A Olga Moreno li cau la careta i ataca Rocío Carrasco: «Maltractament, la teua p*ta mare»

Olga Moreno ha decidit d’una vegada per totes no agafar el guant que li va llançar Jorge Javier Vázquez sobre no parlar de què està passant a l’exterior amb el seu marit, Antonio David Flores. Olga continua traient el tema a l’illa sense que ningú li pregunte, intentant convéncer a tothom de la bondat que caracteritza el seu marit. L’empresària sap que tot el que diga arribarà als espectadors i aprofita ‘Supervivientes’ per a blanquejar la imatge d’Antonio David i també de la filla d’este, Rocío Flores.

En esta ocasió, ha aprofitat un moment en què les xiques estaven parlant de l’acomiadament del seu marit, un tema que ja va treure fa uns dies parlant amb Carlos Alba, però que segurament. L’empresària diu que no entén com poden haver acomiadat al seu marit, i diu que estava molt contenta amb el que feia en televisió. Sorprén que diga això quan en els últims mesos el exguàrdia civil va deixar ‘Sálvame’ per presumptes infidelitats que hauria comés a Olga.

La supervivent diu que han sigut molt injustos amb ell i a canvi d’això rep el suport d’algunes de les seues companyes, que segurament per a consolar-la li acaben dient el que ella vol escoltar. Sylvia Pantoja li diu que segur que la cadena readmet al seu marit, quelcom no sembla que tindrà lloc, ja que cada dia coneixem noves dades que dibuixen a un Antonio David molt pitjor del que ja estàvem coneixent.

Però atenció perquè Olga va més enllà, ja que, en paral·lel al seu habitual discurs, ha començat a plorar i ha llançat unes declaracions que s’entenen perfectament que eren contra Rocío Carrasco. Malgrat que va iniciar a l’illa assegurant que a casa seua sempre se l’havia respectat, ahir va semblar que no va tenir problemes a carregar contra l’exmuller del seu marit i posar en dubte el seu testimoniatge. La concursant ha dit literalment «Maltractament, la teua puta mare, amb el bé que ens ha tractat a tota la família».
 

Demanen la seua expulsió com més prompte millor

L’audiència ja tenia croada a Olga Moreno, però no ha fet més que fer mèrits perquè continuen carregant contra ella. Tant és així que després de les dures paraules que ha llançat cap a Rocío Carrasco, els seguidors de ‘Supervivientes’ s’estan mobilitzant per a demanar l’expulsió disciplinària de la concursant, creient que no està sent justa i està aprofitant la plataforma que li dona el programa per a carregar contra la mare dels joves que viuen amb ella.

Altres espectadors van molt més enllà i demanen que la justícia estudie les paraules que ha deixat anar, quelcom potser és més complicat. La veritat és que encara que la cadena ha intentat protegir Olga i no treure-li temes de l’exterior, ella sempre ha estat la primera a respondre i revelar tot el relacionat amb el seu marit. Forma part això d’una estratègia? Molts creuen que la supervivent i el seu marit haurien pactat abans utilitzar el ‘reality’ per a defensar-se, ja que Antonio David no ho pot fer a causa del veto que té a Mediaset.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.

Que bé viuríem sense accents gràfics

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parlasobre l’accent de València/Valéncia' que utilitza el cas de Mónica Oltra per a discutir el model lingüístic valencià i la batalla ideològica que hi ha darrere