Olga Moreno acusada de robar a una amiga: Ella mateixa ho ha confessat a l’illa

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega. La taula de les temptacions, […]

 

Els realitys són el millor lloc per a descobrir la vertadera persona que s’amaga darrere dels personatges més mediàtics de la televisió. A vegades eixe coneixement els beneficia, però en altres ocasions es demostra que darrere de persones que aparenten ser molt correctes, s’amaguen éssers estrategs i amb diversos asos sota la mànega.

La taula de les temptacions, l’última prova que ha proposat l’organització de ‘Supervivientes 2021‘ als concursants, continua donant de què parlar. En esta ocasió, la recompensa ha sigut el que ha fet explotar als concursants, un premi que cadascun va rebre per accedir a caure en la temptació. Res més començar la versió ‘Supervivientes: Tierra de Nadie’, Carlos Sobera ha anunciat el robatori patit per Alejandro Albalá a les mans d’Olga Moreno.

 

El robatori a Alejandro Albalá

 

Tal com s’ha pogut veure en les imatges, la concursant va aprofitar les hores de la nit i que el seu company estava adormit per a ficar mà en les creïlles d’Alejandro. La supervivent ho va fer en un parell d’ocasions, la qual cosa va avivar la tensió que s’havia generat en plató pel posicionament dels col·laboradors.

 

En un primer moment, Sofía Cristo ha comentat: “Em sembla d’una banda que ha sigut llesta, però que és joc brut i els seus companys l’han de nominar“.

Davant això, Rocío Flores li donava la raó al no poder justificar a la dona del seu pare: “No la pot justificar perquè és injustificable, les coses com són”.

Per això, Sofía Cristo tornava a incidir amb més força: “Tant de bo li agafen el pot de Nutella i la nominen tots els seus companys”.

No obstant això, Marta López no ha tardat a saltar per a defensar a la seua íntima amiga. “No està penalitzat per l’organització i estic quasi convençuda que Alejandro s’ha deixat robar creïlles“.

 

El robatori a la seua amiga Melyssa

 

La setmana passada Melyssa Pinto va guanyar una prova que la convertiria en propietària d’un pot de crema de cacau i un pa gegant, del qual podria gaudir sense límit. Per a això, l’organització li va permetre portar-li-ho a l’illa on viu i que així poguera menjar-li-ho quan volguera.

Aleshores, la jove va guardar el pa i el cacau per a anar-li’l menjant a estones. Amb el que no comptava és que entre els pocs companys que ja queden en el programa, hi ha una que li ha traït i que s’ha menjat part del seu premi quan creia que ningú la veia. Durant dos dies, Pinto ha estat realitzant una investigació per a saber qui s’ha menjat el cacau i el seu pa.

Una investigació que no estava donant el seu fruit fins que finalment la culpable va acabar confessant. Perquè es va sentir pressionada i va creure que el millor era traure-ho tot i posar totes les cartes sobre la taula.

Olga Moreno s’ha sentit envoltada i ha buscat el moment per a estar sola amb Melyssa. Quan ho ha aconseguit li ha confessat que havia sigut ella qui s’havia menjat mig pot de crema de cacau. Alguna cosa que ha sorprés molt, pel fet que ella també havia aconseguit el mateix premi i pel que sembla li va semblar poc i per això va decidir arrasar amb la de la seua companya.

A Melyssa li ha assegut esta traïció com un got d’aigua freda, sense saber massa bé com encaixar la traïció d’una de les seues millors amigues dins del reality. Alhora, Lara Sajén no sap molt bé el paper que ha de jugar. Perquè les dos protagonistes són els seus millors suports en el programa.

Li demana temps

 

Pel seu costat, Melyssa li demanava temps per a poder pensar i considerar si podia tornar a confiar en la dona d’Antonio David Flores. Fins i tot es plantejava tornar a parlar amb ella quan isqueren del programa i poguera valorar allí si realment mereixia tindre la seua amistat.

El programa ja ha avançat que demà mostraren les imatges del robatori d’Olga quan creia que ningú l’estava veient. Amb això, s’acumula una nova prova que Moreno no ha jugat net. Estem prop de la seua fi en el concurs? Pot ser que ara sí.

Últimes notícies

Una senderista rescatada en helicòpter amb una fractura de tíbia a la Vall de Gallinera

Una dona ha sigut rescatada en helicòpter amb una possible fractura de tíbia mentre feia una ruta senderista a la Vall de Gallinera i ha sigut evacuada fins a la helisuperfície de Finestrat, on esperaven els servicis sanitaris.

Recuperats més de 780.000 euros estafats a una multinacional gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha aconseguit bloquejar i recuperar 788.788,26 euros estafats al director financer d’una empresa del grup d’una multinacional, després d’una transferència fraudulenta a un compte bancari austríac. El jutge ha ordenat la devolució íntegra dels fons, mentre continua oberta la investigació sobre un possible grup criminal.

Quatre detinguts per una macroplantació de marihuana amb 4.000 plantes a l’Alt Millars

La Guàrdia Civil de Borriana ha desmantellat dos cultius de marihuana de tipus guerrilla al terme de Cirat, amb més de 4.000 plantes i huit tones de pes total, i ha detingut quatre persones per tràfic de drogues. El valor de la droga al mercat il·lícit s’estima en prop de dos milions d’euros.

Ábalos portarà la seua condemna al Tribunal Constitucional

L exministre José Luis Ábalos ha anunciat que presentarà un recurs d ampara davant el Tribunal Constitucional contra la sentència del Suprem que el condemna a 24 anys i tres mesos de presó pel cas Koldo. El polític sosté que s han vulnerat els seus drets fonamentals, especialment el de la doble instància penal.

El professorat reclama a Educació reprendre ja les negociacions pendents

La Coordinadora d’Assemblees Docents exigix a la Conselleria d’Educació que convoque amb urgència una mesa de negociació amb els sindicats per abordar totes les reivindicacions que van motivar la vaga educativa del mes de maig.

Multa lleu al Levante per llançament de botelles al camp

El Comitè de Disciplina de la RFEF ha imposat una sanció econòmica lleu al Levante per llançaments de botelles i altres objectes al camp durant el tram final del partit contra el Sevilla al Ciutat de València.

S’ajorna fins al 9 de novembre la declaració de tres responsables de la cooperativa de vivendes de Les Naus

La jutgessa ha ajornat fins al 9 de novembre la declaració com a testimonis del president, la vicepresidenta i la secretària del consell rector de la cooperativa de vivendes de Les Naus, en el marc de la causa sobre la parcel·la municipal de la promoció a Alacant.

VDS referma València com a pont tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els EUA

La novena edició de VDS, amb 12.000 professionals de més de 120 països, reforça València com a encreuament tecnològic entre Europa, Llatinoamèrica i els Estats Units, segons Startup Valencia.