Olga Moreno acusada de robar a una amiga: Ella mateixa ho ha confessat a l’illa

 

Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega.

La taula de les temptacions, l’última prova que ha proposat l’organització de ‘Supervivientes 2021‘ als concursants, continua donant de què parlar. En esta ocasió, la recompensa ha sigut el que ha fet explotar als concursants, un premi que cadascun va rebre per accedir a caure en la temptació. Res més començar la versió ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, Carlos Sobera ha anunciat el robatori patit per Alejandro Albalá a les mans d’Olga Moreno.

 

El robatori a Alejandro Albalá

 

Tal com s’ha pogut veure en les imatges, la concursant va aprofitar les hores de la nit i que el seu company estava adormit per a ficar mà en les creïlles d’Alejandro. La supervivent ho va fer en un parell d’ocasions, la qual cosa va avivar la tensió que s’havia generat en plató pel posicionament dels col·laboradors.

 

En un primer moment, Sofía Cristo ha comentat: “Em sembla d’una banda que ha sigut llesta, però que és joc brut i els seus companys l’han de nominar“.

Davant això, Rocío Flores li donava la raó al no poder justificar a la dona del seu pare: “No la pot justificar perquè és injustificable, les coses com són”.

Per això, Sofía Cristo tornava a incidir amb més força: “Tant de bo li agafen el pot de Nutella i la nominen tots els seus companys”.

No obstant això, Marta López no ha tardat a saltar per a defensar a la seua íntima amiga. “No està penalitzat per l’organització i estic quasi convençuda que Alejandro s’ha deixat robar creïlles“.

 

El robatori a la seua amiga Melyssa

 

La setmana passada Melyssa Pinto va guanyar una prova que la convertiria en propietària d’un pot de crema de cacau i un pa gegant, del qual podria gaudir sense límit. Per a això, l’organització li va permetre portar-li-ho a l’illa on viu i que així poguera menjar-li-ho quan volguera.

Aleshores, la jove va guardar el pa i el cacau per a anar-li’l menjant a estones. Amb el que no comptava és que entre els pocs companys que ja queden en el programa, hi ha una que li ha traït i que s’ha menjat part del seu premi quan creia que ningú la veia. Durant dos dies, Pinto ha estat realitzant una investigació per a saber qui s’ha menjat el cacau i el seu pa.

Una investigació que no estava donant el seu fruit fins que finalment la culpable va acabar confessant. Perquè es va sentir pressionada i va creure que el millor era traure-ho tot i posar totes les cartes sobre la taula.

Olga Moreno s’ha sentit envoltada i ha buscat el moment per a estar sola amb Melyssa. Quan ho ha aconseguit li ha confessat que havia sigut ella qui s’havia menjat mig pot de crema de cacau. Alguna cosa que ha sorprés molt, pel fet que ella també havia aconseguit el mateix premi i pel que sembla li va semblar poc i per això va decidir arrasar amb la de la seua companya.

A Melyssa li ha assegut esta traïció com un got d’aigua freda, sense saber massa bé com encaixar la traïció d’una de les seues millors amigues dins del reality. Alhora, Lara Sajén no sap molt bé el paper que ha de jugar. Perquè les dos protagonistes són els seus millors suports en el programa.

Li demana temps

 

Pel seu costat, Melyssa li demanava temps per a poder pensar i considerar si podia tornar a confiar en la dona d’Antonio David Flores. Fins i tot es plantejava tornar a parlar amb ella quan isqueren del programa i poguera valorar allí si realment mereixia tindre la seua amistat.

El programa ja ha avançat que demà mostraren les imatges del robatori d’Olga quan creia que ningú l’estava veient. Amb això, s’acumula una nova prova que Moreno no ha jugat net. Estem prop de la seua fi en el concurs? Pot ser que ara sí.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.