‘La meua nova il·lusió’: Sandra Pica dona la puntada a Tom Brusse

 

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a acabar la seua relació amb Tom Brusse en persona, però la decisió no li l’ha comunicada ella, sinó la seua exparella Melyssa.

El francés s’ha quedat sense paraules i ha preguntat si no anava a tindre la possibilitat de parlar en persona amb la seua núvia. En eixe moment, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones  ha aparegut per sorpresa i ell ha esclafit a plorar.

«Primer calma, tot està bé, tots estan bé, tu no has fet res, no tens culpa de res, és alguna cosa meu sentimental. Sé que ella t’ha transmés el missatge ben segur. No plores per favor. Tu no has fet res, a més d’un concurs increïble. Els dies abans d’anar-te estava destrossada, però amb els dies vaig començar a fer coses per mi mateixa, a voler-me, a ser feliç. Em vaig adonar que no ho era per la pressió que portava damunt», ha començat explicant-li Sandra.

«Sent que et vull moltíssim, però no sent estar enamorada de tu. Hauria d’haver-te trobat a faltar moltíssim. Jo sé que el que et vaig demanar ho has canviat, però és que és el que m’ha passat a mi. No sé com dir-t’ho d’una altra forma», tractava de fer-li entendre la catalana.

«Jo estava ací somiant a estar amb tu, t’he trobat a faltar cada dia, només volia estar amb tu, canviar el passat i tindre un futur millor. Si no vols estar amb mi. Què et diré? Si ja no sents coses per mi…», ha arribat a dir ell entre llàgrimes.

Sandra ha assegurat que continua volent a Tom, però que «els sentiments canvien». «Voler a una persona va a part d’estar enamorat o no», ha dit. «Portem setmanes sense veure’ns. M’he adonat que estic boig per tu i que l’única cosa que vull és estar amb tu», li ha promés ell sense poder parar de plorar.

«Si jo sé que t’has adonat. Però quantes vegades t’he demanat això? No et culparé que tu hages fet alguna cosa ací, perquè ho has fet genial, ha sigut cosa meua. El passat és el passat, jo et vaig perdonar. M’he adonat que no era el feliç que havia de ser. Sentia molta tranquil·litat per no haver de pensar en el que diran», ha aclarit Pica.

 

Sandra: «No hi ha res entre Julen i jo»

 

L’expretendenta de Joni Marley ha volgut aclarir-li al seu nuvi tots els rumors que hi havia sobre ella i Julen. «Viu prop de casa, tenim el mateix entrenador i entrenem junts. Això és el que hi ha, ja. He estat sempre amb l’entrenador i ell, mai hem estat solos. Mai t’he sigut infidel. Primer vinc i done la cara. Perquè no m’ha abellit fer res amb ningú. Per eixa part vull donar-te total tranquil·litat, perquè la gent no em cree, perquè la tingues tu.

«No t’imagines el dur que és ser ací, sense menjar, dormir malament, estar lluny de tot el món, fer un esforç que no et pots ni imaginar i a més, vens ací per a deixar-me», deia Tom sense poder donar crèdit a la situació que estava vivint.

«Tu em vas demanar que si passava alguna cosa ens ho anàvem a dir l’u a l’altre. Et done la raó en què no ha sigut el millor moment, però preferisc que no t’assabentes en eixir. Em sembla injust que ho sàpia tothom i tu no. I a part, se m’ha donat l’oportunitat de vindre ací a parlar amb tu», li ha respost ella.

 

 

Tom i Sandra passaran la nit junts en Platja Cap de Lleó

Ràpidament, Tom ha passat de les llàgrimes als retrets. «No entenc per què no m’has deixat acabar el meu concurs Sandra. I al final parlem. Per què m’ho fas ací? Jo et vull com un boig», ha brollat el concursant, marxant-se lluny de la seua núvia.

Abatut, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ s’ha assegut sobre l’arena amb la cara entre les mans. En veure el mal glop que estava passant Brusse, Carlos Sobera ha oferit a la parella passar la nit junts per a poder posar fi als seus dubtes. Com era d’esperar, Tom i Sandra han acceptat.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU