Pillen el pla d’Antonio David i Rocío Flores amb Olga Moreno: ‘mou els fils’

 

Rocío Carrasco assegura que Rocío Flores parla de la mateixa manera que el seu pare i en ‘Ya es mediodía’ hem investigat i han comprovat que pot tindre raó i que no és l’única que ho fa. Rocío Flores, Olga Moreno i Antonio David Flores parlen exactament igual.

Mateixes expressions, mateixes paraules, una única i clara idea de la seua família que semblen defensar a mort. Carrasco ho té clar, començant de moment en què Rocío Flores va fer la seua aparició estel·lar en un plató de televisió.

La filla de ‘la más grande’ acusa el seu ex d’haver portat a la seua filla a entrar en el món a pesar que mai va voler dedicar-se a això. “Comença dient que ella no es vol dedicar a este món. Eixa decisió ella no l’ha presa. A ella l’han obligada a prendre aqueixa determinació. El primer que l’havia d’haver respectat era ell… Fixa’t com de sobte diu que ella no vol formar part d’este món, que cal respectar-la i que no es veja obligada”.

 

“Rocío parla igual que el seu pare”

 

“Parla igual que el seu pare. Tenen les mateixes paraules. Al final és el seu món i és en el que ella ha crescut. Tenint eixa versió dels fets”, recalcava la seua mare en la docuserie sobre el comportament que la jove mostra públicament.

Just per això, a Rocío Carrasco li costa reconéixer a la seua filla i és que assegura que va deixar de conéixer-la i de reconéixer-la el 27 de juliol 2012. “Ell l’ha educada per a exercir aqueix paper. És molt cruel, perquè ell es victimitza davant de la seua filla i la càrrega amb una responsabilitat que no li pertany”.
Així, a pesar que l’acusen de mostrar-se frija amb els seus fills, Carrasco té molt clar que les llàgrimes que Rocío vessava per ella en ‘Supervivientes’, on pregava desesperada saber com es trobava la seua mare, no tenen res a veure amb la realitat.

Són molts els que veuen, igual que Rocío Carrasco, en Rocío Flores una marioneta moguda pel seu pare Antonio David Flores. Fins i tot, alguns també creuen que l’ex Guàrdia Civil mou també els fils de la seua dona Olga Moreno. Per a uns altres no és per a tant l’assumpte, però en ‘Ja es mediodía Fresh’ hem volgut comprovar en quina mesura s’assemblen els seus discursos i ens hem sorprés.

Les mateixes expressions, les mateixes paraules, una claríssima i única idea de la seua família, frases calcades… La semblança entre la manera d’expressar-se d’Antonio David Flores, la seua filla Rocío Flores i la seua esposa Olga Moreno, és sorprenent.

 

“Antonio ha tirat a la seua filla als lleons”

 

Malgrat tot, Rocío Carrasco insisteix que li dol escoltar uns certs comentaris contra la seua filla, com aquells que l’acusen de ser una adolescent de ‘Hermano Mayor‘ pel seu comportament tan agressiu. Una fama que s’ha guanyat arran que s’haja donat a conéixer la pallissa que li va donar a la seua mare en 2012.
No obstant això, té clar que la responsabilitat recau en Antonio David, per haver-la exposat públicament sense tindre en compte les conseqüències.

“Em molesta perquè és la meua filla i l’he parida jo. Però no és culpa de ningú, solament del pare. Al seu pare li ha donat exactament igual exposar-la públicament, sabent el que la seua filla tenia darrere, sense importar-li les conseqüències que això anava a portar sobre ella, sense importar-li absolutament res. L’ha treta a la llotja del mercat a veure al millor postor. I li ha donat exactament igual”.

Un patró que també ha repetit amb el seu fill, David Flores, la malaltia del qual també ha exposat de manera pública, donant peu a tota mena d’indagacions sobre este tema.

 

“Que bonic veure a una família unida!”

 

Marta López després de comprovar-ho ha afirmat un “Que bonic veure a una família unida! Es volen, és la seua veritat i es defensen”. I és que sol ser habitual que persones de la mateixa família parlen de la mateixa manera i no tindria res de dolent. Per part seua, Miguel Ángel Nicolás ha destacat que hi ha coses que ha dit José Antonio, marit de Gloria Mohedano, que coincideixen amb la realitat de la qual parlen Rocío i Olga Moreno.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantà en diversos municipis

Les ratxes han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan afectant la plantà a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió espera a l'artista per a valorar la reparació mentres l'infantil s'ha plantat sense problemes.

La falla més llarga del món ret homenatge a la Marató de València amb 42,195 metres

La comissió Manuel de Falla Tamarindes firma un monument horitzontal de 42,195 metres que recrea la meta de la Marató de València i aspira a fer història.

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.