Nova víctima de Rocío Flores: Un altre col·laborador de ‘Supervivientes’ desapareix

 

Mentre la docu-sèrie ‘Rocío: Contar la verdad para seguir viva’ segueix triomfant a Telecinco gràcies al relat de Rocío Carrasco, sembla que alhora la presència de la seua filla a la cadena és cada vegada més forta, i els seus passos deixen empremta per tots els platós de la cadena.

Si bé és cert que Mediaset es va assegurar molt de poder comptar amb Carrasco perquè la docu-sèrie fos un èxit, ara també es demostra que van treballar fort per assegurar-se que tindrien també la versió d’una de les antagonistes, en aquesta ocasió representada per la seva pròpia filla.

 

Amb l’acomiadament d’Antonio David Flores de Telecinco, la cadena va decidir que seria una bona jugada poder tenir a la jove, sabent que esta seguiria defensant la versió del seu pare i alhora seria la detractora número u de la seua mare, encara que intente en cada una de les seues aparicions fer-nos creure que li encantaria viure un acostament amb la seua progenitora.

Els diferents programes han apostat per diversos col·laboradors que no l’hi posen fàcil a la jove i la qüestionen tant com poden, però la veritat és que això no sempre és possible i amb algunes productores i els seus programes, sembla que Flores posa les seues normes i es va desfent dels seus enemics públics.

Això s’ha fet més que visible en els platós dels debats de ‘Supervivientes’, on ella va cada setmana com a col·laboradora i no com a defensora d’Olga Moreno, ja que de ser així no cobraria. És curiós que tots aquells col·laboradors del ‘reality’ que l’han qüestionat han anat desapareixent i no han tornat a treballar en el programa, deixant-li pas a ella perquè pogués lluir-se amb el seu discurs únic i inqüestionable. Ja no queda res d’aquella noia jove que trepitjava els platós amb certa innocència i que només pretenia defensar la seua família, ara ella posa les normes i tria els seus rivals, un privilegi reservat per a molt poques persones.

Aprofitant que Telecinco necessita a Rocío Flores per seguir tirant llenya al foc, esta s’aprofita d’esta necessitat i ha anat apartant presumptament a rivals molt forts com Sofia Suescun o Belén Rodríguez, que han anat sortint dels programes perquè no acabassen sent una molèstia per la presència de la filla d’Antonio David Flores.

 

 

 

Per la seua banda, el programa mai ha confirmat que es tractés d’un veto directe per part de la col·laboradora, però els espectadors ho veuen clar i intueixen que la jove té molta mà en este tipus de decisions. Els seguidors de ‘Supervivientes’ han trobat a faltar a un col·laborador habitual de ‘Supervivientes: Tierra de nadie’, concretament a Iván González, que la setmana passada va destapar a Rocío en la seua cara, dient-li que era molt ambigua i al·legant que anava als platós per parlar del ‘reality’ i que després acabés parlant del seu pare i de la mare.

Este atreviment per destapar la filla d’Antonio David sembla que li ha costat molt car i, a conseqüència d’això, no ha estat al seu lloc de treball, sent substituït per tertulians molt més laxos i gens incòmodes per a l’estrella de Telecinco.

 

 

 

També veta presentadors

Pel que sembla, Rocío no només s’atreveix amb col·laboradors. El mateix Jorge Javier Vázquez ha afirmat al plató de ‘Sálvame’ que la jove en certa manera el té vetat, cosa que ha pogut constatar veient com va a totes les gales de ‘Supervivientes’, excepte a les que presenta ell els dilluns i els dijous, preferint acudir quan presenten Carlos Sobera i Jordi González, que són molt menys incòmodes per a ella i que fins i tot li faciliten molt el camí.

 

 

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.