La nova vida en l’ombra d’Antonio David Flores. Què li faria tornar a la televisió?

 

Després de setmanes sense buscar el focus mediàtic, ‘Ya es mediodía’ ha localitzat a Antonio David Flores i el seu actual aspecte físic fa més que evident que la docuserie de Rocío Carrasco, la seua situació familiar i els processos que té oberts judicialment estan fent mossa en ell. Pàl·lid, molt més prim, amb ulleres i rostre molt seriós, Antonio David Flores viu les seues hores més baixes.

El fet que lluïra molt més bronzejat en ple hivern que ara ens fa pensar que no ix quasi de casa. La possibilitat que es reòbriga el cas també li està afectant anímicament. Les marcades ulleres del marit d’Olga Moreno ens fan pensar que li costa agafar el son.

Presenta una imatge molt diferent i al qual no parava de parlar en revistes i programes de televisió, li ha menjat la llengua el gat.

“Està recopilant molt material i la seua intenció és posar demandes. No vol parlar perquè vol respondre en un jutjat”, ha assegurat Miguel Ángel Nicolás després de veure les imatges d’Antonio David al mateix temps, que Rosa Benito entenia que el col·laborador haja donat una gran baixada física

“És normal que amb el que s’està passant i s’està sentint, és una persona que ha d’estar així, ha de donar-li voltes… I ja no per Rocío, sinó pels problemes que té”.

No obstant això, Alba Carrillo es mostrava, una vegada més, implacable contra l’exmarit de Rocío Carrasco i assegurava “Amb els diners que ha guanyat ja es podria canviar de samarreta. I número two, no faràs roda de premsa a la botiga de la seua dona? Este home és un ‘jeta’”.

 

Els tres casos judicials que li convertiran en notícia

 

Rocío Carrasco l’acusa per presumpta insolvència punible i falsedat documental, a més esta sol·licita una reobertura de la seua demanda per maltractament continuat i lesions psicològiques

Després d’anys davant dels focus, Antonio David Flores ha desaparegut del panorama mediàtic, però hi ha tres casos judicials que li convertiran en notícia en els pròxims mesos.

L’exguàrdia civil té en marxa tres processos judicials que podrien canviar la seua vida de manera radical.

En els pròxims mesos, Antonio David haurà de travessar la porta dels jutjats diverses vegades.

Té pendent dos causes judicials i el seu ex, Rocío Carrasco que reobriran el cas de les presumptes lesions psicològiques. Ha dia de hui són dos els processos judicials actius.

En el primer l’equip legal de Roció Carrasco l’acusa d’un possible delicte d’insolvència punible i falsedat documental, ja que, presumptament hauria facturat treballs a través de societats a nom de la seua dona i el seu representant. Motiu pel qual va declarar el març de 2017.

El segon procediment que té en marxe el va obrir el mateix per a reclamar-li a Rocío Carrasco el pagament de la pensió de David Flores, el fill xicotet que tenen en comú, són uns 8.000 €.

El tercer front judicial és el més preocupant dels tres. Rocío Carrasco va presentar una demanda contra el seu exmarit per maltractament continuat i lesions psicològiques, però es va desestimar. No obstant això, ara té l’esperança que aqueixa acusació prospere gràcies als testimoniatges de les persones que han participat en la seua docuserie.

Segons Isabel Rábago, Rocío Carrasco respecte a este tercer front només espera ser escoltada: “Ella té pensat aportar moltes més coses perquè es reòbriga la causa, ella no reclama una sentència condemnatòria, demana que se li escolte en sala… El cas de Rocío Carrasco té dos possibilitats, que la justícia li done la raó o que la justícia de carpetada al cas i es va acabar”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.