Paz Padilla «reapareix» en ‘Sálvame’ amb missatges de suport

La notícia saltava el passat 20 de gener: Mediaset España acomiadava a Paz Padilla per «l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització«. Des de llavors, la humorista emprenia accions legals contra el canal, alguna cosa que no arribava mai a judici després d’un acord aconseguit per les parts de manera extrajudicial, segons el qual el grup de comunicació readmetia a la presentadora «en les mateixes condicions a les anteriors».

Aquest acord es feia públic el 10 de juny, quasi cinc mesos després que es produïra el seu acomiadament, un temps en el qual en Mediaset es va estendre la llei del silenci sobre ella. No es pronunciava el seu nom en cap programa, molt menys en el qual havia sigut el seu, ‘Sálvame’, on només en una ocasió es va fer una breu referència a ella durant una acalorada disputa d’Anabel Pantoja.

Ara, sis mesos després de la seua abrupta marxa, i amb Paz Padilla de tornada en el canal (si bé encara sense projecte entre mans), en el magazín de vesprada de Telecinco han decidit fer un gir radical a la seua postura respecte a la qual fora la seua presentadora: parlar obertament d’ella i fins i tot debatre sobre la seua nova història d’amor, que copa hui una de les portades en una coneguda publicació.

La presentadora es va convertir aquest dimecres en notícia després d’aparéixer en la portada d’una coneguda revista. «Enamorada de nou«, titulava la publicació al costat d’una fotografia en la qual apareix besant-se amb la seua nova parella. Aquesta notícia va arribar a la vesprada fins ‘Sálvame’, que d’aquesta manera va tornar a parlar de la seua ex presentadora unes setmanes després d’anunciar-se la seua reincorporació a Mediaset després del seu acomiadament.

La primera a parlar sobre les comentades fotografies va ser Terelu Campos, que va reconéixer sentir-se «especialment contenta» per veure «feliç» a la seua companya quan es compleixen dos anys de la defunció del seu marit: «És un pas avant en la vida i estic molt contenta. M’he emportat una sorpresa, no sabia res«.

En aqueixa mateixa línia es va mostrar la germana de la presentadora, Carmen Borrego: «Crec que després de dos anys i tot el que ha ocorregut en la vida de Pau, que ha sigut molt dur, que estiga somrient i enamorada és el millor que podem veure sens dubte».

«M’alegra molt que estiga travessant aqueixa situació i que estiga il·lusionada, que tinga motius per a somriure«, va afegir Matamoros abans que Kiko Hernández llançara un contundent missatge als qui critiquen que Pau haja refet la seua vida: «Aquest matí he sentit que era molt prompte, que han passat dos anys. Posar-se a debatre si una dona pot refer la seua vida dos anys després… Com si passen dos mesos! Té dret a ser feliç quan li done la gana!«.

Segons la revista ‘Semana’, la nova il·lusió de Paz Padilla es diu Fran Medina i és Guàrdia Civil, encara que també es dedica a la fotografia com hobbie. La parella, que hauria formalitzat la seua relació fa uns mesos, va gaudir d’una jornada en un pantà pròxim a Madrid.

Kiko Hernández mostrava també la seua alegria per la notícia, alguna cosa que feia també, finalment, Rafa Mora. Després de donar l’enhorabona al complet, l’equip de ‘Sálvame’ debatia sobre algunes qüestions relatives a la privacitat del xic, a l’estat de Pau i al seu futur junts, convertint així novament a Padilla en un dels seus personatges a tractar. Amb la reincorporació de la còmica a Mediaset, en ‘Sálvame’ han decidit alçar d’una vegada per sempre el veto sobre la qual fora la seua presentadora. Gir radical en menys de sis mesos, encara que això sí, ella no tornar-la a les tasques de conducció del format.

La humorista rebrà a diferents personatges coneguts del món de la televisió i la cultura, molts d’ells amics personals, per a mantindre una conversa íntima i que els espectadors puguen conéixer-los més a fons.
Aquesta decisió de ‘Sálvame’ ha causat un gran estupor en l’audiència. El tractament que els companys li han dedicat a la seua companya ha generat un gran debat.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.