A Olga Moreno li cau la careta i ataca Rocío Carrasco: «Maltractament, la teua p*ta mare»

Olga Moreno ha decidit d’una vegada per totes no agafar el guant que li va llançar Jorge Javier Vázquez sobre no parlar de què està passant a l’exterior amb el seu marit, Antonio David Flores. Olga continua traient el tema a l’illa sense que ningú li pregunte, intentant convéncer a tothom de la bondat que caracteritza el seu marit. L’empresària sap que tot el que diga arribarà als espectadors i aprofita ‘Supervivientes’ per a blanquejar la imatge d’Antonio David i també de la filla d’este, Rocío Flores.

En esta ocasió, ha aprofitat un moment en què les xiques estaven parlant de l’acomiadament del seu marit, un tema que ja va treure fa uns dies parlant amb Carlos Alba, però que segurament. L’empresària diu que no entén com poden haver acomiadat al seu marit, i diu que estava molt contenta amb el que feia en televisió. Sorprén que diga això quan en els últims mesos el exguàrdia civil va deixar ‘Sálvame’ per presumptes infidelitats que hauria comés a Olga.

La supervivent diu que han sigut molt injustos amb ell i a canvi d’això rep el suport d’algunes de les seues companyes, que segurament per a consolar-la li acaben dient el que ella vol escoltar. Sylvia Pantoja li diu que segur que la cadena readmet al seu marit, quelcom no sembla que tindrà lloc, ja que cada dia coneixem noves dades que dibuixen a un Antonio David molt pitjor del que ja estàvem coneixent.

Però atenció perquè Olga va més enllà, ja que, en paral·lel al seu habitual discurs, ha començat a plorar i ha llançat unes declaracions que s’entenen perfectament que eren contra Rocío Carrasco. Malgrat que va iniciar a l’illa assegurant que a casa seua sempre se l’havia respectat, ahir va semblar que no va tenir problemes a carregar contra l’exmuller del seu marit i posar en dubte el seu testimoniatge. La concursant ha dit literalment «Maltractament, la teua puta mare, amb el bé que ens ha tractat a tota la família».
 

Demanen la seua expulsió com més prompte millor

L’audiència ja tenia croada a Olga Moreno, però no ha fet més que fer mèrits perquè continuen carregant contra ella. Tant és així que després de les dures paraules que ha llançat cap a Rocío Carrasco, els seguidors de ‘Supervivientes’ s’estan mobilitzant per a demanar l’expulsió disciplinària de la concursant, creient que no està sent justa i està aprofitant la plataforma que li dona el programa per a carregar contra la mare dels joves que viuen amb ella.

Altres espectadors van molt més enllà i demanen que la justícia estudie les paraules que ha deixat anar, quelcom potser és més complicat. La veritat és que encara que la cadena ha intentat protegir Olga i no treure-li temes de l’exterior, ella sempre ha estat la primera a respondre i revelar tot el relacionat amb el seu marit. Forma part això d’una estratègia? Molts creuen que la supervivent i el seu marit haurien pactat abans utilitzar el ‘reality’ per a defensar-se, ja que Antonio David no ho pot fer a causa del veto que té a Mediaset.

Últimes notícies

El Port de València acollix una mostra pels 100 anys de l’esgrima valenciana

L’Edifici del Rellotge del Port de València acollirà des d’este dissabte i fins al 14 d’octubre una exposició que repassa un segle d’esgrima a la ciutat i tanca els actes del centenari de la Federació de Esgrima de la Comunitat Valenciana.

Les infeccions respiratòries creixen un 34 % a la Comunitat Valenciana i colpegen sobretot els menors de 4 anys

La incidència d’infeccions respiratòries agudes ha augmentat un 33,7 % en una setmana a la Comunitat Valenciana, amb un fort impacte en xiquets menors de 4 anys. Les hospitalitzacions greus quasi no varien i la grip i el VRS es mantenen en nivells molt baixos.

La Comunitat Valenciana celebra el Nou d’Octubre reivindicant el llegat de Jaume I 750 anys després

La Generalitat impulsa una programació amb música, gastronomia, activitats infantils, projeccions i focs artificials a diferents municipis

Detinguts cinc joves per dos agressions d’odi a Tavernes de la Valldigna

La Guàrdia Civil ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per dos agressions contra un jove magribí i un altre senegalés durant les festes de Tavernes de la Valldigna, investigades com a delictes d’odi.

El Circuit Ricardo Tormo tornarà al Mundial de Superbike en 2027

El Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo acollirà del 2 al 4 d’abril de 2027 la tercera prova del Mundial de Superbike, en un calendari on Jerez queda fora per obres de reforma.

Pérez Llorca demana molta precaució per les alertes taronja i roja per pluges a la Comunitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha instat la població de les zones amb avís taronja i roig per pluges a extremar la precaució i seguir només la informació dels canals oficials a partir de la vesprada d’este dijous.

Així avancen les obres del Nou Mestalla: coberta en octubre i butaques en maig

Les obres del Nou Mestalla continuen segons el calendari previst pel Valencia CF, que preveu acabar l’itzat de la coberta a finals d’octubre i instal·lar les butaques entre abril i maig de 2027, amb l’objectiu d’inaugurar l’estadi l’estiu de 2027.

La Universitat de València passa a classes en línia des de primera hora de la vesprada per l’alerta per pluges

La Universitat de València ha activat el nivell 2 d’emergència per fortes pluges i suspén les classes presencials des de les 13.00 hores, que passaran a format en línia a partir de les 14.00 hores.