Paz Padilla insisteix fins a fer plorar a Isa Pantoja: “Esta vegada no he fet res”

Ejemplo de shortcode con estilo
  Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare. Isa va començar atabalada fins i […]

 

Isa Pantoja i Asraf Beno s’han convertit en els primers cuiners de la segona temporada de ‘La última cena’ amb Paz Padilla com a amfitriona i no ho han tingut res fàcil. La filla d’Isabel Pantoja ha acabat plorant després que la presentadora li haja fet preguntes molt personals sobre la mala relació que té ara amb la seua mare.

Isa va començar atabalada fins i tot en el mercat i ha passat tot el cuinat molt nerviosa pel temps i els processos que havia de dur a terme i ha acabat per trencar-se.

Tot ha començat quan Paz Padilla li ha preguntat si ha telefonat a algú de la seua família per a demanar-li consell. «No tinc a ningú a qui telefonar», ha dit Isa Pantoja ensorrant-se. La presentadora ha ficat el dit en la nafra traient el tema del problema que actualment manté amb la seua mare i la germana de Kiko Rivera s’ha trencat per complet.

Isabel Pantoja

 

«M’he emocionat i ja està… Si estiguera la cosa bé li haguera encantat parlar amb mi hui. A ella li agrada la cuina, m’hauria donat algun consell… Però no m’agafarà el telèfon, encara que esta vegada no li he fet res. Està la cosa malament, no és alguna cosa meua, és del meu germà», ha explicat Isa Pantoja, molt emocionada.

«La meua mare quan s’enfada, s’enfada amb tots i també amb mi. Tinc la consciència tranquil·la i per això no m’afecta en el meu dia a dia, no és com altres vegades que hi havia coses que sí. No vull posar-me a plorar ací», ha dit la filla d’Isabel Pantoja que ha rebut el consol de Paz Padilla.
«La meua mare no està bé»

Isa Pantoja ha acabat fent una confessió sobre l’estat de la seua mare després de molts mesos de guerra oberta amb el seu germà Kiko Rivera. «No li puc exigir res perquè ella no està bé… Però això no és que m’afecte a mi, sinó també als nets que res tenen a veure», ha afegit.

Ara, Isa està resignada davant la situació: “Ara sé que no ha passat res és qüestió de donar-li temps i ja està. Em fa pena perquè no parle amb ella”.

Finalment i per a llevar-li ferro a l’assumpte, Isa Pantoja ha comentat que ella mai ha cuinat en Cantora per l’excés de protecció de la seua mare. «La meua mare em veu fent això i em mata perquè no em deixa acostar-me als ganivets… No vol que estiga ni al costat de l’oli amb això t’ho dic tot. Fins que m’he independitzat no he fet coses», ha explicat ja més tranquil·la.

 

El retrobament d’Isa i Sylvia Pantoja

 

Isa s’ha retrobat amb Sylvia Pantoja, una de les convidades al sopar. El moment es preveia tibant amb la cosina i enemiga de la seua mare però han acabat cantant juntes.

L’inesperat detall de Pepi Valladares que emociona a Isa Pantoja

 

Pepi Valladares ha degustat el sopar fora de plató però ens ha mostrat una cosa molt especial. Té guardades moltes cartes que li va escriure Isa durant la seua infància. «Et vull i en la distància sempre estarem, jo i la família Valladares», acabava dient.

Però a més, li ha fet arribar una cosa molt significativa, un detall que l’ha deixada entre llàgrimes, el recordatori de la seua comunió: «Per a mi és súper emocionant perquè la meua infància ha sigut molt feliç i la comunió va ser per a mi una cosa molt especial, estava vivint a Marbella, era una època molt bona per a mi, estava Julián que sempre s’ha portat molt bé amb mi… M’emocione per la situació».

Últimes notícies

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.

Mislata i València acomiaden l’artista Miquel Navarro, mort als 81 anys

Familiars, veïns i representants de la cultura i la política han acomiadat Miquel Navarro a Mislata. L’artista ha mort als 81 anys.