Olga Moreno pillada de nou fent trampes en ‘Supervivientes’

 

Els concursants de ‘Supervivientes’ intenten fer trampes sense que ningú els veja, sobretot si es tracta de menjar, ja que passen molta fam, en la qual cosa no compten és que és molt difícil enganyar l’organització.

La fam està causant estralls. Si bé fa poc vam viure una polèmica màxima entre els supervivents en haver Omar Sánchez de renunciar a la seua recompensa; poc després vam veure a Tom Brusse no jugar net en una de les proves per a intentar guanyar. En totes dos ocasions Lara Álvarez va haver de cridar-los l’atenció.

Olga, juntament amb Melyssa, Omar i Gianmarco havien guanyat un joc de recompensa amb el que podrien menjar pollastre rostit amb creïlles.

La prova de recompensa del fang

 

Al principi Lara els va enganyar dient-los que només tindrien 30 segons per a això, així que es van abalançar. Però tot era una broma i després els va comunicar que tindrien tot el temps del món per a repartir-lo i menjar-lo a la platja. No obstant això, l’acció d’Olga ja estava feta.

«T’has ficat alguna cosa en l’escot?«, li va preguntar la presentadora. La supervivent treia del vestit de bany un enorme tros de pollastre.

«Perdó, és que tinc molta gana, ho sent», va dir. No obstant això, l’ambient es va tornar d’allò més tibant.

Altres trampes d’Olga Moreno

Cal recordar, que en la prova de recompensa de la setmana passada les xarxes socials van esclatar perquè segons els espectadors, Olga Moreno havia fet trampes en la prova de líder.

En un moment donat de la prova, abans que Lara se soltara, la sevillana va perdre la força a les seues cames i es va quedar penjada de la nòria únicament amb les mans, fent autèntiques acrobàcies per a mantindre’s subjecta.

No obstant això, en un d’eixos girs les seues cames van tocar clarament l’aigua, alguna cosa que suposa la desqualificació directa en el joc, tal com havia explicat Lara Álvarez en altres ocasions.

Malgrat l’evident derrota d’Olga Moreno, l’organització ha tornat a passar per alt les normes del desafiament i ha permés que la concursant es reincorpore a la nòria i acabe vencent a Lara Sajen, que no ha pogut aguantar sobre la infernal màquina.

Sorprenentment, el programa li ha donat el collaret de líder a Olga i esta en els seus agraïments ha tornat a causar la polèmica. Segurament aliena a tot el que està ocorrent en l’exterior i que no beneficia per a res a la seua família més directa.

 

Últimes notícies

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.