Palito ja no aguanta més en Supervivientes

 

Els últims dies «Supervivientes» està donant molt que parlar amb l’expulsió definitiva d’Aléxia Rivas i el suposat muntatge de Sandra Pica i Tom Brusse. Però el que tampoc passa desapercebut és el malestar de la filla de Lucía BoséPalito, que sembla que no pot més.

Esta situació està preocupant a tots, la situació de Palito no està deixant indiferent a ningú, ja que està travessant un moment complicat per motius de salut i està al límit de les seues forces.

El feble estat de salut de Palito

Palito pertany a la família Bosé, però és una de les membres d’esta família més desconeguda fins al moment, això sí, ha aconseguit conquistar els cors dels espectadors. Ho ha fet amb la seua bona convivència, el seu sentit de l’humor, la seua sensibilitat i la seua fortalesa a l’hora de lluitar en cada prova.

Però, com els sol succeir a tots els participants, ara està tenint una baixada. En concret, no es tracta d’una fase de decaïment mental sinó físic. Sí, perquè la seua salut s’està vivint minvada.

En concret, la jove, que viu en Platja Desterrament al costat de Lola, ha sofert lumbàlgia. I així ho ha donat a conéixer explicant: «M’ha donat lumbago, crec que es diu. He sentit un dolor fortíssim a l’esquena i m’ha començat a fer mal i no se m’anava. No podia ni incorporar-me».

<

>
Els dolors de Palito que fan que la incapacite

La jove es queixa dels grans dolors que està patint i els espectadors estan sent testimonis de primera línia.
En concret, va procedir a explicar-li a Lola que «És que no em puc incorporar. És molt rar perquè estic així, tombada, i no note res, però quan intente moure’m em dóna una enrampada».

No obstant això, la seua companya en Platja Desterrament l’entén i s’està encarregant de cuidar-la el màxim possible. Així, no ha dubtat a dir-li: «No vull que t’aixeques ni que faces esforços perquè un dia puc ser infermera, però no tota la setmana».

És més, la lleonesa ha optat per ajudar a vestir-se a la seua companya i fins i tot a portar endavant totes les tasques necessàries del dia a dia.

D’esta manera, les concursants han tornat a demostrar el bon feeling i la companyonia que existeix entre ells. Alguna cosa que va quedar molt clar dijous passat quan l’organització de ‘Supervivents’ va gastar una broma a Lola. En concret, li va dir que era expulsada després d’haver estat enxampada robant-li unes galetes als tècnics. La jove va assumir la ‘pena’, però Palito va sortir en el seu defensa i es va posar en la picota en manifestar que ella també havia menjat d’estes galetes.

 

Últimes notícies

Noves ajudes de 2,5 milions per a programes de família i infància el 2026

La Conselleria de Serveis Socials ha convocat 2,5 milions en subvencions per a programes de família, infància i adolescència el 2026, dirigits a ajuntaments i entitats socials. Les ajudes prioritzaran la prevenció de la violència, el bon tracte, l’acolliment familiar i el suport a famílies vulnerables i municipis en risc de despoblament.

La Fe es consolida com a centre capdavanter en tractaments respiratoris mínimament invasius

El Ministeri de Sanitat ha acreditat la Unitat de Neumologia Intervencionista i Endoscòpia d'Adults de La Fe com a CSUR, fet que la convertix en un dels huit centres de referència a Espanya en patologies respiratòries complexes. El reconeixement es basa en l'alta activitat assistencial, la qualitat dels procediments i la seua intensa tasca investigadora i docent.

La moda ompli de llum el passeig de les Estreles de l’Alfàs este dissabte

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfilada gratuït 'Sorolla, mar y luz', de la firma valenciana Cache Croche, inspirat en l’obra del pintor Joaquín Sorolla.

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.