Olga Moreno acusada de robar a una amiga: Ella mateixa ho ha confessat a l’illa

 

Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega.

La taula de les temptacions, l’última prova que ha proposat l’organització de ‘Supervivientes 2021‘ als concursants, continua donant de què parlar. En esta ocasió, la recompensa ha sigut el que ha fet explotar als concursants, un premi que cadascun va rebre per accedir a caure en la temptació. Res més començar la versió ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, Carlos Sobera ha anunciat el robatori patit per Alejandro Albalá a les mans d’Olga Moreno.

 

El robatori a Alejandro Albalá

 

Tal com s’ha pogut veure en les imatges, la concursant va aprofitar les hores de la nit i que el seu company estava adormit per a ficar mà en les creïlles d’Alejandro. La supervivent ho va fer en un parell d’ocasions, la qual cosa va avivar la tensió que s’havia generat en plató pel posicionament dels col·laboradors.

 

En un primer moment, Sofía Cristo ha comentat: “Em sembla d’una banda que ha sigut llesta, però que és joc brut i els seus companys l’han de nominar“.

Davant això, Rocío Flores li donava la raó al no poder justificar a la dona del seu pare: “No la pot justificar perquè és injustificable, les coses com són”.

Per això, Sofía Cristo tornava a incidir amb més força: “Tant de bo li agafen el pot de Nutella i la nominen tots els seus companys”.

No obstant això, Marta López no ha tardat a saltar per a defensar a la seua íntima amiga. “No està penalitzat per l’organització i estic quasi convençuda que Alejandro s’ha deixat robar creïlles“.

 

El robatori a la seua amiga Melyssa

 

La setmana passada Melyssa Pinto va guanyar una prova que la convertiria en propietària d’un pot de crema de cacau i un pa gegant, del qual podria gaudir sense límit. Per a això, l’organització li va permetre portar-li-ho a l’illa on viu i que així poguera menjar-li-ho quan volguera.

Aleshores, la jove va guardar el pa i el cacau per a anar-li’l menjant a estones. Amb el que no comptava és que entre els pocs companys que ja queden en el programa, hi ha una que li ha traït i que s’ha menjat part del seu premi quan creia que ningú la veia. Durant dos dies, Pinto ha estat realitzant una investigació per a saber qui s’ha menjat el cacau i el seu pa.

Una investigació que no estava donant el seu fruit fins que finalment la culpable va acabar confessant. Perquè es va sentir pressionada i va creure que el millor era traure-ho tot i posar totes les cartes sobre la taula.

Olga Moreno s’ha sentit envoltada i ha buscat el moment per a estar sola amb Melyssa. Quan ho ha aconseguit li ha confessat que havia sigut ella qui s’havia menjat mig pot de crema de cacau. Alguna cosa que ha sorprés molt, pel fet que ella també havia aconseguit el mateix premi i pel que sembla li va semblar poc i per això va decidir arrasar amb la de la seua companya.

A Melyssa li ha assegut esta traïció com un got d’aigua freda, sense saber massa bé com encaixar la traïció d’una de les seues millors amigues dins del reality. Alhora, Lara Sajén no sap molt bé el paper que ha de jugar. Perquè les dos protagonistes són els seus millors suports en el programa.

Li demana temps

 

Pel seu costat, Melyssa li demanava temps per a poder pensar i considerar si podia tornar a confiar en la dona d’Antonio David Flores. Fins i tot es plantejava tornar a parlar amb ella quan isqueren del programa i poguera valorar allí si realment mereixia tindre la seua amistat.

El programa ja ha avançat que demà mostraren les imatges del robatori d’Olga quan creia que ningú l’estava veient. Amb això, s’acumula una nova prova que Moreno no ha jugat net. Estem prop de la seua fi en el concurs? Pot ser que ara sí.

Últimes notícies

La Oreja de Van Gogh converteix el Roig Arena en una festa de nostàlgia a València

La Oreja de Van Gogh ha omplit el Roig Arena de València amb 15.000 persones en el primer dels seus dos concerts, convertint el retrobament amb Amaia Montero en una autèntica festa de nostàlgia. El recinte celebra també el seu primer aniversari com a referent del mapa musical valencià.

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.