12.3 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Una nova ‘bomba’ torna a posar en dubte l’orientació íntima de Kiko Hernández

Un dels rostres de la televisió que més cuida i protegeix la seua vida personal és Kiko Hernández. Tant és així que desconeixem el rostre de les seues filles (Abril i Jimena) o fins i tot si té una relació de parella. Ell sempre ha volgut mantenir esta parcel·la de privacitat i fins i tot no ha entrat en els rumors que sempre han circulat sobre la seua orientació sexual.

No obstant això, ara s’ha revelat una informació que es desconeixia. En concret, s’ha exposat que podria haver tingut relacions amb una de les dones més famoses del nostre país. Ens estem referint a Carmina Ordóñez.

La vida privada de Kiko

Des que vam conéixer a Hernández en 2002, després de participar a ‘Gran Hermano 3’, poc sabem de la seua vida sentimental. En concret, en el ‘reality’ va tenir una relació amb la seua companya de concurs, Patricia Ledesma, que no va acabar molt bé. Això sí, amb el pas dels anys han fet ‘les paus’ i ara hi ha una cordial amistat entre tots dos.

Després d’esta, l’única dona amb la qual vam conéixer que va tenir alguna cosa va ser amb Sonia Arenas, qui va ser participant de ‘GH 4’.

Des de llavors no s’ha conegut cap parella oficial de Kiko i això ha donat lloc al fet que durant anys s’haja rumorejat que és homosexual. No obstant això, ell mai ha confirmat ni ha desmentit este fet. És més, ha ‘jugat’ amb esta enraonia a ‘Sálvame’ i de la mà de Jorge Javier Vázquez.

Això sí, recentment confessava a l’audiència del citat programa que «sóc asexual. Sóc asexual total». Tant és així que va arribar a admetre que portava quatre anys sense tindre sexe dient: «És que no em ve de gust».

Salta a la llum una presumpta relació

Per tots és conegut que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez van mantenir una estreta amistat mentre van coincidir treballant en ‘A tu lado’. No obstant això, ara s’ha revelat alguna cosa més. En concret, s’ha deixat caure que van tenir un ‘affaire’.

Charo Vega ha acudit al plató de ‘Sálvame’ per a parlar dels maltractaments que aquella va patir. No obstant això, el tema en un moment es va anar per altres rumbs. Va succeir quan el col·laborador va explicar el bé que s’emportava amb la mare de Francisco Rivera i que una vegada la va acompanyar fins i tot a recollir un premi. Acte després del qual van eixir per Madrid fins a les sis del matí.

En este punt, la convidada li ha dit: «Ho sé, ho sé… I sé com va acabar la nit». Estes paraules han deixat a Kiko callat i tallat al mateix temps. I això ha fet que la dona afegís entre riures: «T’acabe de matar. Jo tinc les meues fonts. Bé, la meua font era ella».

Hernández s’ha posat molt seriós i no ha volgut entrar en el tema. Ho ha fet al·legant que Carmina ja no estava per a poder parlar d’això. No obstant això, encara que ell ha intentat frenar la conversa, no ha pogut evitar-ho. Tant és així que Lydia Lozano, companya d’ell i d’Ordóñez en ‘A tu lado’, ha exposat: «Carmina estava boja per Kiko. Era la seua feblesa, el seu nen bonic».

Ell ha seguit en els seus tretze de no voler dir res més. I això ha donat lloc al fet que Charo Vega haja afegit cantant: «Quin horror! Què espant! Què li passa a este home que calla tant?».

 

taba “bastante” Kiko Hernández : “Un día me dijo, ¡ya!” https://t.co/oykRSIjDFx

 

Kiko Hernández exposa la seua versió

Després que es deixés caure que Kiko Hernández i Carmina Ordóñez havien tingut alguna cosa, les reaccions no s’han fet esperar. Així, ‘Sálvame’ ha emés imatges de la famosa nit que els paparazzi els van enxampar per Madrid. I estes han servit perquè ell haja manifestat: «Va ser una de les millors companyes que vaig tenir en aquella època i ja està. Em quedaré sempre amb la seua amistat. Jo mai he tingut res amb Carmen, ho jure».

Ell ha estat molt categòric desmentint este presumpte ‘affaire’. No obstant això, és clar que hi ha dos versions de la mateixa història S’arribarà a saber quina és la precisa? Ve a reafirmar que al col·laborador, per més que ‘jugue’ amb la seua orientació sexual o parle de la seua asexualitat, li agraden les dones?

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.