14.1 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Patri de ‘La isla de las tentaciones’ explica els motius reals de la seua ruptura amb Lester

Primer pla de Patricia de La isla de las tentaciones al plató de Telecinco

Patricia ha trencat amb Lester i ha explicat els motius | TELECINCO

 

Lester i Patri han sigut dos dels participants de ‘La Isla de las Tentaciones’ que més interés han generat dins i fora del concurs. Van decidir iniciar una relació en el programa de Telecinco, encara que ell tenia parella (Marta Peñate).

 

La relació va continuar una volta va acabar el concurs. No obstant això, no ha durat massa, ja que la jove ha decidit posar punt final a la seua història d’amor amb Lester. Ha sigut ella la que ha optat per trencar i d’esta forma ho ha explicat en les seues xarxes socials.

 

Una relació que sempre ha estat en la corda fluixa

Des de què Lester i Patri van iniciar la seua relació dins del programa, sempre se’ls ha qüestionat. Primer, s’ha qüestionat el poc interés que mostrava ella per Lester, i es deia que li agradava Christian. Segon, perquè no es veien especialment enamorats. I tercer, perquè una volta fora de ‘La Isla de las Tentaciones’, van trencar, tot i que es van donar una oportunitat.

 

Tot això sense passar per alt que van ser pillats tenint una forta discussió al mig del carrer. Per este motiu, la ruptura sentimental no ens ha sorprés. 

 

Patri trenca i explica els motius

Fa uns dies, Patri va ser notícia perquè Lester va publicar a Instagram per error una fotografia d’ella nua. I ara ho és perquè ha fet servir el seu compte d’Instagram per a exposar els motius de la ruptura sentimental.

 

La jove ha explicat que ha pres esta decisió després d’un fet molt significatiu: «He passat una nit de merda en un hospital, sola en Madrid. L’única persona que esperava era Lester, però no va aparéixer». De la mateixa manera, ha afegit que, creu que ell li ha sigut infidel mentres ella estava preocupada per la seua salut: «Mentrestant, s’estava enrotllant amb altres. Això és el que l’ompli de la seua nova vida. M’alegre per ell».

 

Lester aspecte seriós

Lester hauria sigut infidel a Patri | Telecinco

 

Positivitat en el missatge de Patri

A demés, la jove ha volgut deixar clar als seus seguidors que, tot i que ha trencat amb Lester, afronta amb positivitat la situació. D’esta forma, no ha dubtat en exposar: «Vull que sapigueu que, a pesar de tot, estaré bé. Seré feliç i trobaré algú que em vulga de veritat, em valore i em cuide. Crec que m’ho meresc. Abans de res, sóc persona, tinc sentiments i principis, cosa que altres persones no tenen. Estic soltera».

 

No obstant això, no ha sigut l’últim missatge de Patri. Després, ha compartit en el seu compte d’Instagram una fotografia amb el canari, abraçats i somrients. Una imatge que l’ha acompanyat amb el següent comentari: «Deixaré esta foto per a recordar que en algun moment de la relació vam ser feliços».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vaig a deixar aquesta foto per recordar que rn algun moment de la relació vam ser feliços.

Una publicació compartida per PATRICIA PÉREZ (@patripereziglesias) el

 

L’opinió dels seguidors de Patri

Lester, de moment, no s’ha manifestat sobre la ruptura. No obstant això, els seguidors de la jove sí que han volgut opinar. D’esta manera, no han dubtat en deixar-li missatges de suport i d’ànim:

  • «Després de vore com et tracta, comença per tindre amor propi».
  • «L’amor és respecte. L’amor no és dirigir-se a l’altra persona amb insults. Obri els ulls perquè no és AMOR».
  • «No només et posa les banyes, a demés et parla molt malament. Estima’t i fes-te respectar».

 

Això sí, també hi ha seguidors que consideren que esta ruptura és un muntatge de Lester i Patri per a seguir tenint fama i poder anar a programes de televisió. Caldrà esperar per a eixir de dubtes.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.