Paz Padilla «reapareix» en ‘Sálvame’ amb missatges de suport

Ejemplo de shortcode con estilo
La gaditana va tornar com a notícia al format vespertí de Telecinco, una vegada el programa ha alçat el veto a la humorista de la forma més inesperada

La notícia saltava el passat 20 de gener: Mediaset España acomiadava a Paz Padilla per «l’incompliment de la seua obligació com a presentadora, en haver abandonat el programa ‘Sálvame’ una hora i mitja abans de la seua finalització«. Des de llavors, la humorista emprenia accions legals contra el canal, alguna cosa que no arribava mai a judici després d’un acord aconseguit per les parts de manera extrajudicial, segons el qual el grup de comunicació readmetia a la presentadora «en les mateixes condicions a les anteriors».

Aquest acord es feia públic el 10 de juny, quasi cinc mesos després que es produïra el seu acomiadament, un temps en el qual en Mediaset es va estendre la llei del silenci sobre ella. No es pronunciava el seu nom en cap programa, molt menys en el qual havia sigut el seu, ‘Sálvame’, on només en una ocasió es va fer una breu referència a ella durant una acalorada disputa d’Anabel Pantoja.

Ara, sis mesos després de la seua abrupta marxa, i amb Paz Padilla de tornada en el canal (si bé encara sense projecte entre mans), en el magazín de vesprada de Telecinco han decidit fer un gir radical a la seua postura respecte a la qual fora la seua presentadora: parlar obertament d’ella i fins i tot debatre sobre la seua nova història d’amor, que copa hui una de les portades en una coneguda publicació.

La presentadora es va convertir aquest dimecres en notícia després d’aparéixer en la portada d’una coneguda revista. «Enamorada de nou«, titulava la publicació al costat d’una fotografia en la qual apareix besant-se amb la seua nova parella. Aquesta notícia va arribar a la vesprada fins ‘Sálvame’, que d’aquesta manera va tornar a parlar de la seua ex presentadora unes setmanes després d’anunciar-se la seua reincorporació a Mediaset després del seu acomiadament.

La primera a parlar sobre les comentades fotografies va ser Terelu Campos, que va reconéixer sentir-se «especialment contenta» per veure «feliç» a la seua companya quan es compleixen dos anys de la defunció del seu marit: «És un pas avant en la vida i estic molt contenta. M’he emportat una sorpresa, no sabia res«.

En aqueixa mateixa línia es va mostrar la germana de la presentadora, Carmen Borrego: «Crec que després de dos anys i tot el que ha ocorregut en la vida de Pau, que ha sigut molt dur, que estiga somrient i enamorada és el millor que podem veure sens dubte».

«M’alegra molt que estiga travessant aqueixa situació i que estiga il·lusionada, que tinga motius per a somriure«, va afegir Matamoros abans que Kiko Hernández llançara un contundent missatge als qui critiquen que Pau haja refet la seua vida: «Aquest matí he sentit que era molt prompte, que han passat dos anys. Posar-se a debatre si una dona pot refer la seua vida dos anys després… Com si passen dos mesos! Té dret a ser feliç quan li done la gana!«.

Segons la revista ‘Semana’, la nova il·lusió de Paz Padilla es diu Fran Medina i és Guàrdia Civil, encara que també es dedica a la fotografia com hobbie. La parella, que hauria formalitzat la seua relació fa uns mesos, va gaudir d’una jornada en un pantà pròxim a Madrid.

Kiko Hernández mostrava també la seua alegria per la notícia, alguna cosa que feia també, finalment, Rafa Mora. Després de donar l’enhorabona al complet, l’equip de ‘Sálvame’ debatia sobre algunes qüestions relatives a la privacitat del xic, a l’estat de Pau i al seu futur junts, convertint així novament a Padilla en un dels seus personatges a tractar. Amb la reincorporació de la còmica a Mediaset, en ‘Sálvame’ han decidit alçar d’una vegada per sempre el veto sobre la qual fora la seua presentadora. Gir radical en menys de sis mesos, encara que això sí, ella no tornar-la a les tasques de conducció del format.

La humorista rebrà a diferents personatges coneguts del món de la televisió i la cultura, molts d’ells amics personals, per a mantindre una conversa íntima i que els espectadors puguen conéixer-los més a fons.
Aquesta decisió de ‘Sálvame’ ha causat un gran estupor en l’audiència. El tractament que els companys li han dedicat a la seua companya ha generat un gran debat.

Últimes notícies

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.

Nou avís Es-Alert per risc d’inundacions al sud de València i nord d’Alacant

La Generalitat ha activat un nou Es-Alert per fortes pluges i risc d’inundacions al litoral sud de València i al litoral nord i interior d’Alacant, i demana extremar les precaucions. L’avís inclou recomanacions de seguretat com allunyar-se de rius i soterranis i telefonar al 112 en cas d’emergència.

Emergència 1 per pluges a la Marina Alta i avís en cinc comarques més

La Generalitat ha decretat l’emergència 1 per fortes pluges a la Marina Alta i la situació 0 en cinc comarques més, amb avisos d’acumulats que podrien superar els 400 litres en 24 hores. Emergències ha atés quasi 300 incidents, sobretot per inundacions i desperfectes en la via pública.

El València Basket reacciona amb una victòria sòlida davant l’UCAM Murcia

El València Basket ha tallat una dinàmica de tres derrotes seguides amb una victòria contundent contra l’UCAM Murcia, que Xavi Albert qualifica de colp sobre la taula.

Tall de les línies de Rodalia C1 i C2 des de les 20.00 hores per l’alerta roja per pluges

Adif ha suspés este divendres, des de les 20.00 hores i fins a nou avís, la circulació de les línies de Rodalia C1 i C2 entre València Estació Nord i Gandia i entre València Estació Nord i Moixent per l’alerta roja per pluges i tempesta al litoral sud de València i nord d’Alacant.