La nova vida en l’ombra d’Antonio David Flores. Què li faria tornar a la televisió?

 

Després de setmanes sense buscar el focus mediàtic, ‘Ya es mediodía’ ha localitzat a Antonio David Flores i el seu actual aspecte físic fa més que evident que la docuserie de Rocío Carrasco, la seua situació familiar i els processos que té oberts judicialment estan fent mossa en ell. Pàl·lid, molt més prim, amb ulleres i rostre molt seriós, Antonio David Flores viu les seues hores més baixes.

El fet que lluïra molt més bronzejat en ple hivern que ara ens fa pensar que no ix quasi de casa. La possibilitat que es reòbriga el cas també li està afectant anímicament. Les marcades ulleres del marit d’Olga Moreno ens fan pensar que li costa agafar el son.

Presenta una imatge molt diferent i al qual no parava de parlar en revistes i programes de televisió, li ha menjat la llengua el gat.

“Està recopilant molt material i la seua intenció és posar demandes. No vol parlar perquè vol respondre en un jutjat”, ha assegurat Miguel Ángel Nicolás després de veure les imatges d’Antonio David al mateix temps, que Rosa Benito entenia que el col·laborador haja donat una gran baixada física

“És normal que amb el que s’està passant i s’està sentint, és una persona que ha d’estar així, ha de donar-li voltes… I ja no per Rocío, sinó pels problemes que té”.

No obstant això, Alba Carrillo es mostrava, una vegada més, implacable contra l’exmarit de Rocío Carrasco i assegurava “Amb els diners que ha guanyat ja es podria canviar de samarreta. I número two, no faràs roda de premsa a la botiga de la seua dona? Este home és un ‘jeta’”.

 

Els tres casos judicials que li convertiran en notícia

 

Rocío Carrasco l’acusa per presumpta insolvència punible i falsedat documental, a més esta sol·licita una reobertura de la seua demanda per maltractament continuat i lesions psicològiques

Després d’anys davant dels focus, Antonio David Flores ha desaparegut del panorama mediàtic, però hi ha tres casos judicials que li convertiran en notícia en els pròxims mesos.

L’exguàrdia civil té en marxa tres processos judicials que podrien canviar la seua vida de manera radical.

En els pròxims mesos, Antonio David haurà de travessar la porta dels jutjats diverses vegades.

Té pendent dos causes judicials i el seu ex, Rocío Carrasco que reobriran el cas de les presumptes lesions psicològiques. Ha dia de hui són dos els processos judicials actius.

En el primer l’equip legal de Roció Carrasco l’acusa d’un possible delicte d’insolvència punible i falsedat documental, ja que, presumptament hauria facturat treballs a través de societats a nom de la seua dona i el seu representant. Motiu pel qual va declarar el març de 2017.

El segon procediment que té en marxe el va obrir el mateix per a reclamar-li a Rocío Carrasco el pagament de la pensió de David Flores, el fill xicotet que tenen en comú, són uns 8.000 €.

El tercer front judicial és el més preocupant dels tres. Rocío Carrasco va presentar una demanda contra el seu exmarit per maltractament continuat i lesions psicològiques, però es va desestimar. No obstant això, ara té l’esperança que aqueixa acusació prospere gràcies als testimoniatges de les persones que han participat en la seua docuserie.

Segons Isabel Rábago, Rocío Carrasco respecte a este tercer front només espera ser escoltada: “Ella té pensat aportar moltes més coses perquè es reòbriga la causa, ella no reclama una sentència condemnatòria, demana que se li escolte en sala… El cas de Rocío Carrasco té dos possibilitats, que la justícia li done la raó o que la justícia de carpetada al cas i es va acabar”.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.