Anuncios

A Olga Moreno li cau la careta i ataca Rocío Carrasco: «Maltractament, la teua p*ta mare»

Olga Moreno ha decidit d’una vegada per totes no agafar el guant que li va llançar Jorge Javier Vázquez sobre no parlar de què està passant a l’exterior amb el seu marit, Antonio David Flores. Olga continua traient el tema a l’illa sense que ningú li pregunte, intentant convéncer a tothom de la bondat que caracteritza el seu marit. L’empresària sap que tot el que diga arribarà als espectadors i aprofita ‘Supervivientes’ per a blanquejar la imatge d’Antonio David i també de la filla d’este, Rocío Flores.

En esta ocasió, ha aprofitat un moment en què les xiques estaven parlant de l’acomiadament del seu marit, un tema que ja va treure fa uns dies parlant amb Carlos Alba, però que segurament. L’empresària diu que no entén com poden haver acomiadat al seu marit, i diu que estava molt contenta amb el que feia en televisió. Sorprén que diga això quan en els últims mesos el exguàrdia civil va deixar ‘Sálvame’ per presumptes infidelitats que hauria comés a Olga.

Anuncios

La supervivent diu que han sigut molt injustos amb ell i a canvi d’això rep el suport d’algunes de les seues companyes, que segurament per a consolar-la li acaben dient el que ella vol escoltar. Sylvia Pantoja li diu que segur que la cadena readmet al seu marit, quelcom no sembla que tindrà lloc, ja que cada dia coneixem noves dades que dibuixen a un Antonio David molt pitjor del que ja estàvem coneixent.

Però atenció perquè Olga va més enllà, ja que, en paral·lel al seu habitual discurs, ha començat a plorar i ha llançat unes declaracions que s’entenen perfectament que eren contra Rocío Carrasco. Malgrat que va iniciar a l’illa assegurant que a casa seua sempre se l’havia respectat, ahir va semblar que no va tenir problemes a carregar contra l’exmuller del seu marit i posar en dubte el seu testimoniatge. La concursant ha dit literalment «Maltractament, la teua puta mare, amb el bé que ens ha tractat a tota la família».
 

Demanen la seua expulsió com més prompte millor

L’audiència ja tenia croada a Olga Moreno, però no ha fet més que fer mèrits perquè continuen carregant contra ella. Tant és així que després de les dures paraules que ha llançat cap a Rocío Carrasco, els seguidors de ‘Supervivientes’ s’estan mobilitzant per a demanar l’expulsió disciplinària de la concursant, creient que no està sent justa i està aprofitant la plataforma que li dona el programa per a carregar contra la mare dels joves que viuen amb ella.

Altres espectadors van molt més enllà i demanen que la justícia estudie les paraules que ha deixat anar, quelcom potser és més complicat. La veritat és que encara que la cadena ha intentat protegir Olga i no treure-li temes de l’exterior, ella sempre ha estat la primera a respondre i revelar tot el relacionat amb el seu marit. Forma part això d’una estratègia? Molts creuen que la supervivent i el seu marit haurien pactat abans utilitzar el ‘reality’ per a defensar-se, ja que Antonio David no ho pot fer a causa del veto que té a Mediaset.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios