L’objecte que va utilitzar Rocío Flores per agredir la seua mare a la cuina

 

El 12 de juliol de 2012 les vides de Rocío Carrasco i de Rocío Flores van canviar per sempre, ja que mare i filla van viure un terrible episodi que suposaria el final de la seua relació. Les dos dones van mantenir una acalorada discussió que va acabar amb la neta de Rocío Jurado agredint la seua progenitora i que, des de llavors, ha provocat que no hagen tornat a mantenir contacte.

Una horrible situació que Rocío Carrasco acaba de narrar per primera vegada davant les càmeres, encara que ha eliminat més de 10 minuts perquè la seua filla no surta perjudicada totalment. Malgrat que aquella discussió va desencadenar el final de la seua relació, esta entre ambdues ja feia mesos que era insostenible.

 

 

La sol·licitud de canvis en la custòdia, el detonant de l’agressió

Tal era el punt que, fins i tot, Antonio David Flores va interposar una demanda de modificació per quedar-se amb la custòdia de la seua filla gran, qui per aquell temps encara era menor d’edat, al·legant que Rocío Carrasco maltractava a la seua primogènita: «Ella té una amb mi molt grossa i acaba dient-me: ‘Rociíto, el dia que jo vaja a parlar davant d’un jutge et cagaràs‘».

Tot i que en aquell moment Rocío Carrasco no va ser capaç de vincular-ho tot, més tard va saber que, quan van tenir aquella discussió Antonio David Flores ja havia interposat la demanda per realitzar els canvis en la custòdia de la seua primogènita.

«Era una xiqueta que ja tenia una edat determinada i que havia narrat fets horrorosos», ha revelat Rociíto en el seu documental sobre este assumpte. «Com que jo li deia grossa, que jo la castigava i que no li done menjar, que no l’estime, que li done una bufetada. Narra situacions que són totalment falses en què torna a seguir el patró paternal».

Rocío Carrasco va haver de fer-se a la idea que no tornaria a veure la seua filla de la nit al dia, però la demanda que va interposar Antonio David Flores no va prosperar i allò va suposar un moment agredolç per a ella: «Quan vam sortir d’aquell jutjat, si hagueren pogut entre tots, m’haurien matat». «Quan soc conscient que la nena torna cap a casa i m’entra pànic», assegura Rocío Carrasco.

 

Les agressions i amenaces de Rocío Flores a la seua mare

Rocío Carrasco ha confessat que del judici surt plorant «no de felicitat, sinó de por, de pànic, d’angoixa», i que el primer que va dir al seu advocat va ser que no podia endur-se la seua filla a casa: «La nena ja havia patit amb anterioritat algun episodi de fer-se mal a si mateixa». Rocío Flores no va dir ni una sola paraula en el camí de tornada a casa, però quan van arribar al domicili es va posar a cridar a David Flores i Rociíto va tractar de frenar la discussió dels dos germans sense èxit.

«Entre en este dormitori i li dic: ‘Deixa el teu germà en pau‘. Ella comença a increpar-me. Em diu: ‘Que sàpigues que al setembre no em porta ni un jutge ni la teua mare ni el teu pare, que estan sota terra, maltractadora’». Va ser llavors quan Rocío Flores va començar a agredir la seua progenitora: «Va començar a dir-me: ‘Va, pega’m! No tens ous, Rociíto’. Es tirava a sobre i em donava a l’espatlla. Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet».

«L’únic que volia era fer-li veure a ella que això no podia ser de cap de les maneres. A Menors vaig dir que havia estat sense intenció perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses», confessa entre llàgrimes. Rocío Carrasco també ha recordat el dia que va trobar a la seua primogènita fumant a l’habitació, on esta va renyar la seua actitud, però la seua filla va apagar la cigarreta en el matalàs i després la va amenaçar dient-li que la pròxima vegada ho faria amb ella i que cremaria la casa.

 

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.