Patri de ‘La isla de las tentaciones’ explica els motius reals de la seua ruptura amb Lester

Primer pla de Patricia de La isla de las tentaciones al plató de Telecinco

Patricia ha trencat amb Lester i ha explicat els motius | TELECINCO

 

Lester i Patri han sigut dos dels participants de ‘La Isla de las Tentaciones’ que més interés han generat dins i fora del concurs. Van decidir iniciar una relació en el programa de Telecinco, encara que ell tenia parella (Marta Peñate).

 

La relació va continuar una volta va acabar el concurs. No obstant això, no ha durat massa, ja que la jove ha decidit posar punt final a la seua història d’amor amb Lester. Ha sigut ella la que ha optat per trencar i d’esta forma ho ha explicat en les seues xarxes socials.

 

Una relació que sempre ha estat en la corda fluixa

Des de què Lester i Patri van iniciar la seua relació dins del programa, sempre se’ls ha qüestionat. Primer, s’ha qüestionat el poc interés que mostrava ella per Lester, i es deia que li agradava Christian. Segon, perquè no es veien especialment enamorats. I tercer, perquè una volta fora de ‘La Isla de las Tentaciones’, van trencar, tot i que es van donar una oportunitat.

 

Tot això sense passar per alt que van ser pillats tenint una forta discussió al mig del carrer. Per este motiu, la ruptura sentimental no ens ha sorprés. 

 

Patri trenca i explica els motius

Fa uns dies, Patri va ser notícia perquè Lester va publicar a Instagram per error una fotografia d’ella nua. I ara ho és perquè ha fet servir el seu compte d’Instagram per a exposar els motius de la ruptura sentimental.

 

La jove ha explicat que ha pres esta decisió després d’un fet molt significatiu: «He passat una nit de merda en un hospital, sola en Madrid. L’única persona que esperava era Lester, però no va aparéixer». De la mateixa manera, ha afegit que, creu que ell li ha sigut infidel mentres ella estava preocupada per la seua salut: «Mentrestant, s’estava enrotllant amb altres. Això és el que l’ompli de la seua nova vida. M’alegre per ell».

 

Lester aspecte seriós

Lester hauria sigut infidel a Patri | Telecinco

 

Positivitat en el missatge de Patri

A demés, la jove ha volgut deixar clar als seus seguidors que, tot i que ha trencat amb Lester, afronta amb positivitat la situació. D’esta forma, no ha dubtat en exposar: «Vull que sapigueu que, a pesar de tot, estaré bé. Seré feliç i trobaré algú que em vulga de veritat, em valore i em cuide. Crec que m’ho meresc. Abans de res, sóc persona, tinc sentiments i principis, cosa que altres persones no tenen. Estic soltera».

 

No obstant això, no ha sigut l’últim missatge de Patri. Després, ha compartit en el seu compte d’Instagram una fotografia amb el canari, abraçats i somrients. Una imatge que l’ha acompanyat amb el següent comentari: «Deixaré esta foto per a recordar que en algun moment de la relació vam ser feliços».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vaig a deixar aquesta foto per recordar que rn algun moment de la relació vam ser feliços.

Una publicació compartida per PATRICIA PÉREZ (@patripereziglesias) el

 

L’opinió dels seguidors de Patri

Lester, de moment, no s’ha manifestat sobre la ruptura. No obstant això, els seguidors de la jove sí que han volgut opinar. D’esta manera, no han dubtat en deixar-li missatges de suport i d’ànim:

  • «Després de vore com et tracta, comença per tindre amor propi».
  • «L’amor és respecte. L’amor no és dirigir-se a l’altra persona amb insults. Obri els ulls perquè no és AMOR».
  • «No només et posa les banyes, a demés et parla molt malament. Estima’t i fes-te respectar».

 

Això sí, també hi ha seguidors que consideren que esta ruptura és un muntatge de Lester i Patri per a seguir tenint fama i poder anar a programes de televisió. Caldrà esperar per a eixir de dubtes.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU