12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Palito ja no aguanta més en Supervivientes

 

Els últims dies “Supervivientes” està donant molt que parlar amb l’expulsió definitiva d’Aléxia Rivas i el suposat muntatge de Sandra Pica i Tom Brusse. Però el que tampoc passa desapercebut és el malestar de la filla de Lucía BoséPalito, que sembla que no pot més.

Esta situació està preocupant a tots, la situació de Palito no està deixant indiferent a ningú, ja que està travessant un moment complicat per motius de salut i està al límit de les seues forces.

El feble estat de salut de Palito

Palito pertany a la família Bosé, però és una de les membres d’esta família més desconeguda fins al moment, això sí, ha aconseguit conquistar els cors dels espectadors. Ho ha fet amb la seua bona convivència, el seu sentit de l’humor, la seua sensibilitat i la seua fortalesa a l’hora de lluitar en cada prova.

Però, com els sol succeir a tots els participants, ara està tenint una baixada. En concret, no es tracta d’una fase de decaïment mental sinó físic. Sí, perquè la seua salut s’està vivint minvada.

En concret, la jove, que viu en Platja Desterrament al costat de Lola, ha sofert lumbàlgia. I així ho ha donat a conéixer explicant: «M’ha donat lumbago, crec que es diu. He sentit un dolor fortíssim a l’esquena i m’ha començat a fer mal i no se m’anava. No podia ni incorporar-me».

<

>
Els dolors de Palito que fan que la incapacite

La jove es queixa dels grans dolors que està patint i els espectadors estan sent testimonis de primera línia.
En concret, va procedir a explicar-li a Lola que «És que no em puc incorporar. És molt rar perquè estic així, tombada, i no note res, però quan intente moure’m em dóna una enrampada».

No obstant això, la seua companya en Platja Desterrament l’entén i s’està encarregant de cuidar-la el màxim possible. Així, no ha dubtat a dir-li: «No vull que t’aixeques ni que faces esforços perquè un dia puc ser infermera, però no tota la setmana».

És més, la lleonesa ha optat per ajudar a vestir-se a la seua companya i fins i tot a portar endavant totes les tasques necessàries del dia a dia.

D’esta manera, les concursants han tornat a demostrar el bon feeling i la companyonia que existeix entre ells. Alguna cosa que va quedar molt clar dijous passat quan l’organització de ‘Supervivents’ va gastar una broma a Lola. En concret, li va dir que era expulsada després d’haver estat enxampada robant-li unes galetes als tècnics. La jove va assumir la ‘pena’, però Palito va sortir en el seu defensa i es va posar en la picota en manifestar que ella també havia menjat d’estes galetes.

 

Últimes notícies

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

Pérez Llorca ha defés que la Comunitat continua recuperant-se de la pitjor catàstrofe de la seua història i ha promés fets i recursos fins a culminar la reconstrucció. Ha demanat cooperació entre administracions, estabilitat institucional i mesures per a vivenda, ocupació, fiscalitat i servicis públics.