Olga Moreno acusada de robar a una amiga: Ella mateixa ho ha confessat a l’illa

 

Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega.

La taula de les temptacions, l’última prova que ha proposat l’organització de ‘Supervivientes 2021‘ als concursants, continua donant de què parlar. En esta ocasió, la recompensa ha sigut el que ha fet explotar als concursants, un premi que cadascun va rebre per accedir a caure en la temptació. Res més començar la versió ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, Carlos Sobera ha anunciat el robatori patit per Alejandro Albalá a les mans d’Olga Moreno.

 

El robatori a Alejandro Albalá

 

Tal com s’ha pogut veure en les imatges, la concursant va aprofitar les hores de la nit i que el seu company estava adormit per a ficar mà en les creïlles d’Alejandro. La supervivent ho va fer en un parell d’ocasions, la qual cosa va avivar la tensió que s’havia generat en plató pel posicionament dels col·laboradors.

 

En un primer moment, Sofía Cristo ha comentat: “Em sembla d’una banda que ha sigut llesta, però que és joc brut i els seus companys l’han de nominar“.

Davant això, Rocío Flores li donava la raó al no poder justificar a la dona del seu pare: “No la pot justificar perquè és injustificable, les coses com són”.

Per això, Sofía Cristo tornava a incidir amb més força: “Tant de bo li agafen el pot de Nutella i la nominen tots els seus companys”.

No obstant això, Marta López no ha tardat a saltar per a defensar a la seua íntima amiga. “No està penalitzat per l’organització i estic quasi convençuda que Alejandro s’ha deixat robar creïlles“.

 

El robatori a la seua amiga Melyssa

 

La setmana passada Melyssa Pinto va guanyar una prova que la convertiria en propietària d’un pot de crema de cacau i un pa gegant, del qual podria gaudir sense límit. Per a això, l’organització li va permetre portar-li-ho a l’illa on viu i que així poguera menjar-li-ho quan volguera.

Aleshores, la jove va guardar el pa i el cacau per a anar-li’l menjant a estones. Amb el que no comptava és que entre els pocs companys que ja queden en el programa, hi ha una que li ha traït i que s’ha menjat part del seu premi quan creia que ningú la veia. Durant dos dies, Pinto ha estat realitzant una investigació per a saber qui s’ha menjat el cacau i el seu pa.

Una investigació que no estava donant el seu fruit fins que finalment la culpable va acabar confessant. Perquè es va sentir pressionada i va creure que el millor era traure-ho tot i posar totes les cartes sobre la taula.

Olga Moreno s’ha sentit envoltada i ha buscat el moment per a estar sola amb Melyssa. Quan ho ha aconseguit li ha confessat que havia sigut ella qui s’havia menjat mig pot de crema de cacau. Alguna cosa que ha sorprés molt, pel fet que ella també havia aconseguit el mateix premi i pel que sembla li va semblar poc i per això va decidir arrasar amb la de la seua companya.

A Melyssa li ha assegut esta traïció com un got d’aigua freda, sense saber massa bé com encaixar la traïció d’una de les seues millors amigues dins del reality. Alhora, Lara Sajén no sap molt bé el paper que ha de jugar. Perquè les dos protagonistes són els seus millors suports en el programa.

Li demana temps

 

Pel seu costat, Melyssa li demanava temps per a poder pensar i considerar si podia tornar a confiar en la dona d’Antonio David Flores. Fins i tot es plantejava tornar a parlar amb ella quan isqueren del programa i poguera valorar allí si realment mereixia tindre la seua amistat.

El programa ja ha avançat que demà mostraren les imatges del robatori d’Olga quan creia que ningú l’estava veient. Amb això, s’acumula una nova prova que Moreno no ha jugat net. Estem prop de la seua fi en el concurs? Pot ser que ara sí.

Últimes notícies

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.