A Olga Moreno li cau la careta i ataca Rocío Carrasco: «Maltractament, la teua p*ta mare»

Olga Moreno ha decidit d’una vegada per totes no agafar el guant que li va llançar Jorge Javier Vázquez sobre no parlar de què està passant a l’exterior amb el seu marit, Antonio David Flores. Olga continua traient el tema a l’illa sense que ningú li pregunte, intentant convéncer a tothom de la bondat que caracteritza el seu marit. L’empresària sap que tot el que diga arribarà als espectadors i aprofita ‘Supervivientes’ per a blanquejar la imatge d’Antonio David i també de la filla d’este, Rocío Flores.

En esta ocasió, ha aprofitat un moment en què les xiques estaven parlant de l’acomiadament del seu marit, un tema que ja va treure fa uns dies parlant amb Carlos Alba, però que segurament. L’empresària diu que no entén com poden haver acomiadat al seu marit, i diu que estava molt contenta amb el que feia en televisió. Sorprén que diga això quan en els últims mesos el exguàrdia civil va deixar ‘Sálvame’ per presumptes infidelitats que hauria comés a Olga.

La supervivent diu que han sigut molt injustos amb ell i a canvi d’això rep el suport d’algunes de les seues companyes, que segurament per a consolar-la li acaben dient el que ella vol escoltar. Sylvia Pantoja li diu que segur que la cadena readmet al seu marit, quelcom no sembla que tindrà lloc, ja que cada dia coneixem noves dades que dibuixen a un Antonio David molt pitjor del que ja estàvem coneixent.

Però atenció perquè Olga va més enllà, ja que, en paral·lel al seu habitual discurs, ha començat a plorar i ha llançat unes declaracions que s’entenen perfectament que eren contra Rocío Carrasco. Malgrat que va iniciar a l’illa assegurant que a casa seua sempre se l’havia respectat, ahir va semblar que no va tenir problemes a carregar contra l’exmuller del seu marit i posar en dubte el seu testimoniatge. La concursant ha dit literalment «Maltractament, la teua puta mare, amb el bé que ens ha tractat a tota la família».
 

Demanen la seua expulsió com més prompte millor

L’audiència ja tenia croada a Olga Moreno, però no ha fet més que fer mèrits perquè continuen carregant contra ella. Tant és així que després de les dures paraules que ha llançat cap a Rocío Carrasco, els seguidors de ‘Supervivientes’ s’estan mobilitzant per a demanar l’expulsió disciplinària de la concursant, creient que no està sent justa i està aprofitant la plataforma que li dona el programa per a carregar contra la mare dels joves que viuen amb ella.

Altres espectadors van molt més enllà i demanen que la justícia estudie les paraules que ha deixat anar, quelcom potser és més complicat. La veritat és que encara que la cadena ha intentat protegir Olga i no treure-li temes de l’exterior, ella sempre ha estat la primera a respondre i revelar tot el relacionat amb el seu marit. Forma part això d’una estratègia? Molts creuen que la supervivent i el seu marit haurien pactat abans utilitzar el ‘reality’ per a defensar-se, ja que Antonio David no ho pot fer a causa del veto que té a Mediaset.

Últimes notícies

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.

Aemet alerta d’un possible gir brusc del vent a l’incendi de Tírig

Aemet advertix que en les pròximes hores podria produir-se un gir brusc i breu del vent en la zona de l’incendi forestal de Tírig, originat ahir previsiblement per un llamp.

La UCI de l’Hospital Sant Joan d’Alacant estrena monitorització avançada per al pacient crític

La UCI de l’Hospital Universitari Sant Joan d’Alacant ha incorporat un sistema de monitorització avançada amb 16 punts i alarmes personalitzades que permet detectar abans complicacions en pacients crítics i millorar-ne la seguretat.
FILMOTECA D'ESTIU