Paz Padilla insisteix fins a fer plorar a Isa Pantoja: “Esta vegada no he fet res”

 

Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare.

Isa va començar atabalada fins i tot en el mercat i ha passat tot el cuinat molt nerviosa pel temps i els processos que havia de dur a terme i ha acabat per trencar-se.

Tot ha començat quan Paz Padilla li ha preguntat si ha telefonat a algú de la seua família per a demanar-li consell. “No tinc a ningú a qui telefonar”, ha dit Isa Pantoja ensorrant-se. La presentadora ha ficat el dit en la nafra traient el tema del problema que actualment manté amb la seua mare i la germana de Kiko Rivera s’ha trencat per complet.

Isabel Pantoja

 

“M’he emocionat i ja està… Si estiguera la cosa bé li haguera encantat parlar amb mi hui. A ella li agrada la cuina, m’hauria donat algun consell… Però no m’agafarà el telèfon, encara que esta vegada no li he fet res. Està la cosa malament, no és alguna cosa meua, és del meu germà”, ha explicat Isa Pantoja, molt emocionada.

“La meua mare quan s’enfada, s’enfada amb tots i també amb mi. Tinc la consciència tranquil·la i per això no m’afecta en el meu dia a dia, no és com altres vegades que hi havia coses que sí. No vull posar-me a plorar ací”, ha dit la filla d’Isabel Pantoja que ha rebut el consol de Paz Padilla.
“La meua mare no està bé”

Isa Pantoja ha acabat fent una confessió sobre l’estat de la seua mare després de molts mesos de guerra oberta amb el seu germà Kiko Rivera. “No li puc exigir res perquè ella no està bé… Però això no és que m’afecte a mi, sinó també als nets que res tenen a veure”, ha afegit.

Ara, Isa està resignada davant la situació: “Ara sé que no ha passat res és qüestió de donar-li temps i ja està. Em fa pena perquè no parle amb ella”.

Finalment i per a llevar-li ferro a l’assumpte, Isa Pantoja ha comentat que ella mai ha cuinat en Cantora per l’excés de protecció de la seua mare. “La meua mare em veu fent això i em mata perquè no em deixa acostar-me als ganivets… No vol que estiga ni al costat de l’oli amb això t’ho dic tot. Fins que m’he independitzat no he fet coses”, ha explicat ja més tranquil·la.

 

El retrobament d’Isa i Sylvia Pantoja

 

Isa s’ha retrobat amb Sylvia Pantoja, una de les convidades al sopar. El moment es preveia tibant amb la cosina i enemiga de la seua mare però han acabat cantant juntes.

L’inesperat detall de Pepi Valladares que emociona a Isa Pantoja

 

Pepi Valladares ha degustat el sopar fora de plató però ens ha mostrat una cosa molt especial. Té guardades moltes cartes que li va escriure Isa durant la seua infància. “Et vull i en la distància sempre estarem, jo i la família Valladares”, acabava dient.

Però a més, li ha fet arribar una cosa molt significativa, un detall que l’ha deixada entre llàgrimes, el recordatori de la seua comunió: “Per a mi és súper emocionant perquè la meua infància ha sigut molt feliç i la comunió va ser per a mi una cosa molt especial, estava vivint a Marbella, era una època molt bona per a mi, estava Julián que sempre s’ha portat molt bé amb mi… M’emocione per la situació”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.