8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Nova víctima de Rocío Flores: Un altre col·laborador de ‘Supervivientes’ desapareix

 

Mentre la docu-sèrie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’ segueix triomfant a Telecinco gràcies al relat de Rocío Carrasco, sembla que alhora la presència de la seua filla a la cadena és cada vegada més forta, i els seus passos deixen empremta per tots els platós de la cadena.

Si bé és cert que Mediaset es va assegurar molt de poder comptar amb Carrasco perquè la docu-sèrie fos un èxit, ara també es demostra que van treballar fort per assegurar-se que tindrien també la versió d’una de les antagonistes, en aquesta ocasió representada per la seva pròpia filla.

 

Amb l’acomiadament d’Antonio David Flores de Telecinco, la cadena va decidir que seria una bona jugada poder tenir a la jove, sabent que esta seguiria defensant la versió del seu pare i alhora seria la detractora número u de la seua mare, encara que intente en cada una de les seues aparicions fer-nos creure que li encantaria viure un acostament amb la seua progenitora.

Els diferents programes han apostat per diversos col·laboradors que no l’hi posen fàcil a la jove i la qüestionen tant com poden, però la veritat és que això no sempre és possible i amb algunes productores i els seus programes, sembla que Flores posa les seues normes i es va desfent dels seus enemics públics.

Això s’ha fet més que visible en els platós dels debats de ‘Supervivientes’, on ella va cada setmana com a col·laboradora i no com a defensora d’Olga Moreno, ja que de ser així no cobraria. És curiós que tots aquells col·laboradors del ‘reality’ que l’han qüestionat han anat desapareixent i no han tornat a treballar en el programa, deixant-li pas a ella perquè pogués lluir-se amb el seu discurs únic i inqüestionable. Ja no queda res d’aquella noia jove que trepitjava els platós amb certa innocència i que només pretenia defensar la seua família, ara ella posa les normes i tria els seus rivals, un privilegi reservat per a molt poques persones.

Aprofitant que Telecinco necessita a Rocío Flores per seguir tirant llenya al foc, esta s’aprofita d’esta necessitat i ha anat apartant presumptament a rivals molt forts com Sofia Suescun o Belén Rodríguez, que han anat sortint dels programes perquè no acabassen sent una molèstia per la presència de la filla d’Antonio David Flores.

 

 

 

Per la seua banda, el programa mai ha confirmat que es tractés d’un veto directe per part de la col·laboradora, però els espectadors ho veuen clar i intueixen que la jove té molta mà en este tipus de decisions. Els seguidors de ‘Supervivientes’ han trobat a faltar a un col·laborador habitual de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’, concretament a Iván González, que la setmana passada va destapar a Rocío en la seua cara, dient-li que era molt ambigua i al·legant que anava als platós per parlar del ‘reality’ i que després acabés parlant del seu pare i de la mare.

Este atreviment per destapar la filla d’Antonio David sembla que li ha costat molt car i, a conseqüència d’això, no ha estat al seu lloc de treball, sent substituït per tertulians molt més laxos i gens incòmodes per a l’estrella de Telecinco.

 

 

 

També veta presentadors

Pel que sembla, Rocío no només s’atreveix amb col·laboradors. El mateix Jorge Javier Vázquez ha afirmat al plató de ‘Sálvame’ que la jove en certa manera el té vetat, cosa que ha pogut constatar veient com va a totes les gales de ‘Supervivientes’, excepte a les que presenta ell els dilluns i els dijous, preferint acudir quan presenten Carlos Sobera i Jordi González, que són molt menys incòmodes per a ella i que fins i tot li faciliten molt el camí.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.