue’ amb la seua orientació sexual o parle de la seua asexualitat, li agraden les dones?

Últimes notícies

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.

La UPV crea un model d’IA per a millorar la salut de les persones sense llar

Un equip de la UPV ha desenrotllat un model de microsimulació basat en IA que prediu l'efecte d'intervencions sanitàries en persones sense llar i guia la prevenció del càncer.

Oluwaseyi decidix al final i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant el Mallorca (2-1)

El Vila-real va véncer 2-1 al Mallorca amb un taconazo de Tani Oluwaseyi en el 82 després d'un VAR que va rectificar un penal. La ratxa en La Ceràmica va continuar intacta.

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.