Paz Padilla “reapareix” en ‘Sálvame’ amb missatges de suport

La notícia saltava el passat 20 de gener: Mediaset España acomiadava a Paz Padilla per “l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització“. Des de llavors, la humorista emprenia accions legals contra el canal, alguna cosa que no arribava mai a judici després d’un acord aconseguit per les parts de manera extrajudicial, segons el qual el grup de comunicació readmetia a la presentadora “en les mateixes condicions a les anteriors”.

Aquest acord es feia públic el 10 de juny, quasi cinc mesos després que es produïra el seu acomiadament, un temps en el qual en Mediaset es va estendre la llei del silenci sobre ella. No es pronunciava el seu nom en cap programa, molt menys en el qual havia sigut el seu, ‘Sálvame’, on només en una ocasió es va fer una breu referència a ella durant una acalorada disputa d’Anabel Pantoja.

Ara, sis mesos després de la seua abrupta marxa, i amb Paz Padilla de tornada en el canal (si bé encara sense projecte entre mans), en el magazín de vesprada de Telecinco han decidit fer un gir radical a la seua postura respecte a la qual fora la seua presentadora: parlar obertament d’ella i fins i tot debatre sobre la seua nova història d’amor, que copa hui una de les portades en una coneguda publicació.

La presentadora es va convertir aquest dimecres en notícia després d’aparéixer en la portada d’una coneguda revista. “Enamorada de nou“, titulava la publicació al costat d’una fotografia en la qual apareix besant-se amb la seua nova parella. Aquesta notícia va arribar a la vesprada fins ‘Sálvame’, que d’aquesta manera va tornar a parlar de la seua ex presentadora unes setmanes després d’anunciar-se la seua reincorporació a Mediaset després del seu acomiadament.

La primera a parlar sobre les comentades fotografies va ser Terelu Campos, que va reconéixer sentir-se “especialment contenta” per veure “feliç” a la seua companya quan es compleixen dos anys de la defunció del seu marit: “És un pas avant en la vida i estic molt contenta. M’he emportat una sorpresa, no sabia res“.

En aqueixa mateixa línia es va mostrar la germana de la presentadora, Carmen Borrego: “Crec que després de dos anys i tot el que ha ocorregut en la vida de Pau, que ha sigut molt dur, que estiga somrient i enamorada és el millor que podem veure sens dubte”.

M’alegra molt que estiga travessant aqueixa situació i que estiga il·lusionada, que tinga motius per a somriure“, va afegir Matamoros abans que Kiko Hernández llançara un contundent missatge als qui critiquen que Pau haja refet la seua vida: “Aquest matí he sentit que era molt prompte, que han passat dos anys. Posar-se a debatre si una dona pot refer la seua vida dos anys després… Com si passen dos mesos! Té dret a ser feliç quan li done la gana!“.

Segons la revista ‘Semana’, la nova il·lusió de Paz Padilla es diu Fran Medina i és Guàrdia Civil, encara que també es dedica a la fotografia com hobbie. La parella, que hauria formalitzat la seua relació fa uns mesos, va gaudir d’una jornada en un pantà pròxim a Madrid.

Kiko Hernández mostrava també la seua alegria per la notícia, alguna cosa que feia també, finalment, Rafa Mora. Després de donar l’enhorabona al complet, l’equip de ‘Sálvame’ debatia sobre algunes qüestions relatives a la privacitat del xic, a l’estat de Pau i al seu futur junts, convertint així novament a Padilla en un dels seus personatges a tractar. Amb la reincorporació de la còmica a Mediaset, en ‘Sálvame’ han decidit alçar d’una vegada per sempre el veto sobre la qual fora la seua presentadora. Gir radical en menys de sis mesos, encara que això sí, ella no tornar-la a les tasques de conducció del format.

La humorista rebrà a diferents personatges coneguts del món de la televisió i la cultura, molts d’ells amics personals, per a mantindre una conversa íntima i que els espectadors puguen conéixer-los més a fons.
Aquesta decisió de ‘Sálvame’ ha causat un gran estupor en l’audiència. El tractament que els companys li han dedicat a la seua companya ha generat un gran debat.

Últimes notícies

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.