‘La meua nova il·lusió’: Sandra Pica dona la puntada a Tom Brusse

 

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a acabar la seua relació amb Tom Brusse en persona, però la decisió no li l’ha comunicada ella, sinó la seua exparella Melyssa.

El francés s’ha quedat sense paraules i ha preguntat si no anava a tindre la possibilitat de parlar en persona amb la seua núvia. En eixe moment, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones  ha aparegut per sorpresa i ell ha esclafit a plorar.

«Primer calma, tot està bé, tots estan bé, tu no has fet res, no tens culpa de res, és alguna cosa meu sentimental. Sé que ella t’ha transmés el missatge ben segur. No plores per favor. Tu no has fet res, a més d’un concurs increïble. Els dies abans d’anar-te estava destrossada, però amb els dies vaig començar a fer coses per mi mateixa, a voler-me, a ser feliç. Em vaig adonar que no ho era per la pressió que portava damunt», ha començat explicant-li Sandra.

«Sent que et vull moltíssim, però no sent estar enamorada de tu. Hauria d’haver-te trobat a faltar moltíssim. Jo sé que el que et vaig demanar ho has canviat, però és que és el que m’ha passat a mi. No sé com dir-t’ho d’una altra forma», tractava de fer-li entendre la catalana.

«Jo estava ací somiant a estar amb tu, t’he trobat a faltar cada dia, només volia estar amb tu, canviar el passat i tindre un futur millor. Si no vols estar amb mi. Què et diré? Si ja no sents coses per mi…», ha arribat a dir ell entre llàgrimes.

Sandra ha assegurat que continua volent a Tom, però que «els sentiments canvien». «Voler a una persona va a part d’estar enamorat o no», ha dit. «Portem setmanes sense veure’ns. M’he adonat que estic boig per tu i que l’única cosa que vull és estar amb tu», li ha promés ell sense poder parar de plorar.

«Si jo sé que t’has adonat. Però quantes vegades t’he demanat això? No et culparé que tu hages fet alguna cosa ací, perquè ho has fet genial, ha sigut cosa meua. El passat és el passat, jo et vaig perdonar. M’he adonat que no era el feliç que havia de ser. Sentia molta tranquil·litat per no haver de pensar en el que diran», ha aclarit Pica.

 

Sandra: «No hi ha res entre Julen i jo»

 

L’expretendenta de Joni Marley ha volgut aclarir-li al seu nuvi tots els rumors que hi havia sobre ella i Julen. «Viu prop de casa, tenim el mateix entrenador i entrenem junts. Això és el que hi ha, ja. He estat sempre amb l’entrenador i ell, mai hem estat solos. Mai t’he sigut infidel. Primer vinc i done la cara. Perquè no m’ha abellit fer res amb ningú. Per eixa part vull donar-te total tranquil·litat, perquè la gent no em cree, perquè la tingues tu.

«No t’imagines el dur que és ser ací, sense menjar, dormir malament, estar lluny de tot el món, fer un esforç que no et pots ni imaginar i a més, vens ací per a deixar-me», deia Tom sense poder donar crèdit a la situació que estava vivint.

«Tu em vas demanar que si passava alguna cosa ens ho anàvem a dir l’u a l’altre. Et done la raó en què no ha sigut el millor moment, però preferisc que no t’assabentes en eixir. Em sembla injust que ho sàpia tothom i tu no. I a part, se m’ha donat l’oportunitat de vindre ací a parlar amb tu», li ha respost ella.

 

 

Tom i Sandra passaran la nit junts en Platja Cap de Lleó

Ràpidament, Tom ha passat de les llàgrimes als retrets. «No entenc per què no m’has deixat acabar el meu concurs Sandra. I al final parlem. Per què m’ho fas ací? Jo et vull com un boig», ha brollat el concursant, marxant-se lluny de la seua núvia.

Abatut, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ s’ha assegut sobre l’arena amb la cara entre les mans. En veure el mal glop que estava passant Brusse, Carlos Sobera ha oferit a la parella passar la nit junts per a poder posar fi als seus dubtes. Com era d’esperar, Tom i Sandra han acceptat.

Últimes notícies

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.

Nit sufocant a Benidorm amb mínimes de fins a 27,2 graus

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tropical i tòrrida, amb una mínima de 27,2 graus a Benidorm i valors molt elevats en altres localitats del litoral i de les capitals de província.

40 detinguts i quasi 1.000 identificats a València en la Nit de Sant Joan

La Policia Nacional ha detingut 40 persones i ha identificat 927 ciutadans en el dispositiu especial de la Nit de Sant Joan a València, amb 225 actes, sobretot per drogues, i denúncies per una agressió sexual i dos casos de violència de gènere.