Paz Padilla insisteix fins a fer plorar a Isa Pantoja: “Esta vegada no he fet res”

 

Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare.

Isa va començar atabalada fins i tot en el mercat i ha passat tot el cuinat molt nerviosa pel temps i els processos que havia de dur a terme i ha acabat per trencar-se.

Tot ha començat quan Paz Padilla li ha preguntat si ha telefonat a algú de la seua família per a demanar-li consell. “No tinc a ningú a qui telefonar”, ha dit Isa Pantoja ensorrant-se. La presentadora ha ficat el dit en la nafra traient el tema del problema que actualment manté amb la seua mare i la germana de Kiko Rivera s’ha trencat per complet.

Isabel Pantoja

 

“M’he emocionat i ja està… Si estiguera la cosa bé li haguera encantat parlar amb mi hui. A ella li agrada la cuina, m’hauria donat algun consell… Però no m’agafarà el telèfon, encara que esta vegada no li he fet res. Està la cosa malament, no és alguna cosa meua, és del meu germà”, ha explicat Isa Pantoja, molt emocionada.

“La meua mare quan s’enfada, s’enfada amb tots i també amb mi. Tinc la consciència tranquil·la i per això no m’afecta en el meu dia a dia, no és com altres vegades que hi havia coses que sí. No vull posar-me a plorar ací”, ha dit la filla d’Isabel Pantoja que ha rebut el consol de Paz Padilla.
“La meua mare no està bé”

Isa Pantoja ha acabat fent una confessió sobre l’estat de la seua mare després de molts mesos de guerra oberta amb el seu germà Kiko Rivera. “No li puc exigir res perquè ella no està bé… Però això no és que m’afecte a mi, sinó també als nets que res tenen a veure”, ha afegit.

Ara, Isa està resignada davant la situació: “Ara sé que no ha passat res és qüestió de donar-li temps i ja està. Em fa pena perquè no parle amb ella”.

Finalment i per a llevar-li ferro a l’assumpte, Isa Pantoja ha comentat que ella mai ha cuinat en Cantora per l’excés de protecció de la seua mare. “La meua mare em veu fent això i em mata perquè no em deixa acostar-me als ganivets… No vol que estiga ni al costat de l’oli amb això t’ho dic tot. Fins que m’he independitzat no he fet coses”, ha explicat ja més tranquil·la.

 

El retrobament d’Isa i Sylvia Pantoja

 

Isa s’ha retrobat amb Sylvia Pantoja, una de les convidades al sopar. El moment es preveia tibant amb la cosina i enemiga de la seua mare però han acabat cantant juntes.

L’inesperat detall de Pepi Valladares que emociona a Isa Pantoja

 

Pepi Valladares ha degustat el sopar fora de plató però ens ha mostrat una cosa molt especial. Té guardades moltes cartes que li va escriure Isa durant la seua infància. “Et vull i en la distància sempre estarem, jo i la família Valladares”, acabava dient.

Però a més, li ha fet arribar una cosa molt significativa, un detall que l’ha deixada entre llàgrimes, el recordatori de la seua comunió: “Per a mi és súper emocionant perquè la meua infància ha sigut molt feliç i la comunió va ser per a mi una cosa molt especial, estava vivint a Marbella, era una època molt bona per a mi, estava Julián que sempre s’ha portat molt bé amb mi… M’emocione per la situació”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.