Olga Moreno acusada de robar a una amiga: Ella mateixa ho ha confessat a l’illa

 

Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega.

La taula de les temptacions, l’última prova que ha proposat l’organització de ‘Supervivientes 2021‘ als concursants, continua donant de què parlar. En esta ocasió, la recompensa ha sigut el que ha fet explotar als concursants, un premi que cadascun va rebre per accedir a caure en la temptació. Res més començar la versió ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, Carlos Sobera ha anunciat el robatori patit per Alejandro Albalá a les mans d’Olga Moreno.

 

El robatori a Alejandro Albalá

 

Tal com s’ha pogut veure en les imatges, la concursant va aprofitar les hores de la nit i que el seu company estava adormit per a ficar mà en les creïlles d’Alejandro. La supervivent ho va fer en un parell d’ocasions, la qual cosa va avivar la tensió que s’havia generat en plató pel posicionament dels col·laboradors.

 

En un primer moment, Sofía Cristo ha comentat: “Em sembla d’una banda que ha sigut llesta, però que és joc brut i els seus companys l’han de nominar“.

Davant això, Rocío Flores li donava la raó al no poder justificar a la dona del seu pare: “No la pot justificar perquè és injustificable, les coses com són”.

Per això, Sofía Cristo tornava a incidir amb més força: “Tant de bo li agafen el pot de Nutella i la nominen tots els seus companys”.

No obstant això, Marta López no ha tardat a saltar per a defensar a la seua íntima amiga. “No està penalitzat per l’organització i estic quasi convençuda que Alejandro s’ha deixat robar creïlles“.

 

El robatori a la seua amiga Melyssa

 

La setmana passada Melyssa Pinto va guanyar una prova que la convertiria en propietària d’un pot de crema de cacau i un pa gegant, del qual podria gaudir sense límit. Per a això, l’organització li va permetre portar-li-ho a l’illa on viu i que així poguera menjar-li-ho quan volguera.

Aleshores, la jove va guardar el pa i el cacau per a anar-li’l menjant a estones. Amb el que no comptava és que entre els pocs companys que ja queden en el programa, hi ha una que li ha traït i que s’ha menjat part del seu premi quan creia que ningú la veia. Durant dos dies, Pinto ha estat realitzant una investigació per a saber qui s’ha menjat el cacau i el seu pa.

Una investigació que no estava donant el seu fruit fins que finalment la culpable va acabar confessant. Perquè es va sentir pressionada i va creure que el millor era traure-ho tot i posar totes les cartes sobre la taula.

Olga Moreno s’ha sentit envoltada i ha buscat el moment per a estar sola amb Melyssa. Quan ho ha aconseguit li ha confessat que havia sigut ella qui s’havia menjat mig pot de crema de cacau. Alguna cosa que ha sorprés molt, pel fet que ella també havia aconseguit el mateix premi i pel que sembla li va semblar poc i per això va decidir arrasar amb la de la seua companya.

A Melyssa li ha assegut esta traïció com un got d’aigua freda, sense saber massa bé com encaixar la traïció d’una de les seues millors amigues dins del reality. Alhora, Lara Sajén no sap molt bé el paper que ha de jugar. Perquè les dos protagonistes són els seus millors suports en el programa.

Li demana temps

 

Pel seu costat, Melyssa li demanava temps per a poder pensar i considerar si podia tornar a confiar en la dona d’Antonio David Flores. Fins i tot es plantejava tornar a parlar amb ella quan isqueren del programa i poguera valorar allí si realment mereixia tindre la seua amistat.

El programa ja ha avançat que demà mostraren les imatges del robatori d’Olga quan creia que ningú l’estava veient. Amb això, s’acumula una nova prova que Moreno no ha jugat net. Estem prop de la seua fi en el concurs? Pot ser que ara sí.

Últimes notícies

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.

El PP reclama més prevenció després de la dana i critica la falta de resposta del Govern central

El PP conclou en el seu dictamen sobre la dana de 2024 que no n'hi ha prou amb reaccionar davant l'emergència i acusa el Govern central de falta de previsió, coordinació i transparència.

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.