14.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La nova vida en l’ombra d’Antonio David Flores. Què li faria tornar a la televisió?

 

Després de setmanes sense buscar el focus mediàtic, ‘Ya es mediodía’ ha localitzat a Antonio David Flores i el seu actual aspecte físic fa més que evident que la docuserie de Rocío Carrasco, la seua situació familiar i els processos que té oberts judicialment estan fent mossa en ell. Pàl·lid, molt més prim, amb ulleres i rostre molt seriós, Antonio David Flores viu les seues hores més baixes.

El fet que lluïra molt més bronzejat en ple hivern que ara ens fa pensar que no ix quasi de casa. La possibilitat que es reòbriga el cas també li està afectant anímicament. Les marcades ulleres del marit d’Olga Moreno ens fan pensar que li costa agafar el son.

Presenta una imatge molt diferent i al qual no parava de parlar en revistes i programes de televisió, li ha menjat la llengua el gat.

“Està recopilant molt material i la seua intenció és posar demandes. No vol parlar perquè vol respondre en un jutjat”, ha assegurat Miguel Ángel Nicolás després de veure les imatges d’Antonio David al mateix temps, que Rosa Benito entenia que el col·laborador haja donat una gran baixada física

“És normal que amb el que s’està passant i s’està sentint, és una persona que ha d’estar així, ha de donar-li voltes… I ja no per Rocío, sinó pels problemes que té”.

No obstant això, Alba Carrillo es mostrava, una vegada més, implacable contra l’exmarit de Rocío Carrasco i assegurava “Amb els diners que ha guanyat ja es podria canviar de samarreta. I número two, no faràs roda de premsa a la botiga de la seua dona? Este home és un ‘jeta’”.

 

Els tres casos judicials que li convertiran en notícia

 

Rocío Carrasco l’acusa per presumpta insolvència punible i falsedat documental, a més esta sol·licita una reobertura de la seua demanda per maltractament continuat i lesions psicològiques

Després d’anys davant dels focus, Antonio David Flores ha desaparegut del panorama mediàtic, però hi ha tres casos judicials que li convertiran en notícia en els pròxims mesos.

L’exguàrdia civil té en marxa tres processos judicials que podrien canviar la seua vida de manera radical.

En els pròxims mesos, Antonio David haurà de travessar la porta dels jutjats diverses vegades.

Té pendent dos causes judicials i el seu ex, Rocío Carrasco que reobriran el cas de les presumptes lesions psicològiques. Ha dia de hui són dos els processos judicials actius.

En el primer l’equip legal de Roció Carrasco l’acusa d’un possible delicte d’insolvència punible i falsedat documental, ja que, presumptament hauria facturat treballs a través de societats a nom de la seua dona i el seu representant. Motiu pel qual va declarar el març de 2017.

El segon procediment que té en marxe el va obrir el mateix per a reclamar-li a Rocío Carrasco el pagament de la pensió de David Flores, el fill xicotet que tenen en comú, són uns 8.000 €.

El tercer front judicial és el més preocupant dels tres. Rocío Carrasco va presentar una demanda contra el seu exmarit per maltractament continuat i lesions psicològiques, però es va desestimar. No obstant això, ara té l’esperança que aqueixa acusació prospere gràcies als testimoniatges de les persones que han participat en la seua docuserie.

Segons Isabel Rábago, Rocío Carrasco respecte a este tercer front només espera ser escoltada: “Ella té pensat aportar moltes més coses perquè es reòbriga la causa, ella no reclama una sentència condemnatòria, demana que se li escolte en sala… El cas de Rocío Carrasco té dos possibilitats, que la justícia li done la raó o que la justícia de carpetada al cas i es va acabar”.

Últimes notícies

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.

Luís Castro mira el partit davant l’Espanyol com una final

El tècnic del Llevant va restar importància a la falta de triomfs en el Ciutat i afronta la seua primera trobada a casa davant l'Espanyol amb mentalitat de final. Va destacar l'impuls de l'afició, la necessitat de mantindre el nivell després de guanyar a Sevilla i va deixar oberta la porta a reforços, a més de la possible presència de Etta Eyong.