L’objecte que va utilitzar Rocío Flores per agredir la seua mare a la cuina

 

El 12 de juliol de 2012 les vides de Rocío Carrasco i de Rocío Flores van canviar per sempre, ja que mare i filla van viure un terrible episodi que suposaria el final de la seua relació. Les dos dones van mantenir una acalorada discussió que va acabar amb la neta de Rocío Jurado agredint la seua progenitora i que, des de llavors, ha provocat que no hagen tornat a mantenir contacte.

Una horrible situació que Rocío Carrasco acaba de narrar per primera vegada davant les càmeres, encara que ha eliminat més de 10 minuts perquè la seua filla no surta perjudicada totalment. Malgrat que aquella discussió va desencadenar el final de la seua relació, esta entre ambdues ja feia mesos que era insostenible.

 

 

La sol·licitud de canvis en la custòdia, el detonant de l’agressió

Tal era el punt que, fins i tot, Antonio David Flores va interposar una demanda de modificació per quedar-se amb la custòdia de la seua filla gran, qui per aquell temps encara era menor d’edat, al·legant que Rocío Carrasco maltractava a la seua primogènita: «Ella té una amb mi molt grossa i acaba dient-me: ‘Rociíto, el dia que jo vaja a parlar davant d’un jutge et cagaràs‘».

Tot i que en aquell moment Rocío Carrasco no va ser capaç de vincular-ho tot, més tard va saber que, quan van tenir aquella discussió Antonio David Flores ja havia interposat la demanda per realitzar els canvis en la custòdia de la seua primogènita.

«Era una xiqueta que ja tenia una edat determinada i que havia narrat fets horrorosos», ha revelat Rociíto en el seu documental sobre este assumpte. «Com que jo li deia grossa, que jo la castigava i que no li done menjar, que no l’estime, que li done una bufetada. Narra situacions que són totalment falses en què torna a seguir el patró paternal».

Rocío Carrasco va haver de fer-se a la idea que no tornaria a veure la seua filla de la nit al dia, però la demanda que va interposar Antonio David Flores no va prosperar i allò va suposar un moment agredolç per a ella: «Quan vam sortir d’aquell jutjat, si hagueren pogut entre tots, m’haurien matat». «Quan soc conscient que la nena torna cap a casa i m’entra pànic», assegura Rocío Carrasco.

 

Les agressions i amenaces de Rocío Flores a la seua mare

Rocío Carrasco ha confessat que del judici surt plorant «no de felicitat, sinó de por, de pànic, d’angoixa», i que el primer que va dir al seu advocat va ser que no podia endur-se la seua filla a casa: «La nena ja havia patit amb anterioritat algun episodi de fer-se mal a si mateixa». Rocío Flores no va dir ni una sola paraula en el camí de tornada a casa, però quan van arribar al domicili es va posar a cridar a David Flores i Rociíto va tractar de frenar la discussió dels dos germans sense èxit.

«Entre en este dormitori i li dic: ‘Deixa el teu germà en pau‘. Ella comença a increpar-me. Em diu: ‘Que sàpigues que al setembre no em porta ni un jutge ni la teua mare ni el teu pare, que estan sota terra, maltractadora’». Va ser llavors quan Rocío Flores va començar a agredir la seua progenitora: «Va començar a dir-me: ‘Va, pega’m! No tens ous, Rociíto’. Es tirava a sobre i em donava a l’espatlla. Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet».

«L’únic que volia era fer-li veure a ella que això no podia ser de cap de les maneres. A Menors vaig dir que havia estat sense intenció perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses», confessa entre llàgrimes. Rocío Carrasco també ha recordat el dia que va trobar a la seua primogènita fumant a l’habitació, on esta va renyar la seua actitud, però la seua filla va apagar la cigarreta en el matalàs i després la va amenaçar dient-li que la pròxima vegada ho faria amb ella i que cremaria la casa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.