Una nova ‘bomba’ torna a posar en dubte l’orientació íntima de Kiko Hernández

Un dels rostres de la televisió que més cuida i protegeix la seua vida personal és Kiko Hernández. Tant és així que desconeixem el rostre de les seues filles (Abril i Jimena) o fins i tot si té una relació de parella. Ell sempre ha volgut mantenir esta parcel·la de privacitat i fins i tot no ha entrat en els rumors que sempre han circulat sobre la seua orientació sexual.

No obstant això, ara s’ha revelat una informació que es desconeixia. En concret, s’ha exposat que podria haver tingut relacions amb una de les dones més famoses del nostre país. Ens estem referint a Carmina Ordóñez.

La vida privada de Kiko

Des que vam conéixer a Hernández en 2002, després de participar a ‘Gran Hermano 3’, poc sabem de la seua vida sentimental. En concret, en el ‘reality’ va tenir una relació amb la seua companya de concurs, Patricia Ledesma, que no va acabar molt bé. Això sí, amb el pas dels anys han fet ‘les paus’ i ara hi ha una cordial amistat entre tots dos.

Després d’esta, l’única dona amb la qual vam conéixer que va tenir alguna cosa va ser amb Sonia Arenas, qui va ser participant de ‘GH 4’.

Des de llavors no s’ha conegut cap parella oficial de Kiko i això ha donat lloc al fet que durant anys s’haja rumorejat que és homosexual. No obstant això, ell mai ha confirmat ni ha desmentit este fet. És més, ha ‘jugat’ amb esta enraonia a ‘Sálvame’ i de la mà de Jorge Javier Vázquez.

Això sí, recentment confessava a l’audiència del citat programa que «sóc asexual. Sóc asexual total». Tant és així que va arribar a admetre que portava quatre anys sense tindre sexe dient: «És que no em ve de gust».

Salta a la llum una presumpta relació

Per tots és conegut que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez van mantenir una estreta amistat mentre van coincidir treballant en ‘A tu lado’. No obstant això, ara s’ha revelat alguna cosa més. En concret, s’ha deixat caure que van tenir un ‘affaire’.

Charo Vega ha acudit al plató de ‘Sálvame’ per a parlar dels maltractaments que aquella va patir. No obstant això, el tema en un moment es va anar per altres rumbs. Va succeir quan el col·laborador va explicar el bé que s’emportava amb la mare de Francisco Rivera i que una vegada la va acompanyar fins i tot a recollir un premi. Acte després del qual van eixir per Madrid fins a les sis del matí.

En este punt, la convidada li ha dit: «Ho sé, ho sé… I sé com va acabar la nit». Estes paraules han deixat a Kiko callat i tallat al mateix temps. I això ha fet que la dona afegís entre riures: «T’acabe de matar. Jo tinc les meues fonts. Bé, la meua font era ella».

Hernández s’ha posat molt seriós i no ha volgut entrar en el tema. Ho ha fet al·legant que Carmina ja no estava per a poder parlar d’això. No obstant això, encara que ell ha intentat frenar la conversa, no ha pogut evitar-ho. Tant és així que Lydia Lozano, companya d’ell i d’Ordóñez en ‘A tu lado’, ha exposat: «Carmina estava boja per Kiko. Era la seua feblesa, el seu nen bonic».

Ell ha seguit en els seus tretze de no voler dir res més. I això ha donat lloc al fet que Charo Vega haja afegit cantant: «Quin horror! Què espant! Què li passa a este home que calla tant?».

 

taba «bastante» Kiko Hernández : «Un día me dijo, ¡ya!» https://t.co/oykRSIjDFx

 

Kiko Hernández exposa la seua versió

Després que es deixés caure que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez havien tingut alguna cosa, les reaccions no s’han fet esperar. Així, ‘Sálvame’ ha emés imatges de la famosa nit que els paparazzi els van enxampar per Madrid. I estes han servit perquè ell haja manifestat: «Va ser una de les millors companyes que vaig tenir en aquella època i ja està. Em quedaré sempre amb la seua amistat. Jo mai he tingut res amb Carmen, ho jure».

Ell ha estat molt categòric desmentint este presumpte ‘affaire’. No obstant això, és clar que hi ha dos versions de la mateixa història S’arribarà a saber quina és la precisa? Ve a reafirmar que al col·laborador, per més que ‘jugue’ amb la seua orientació sexual o parle de la seua asexualitat, li agraden les dones?

Últimes notícies

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.