‘La meua nova il·lusió’: Sandra Pica dona la puntada a Tom Brusse

 

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a acabar la seua relació amb Tom Brusse en persona, però la decisió no li l’ha comunicada ella, sinó la seua exparella Melyssa.

El francés s’ha quedat sense paraules i ha preguntat si no anava a tindre la possibilitat de parlar en persona amb la seua núvia. En eixe moment, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones  ha aparegut per sorpresa i ell ha esclafit a plorar.

«Primer calma, tot està bé, tots estan bé, tu no has fet res, no tens culpa de res, és alguna cosa meu sentimental. Sé que ella t’ha transmés el missatge ben segur. No plores per favor. Tu no has fet res, a més d’un concurs increïble. Els dies abans d’anar-te estava destrossada, però amb els dies vaig començar a fer coses per mi mateixa, a voler-me, a ser feliç. Em vaig adonar que no ho era per la pressió que portava damunt», ha començat explicant-li Sandra.

«Sent que et vull moltíssim, però no sent estar enamorada de tu. Hauria d’haver-te trobat a faltar moltíssim. Jo sé que el que et vaig demanar ho has canviat, però és que és el que m’ha passat a mi. No sé com dir-t’ho d’una altra forma», tractava de fer-li entendre la catalana.

«Jo estava ací somiant a estar amb tu, t’he trobat a faltar cada dia, només volia estar amb tu, canviar el passat i tindre un futur millor. Si no vols estar amb mi. Què et diré? Si ja no sents coses per mi…», ha arribat a dir ell entre llàgrimes.

Sandra ha assegurat que continua volent a Tom, però que «els sentiments canvien». «Voler a una persona va a part d’estar enamorat o no», ha dit. «Portem setmanes sense veure’ns. M’he adonat que estic boig per tu i que l’única cosa que vull és estar amb tu», li ha promés ell sense poder parar de plorar.

«Si jo sé que t’has adonat. Però quantes vegades t’he demanat això? No et culparé que tu hages fet alguna cosa ací, perquè ho has fet genial, ha sigut cosa meua. El passat és el passat, jo et vaig perdonar. M’he adonat que no era el feliç que havia de ser. Sentia molta tranquil·litat per no haver de pensar en el que diran», ha aclarit Pica.

 

Sandra: «No hi ha res entre Julen i jo»

 

L’expretendenta de Joni Marley ha volgut aclarir-li al seu nuvi tots els rumors que hi havia sobre ella i Julen. «Viu prop de casa, tenim el mateix entrenador i entrenem junts. Això és el que hi ha, ja. He estat sempre amb l’entrenador i ell, mai hem estat solos. Mai t’he sigut infidel. Primer vinc i done la cara. Perquè no m’ha abellit fer res amb ningú. Per eixa part vull donar-te total tranquil·litat, perquè la gent no em cree, perquè la tingues tu.

«No t’imagines el dur que és ser ací, sense menjar, dormir malament, estar lluny de tot el món, fer un esforç que no et pots ni imaginar i a més, vens ací per a deixar-me», deia Tom sense poder donar crèdit a la situació que estava vivint.

«Tu em vas demanar que si passava alguna cosa ens ho anàvem a dir l’u a l’altre. Et done la raó en què no ha sigut el millor moment, però preferisc que no t’assabentes en eixir. Em sembla injust que ho sàpia tothom i tu no. I a part, se m’ha donat l’oportunitat de vindre ací a parlar amb tu», li ha respost ella.

 

 

Tom i Sandra passaran la nit junts en Platja Cap de Lleó

Ràpidament, Tom ha passat de les llàgrimes als retrets. «No entenc per què no m’has deixat acabar el meu concurs Sandra. I al final parlem. Per què m’ho fas ací? Jo et vull com un boig», ha brollat el concursant, marxant-se lluny de la seua núvia.

Abatut, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ s’ha assegut sobre l’arena amb la cara entre les mans. En veure el mal glop que estava passant Brusse, Carlos Sobera ha oferit a la parella passar la nit junts per a poder posar fi als seus dubtes. Com era d’esperar, Tom i Sandra han acceptat.

Últimes notícies

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.