Olga Moreno pillada de nou fent trampes en ‘Supervivientes’

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ intenten fer trampes sense que ningú els veja, sobretot si es tracta de menjar, ja que passen molta fam, en la qual cosa no compten és que és molt difícil enganyar l’organització.

La fam està causant estralls. Si bé fa poc vam viure una polèmica màxima entre els supervivents en haver Omar Sánchez de renunciar a la seua recompensa; poc després vam veure a Tom Brusse no jugar net en una de les proves per a intentar guanyar. En totes dos ocasions Lara Álvarez va haver de cridar-los l’atenció.

Olga, juntament amb Melyssa, Omar i Gianmarco havien guanyat un joc de recompensa amb el que podrien menjar pollastre rostit amb creïlles.

La prova de recompensa del fang

 

Al principi Lara els va enganyar dient-los que només tindrien 30 segons per a això, així que es van abalançar. Però tot era una broma i després els va comunicar que tindrien tot el temps del món per a repartir-lo i menjar-lo a la platja. No obstant això, l’acció d’Olga ja estava feta.

«T’has ficat alguna cosa en l’escot?«, li va preguntar la presentadora. La supervivent treia del vestit de bany un enorme tros de pollastre.

«Perdó, és que tinc molta gana, ho sent», va dir. No obstant això, l’ambient es va tornar d’allò més tibant.

Altres trampes d’Olga Moreno

Cal recordar, que en la prova de recompensa de la setmana passada les xarxes socials van esclatar perquè segons els espectadors, Olga Moreno havia fet trampes en la prova de líder.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.