L’objecte que va utilitzar Rocío Flores per agredir la seua mare a la cuina

 

El 12 de juliol de 2012 les vides de Rocío Carrasco i de Rocío Flores van canviar per sempre, ja que mare i filla van viure un terrible episodi que suposaria el final de la seua relació. Les dos dones van mantenir una acalorada discussió que va acabar amb la neta de Rocío Jurado agredint la seua progenitora i que, des de llavors, ha provocat que no hagen tornat a mantenir contacte.

Una horrible situació que Rocío Carrasco acaba de narrar per primera vegada davant les càmeres, encara que ha eliminat més de 10 minuts perquè la seua filla no surta perjudicada totalment. Malgrat que aquella discussió va desencadenar el final de la seua relació, esta entre ambdues ja feia mesos que era insostenible.

 

 

La sol·licitud de canvis en la custòdia, el detonant de l’agressió

Tal era el punt que, fins i tot, Antonio David Flores va interposar una demanda de modificació per quedar-se amb la custòdia de la seua filla gran, qui per aquell temps encara era menor d’edat, al·legant que Rocío Carrasco maltractava a la seua primogènita: «Ella té una amb mi molt grossa i acaba dient-me: ‘Rociíto, el dia que jo vaja a parlar davant d’un jutge et cagaràs‘».

Tot i que en aquell moment Rocío Carrasco no va ser capaç de vincular-ho tot, més tard va saber que, quan van tenir aquella discussió Antonio David Flores ja havia interposat la demanda per realitzar els canvis en la custòdia de la seua primogènita.

«Era una xiqueta que ja tenia una edat determinada i que havia narrat fets horrorosos», ha revelat Rociíto en el seu documental sobre este assumpte. «Com que jo li deia grossa, que jo la castigava i que no li done menjar, que no l’estime, que li done una bufetada. Narra situacions que són totalment falses en què torna a seguir el patró paternal».

Rocío Carrasco va haver de fer-se a la idea que no tornaria a veure la seua filla de la nit al dia, però la demanda que va interposar Antonio David Flores no va prosperar i allò va suposar un moment agredolç per a ella: «Quan vam sortir d’aquell jutjat, si hagueren pogut entre tots, m’haurien matat». «Quan soc conscient que la nena torna cap a casa i m’entra pànic», assegura Rocío Carrasco.

 

Les agressions i amenaces de Rocío Flores a la seua mare

Rocío Carrasco ha confessat que del judici surt plorant «no de felicitat, sinó de por, de pànic, d’angoixa», i que el primer que va dir al seu advocat va ser que no podia endur-se la seua filla a casa: «La nena ja havia patit amb anterioritat algun episodi de fer-se mal a si mateixa». Rocío Flores no va dir ni una sola paraula en el camí de tornada a casa, però quan van arribar al domicili es va posar a cridar a David Flores i Rociíto va tractar de frenar la discussió dels dos germans sense èxit.

«Entre en este dormitori i li dic: ‘Deixa el teu germà en pau‘. Ella comença a increpar-me. Em diu: ‘Que sàpigues que al setembre no em porta ni un jutge ni la teua mare ni el teu pare, que estan sota terra, maltractadora’». Va ser llavors quan Rocío Flores va començar a agredir la seua progenitora: «Va començar a dir-me: ‘Va, pega’m! No tens ous, Rociíto’. Es tirava a sobre i em donava a l’espatlla. Hi ha una agressió que ella em fa amb un ganivet».

«L’únic que volia era fer-li veure a ella que això no podia ser de cap de les maneres. A Menors vaig dir que havia estat sense intenció perquè no volia ser la culpable que li caigueren més coses», confessa entre llàgrimes. Rocío Carrasco també ha recordat el dia que va trobar a la seua primogènita fumant a l’habitació, on esta va renyar la seua actitud, però la seua filla va apagar la cigarreta en el matalàs i després la va amenaçar dient-li que la pròxima vegada ho faria amb ella i que cremaria la casa.

 

Últimes notícies

Cinc dotacions de bombers continuen treballant en l’incendi de la planta de reciclatge d’Aielo de Malferit

Cinc dotacions del Consorcio de Bomberos de Valencia continuen treballant en l’extinció d’un incendi declarat dissabte en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit, amb recomanacions de protecció a la població per fum intens.

València redueix un 13 % el trànsit a les vies principals durant el mes de juny

Les principals vies de València han registrat en juny un 13 % menys de trànsit que en 2025, amb 77.200 vehicles menys entrant a la ciutat i descensos respecte a 2023 i 2019.

Carlos Espí gaudix d’una primera setmana de pretemporada intensa i amb victòria del Llevant

El davanter Carlos Espí ha tancat la primera setmana de pretemporada del Llevant amb bones sensacions, molta faena i un gol en el triomf per 2-1 contra el Leganés a Buñol.

El PSPV acusa Catalá de paralitzar la reconstrucció de les pedanies afectades per la dana

El PSPV ha reclamat a l'alcaldessa María José Catalá que recupere el diàleg amb el CLER València i el veïnat i accelere les obres de reconstrucció de les pedanies afectades per la dana abans de la tardor.

València tramita 5.465 llicències per a noves vivendes en només tres anys

L’Ajuntament de València ha concedit 5.465 llicències per a vivendes de nova planta en tres anys, un 58 % més que abans, i quasi quintuplica les autoritzades en el mateix període de 2023.

Aemet activa avís groc per fins a 38 °C a l’interior sud de València dilluns de vesprada

Aemet ha activat per a dilluns un avís groc a l’interior de València per temperatures de fins a 38 graus entre les 13 i les 21 hores.

Els avals de l’IVF per a comprar vivenda en la Comunitat es doblen fins als 60 milions

L’IVF ha ampliat fins als 60 milions d’euros el programa de garanties per a la compra de la primera vivenda en la Comunitat Valenciana després d’esgotar en sis mesos els 30 milions inicials.

Metrovalencia guanya més de huit milions de viatges en juny i consolida la recuperació

Metrovalencia ha registrat en juny 8.152.077 desplaçaments, un 8,12 % més que en 2025, quan part de la xarxa estava tallada per la DANA. En conjunt, FGV ha sumat més de 10 milions de viatges entre Metrovalencia i TRAM d’Alacant.