Melyssa Pinto i Tom Brusse tenen la conversa més esperada

Amb les forces i els ànims molt minvats després de quasi tres mesos d’aventura a Hondures, els concursants de ‘Supervivientes’ que encara romanen a l’illa estan començant a deixar els seus sentiments a l’aire i les seues febleses al descobert. Durant l’última emissió del debat del ‘reality’, assistim a un moment molt emotiu. Perquè 14 setmanes de convivència han servit perquè Melyssa Pinto i Tom Brusse es reconcilien.

Si bé és cert que ella li va fer de drap de llàgrimes quan Sandra Pica va viatjar des d’Espanya per a deixar-li en directe, no ha sigut fins ara quan ell ha volgut obrir-se i disculpar-se pel mal que li va fer en el passat amb les seues deslleialtats.

L’exparella, a la qual vam conéixer durant la seua participació a ‘L’illa de las tentaciones’ -l’espai on es va creuar en el camí del francés qui va tallar amb ell d’eixa manera tan cruel-, tenia una conversa pendent des de fa quasi un any, quan el seu romanç va arribar a la fi per aqueixa tercera persona que es va ficar per mitjà.

Tom demana disculpes a Melyssa Pinto pel qual li va fer

 

Després de quasi tres mesos vivint junts, Tom i Melyssa han tingut eixa conversa que moltes vegades no es té. Aquella en la qual ell li ha demanat disculpes pel que li va fer i ella, lliure de rancor, ha decidit passar pàgina.

“Ací pense moltíssim. I la veritat és que tot el que vaig fer en el passat, l’he estat pensant moltíssim. I no sé, en veure’t ara després d’haver fet les paus…”, li deia Tom. “No vull parlar més d’això. El que has de fer és portar-te bé amb tothom. I això ja va passar, és ximpleria. Ho entenc, que penses i tot això.

Per exemple, hi ha coses de la meua vida que potser vaig fer i que no em van agradar i no les oblide. Perquè un a vegades es castiga. Però de veritat que jo per això ja no et tinc cap rancor”, li va respondre ella.

D’igual manera, Tom va reconéixer la seua fallada. “No et mereixies això, tant de mal. Ho hauria fet d’una altra manera”, va reflexionar. Després de la seua conversa, l’exparella feia les paus amb el seu passat en comú.

Una reacció allunyada de rancors

 

Si bé és cert que hi ha cert sector de l’audiència que s’ha cregut a Tom, hi ha un altre que considera que no estem res més que davant una estratègia. El fet que estiguem a les portes de la final i que també tinguera una conversa amb Olga Moreno per a tractar de llimar asprors, no ha fet sinó col·locar un vel de dubtes sobre Brusse.

Només el temps dirà si estem davant una reacció eixida d’allò més profunda del seu cor -i qui sap si davant una segona part en la seua història d’amor- o si tan sols està intentant entendrir al públic perquè el xec amb el premi total de l’espai acabe en el seu compte corrent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.