7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

A Olga Moreno li cau la careta i ataca Rocío Carrasco: «Maltractament, la teua p*ta mare»

Olga Moreno ha decidit d’una vegada per totes no agafar el guant que li va llançar Jorge Javier Vázquez sobre no parlar de què està passant a l’exterior amb el seu marit, Antonio David Flores. Olga continua traient el tema a l’illa sense que ningú li pregunte, intentant convéncer a tothom de la bondat que caracteritza el seu marit. L’empresària sap que tot el que diga arribarà als espectadors i aprofita ‘Supervivientes’ per a blanquejar la imatge d’Antonio David i també de la filla d’este, Rocío Flores.

En esta ocasió, ha aprofitat un moment en què les xiques estaven parlant de l’acomiadament del seu marit, un tema que ja va treure fa uns dies parlant amb Carlos Alba, però que segurament. L’empresària diu que no entén com poden haver acomiadat al seu marit, i diu que estava molt contenta amb el que feia en televisió. Sorprén que diga això quan en els últims mesos el exguàrdia civil va deixar ‘Sálvame’ per presumptes infidelitats que hauria comés a Olga.

La supervivent diu que han sigut molt injustos amb ell i a canvi d’això rep el suport d’algunes de les seues companyes, que segurament per a consolar-la li acaben dient el que ella vol escoltar. Sylvia Pantoja li diu que segur que la cadena readmet al seu marit, quelcom no sembla que tindrà lloc, ja que cada dia coneixem noves dades que dibuixen a un Antonio David molt pitjor del que ja estàvem coneixent.

Però atenció perquè Olga va més enllà, ja que, en paral·lel al seu habitual discurs, ha començat a plorar i ha llançat unes declaracions que s’entenen perfectament que eren contra Rocío Carrasco. Malgrat que va iniciar a l’illa assegurant que a casa seua sempre se l’havia respectat, ahir va semblar que no va tenir problemes a carregar contra l’exmuller del seu marit i posar en dubte el seu testimoniatge. La concursant ha dit literalment «Maltractament, la teua puta mare, amb el bé que ens ha tractat a tota la família».
 

Demanen la seua expulsió com més prompte millor

L’audiència ja tenia croada a Olga Moreno, però no ha fet més que fer mèrits perquè continuen carregant contra ella. Tant és així que després de les dures paraules que ha llançat cap a Rocío Carrasco, els seguidors de ‘Supervivientes’ s’estan mobilitzant per a demanar l’expulsió disciplinària de la concursant, creient que no està sent justa i està aprofitant la plataforma que li dona el programa per a carregar contra la mare dels joves que viuen amb ella.

Altres espectadors van molt més enllà i demanen que la justícia estudie les paraules que ha deixat anar, quelcom potser és més complicat. La veritat és que encara que la cadena ha intentat protegir Olga i no treure-li temes de l’exterior, ella sempre ha estat la primera a respondre i revelar tot el relacionat amb el seu marit. Forma part això d’una estratègia? Molts creuen que la supervivent i el seu marit haurien pactat abans utilitzar el ‘reality’ per a defensar-se, ja que Antonio David no ho pot fer a causa del veto que té a Mediaset.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.