Anuncios

Paz Padilla “reapareix” en ‘Sálvame’ amb missatges de suport

La notícia saltava el passat 20 de gener: Mediaset España acomiadava a Paz Padilla per “l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització“. Des de llavors, la humorista emprenia accions legals contra el canal, alguna cosa que no arribava mai a judici després d’un acord aconseguit per les parts de manera extrajudicial, segons el qual el grup de comunicació readmetia a la presentadora “en les mateixes condicions a les anteriors”.

Aquest acord es feia públic el 10 de juny, quasi cinc mesos després que es produïra el seu acomiadament, un temps en el qual en Mediaset es va estendre la llei del silenci sobre ella. No es pronunciava el seu nom en cap programa, molt menys en el qual havia sigut el seu, ‘Sálvame’, on només en una ocasió es va fer una breu referència a ella durant una acalorada disputa d’Anabel Pantoja.

Anuncios

Ara, sis mesos després de la seua abrupta marxa, i amb Paz Padilla de tornada en el canal (si bé encara sense projecte entre mans), en el magazín de vesprada de Telecinco han decidit fer un gir radical a la seua postura respecte a la qual fora la seua presentadora: parlar obertament d’ella i fins i tot debatre sobre la seua nova història d’amor, que copa hui una de les portades en una coneguda publicació.

La presentadora es va convertir aquest dimecres en notícia després d’aparéixer en la portada d’una coneguda revista. “Enamorada de nou“, titulava la publicació al costat d’una fotografia en la qual apareix besant-se amb la seua nova parella. Aquesta notícia va arribar a la vesprada fins ‘Sálvame’, que d’aquesta manera va tornar a parlar de la seua ex presentadora unes setmanes després d’anunciar-se la seua reincorporació a Mediaset després del seu acomiadament.

La primera a parlar sobre les comentades fotografies va ser Terelu Campos, que va reconéixer sentir-se “especialment contenta” per veure “feliç” a la seua companya quan es compleixen dos anys de la defunció del seu marit: “És un pas avant en la vida i estic molt contenta. M’he emportat una sorpresa, no sabia res“.

En aqueixa mateixa línia es va mostrar la germana de la presentadora, Carmen Borrego: “Crec que després de dos anys i tot el que ha ocorregut en la vida de Pau, que ha sigut molt dur, que estiga somrient i enamorada és el millor que podem veure sens dubte”.

M’alegra molt que estiga travessant aqueixa situació i que estiga il·lusionada, que tinga motius per a somriure“, va afegir Matamoros abans que Kiko Hernández llançara un contundent missatge als qui critiquen que Pau haja refet la seua vida: “Aquest matí he sentit que era molt prompte, que han passat dos anys. Posar-se a debatre si una dona pot refer la seua vida dos anys després… Com si passen dos mesos! Té dret a ser feliç quan li done la gana!“.

Segons la revista ‘Semana’, la nova il·lusió de Paz Padilla es diu Fran Medina i és Guàrdia Civil, encara que també es dedica a la fotografia com hobbie. La parella, que hauria formalitzat la seua relació fa uns mesos, va gaudir d’una jornada en un pantà pròxim a Madrid.

Kiko Hernández mostrava també la seua alegria per la notícia, alguna cosa que feia també, finalment, Rafa Mora. Després de donar l’enhorabona al complet, l’equip de ‘Sálvame’ debatia sobre algunes qüestions relatives a la privacitat del xic, a l’estat de Pau i al seu futur junts, convertint així novament a Padilla en un dels seus personatges a tractar. Amb la reincorporació de la còmica a Mediaset, en ‘Sálvame’ han decidit alçar d’una vegada per sempre el veto sobre la qual fora la seua presentadora. Gir radical en menys de sis mesos, encara que això sí, ella no tornar-la a les tasques de conducció del format.

La humorista rebrà a diferents personatges coneguts del món de la televisió i la cultura, molts d’ells amics personals, per a mantindre una conversa íntima i que els espectadors puguen conéixer-los més a fons.
Aquesta decisió de ‘Sálvame’ ha causat un gran estupor en l’audiència. El tractament que els companys li han dedicat a la seua companya ha generat un gran debat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios