‘La meua nova il·lusió’: Sandra Pica dona la puntada a Tom Brusse

 

Sandra Pica ha viatjat a Hondures per a acabar la seua relació amb Tom Brusse en persona, però la decisió no li l’ha comunicada ella, sinó la seua exparella Melyssa.

El francés s’ha quedat sense paraules i ha preguntat si no anava a tindre la possibilitat de parlar en persona amb la seua núvia. En eixe moment, l’exparticipant de ‘La Isla de las Tentaciones  ha aparegut per sorpresa i ell ha esclafit a plorar.

“Primer calma, tot està bé, tots estan bé, tu no has fet res, no tens culpa de res, és alguna cosa meu sentimental. Sé que ella t’ha transmés el missatge ben segur. No plores per favor. Tu no has fet res, a més d’un concurs increïble. Els dies abans d’anar-te estava destrossada, però amb els dies vaig començar a fer coses per mi mateixa, a voler-me, a ser feliç. Em vaig adonar que no ho era per la pressió que portava damunt”, ha començat explicant-li Sandra.

“Sent que et vull moltíssim, però no sent estar enamorada de tu. Hauria d’haver-te trobat a faltar moltíssim. Jo sé que el que et vaig demanar ho has canviat, però és que és el que m’ha passat a mi. No sé com dir-t’ho d’una altra forma”, tractava de fer-li entendre la catalana.

“Jo estava ací somiant a estar amb tu, t’he trobat a faltar cada dia, només volia estar amb tu, canviar el passat i tindre un futur millor. Si no vols estar amb mi. Què et diré? Si ja no sents coses per mi…”, ha arribat a dir ell entre llàgrimes.

Sandra ha assegurat que continua volent a Tom, però que “els sentiments canvien”. “Voler a una persona va a part d’estar enamorat o no”, ha dit. “Portem setmanes sense veure’ns. M’he adonat que estic boig per tu i que l’única cosa que vull és estar amb tu”, li ha promés ell sense poder parar de plorar.

“Si jo sé que t’has adonat. Però quantes vegades t’he demanat això? No et culparé que tu hages fet alguna cosa ací, perquè ho has fet genial, ha sigut cosa meua. El passat és el passat, jo et vaig perdonar. M’he adonat que no era el feliç que havia de ser. Sentia molta tranquil·litat per no haver de pensar en el que diran”, ha aclarit Pica.

 

Sandra: “No hi ha res entre Julen i jo”

 

L’expretendenta de Joni Marley ha volgut aclarir-li al seu nuvi tots els rumors que hi havia sobre ella i Julen. “Viu prop de casa, tenim el mateix entrenador i entrenem junts. Això és el que hi ha, ja. He estat sempre amb l’entrenador i ell, mai hem estat solos. Mai t’he sigut infidel. Primer vinc i done la cara. Perquè no m’ha abellit fer res amb ningú. Per eixa part vull donar-te total tranquil·litat, perquè la gent no em cree, perquè la tingues tu.

“No t’imagines el dur que és ser ací, sense menjar, dormir malament, estar lluny de tot el món, fer un esforç que no et pots ni imaginar i a més, vens ací per a deixar-me”, deia Tom sense poder donar crèdit a la situació que estava vivint.

“Tu em vas demanar que si passava alguna cosa ens ho anàvem a dir l’u a l’altre. Et done la raó en què no ha sigut el millor moment, però preferisc que no t’assabentes en eixir. Em sembla injust que ho sàpia tothom i tu no. I a part, se m’ha donat l’oportunitat de vindre ací a parlar amb tu”, li ha respost ella.

 

 

Tom i Sandra passaran la nit junts en Platja Cap de Lleó

Ràpidament, Tom ha passat de les llàgrimes als retrets. “No entenc per què no m’has deixat acabar el meu concurs Sandra. I al final parlem. Per què m’ho fas ací? Jo et vull com un boig”, ha brollat el concursant, marxant-se lluny de la seua núvia.

Abatut, l’exconcursant de ‘La casa fuerte’ s’ha assegut sobre l’arena amb la cara entre les mans. En veure el mal glop que estava passant Brusse, Carlos Sobera ha oferit a la parella passar la nit junts per a poder posar fi als seus dubtes. Com era d’esperar, Tom i Sandra han acceptat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.