Patri de ‘La isla de las tentaciones’ explica els motius reals de la seua ruptura amb Lester

Primer pla de Patricia de La isla de las tentaciones al plató de Telecinco

Patricia ha trencat amb Lester i ha explicat els motius | TELECINCO

 

Lester i Patri han sigut dos dels participants de ‘La Isla de las Tentaciones’ que més interés han generat dins i fora del concurs. Van decidir iniciar una relació en el programa de Telecinco, encara que ell tenia parella (Marta Peñate).

 

La relació va continuar una volta va acabar el concurs. No obstant això, no ha durat massa, ja que la jove ha decidit posar punt final a la seua història d’amor amb Lester. Ha sigut ella la que ha optat per trencar i d’esta forma ho ha explicat en les seues xarxes socials.

 

Una relació que sempre ha estat en la corda fluixa

Des de què Lester i Patri van iniciar la seua relació dins del programa, sempre se’ls ha qüestionat. Primer, s’ha qüestionat el poc interés que mostrava ella per Lester, i es deia que li agradava Christian. Segon, perquè no es veien especialment enamorats. I tercer, perquè una volta fora de ‘La Isla de las Tentaciones’, van trencar, tot i que es van donar una oportunitat.

 

Tot això sense passar per alt que van ser pillats tenint una forta discussió al mig del carrer. Per este motiu, la ruptura sentimental no ens ha sorprés. 

 

Patri trenca i explica els motius

Fa uns dies, Patri va ser notícia perquè Lester va publicar a Instagram per error una fotografia d’ella nua. I ara ho és perquè ha fet servir el seu compte d’Instagram per a exposar els motius de la ruptura sentimental.

 

La jove ha explicat que ha pres esta decisió després d’un fet molt significatiu: «He passat una nit de merda en un hospital, sola en Madrid. L’única persona que esperava era Lester, però no va aparéixer». De la mateixa manera, ha afegit que, creu que ell li ha sigut infidel mentres ella estava preocupada per la seua salut: «Mentrestant, s’estava enrotllant amb altres. Això és el que l’ompli de la seua nova vida. M’alegre per ell».

 

Lester aspecte seriós

Lester hauria sigut infidel a Patri | Telecinco

 

Positivitat en el missatge de Patri

A demés, la jove ha volgut deixar clar als seus seguidors que, tot i que ha trencat amb Lester, afronta amb positivitat la situació. D’esta forma, no ha dubtat en exposar: «Vull que sapigueu que, a pesar de tot, estaré bé. Seré feliç i trobaré algú que em vulga de veritat, em valore i em cuide. Crec que m’ho meresc. Abans de res, sóc persona, tinc sentiments i principis, cosa que altres persones no tenen. Estic soltera».

 

No obstant això, no ha sigut l’últim missatge de Patri. Després, ha compartit en el seu compte d’Instagram una fotografia amb el canari, abraçats i somrients. Una imatge que l’ha acompanyat amb el següent comentari: «Deixaré esta foto per a recordar que en algun moment de la relació vam ser feliços».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vaig a deixar aquesta foto per recordar que rn algun moment de la relació vam ser feliços.

Una publicació compartida per PATRICIA PÉREZ (@patripereziglesias) el

 

L’opinió dels seguidors de Patri

Lester, de moment, no s’ha manifestat sobre la ruptura. No obstant això, els seguidors de la jove sí que han volgut opinar. D’esta manera, no han dubtat en deixar-li missatges de suport i d’ànim:

  • «Després de vore com et tracta, comença per tindre amor propi».
  • «L’amor és respecte. L’amor no és dirigir-se a l’altra persona amb insults. Obri els ulls perquè no és AMOR».
  • «No només et posa les banyes, a demés et parla molt malament. Estima’t i fes-te respectar».

 

Això sí, també hi ha seguidors que consideren que esta ruptura és un muntatge de Lester i Patri per a seguir tenint fama i poder anar a programes de televisió. Caldrà esperar per a eixir de dubtes.

Últimes notícies

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.