L’objecte que va utilitzar Rocío Flores per agredir la seua mare a la cuina

 

El 12 de juliol de 2012 les vides de Rocío Carrasco i de Rocío Flores van canviar per sempre, ja que mare i filla van viure un terrible episodi que suposaria el final de la seua relació. Les dos dones van mantenir una acalorada discussió que va acabar amb la neta de Rocío Jurado agredint la seua progenitora i que, des de llavors, ha provocat que no hagen tornat a mantenir contacte.

Una horrible situació que Rocío Carrasco acaba de narrar per primera vegada davant les càmeres, encara que ha eliminat més de 10 minuts perquè la seua filla no surta perjudicada totalment. Malgrat que aquella discussió va desencadenar el final de la seua relació, esta entre ambdues ja feia mesos que era insostenible.

 

 

La sol·licitud de canvis en la custòdia, el detonant de l’agressió

Tal era el punt que, fins i tot, Antonio David Flores va interposar una demanda de modificació per quedar-se amb la custòdia de la seua filla gran, qui per aquell temps encara era menor d’edat, al·legant que Rocío Carrasco maltractava a la seua primogènita: «Ella té una amb mi molt grossa i acaba dient-me: ‘Rociíto, el dia que jo vaja a parlar davant d’un jutge et cagaràs‘».

Tot i que en aquell moment Rocío Carrasco no va ser capaç de vincular-ho tot, més tard va saber que, quan van tenir aquella discussió Antonio David Flores ja havia interposat la demanda per realitzar els canvis en la custòdia de la seua primogènita.

«Era una xiqueta que ja tenia una edat determinada i que havia narrat fets horrorosos», ha revelat Rociíto en el seu documental sobre este assumpte. «Com que jo li deia grossa, que jo la castigava i que no li done menjar, que no l’estime, que li done una bufetada. Narra situacions que són totalment falses en què torna a seguir el patró paternal».

Rocío Carrasco va haver de fer-se a la idea que no tornaria a veure la seua filla de la nit al dia, però la demanda que va interposar Antonio David Flores no va prosperar i allò va suposar un moment agredolç per a ella: «Quan vam sortir d’aquell jutjat, si hagueren pogut entre tots, m’haurien matat». «Quan soc conscient que la nena torna cap a casa i m’entra pànic», assegura Rocío Carrasco.

 

Les agressions i amenaces de Rocío Flores a la seua mare

Rocío Carrasco ha confessat que del judici surt plorant «no de felicitat, sinó de por, de pànic, d’angoixa», i que el primer que va dir al seu advocat va ser que no podia endur-se la seua filla a casa: «La nena ja havia patit amb anterioritat algun episodi de fer-se mal a si mateixa». Rocío Flores no va dir ni una sola paraula en el camí de tornada a casa, però quan van arribar al domicili es va posar a cridar a David Flores i Rociíto va tractar de frenar la discussió dels dos germans sense èxit.

«Entre en este dormitori i li dic: ‘Deixa el teu germà en pau‘. Ella comença a increpar-me. Em diu: ‘Que sàpigues que al setembre no em porta ni un jutge ni la teua mare ni el teu pare, que estan sota terra, maltractadora’». Va ser llavors quan Rocío Flores va començar a agredir la seua progenitora: «Va començar a dir-me: ‘Va, pega’m! No tens ous, Rociíto’. Es tirava a sobre i em donava a l’espatlla. Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet».

«L’únic que volia era fer-li veure a ella que això no podia ser de cap de les maneres. A Menors vaig dir que havia estat sense intenció perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses», confessa entre llàgrimes. Rocío Carrasco també ha recordat el dia que va trobar a la seua primogènita fumant a l’habitació, on esta va renyar la seua actitud, però la seua filla va apagar la cigarreta en el matalàs i després la va amenaçar dient-li que la pròxima vegada ho faria amb ella i que cremaria la casa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.