Olga Moreno pillada de nou fent trampes en ‘Supervivientes’

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ intenten fer trampes sense que ningú els veja, sobretot si es tracta de menjar, ja que passen molta fam, en la qual cosa no compten és que és molt difícil enganyar l’organització.

La fam està causant estralls. Si bé fa poc vam viure una polèmica màxima entre els supervivents en haver Omar Sánchez de renunciar a la seua recompensa; poc després vam veure a Tom Brusse no jugar net en una de les proves per a intentar guanyar. En totes dos ocasions Lara Álvarez va haver de cridar-los l’atenció.

Olga, juntament amb Melyssa, Omar i Gianmarco havien guanyat un joc de recompensa amb el que podrien menjar pollastre rostit amb creïlles.

La prova de recompensa del fang

 

Al principi Lara els va enganyar dient-los que només tindrien 30 segons per a això, així que es van abalançar. Però tot era una broma i després els va comunicar que tindrien tot el temps del món per a repartir-lo i menjar-lo a la platja. No obstant això, l’acció d’Olga ja estava feta.

«T’has ficat alguna cosa en l’escot?«, li va preguntar la presentadora. La supervivent treia del vestit de bany un enorme tros de pollastre.

«Perdó, és que tinc molta gana, ho sent», va dir. No obstant això, l’ambient es va tornar d’allò més tibant.

Altres trampes d’Olga Moreno

Cal recordar, que en la prova de recompensa de la setmana passada les xarxes socials van esclatar perquè segons els espectadors, Olga Moreno havia fet trampes en la prova de líder.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.