12.5 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Melyssa Pinto i Tom Brusse tenen la conversa més esperada

Amb les forces i els ànims molt minvats després de quasi tres mesos d’aventura a Hondures, els concursants de ‘Supervivientes’ que encara romanen a l’illa estan començant a deixar els seus sentiments a l’aire i les seues febleses al descobert. Durant l’última emissió del debat del ‘reality’, assistim a un moment molt emotiu. Perquè 14 setmanes de convivència han servit perquè Melyssa Pinto i Tom Brusse es reconcilien.

Si bé és cert que ella li va fer de drap de llàgrimes quan Sandra Pica va viatjar des d’Espanya per a deixar-li en directe, no ha sigut fins ara quan ell ha volgut obrir-se i disculpar-se pel mal que li va fer en el passat amb les seues deslleialtats.

L’exparella, a la qual vam conéixer durant la seua participació a ‘L’illa de las tentaciones’ -l’espai on es va creuar en el camí del francés qui va tallar amb ell d’eixa manera tan cruel-, tenia una conversa pendent des de fa quasi un any, quan el seu romanç va arribar a la fi per aqueixa tercera persona que es va ficar per mitjà.

Tom demana disculpes a Melyssa Pinto pel qual li va fer

 

Després de quasi tres mesos vivint junts, Tom i Melyssa han tingut eixa conversa que moltes vegades no es té. Aquella en la qual ell li ha demanat disculpes pel que li va fer i ella, lliure de rancor, ha decidit passar pàgina.

“Ací pense moltíssim. I la veritat és que tot el que vaig fer en el passat, l’he estat pensant moltíssim. I no sé, en veure’t ara després d’haver fet les paus…”, li deia Tom. “No vull parlar més d’això. El que has de fer és portar-te bé amb tothom. I això ja va passar, és ximpleria. Ho entenc, que penses i tot això.

Per exemple, hi ha coses de la meua vida que potser vaig fer i que no em van agradar i no les oblide. Perquè un a vegades es castiga. Però de veritat que jo per això ja no et tinc cap rancor”, li va respondre ella.

D’igual manera, Tom va reconéixer la seua fallada. “No et mereixies això, tant de mal. Ho hauria fet d’una altra manera”, va reflexionar. Després de la seua conversa, l’exparella feia les paus amb el seu passat en comú.

Una reacció allunyada de rancors

 

Si bé és cert que hi ha cert sector de l’audiència que s’ha cregut a Tom, hi ha un altre que considera que no estem res més que davant una estratègia. El fet que estiguem a les portes de la final i que també tinguera una conversa amb Olga Moreno per a tractar de llimar asprors, no ha fet sinó col·locar un vel de dubtes sobre Brusse.

Només el temps dirà si estem davant una reacció eixida d’allò més profunda del seu cor -i qui sap si davant una segona part en la seua història d’amor- o si tan sols està intentant entendrir al públic perquè el xec amb el premi total de l’espai acabe en el seu compte corrent.

Últimes notícies

Llorca defén la col·laboració del PP en la investigació de la dana

Llorca ha sostingut que els dirigents del PP han col·laborat amb la investigació judicial sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 i ha contrastat eixa actitud amb la del Govern d'Espanya.

El Govern recalca que el nou model de finançament serà per a totes les comunitats

En vespres de la reunió entre Sánchez i Junqueras, Elma Saiz ha subratllat que l'Executiu prepara un nou model de finançament per a totes les autonomies. Hisenda ho elabora i Moncloa reivindica recursos extra mentres ERC demana concrecions i augura 5.000 milions per a Catalunya.

Muñoz (PSPV) acusa el PP i a Pérez Llorca d’abocar a la Comunitat a la paràlisi

El síndic socialista ha retret al Consell falta de gestió i retard a rendir comptes fins a mitjan febrer. Assenyala carències en educació, sanitat i transport.

La jutgessa de la DANA cita a tres testimonis per contradiccions sobre el confinament

La instructora ha anomenat al subsecretari de Justícia i Interior, a l'advocat coordinador i a l'advocat general després d'un informe que xoca amb la versió d'un exalte càrrec. La causa també ha incorporat els wasaps entre Feijóo i Mazón del 29 d'octubre.

Alacant ha aconseguit la seua millor dada històrica en 2025 amb un 79% d’ocupació, segons APHA

Alacant ha aconseguit un 79% d'ocupació mitjana en 2025, el seu millor registre, amb un desembre al 60% i Nit de cap d'any per damunt del 90%. L'estirada de Nadal i la capitalitat gastronòmica ha afavorit la desestacionalització.

Gran campanya nadalenca dona pas a les rebaixes d’hivern amb moda i llar al capdavant

Les grans superfícies enllacen un Nadal sòlid, amb augments del 3-4%, amb les rebaixes fins al 28 de febrer i descomptes inicials del 50%. El gasto mig previst és de 125 euros i s'esperen 15.000 ocupacions temporals.

Ucraïna consolida el seu lideratge com a principal comunitat estrangera a Torrevieja

Torrevieja arranca 2026 amb 110.500 habitants, 4.150 més que un any abans. Ucraïna aconseguix 10.074 empadronats i es manté com la comunitat estrangera més nombrosa.

El Govern destina 43 milions per a recuperar la fisonomia dels anys 50 a les platges de Cullera

L'Executiu regenerarà les platges del sud de Cullera amb aportacions massives d'arena i obres de protecció. Els treballs arranquen el 16 de gener i preveuen finalitzar al juny.