Paz Padilla «reapareix» en ‘Sálvame’ amb missatges de suport

Ejemplo de shortcode con estilo
La gaditana va tornar com a notícia al format vespertí de Telecinco, una vegada el programa ha alçat el veto a la humorista de la forma més inesperada

La notícia saltava el passat 20 de gener: Mediaset España acomiadava a Paz Padilla per «l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització«. Des de llavors, la humorista emprenia accions legals contra el canal, alguna cosa que no arribava mai a judici després d’un acord aconseguit per les parts de manera extrajudicial, segons el qual el grup de comunicació readmetia a la presentadora «en les mateixes condicions a les anteriors».

Aquest acord es feia públic el 10 de juny, quasi cinc mesos després que es produïra el seu acomiadament, un temps en el qual en Mediaset es va estendre la llei del silenci sobre ella. No es pronunciava el seu nom en cap programa, molt menys en el qual havia sigut el seu, ‘Sálvame’, on només en una ocasió es va fer una breu referència a ella durant una acalorada disputa d’Anabel Pantoja.

Ara, sis mesos després de la seua abrupta marxa, i amb Paz Padilla de tornada en el canal (si bé encara sense projecte entre mans), en el magazín de vesprada de Telecinco han decidit fer un gir radical a la seua postura respecte a la qual fora la seua presentadora: parlar obertament d’ella i fins i tot debatre sobre la seua nova història d’amor, que copa hui una de les portades en una coneguda publicació.

La presentadora es va convertir aquest dimecres en notícia després d’aparéixer en la portada d’una coneguda revista. «Enamorada de nou«, titulava la publicació al costat d’una fotografia en la qual apareix besant-se amb la seua nova parella. Aquesta notícia va arribar a la vesprada fins ‘Sálvame’, que d’aquesta manera va tornar a parlar de la seua ex presentadora unes setmanes després d’anunciar-se la seua reincorporació a Mediaset després del seu acomiadament.

La primera a parlar sobre les comentades fotografies va ser Terelu Campos, que va reconéixer sentir-se «especialment contenta» per veure «feliç» a la seua companya quan es compleixen dos anys de la defunció del seu marit: «És un pas avant en la vida i estic molt contenta. M’he emportat una sorpresa, no sabia res«.

En aqueixa mateixa línia es va mostrar la germana de la presentadora, Carmen Borrego: «Crec que després de dos anys i tot el que ha ocorregut en la vida de Pau, que ha sigut molt dur, que estiga somrient i enamorada és el millor que podem veure sens dubte».

«M’alegra molt que estiga travessant aqueixa situació i que estiga il·lusionada, que tinga motius per a somriure«, va afegir Matamoros abans que Kiko Hernández llançara un contundent missatge als qui critiquen que Pau haja refet la seua vida: «Aquest matí he sentit que era molt prompte, que han passat dos anys. Posar-se a debatre si una dona pot refer la seua vida dos anys després… Com si passen dos mesos! Té dret a ser feliç quan li done la gana!«.

Segons la revista ‘Semana’, la nova il·lusió de Paz Padilla es diu Fran Medina i és Guàrdia Civil, encara que també es dedica a la fotografia com hobbie. La parella, que hauria formalitzat la seua relació fa uns mesos, va gaudir d’una jornada en un pantà pròxim a Madrid.

Kiko Hernández mostrava també la seua alegria per la notícia, alguna cosa que feia també, finalment, Rafa Mora. Després de donar l’enhorabona al complet, l’equip de ‘Sálvame’ debatia sobre algunes qüestions relatives a la privacitat del xic, a l’estat de Pau i al seu futur junts, convertint així novament a Padilla en un dels seus personatges a tractar. Amb la reincorporació de la còmica a Mediaset, en ‘Sálvame’ han decidit alçar d’una vegada per sempre el veto sobre la qual fora la seua presentadora. Gir radical en menys de sis mesos, encara que això sí, ella no tornar-la a les tasques de conducció del format.

La humorista rebrà a diferents personatges coneguts del món de la televisió i la cultura, molts d’ells amics personals, per a mantindre una conversa íntima i que els espectadors puguen conéixer-los més a fons.
Aquesta decisió de ‘Sálvame’ ha causat un gran estupor en l’audiència. El tractament que els companys li han dedicat a la seua companya ha generat un gran debat.

Últimes notícies

Les rendes de 2025 de Pérez Llorca i Mazón: quasi 88.000 i 86.000 euros

Juanfran Pérez Llorca ha declarat rendes de 87.886,98 euros en 2025, mentre que l’expresident Carlos Mazón ha comunicat percepcions salarials netes de 86.372,12 euros, segons les declaracions remitides a Les Corts Valencianes.

Un estudi valencià descobreix com la inflamació en la cirrosi danya el cervell

Un equip investigador de València ha identificat el paper de les vesícules extracel·lulars en el deteriorament cognitiu associat a la cirrosi i ha comprovat que la rifaximina pot neutralitzar-ne els efectes en el cervell.

EUPV es presentarà a les generals de novembre dins de Frente Amplio

Esquerra Unida del País Valencià ha acordat en un Consell Polític Nacional extraordinari integrar-se en el paraigua de Frente Amplio per a les eleccions generals del 29 de novembre. La formació defensa una candidatura unitària de l’esquerra valenciana per reforçar la veu de la Comunitat Valenciana al Congrés.

Dimecres ennuvolat a la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa en l’interior

Este dimecres s’espera cel ennuvolat a la Comunitat Valenciana, pluges febles sobretot al sud i un descens lleuger de les màximes en l’interior.

Mesa electoral en les eleccions generals: com saber si t’ha tocat, quines excuses pots presentar i quant es cobra

Els ajuntaments designen per sorteig els presidents, els vocals i els suplents. La notificació explica el càrrec assignat i permet iniciar els tràmits si hi ha un impediment justificat.

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.