12.2 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

‘Operación Triunfo’ torna el pròxim 20 de maig amb extremes mesures de seguretat

Els concursants d''OT 2020'

Operación Triunfo torna el pròxim 20 de maig | José Irún

 

Torna ‘Operación Triunfo’, el talent musical produït per RTVE en col·laboració amb Gestmusic Endemol. Presentat per Roberto Leal, ‘OT 2020’ tornarà el 20 de maig a la 1 amb les quatre últimes gales i els nou concursants —Nia, Gèrard, Flavio, Anaju, Samantha, Eva, Hugo, Bruno i Maialen— preparats per a continuar conquistant al públic i fer-se amb el triomf final.

 

RTVE i Gestmusic van decidir conjuntament el passat 16 de març el tancament temporal de l’Acadèmia i la suspensió provisional del programa en no poder mantindre el format de gales que el caracteritza, a causa de la crisi del coronavirus. Ara, després de dos mesos, torna el ‘talent musical’ per excel·lència.

 

Com seran les gales?

Les gales se celebraran sense públic i seguint els protocols establits per als espectacles en recintes tancats. En la primera, hi haurà dos nominats, Gèrard i Hugo, els dos concursants que es jugaven la seua permanència en l’Acadèmia abans del confinament.

 

Al costat de l’absència de públic, es prendran altres mesures durant les gales: el jurat estarà situat en el plató seguint la distància reglamentària, els concursants es vestiran a soles davall la supervisió dels responsables de vestuari i l’equip de maquillatge i perruqueria portarà màscara, pantalla facial i guants.

 

Els concursants tindran un micròfon de mà d’ús exclusiu i individual durant tota la gala i no hi haurà backline per a evitar la presència de músics en el plató. Els artistes convidats també guardaran les normes de seguretat i higiene i, en la mesura que siga possible, es maquillaran i pentinaran ells mateixos. També s’estudiarà la viabilitat de què un familiar de cada concursant nominat puga anar al plató, però evitant el contacte físic. De moment, en la primera gal·la, no hi haurà cap familiar.

 

Torna el Canal 24 hores?

L’activitat en l’Acadèmia i les Gales es reprenen, igual que el resum diari, que també reprendrà les seues emissions, i el Canal 24 hores de YouTube també començarà a emetre en el mateix instant en el que els concursants entren en l’Acadèmia.

 

Abans de què el plató d”OT’ torne a l’activitat, l’Acadèmia més famosa de la televisió, dirigida per Noemí Galera, tornarà a obrir les seues portes. Ho farà segons les directrius dels Servicis de Prevenció de Gestmusic i RTVE.

 

La productora sotmetrà als nou concursants i a tots els professionals que tinguen relació amb ells, a les proves de la COVID-19 abans d’entrar a l’Acadèmia que, a demés, serà desinfectada prèviament.

 

No hi haurà visites i les màster class, excepte alguna puntual, es faran via telemàtica. També es faran online la classe de Natalia Calderón de Veu i Moviment i Cultura musical de Zahara.

 

Mesures generals de seguretat

Com a norma bàsica d’higiene de caràcter personal es troben el llavat freqüent de mans i la seua desinfecció amb gel hidroalcohòlic, a demés de l’etiqueta respiratòria. No es podran compartir equips sense desinfecció prèvia.

 

El personal desplaçat haurà de ser el mínim indispensable, sa, sense factors de risc enfront de la COVID-19. Qualsevol mínim dubte sobre l’estat de salut d’un treballador amb els símptomes compatibles, causaran la seua baixa.

 

Una empresa especialitzada farà els treballs de desinfecció d’espais i equips de treball. Estes desinfeccions només es faran amb els productes aprovats pel Ministeri de Sanitat: Etanol 70% o Hipoclorit de sodi 0,5% en el plató.

 

Es proposa, a demés, mesurament diari de la temperatura corporal a totes les persones que accedisquen a l’edifici.

 

Per a evitar els encreuaments, es procuraran itineraris de sentit únic dins del plató, amb entrada i eixida exclusives, excepte casos d’urgència i emergència, amb senyalització diferent de la utilitzada per a recorreguts d’evacuació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.