Pillen el pla d’Antonio David i Rocío Flores amb Olga Moreno: ‘mou els fils’

 

Rocío Carrasco assegura que Rocío Flores parla de la mateixa manera que el seu pare i en ‘Ya es mediodía’ hem investigat i han comprovat que pot tindre raó i que no és l’única que ho fa. Rocío Flores, Olga Moreno i Antonio David Flores parlen exactament igual.

Mateixes expressions, mateixes paraules, una única i clara idea de la seua família que semblen defensar a mort. Carrasco ho té clar, començant de moment en què Rocío Flores va fer la seua aparició estel·lar en un plató de televisió.

La filla de ‘la más grande’ acusa el seu ex d’haver portat a la seua filla a entrar en el món a pesar que mai va voler dedicar-se a això. «Comença dient que ella no es vol dedicar a este món. Eixa decisió ella no l’ha presa. A ella l’han obligada a prendre aqueixa determinació. El primer que l’havia d’haver respectat era ell… Fixa’t com de sobte diu que ella no vol formar part d’este món, que cal respectar-la i que no es veja obligada».

 

«Rocío parla igual que el seu pare»

 

«Parla igual que el seu pare. Tenen les mateixes paraules. Al final és el seu món i és en el que ella ha crescut. Tenint eixa versió dels fets», recalcava la seua mare en la docuserie sobre el comportament que la jove mostra públicament.

Just per això, a Rocío Carrasco li costa reconéixer a la seua filla i és que assegura que va deixar de conéixer-la i de reconéixer-la el 27 de juliol 2012. «Ell l’ha educada per a exercir aqueix paper. És molt cruel, perquè ell es victimitza davant de la seua filla i la càrrega amb una responsabilitat que no li pertany».
Així, a pesar que l’acusen de mostrar-se frija amb els seus fills, Carrasco té molt clar que les llàgrimes que Rocío vessava per ella en ‘Supervivientes’, on pregava desesperada saber com es trobava la seua mare, no tenen res a veure amb la realitat.

Són molts els que veuen, igual que Rocío Carrasco, en Rocío Flores una marioneta moguda pel seu pare Antonio David Flores. Fins i tot, alguns també creuen que l’ex Guàrdia Civil mou també els fils de la seua dona Olga Moreno. Per a uns altres no és per a tant l’assumpte, però en ‘Ja es mediodía Fresh’ hem volgut comprovar en quina mesura s’assemblen els seus discursos i ens hem sorprés.

Les mateixes expressions, les mateixes paraules, una claríssima i única idea de la seua família, frases calcades… La semblança entre la manera d’expressar-se d’Antonio David Flores, la seua filla Rocío Flores i la seua esposa Olga Moreno, és sorprenent.

 

«Antonio ha tirat a la seua filla als lleons»

 

Malgrat tot, Rocío Carrasco insisteix que li dol escoltar uns certs comentaris contra la seua filla, com aquells que l’acusen de ser una adolescent de ‘Hermano Mayor‘ pel seu comportament tan agressiu. Una fama que s’ha guanyat arran que s’haja donat a conéixer la pallissa que li va donar a la seua mare en 2012.
No obstant això, té clar que la responsabilitat recau en Antonio David, per haver-la exposat públicament sense tindre en compte les conseqüències.

«Em molesta perquè és la meua filla i l’he parida jo. Però no és culpa de ningú, solament del pare. Al seu pare li ha donat exactament igual exposar-la públicament, sabent el que la seua filla tenia darrere, sense importar-li les conseqüències que això anava a portar sobre ella, sense importar-li absolutament res. L’ha treta a la llotja del mercat a veure al millor postor. I li ha donat exactament igual».

Un patró que també ha repetit amb el seu fill, David Flores, la malaltia del qual també ha exposat de manera pública, donant peu a tota mena d’indagacions sobre este tema.

 

«Que bonic veure a una família unida!»

 

Marta López després de comprovar-ho ha afirmat un “Que bonic veure a una família unida! Es volen, és la seua veritat i es defensen”. I és que sol ser habitual que persones de la mateixa família parlen de la mateixa manera i no tindria res de dolent. Per part seua, Miguel Ángel Nicolás ha destacat que hi ha coses que ha dit José Antonio, marit de Gloria Mohedano, que coincideixen amb la realitat de la qual parlen Rocío i Olga Moreno.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.