‘Operación Triunfo’ torna el pròxim 20 de maig amb extremes mesures de seguretat

Els concursants d''OT 2020'

Operación Triunfo torna el pròxim 20 de maig | José Irún

 

Torna ‘Operación Triunfo’, el talent musical produït per RTVE en col·laboració amb Gestmusic Endemol. Presentat per Roberto Leal, ‘OT 2020’ tornarà el 20 de maig a la 1 amb les quatre últimes gales i els nou concursants —Nia, Gèrard, Flavio, Anaju, Samantha, Eva, Hugo, Bruno i Maialen— preparats per a continuar conquistant al públic i fer-se amb el triomf final.

 

RTVE i Gestmusic van decidir conjuntament el passat 16 de març el tancament temporal de l’Acadèmia i la suspensió provisional del programa en no poder mantindre el format de gales que el caracteritza, a causa de la crisi del coronavirus. Ara, després de dos mesos, torna el ‘talent musical’ per excel·lència.

 

Com seran les gales?

Les gales se celebraran sense públic i seguint els protocols establits per als espectacles en recintes tancats. En la primera, hi haurà dos nominats, Gèrard i Hugo, els dos concursants que es jugaven la seua permanència en l’Acadèmia abans del confinament.

 

Al costat de l’absència de públic, es prendran altres mesures durant les gales: el jurat estarà situat en el plató seguint la distància reglamentària, els concursants es vestiran a soles davall la supervisió dels responsables de vestuari i l’equip de maquillatge i perruqueria portarà màscara, pantalla facial i guants.

 

Els concursants tindran un micròfon de mà d’ús exclusiu i individual durant tota la gala i no hi haurà backline per a evitar la presència de músics en el plató. Els artistes convidats també guardaran les normes de seguretat i higiene i, en la mesura que siga possible, es maquillaran i pentinaran ells mateixos. També s’estudiarà la viabilitat de què un familiar de cada concursant nominat puga anar al plató, però evitant el contacte físic. De moment, en la primera gal·la, no hi haurà cap familiar.

 

Torna el Canal 24 hores?

L’activitat en l’Acadèmia i les Gales es reprenen, igual que el resum diari, que també reprendrà les seues emissions, i el Canal 24 hores de YouTube també començarà a emetre en el mateix instant en el que els concursants entren en l’Acadèmia.

 

Abans de què el plató d”OT’ torne a l’activitat, l’Acadèmia més famosa de la televisió, dirigida per Noemí Galera, tornarà a obrir les seues portes. Ho farà segons les directrius dels Servicis de Prevenció de Gestmusic i RTVE.

 

La productora sotmetrà als nou concursants i a tots els professionals que tinguen relació amb ells, a les proves de la COVID-19 abans d’entrar a l’Acadèmia que, a demés, serà desinfectada prèviament.

 

No hi haurà visites i les màster class, excepte alguna puntual, es faran via telemàtica. També es faran online la classe de Natalia Calderón de Veu i Moviment i Cultura musical de Zahara.

 

Mesures generals de seguretat

Com a norma bàsica d’higiene de caràcter personal es troben el llavat freqüent de mans i la seua desinfecció amb gel hidroalcohòlic, a demés de l’etiqueta respiratòria. No es podran compartir equips sense desinfecció prèvia.

 

El personal desplaçat haurà de ser el mínim indispensable, sa, sense factors de risc enfront de la COVID-19. Qualsevol mínim dubte sobre l’estat de salut d’un treballador amb els símptomes compatibles, causaran la seua baixa.

 

Una empresa especialitzada farà els treballs de desinfecció d’espais i equips de treball. Estes desinfeccions només es faran amb els productes aprovats pel Ministeri de Sanitat: Etanol 70% o Hipoclorit de sodi 0,5% en el plató.

 

Es proposa, a demés, mesurament diari de la temperatura corporal a totes les persones que accedisquen a l’edifici.

 

Per a evitar els encreuaments, es procuraran itineraris de sentit únic dins del plató, amb entrada i eixida exclusives, excepte casos d’urgència i emergència, amb senyalització diferent de la utilitzada per a recorreguts d’evacuació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.