Palito ja no aguanta més en Supervivientes

 

Els últims dies “Supervivientes” està donant molt que parlar amb l’expulsió definitiva d’Aléxia Rivas i el suposat muntatge de Sandra Pica i Tom Brusse. Però el que tampoc passa desapercebut és el malestar de la filla de Lucía BoséPalito, que sembla que no pot més.

Esta situació està preocupant a tots, la situació de Palito no està deixant indiferent a ningú, ja que està travessant un moment complicat per motius de salut i està al límit de les seues forces.

El feble estat de salut de Palito

Palito pertany a la família Bosé, però és una de les membres d’esta família més desconeguda fins al moment, això sí, ha aconseguit conquistar els cors dels espectadors. Ho ha fet amb la seua bona convivència, el seu sentit de l’humor, la seua sensibilitat i la seua fortalesa a l’hora de lluitar en cada prova.

Però, com els sol succeir a tots els participants, ara està tenint una baixada. En concret, no es tracta d’una fase de decaïment mental sinó físic. Sí, perquè la seua salut s’està vivint minvada.

En concret, la jove, que viu en Platja Desterrament al costat de Lola, ha sofert lumbàlgia. I així ho ha donat a conéixer explicant: «M’ha donat lumbago, crec que es diu. He sentit un dolor fortíssim a l’esquena i m’ha començat a fer mal i no se m’anava. No podia ni incorporar-me».

<

>
Els dolors de Palito que fan que la incapacite

La jove es queixa dels grans dolors que està patint i els espectadors estan sent testimonis de primera línia.
En concret, va procedir a explicar-li a Lola que «És que no em puc incorporar. És molt rar perquè estic així, tombada, i no note res, però quan intente moure’m em dóna una enrampada».

No obstant això, la seua companya en Platja Desterrament l’entén i s’està encarregant de cuidar-la el màxim possible. Així, no ha dubtat a dir-li: «No vull que t’aixeques ni que faces esforços perquè un dia puc ser infermera, però no tota la setmana».

És més, la lleonesa ha optat per ajudar a vestir-se a la seua companya i fins i tot a portar endavant totes les tasques necessàries del dia a dia.

D’esta manera, les concursants han tornat a demostrar el bon feeling i la companyonia que existeix entre ells. Alguna cosa que va quedar molt clar dijous passat quan l’organització de ‘Supervivents’ va gastar una broma a Lola. En concret, li va dir que era expulsada després d’haver estat enxampada robant-li unes galetes als tècnics. La jove va assumir la ‘pena’, però Palito va sortir en el seu defensa i es va posar en la picota en manifestar que ella també havia menjat d’estes galetes.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.