Palito ja no aguanta més en Supervivientes

 

Els últims dies “Supervivientes” està donant molt que parlar amb l’expulsió definitiva d’Aléxia Rivas i el suposat muntatge de Sandra Pica i Tom Brusse. Però el que tampoc passa desapercebut és el malestar de la filla de Lucía BoséPalito, que sembla que no pot més.

Esta situació està preocupant a tots, la situació de Palito no està deixant indiferent a ningú, ja que està travessant un moment complicat per motius de salut i està al límit de les seues forces.

El feble estat de salut de Palito

Palito pertany a la família Bosé, però és una de les membres d’esta família més desconeguda fins al moment, això sí, ha aconseguit conquistar els cors dels espectadors. Ho ha fet amb la seua bona convivència, el seu sentit de l’humor, la seua sensibilitat i la seua fortalesa a l’hora de lluitar en cada prova.

Però, com els sol succeir a tots els participants, ara està tenint una baixada. En concret, no es tracta d’una fase de decaïment mental sinó físic. Sí, perquè la seua salut s’està vivint minvada.

En concret, la jove, que viu en Platja Desterrament al costat de Lola, ha sofert lumbàlgia. I així ho ha donat a conéixer explicant: «M’ha donat lumbago, crec que es diu. He sentit un dolor fortíssim a l’esquena i m’ha començat a fer mal i no se m’anava. No podia ni incorporar-me».

<

>
Els dolors de Palito que fan que la incapacite

La jove es queixa dels grans dolors que està patint i els espectadors estan sent testimonis de primera línia.
En concret, va procedir a explicar-li a Lola que «És que no em puc incorporar. És molt rar perquè estic així, tombada, i no note res, però quan intente moure’m em dóna una enrampada».

No obstant això, la seua companya en Platja Desterrament l’entén i s’està encarregant de cuidar-la el màxim possible. Així, no ha dubtat a dir-li: «No vull que t’aixeques ni que faces esforços perquè un dia puc ser infermera, però no tota la setmana».

És més, la lleonesa ha optat per ajudar a vestir-se a la seua companya i fins i tot a portar endavant totes les tasques necessàries del dia a dia.

D’esta manera, les concursants han tornat a demostrar el bon feeling i la companyonia que existeix entre ells. Alguna cosa que va quedar molt clar dijous passat quan l’organització de ‘Supervivents’ va gastar una broma a Lola. En concret, li va dir que era expulsada després d’haver estat enxampada robant-li unes galetes als tècnics. La jove va assumir la ‘pena’, però Palito va sortir en el seu defensa i es va posar en la picota en manifestar que ella també havia menjat d’estes galetes.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.