Melyssa Pinto i Tom Brusse tenen la conversa més esperada

Amb les forces i els ànims molt minvats després de quasi tres mesos d’aventura a Hondures, els concursants de ‘Supervivientes’ que encara romanen a l’illa estan començant a deixar els seus sentiments a l’aire i les seues febleses al descobert. Durant l’última emissió del debat del ‘reality’, assistim a un moment molt emotiu. Perquè 14 setmanes de convivència han servit perquè Melyssa Pinto i Tom Brusse es reconcilien.

Si bé és cert que ella li va fer de drap de llàgrimes quan Sandra Pica va viatjar des d’Espanya per a deixar-li en directe, no ha sigut fins ara quan ell ha volgut obrir-se i disculpar-se pel mal que li va fer en el passat amb les seues deslleialtats.

L’exparella, a la qual vam conéixer durant la seua participació a ‘L’illa de las tentaciones’ -l’espai on es va creuar en el camí del francés qui va tallar amb ell d’eixa manera tan cruel-, tenia una conversa pendent des de fa quasi un any, quan el seu romanç va arribar a la fi per aqueixa tercera persona que es va ficar per mitjà.

Tom demana disculpes a Melyssa Pinto pel qual li va fer

 

Després de quasi tres mesos vivint junts, Tom i Melyssa han tingut eixa conversa que moltes vegades no es té. Aquella en la qual ell li ha demanat disculpes pel que li va fer i ella, lliure de rancor, ha decidit passar pàgina.

“Ací pense moltíssim. I la veritat és que tot el que vaig fer en el passat, l’he estat pensant moltíssim. I no sé, en veure’t ara després d’haver fet les paus…”, li deia Tom. “No vull parlar més d’això. El que has de fer és portar-te bé amb tothom. I això ja va passar, és ximpleria. Ho entenc, que penses i tot això.

Per exemple, hi ha coses de la meua vida que potser vaig fer i que no em van agradar i no les oblide. Perquè un a vegades es castiga. Però de veritat que jo per això ja no et tinc cap rancor”, li va respondre ella.

D’igual manera, Tom va reconéixer la seua fallada. “No et mereixies això, tant de mal. Ho hauria fet d’una altra manera”, va reflexionar. Després de la seua conversa, l’exparella feia les paus amb el seu passat en comú.

Una reacció allunyada de rancors

 

Si bé és cert que hi ha cert sector de l’audiència que s’ha cregut a Tom, hi ha un altre que considera que no estem res més que davant una estratègia. El fet que estiguem a les portes de la final i que també tinguera una conversa amb Olga Moreno per a tractar de llimar asprors, no ha fet sinó col·locar un vel de dubtes sobre Brusse.

Només el temps dirà si estem davant una reacció eixida d’allò més profunda del seu cor -i qui sap si davant una segona part en la seua història d’amor- o si tan sols està intentant entendrir al públic perquè el xec amb el premi total de l’espai acabe en el seu compte corrent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.