9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Melyssa Pinto i Tom Brusse tenen la conversa més esperada

Amb les forces i els ànims molt minvats després de quasi tres mesos d’aventura a Hondures, els concursants de ‘Supervivientes’ que encara romanen a l’illa estan començant a deixar els seus sentiments a l’aire i les seues febleses al descobert. Durant l’última emissió del debat del ‘reality’, assistim a un moment molt emotiu. Perquè 14 setmanes de convivència han servit perquè Melyssa Pinto i Tom Brusse es reconcilien.

Si bé és cert que ella li va fer de drap de llàgrimes quan Sandra Pica va viatjar des d’Espanya per a deixar-li en directe, no ha sigut fins ara quan ell ha volgut obrir-se i disculpar-se pel mal que li va fer en el passat amb les seues deslleialtats.

L’exparella, a la qual vam conéixer durant la seua participació a ‘L’illa de las tentaciones’ -l’espai on es va creuar en el camí del francés qui va tallar amb ell d’eixa manera tan cruel-, tenia una conversa pendent des de fa quasi un any, quan el seu romanç va arribar a la fi per aqueixa tercera persona que es va ficar per mitjà.

Tom demana disculpes a Melyssa Pinto pel qual li va fer

 

Després de quasi tres mesos vivint junts, Tom i Melyssa han tingut eixa conversa que moltes vegades no es té. Aquella en la qual ell li ha demanat disculpes pel que li va fer i ella, lliure de rancor, ha decidit passar pàgina.

“Ací pense moltíssim. I la veritat és que tot el que vaig fer en el passat, l’he estat pensant moltíssim. I no sé, en veure’t ara després d’haver fet les paus…”, li deia Tom. “No vull parlar més d’això. El que has de fer és portar-te bé amb tothom. I això ja va passar, és ximpleria. Ho entenc, que penses i tot això.

Per exemple, hi ha coses de la meua vida que potser vaig fer i que no em van agradar i no les oblide. Perquè un a vegades es castiga. Però de veritat que jo per això ja no et tinc cap rancor”, li va respondre ella.

D’igual manera, Tom va reconéixer la seua fallada. “No et mereixies això, tant de mal. Ho hauria fet d’una altra manera”, va reflexionar. Després de la seua conversa, l’exparella feia les paus amb el seu passat en comú.

Una reacció allunyada de rancors

 

Si bé és cert que hi ha cert sector de l’audiència que s’ha cregut a Tom, hi ha un altre que considera que no estem res més que davant una estratègia. El fet que estiguem a les portes de la final i que també tinguera una conversa amb Olga Moreno per a tractar de llimar asprors, no ha fet sinó col·locar un vel de dubtes sobre Brusse.

Només el temps dirà si estem davant una reacció eixida d’allò més profunda del seu cor -i qui sap si davant una segona part en la seua història d’amor- o si tan sols està intentant entendrir al públic perquè el xec amb el premi total de l’espai acabe en el seu compte corrent.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.