L’objecte que va utilitzar Rocío Flores per agredir la seua mare a la cuina

 

El 12 de juliol de 2012 les vides de Rocío Carrasco i de Rocío Flores van canviar per sempre, ja que mare i filla van viure un terrible episodi que suposaria el final de la seua relació. Les dos dones van mantenir una acalorada discussió que va acabar amb la neta de Rocío Jurado agredint la seua progenitora i que, des de llavors, ha provocat que no hagen tornat a mantenir contacte.

Una horrible situació que Rocío Carrasco acaba de narrar per primera vegada davant les càmeres, encara que ha eliminat més de 10 minuts perquè la seua filla no surta perjudicada totalment. Malgrat que aquella discussió va desencadenar el final de la seua relació, esta entre ambdues ja feia mesos que era insostenible.

 

 

La sol·licitud de canvis en la custòdia, el detonant de l’agressió

Tal era el punt que, fins i tot, Antonio David Flores va interposar una demanda de modificació per quedar-se amb la custòdia de la seua filla gran, qui per aquell temps encara era menor d’edat, al·legant que Rocío Carrasco maltractava a la seua primogènita: «Ella té una amb mi molt grossa i acaba dient-me: ‘Rociíto, el dia que jo vaja a parlar davant d’un jutge et cagaràs‘».

Tot i que en aquell moment Rocío Carrasco no va ser capaç de vincular-ho tot, més tard va saber que, quan van tenir aquella discussió Antonio David Flores ja havia interposat la demanda per realitzar els canvis en la custòdia de la seua primogènita.

«Era una xiqueta que ja tenia una edat determinada i que havia narrat fets horrorosos», ha revelat Rociíto en el seu documental sobre este assumpte. «Com que jo li deia grossa, que jo la castigava i que no li done menjar, que no l’estime, que li done una bufetada. Narra situacions que són totalment falses en què torna a seguir el patró paternal».

Rocío Carrasco va haver de fer-se a la idea que no tornaria a veure la seua filla de la nit al dia, però la demanda que va interposar Antonio David Flores no va prosperar i allò va suposar un moment agredolç per a ella: «Quan vam sortir d’aquell jutjat, si hagueren pogut entre tots, m’haurien matat». «Quan soc conscient que la nena torna cap a casa i m’entra pànic», assegura Rocío Carrasco.

 

Les agressions i amenaces de Rocío Flores a la seua mare

Rocío Carrasco ha confessat que del judici surt plorant «no de felicitat, sinó de por, de pànic, d’angoixa», i que el primer que va dir al seu advocat va ser que no podia endur-se la seua filla a casa: «La nena ja havia patit amb anterioritat algun episodi de fer-se mal a si mateixa». Rocío Flores no va dir ni una sola paraula en el camí de tornada a casa, però quan van arribar al domicili es va posar a cridar a David Flores i Rociíto va tractar de frenar la discussió dels dos germans sense èxit.

«Entre en este dormitori i li dic: ‘Deixa el teu germà en pau‘. Ella comença a increpar-me. Em diu: ‘Que sàpigues que al setembre no em porta ni un jutge ni la teua mare ni el teu pare, que estan sota terra, maltractadora’». Va ser llavors quan Rocío Flores va començar a agredir la seua progenitora: «Va començar a dir-me: ‘Va, pega’m! No tens ous, Rociíto’. Es tirava a sobre i em donava a l’espatlla. Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet».

«L’únic que volia era fer-li veure a ella que això no podia ser de cap de les maneres. A Menors vaig dir que havia estat sense intenció perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses», confessa entre llàgrimes. Rocío Carrasco també ha recordat el dia que va trobar a la seua primogènita fumant a l’habitació, on esta va renyar la seua actitud, però la seua filla va apagar la cigarreta en el matalàs i després la va amenaçar dient-li que la pròxima vegada ho faria amb ella i que cremaria la casa.

 

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.