Palito ja no aguanta més en Supervivientes

 

Els últims dies “Supervivientes” està donant molt que parlar amb l’expulsió definitiva d’Aléxia Rivas i el suposat muntatge de Sandra Pica i Tom Brusse. Però el que tampoc passa desapercebut és el malestar de la filla de Lucía BoséPalito, que sembla que no pot més.

Esta situació està preocupant a tots, la situació de Palito no està deixant indiferent a ningú, ja que està travessant un moment complicat per motius de salut i està al límit de les seues forces.

El feble estat de salut de Palito

Palito pertany a la família Bosé, però és una de les membres d’esta família més desconeguda fins al moment, això sí, ha aconseguit conquistar els cors dels espectadors. Ho ha fet amb la seua bona convivència, el seu sentit de l’humor, la seua sensibilitat i la seua fortalesa a l’hora de lluitar en cada prova.

Però, com els sol succeir a tots els participants, ara està tenint una baixada. En concret, no es tracta d’una fase de decaïment mental sinó físic. Sí, perquè la seua salut s’està vivint minvada.

En concret, la jove, que viu en Platja Desterrament al costat de Lola, ha sofert lumbàlgia. I així ho ha donat a conéixer explicant: «M’ha donat lumbago, crec que es diu. He sentit un dolor fortíssim a l’esquena i m’ha començat a fer mal i no se m’anava. No podia ni incorporar-me».

<

>
Els dolors de Palito que fan que la incapacite

La jove es queixa dels grans dolors que està patint i els espectadors estan sent testimonis de primera línia.
En concret, va procedir a explicar-li a Lola que «És que no em puc incorporar. És molt rar perquè estic així, tombada, i no note res, però quan intente moure’m em dóna una enrampada».

No obstant això, la seua companya en Platja Desterrament l’entén i s’està encarregant de cuidar-la el màxim possible. Així, no ha dubtat a dir-li: «No vull que t’aixeques ni que faces esforços perquè un dia puc ser infermera, però no tota la setmana».

És més, la lleonesa ha optat per ajudar a vestir-se a la seua companya i fins i tot a portar endavant totes les tasques necessàries del dia a dia.

D’esta manera, les concursants han tornat a demostrar el bon feeling i la companyonia que existeix entre ells. Alguna cosa que va quedar molt clar dijous passat quan l’organització de ‘Supervivents’ va gastar una broma a Lola. En concret, li va dir que era expulsada després d’haver estat enxampada robant-li unes galetes als tècnics. La jove va assumir la ‘pena’, però Palito va sortir en el seu defensa i es va posar en la picota en manifestar que ella també havia menjat d’estes galetes.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.