14 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

La nova vida en l’ombra d’Antonio David Flores. Què li faria tornar a la televisió?

 

Després de setmanes sense buscar el focus mediàtic, ‘Ya es mediodía’ ha localitzat a Antonio David Flores i el seu actual aspecte físic fa més que evident que la docuserie de Rocío Carrasco, la seua situació familiar i els processos que té oberts judicialment estan fent mossa en ell. Pàl·lid, molt més prim, amb ulleres i rostre molt seriós, Antonio David Flores viu les seues hores més baixes.

El fet que lluïra molt més bronzejat en ple hivern que ara ens fa pensar que no ix quasi de casa. La possibilitat que es reòbriga el cas també li està afectant anímicament. Les marcades ulleres del marit d’Olga Moreno ens fan pensar que li costa agafar el son.

Presenta una imatge molt diferent i al qual no parava de parlar en revistes i programes de televisió, li ha menjat la llengua el gat.

“Està recopilant molt material i la seua intenció és posar demandes. No vol parlar perquè vol respondre en un jutjat”, ha assegurat Miguel Ángel Nicolás després de veure les imatges d’Antonio David al mateix temps, que Rosa Benito entenia que el col·laborador haja donat una gran baixada física

“És normal que amb el que s’està passant i s’està sentint, és una persona que ha d’estar així, ha de donar-li voltes… I ja no per Rocío, sinó pels problemes que té”.

No obstant això, Alba Carrillo es mostrava, una vegada més, implacable contra l’exmarit de Rocío Carrasco i assegurava “Amb els diners que ha guanyat ja es podria canviar de samarreta. I número two, no faràs roda de premsa a la botiga de la seua dona? Este home és un ‘jeta’”.

 

Els tres casos judicials que li convertiran en notícia

 

Rocío Carrasco l’acusa per presumpta insolvència punible i falsedat documental, a més esta sol·licita una reobertura de la seua demanda per maltractament continuat i lesions psicològiques

Després d’anys davant dels focus, Antonio David Flores ha desaparegut del panorama mediàtic, però hi ha tres casos judicials que li convertiran en notícia en els pròxims mesos.

L’exguàrdia civil té en marxa tres processos judicials que podrien canviar la seua vida de manera radical.

En els pròxims mesos, Antonio David haurà de travessar la porta dels jutjats diverses vegades.

Té pendent dos causes judicials i el seu ex, Rocío Carrasco que reobriran el cas de les presumptes lesions psicològiques. Ha dia de hui són dos els processos judicials actius.

En el primer l’equip legal de Roció Carrasco l’acusa d’un possible delicte d’insolvència punible i falsedat documental, ja que, presumptament hauria facturat treballs a través de societats a nom de la seua dona i el seu representant. Motiu pel qual va declarar el març de 2017.

El segon procediment que té en marxe el va obrir el mateix per a reclamar-li a Rocío Carrasco el pagament de la pensió de David Flores, el fill xicotet que tenen en comú, són uns 8.000 €.

El tercer front judicial és el més preocupant dels tres. Rocío Carrasco va presentar una demanda contra el seu exmarit per maltractament continuat i lesions psicològiques, però es va desestimar. No obstant això, ara té l’esperança que aqueixa acusació prospere gràcies als testimoniatges de les persones que han participat en la seua docuserie.

Segons Isabel Rábago, Rocío Carrasco respecte a este tercer front només espera ser escoltada: “Ella té pensat aportar moltes més coses perquè es reòbriga la causa, ella no reclama una sentència condemnatòria, demana que se li escolte en sala… El cas de Rocío Carrasco té dos possibilitats, que la justícia li done la raó o que la justícia de carpetada al cas i es va acabar”.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.