12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Melyssa Pinto i Tom Brusse tenen la conversa més esperada

Amb les forces i els ànims molt minvats després de quasi tres mesos d’aventura a Hondures, els concursants de ‘Supervivientes’ que encara romanen a l’illa estan començant a deixar els seus sentiments a l’aire i les seues febleses al descobert. Durant l’última emissió del debat del ‘reality’, assistim a un moment molt emotiu. Perquè 14 setmanes de convivència han servit perquè Melyssa Pinto i Tom Brusse es reconcilien.

Si bé és cert que ella li va fer de drap de llàgrimes quan Sandra Pica va viatjar des d’Espanya per a deixar-li en directe, no ha sigut fins ara quan ell ha volgut obrir-se i disculpar-se pel mal que li va fer en el passat amb les seues deslleialtats.

L’exparella, a la qual vam conéixer durant la seua participació a ‘L’illa de las tentaciones’ -l’espai on es va creuar en el camí del francés qui va tallar amb ell d’eixa manera tan cruel-, tenia una conversa pendent des de fa quasi un any, quan el seu romanç va arribar a la fi per aqueixa tercera persona que es va ficar per mitjà.

Tom demana disculpes a Melyssa Pinto pel qual li va fer

 

Després de quasi tres mesos vivint junts, Tom i Melyssa han tingut eixa conversa que moltes vegades no es té. Aquella en la qual ell li ha demanat disculpes pel que li va fer i ella, lliure de rancor, ha decidit passar pàgina.

“Ací pense moltíssim. I la veritat és que tot el que vaig fer en el passat, l’he estat pensant moltíssim. I no sé, en veure’t ara després d’haver fet les paus…”, li deia Tom. “No vull parlar més d’això. El que has de fer és portar-te bé amb tothom. I això ja va passar, és ximpleria. Ho entenc, que penses i tot això.

Per exemple, hi ha coses de la meua vida que potser vaig fer i que no em van agradar i no les oblide. Perquè un a vegades es castiga. Però de veritat que jo per això ja no et tinc cap rancor”, li va respondre ella.

D’igual manera, Tom va reconéixer la seua fallada. “No et mereixies això, tant de mal. Ho hauria fet d’una altra manera”, va reflexionar. Després de la seua conversa, l’exparella feia les paus amb el seu passat en comú.

Una reacció allunyada de rancors

 

Si bé és cert que hi ha cert sector de l’audiència que s’ha cregut a Tom, hi ha un altre que considera que no estem res més que davant una estratègia. El fet que estiguem a les portes de la final i que també tinguera una conversa amb Olga Moreno per a tractar de llimar asprors, no ha fet sinó col·locar un vel de dubtes sobre Brusse.

Només el temps dirà si estem davant una reacció eixida d’allò més profunda del seu cor -i qui sap si davant una segona part en la seua història d’amor- o si tan sols està intentant entendrir al públic perquè el xec amb el premi total de l’espai acabe en el seu compte corrent.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.