Olga Moreno pillada de nou fent trampes en ‘Supervivientes’

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ intenten fer trampes sense que ningú els veja, sobretot si es tracta de menjar, ja que passen molta fam, en la qual cosa no compten és que és molt difícil enganyar l’organització.

La fam està causant estralls. Si bé fa poc vam viure una polèmica màxima entre els supervivents en haver Omar Sánchez de renunciar a la seua recompensa; poc després vam veure a Tom Brusse no jugar net en una de les proves per a intentar guanyar. En totes dos ocasions Lara Álvarez va haver de cridar-los l’atenció.

Olga, juntament amb Melyssa, Omar i Gianmarco havien guanyat un joc de recompensa amb el que podrien menjar pollastre rostit amb creïlles.

La prova de recompensa del fang

 

Al principi Lara els va enganyar dient-los que només tindrien 30 segons per a això, així que es van abalançar. Però tot era una broma i després els va comunicar que tindrien tot el temps del món per a repartir-lo i menjar-lo a la platja. No obstant això, l’acció d’Olga ja estava feta.

«T’has ficat alguna cosa en l’escot?«, li va preguntar la presentadora. La supervivent treia del vestit de bany un enorme tros de pollastre.

«Perdó, és que tinc molta gana, ho sent», va dir. No obstant això, l’ambient es va tornar d’allò més tibant.

Altres trampes d’Olga Moreno

Cal recordar, que en la prova de recompensa de la setmana passada les xarxes socials van esclatar perquè segons els espectadors, Olga Moreno havia fet trampes en la prova de líder.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.