‘La meua nova il·lusió’: Sandra Pica dona la puntada a Tom Brusse

 

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a acabar la seua relació amb Tom Brusse en persona, però la decisió no li l’ha comunicada ella, sinó la seua exparella Melyssa.

El francés s’ha quedat sense paraules i ha preguntat si no anava a tindre la possibilitat de parlar en persona amb la seua núvia. En eixe moment, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones  ha aparegut per sorpresa i ell ha esclafit a plorar.

«Primer calma, tot està bé, tots estan bé, tu no has fet res, no tens culpa de res, és alguna cosa meu sentimental. Sé que ella t’ha transmés el missatge ben segur. No plores per favor. Tu no has fet res, a més d’un concurs increïble. Els dies abans d’anar-te estava destrossada, però amb els dies vaig començar a fer coses per mi mateixa, a voler-me, a ser feliç. Em vaig adonar que no ho era per la pressió que portava damunt», ha començat explicant-li Sandra.

«Sent que et vull moltíssim, però no sent estar enamorada de tu. Hauria d’haver-te trobat a faltar moltíssim. Jo sé que el que et vaig demanar ho has canviat, però és que és el que m’ha passat a mi. No sé com dir-t’ho d’una altra forma», tractava de fer-li entendre la catalana.

«Jo estava ací somiant a estar amb tu, t’he trobat a faltar cada dia, només volia estar amb tu, canviar el passat i tindre un futur millor. Si no vols estar amb mi. Què et diré? Si ja no sents coses per mi…», ha arribat a dir ell entre llàgrimes.

Sandra ha assegurat que continua volent a Tom, però que «els sentiments canvien». «Voler a una persona va a part d’estar enamorat o no», ha dit. «Portem setmanes sense veure’ns. M’he adonat que estic boig per tu i que l’única cosa que vull és estar amb tu», li ha promés ell sense poder parar de plorar.

«Si jo sé que t’has adonat. Però quantes vegades t’he demanat això? No et culparé que tu hages fet alguna cosa ací, perquè ho has fet genial, ha sigut cosa meua. El passat és el passat, jo et vaig perdonar. M’he adonat que no era el feliç que havia de ser. Sentia molta tranquil·litat per no haver de pensar en el que diran», ha aclarit Pica.

 

Sandra: «No hi ha res entre Julen i jo»

 

L’expretendenta de Joni Marley ha volgut aclarir-li al seu nuvi tots els rumors que hi havia sobre ella i Julen. «Viu prop de casa, tenim el mateix entrenador i entrenem junts. Això és el que hi ha, ja. He estat sempre amb l’entrenador i ell, mai hem estat solos. Mai t’he sigut infidel. Primer vinc i done la cara. Perquè no m’ha abellit fer res amb ningú. Per eixa part vull donar-te total tranquil·litat, perquè la gent no em cree, perquè la tingues tu.

«No t’imagines el dur que és ser ací, sense menjar, dormir malament, estar lluny de tot el món, fer un esforç que no et pots ni imaginar i a més, vens ací per a deixar-me», deia Tom sense poder donar crèdit a la situació que estava vivint.

«Tu em vas demanar que si passava alguna cosa ens ho anàvem a dir l’u a l’altre. Et done la raó en què no ha sigut el millor moment, però preferisc que no t’assabentes en eixir. Em sembla injust que ho sàpia tothom i tu no. I a part, se m’ha donat l’oportunitat de vindre ací a parlar amb tu», li ha respost ella.

 

 

Tom i Sandra passaran la nit junts en Platja Cap de Lleó

Ràpidament, Tom ha passat de les llàgrimes als retrets. «No entenc per què no m’has deixat acabar el meu concurs Sandra. I al final parlem. Per què m’ho fas ací? Jo et vull com un boig», ha brollat el concursant, marxant-se lluny de la seua núvia.

Abatut, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ s’ha assegut sobre l’arena amb la cara entre les mans. En veure el mal glop que estava passant Brusse, Carlos Sobera ha oferit a la parella passar la nit junts per a poder posar fi als seus dubtes. Com era d’esperar, Tom i Sandra han acceptat.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.