Pillen el pla d’Antonio David i Rocío Flores amb Olga Moreno: ‘mou els fils’

 

Rocío Carrasco assegura que Rocío Flores parla de la mateixa manera que el seu pare i en ‘Ya es mediodía’ hem investigat i han comprovat que pot tindre raó i que no és l’única que ho fa. Rocío Flores, Olga Moreno i Antonio David Flores parlen exactament igual.

Mateixes expressions, mateixes paraules, una única i clara idea de la seua família que semblen defensar a mort. Carrasco ho té clar, començant de moment en què Rocío Flores va fer la seua aparició estel·lar en un plató de televisió.

La filla de ‘la más grande’ acusa el seu ex d’haver portat a la seua filla a entrar en el món a pesar que mai va voler dedicar-se a això. «Comença dient que ella no es vol dedicar a este món. Eixa decisió ella no l’ha presa. A ella l’han obligada a prendre aqueixa determinació. El primer que l’havia d’haver respectat era ell… Fixa’t com de sobte diu que ella no vol formar part d’este món, que cal respectar-la i que no es veja obligada».

 

«Rocío parla igual que el seu pare»

 

«Parla igual que el seu pare. Tenen les mateixes paraules. Al final és el seu món i és en el que ella ha crescut. Tenint eixa versió dels fets», recalcava la seua mare en la docuserie sobre el comportament que la jove mostra públicament.

Just per això, a Rocío Carrasco li costa reconéixer a la seua filla i és que assegura que va deixar de conéixer-la i de reconéixer-la el 27 de juliol 2012. «Ell l’ha educada per a exercir aqueix paper. És molt cruel, perquè ell es victimitza davant de la seua filla i la càrrega amb una responsabilitat que no li pertany».
Així, a pesar que l’acusen de mostrar-se frija amb els seus fills, Carrasco té molt clar que les llàgrimes que Rocío vessava per ella en ‘Supervivientes’, on pregava desesperada saber com es trobava la seua mare, no tenen res a veure amb la realitat.

Són molts els que veuen, igual que Rocío Carrasco, en Rocío Flores una marioneta moguda pel seu pare Antonio David Flores. Fins i tot, alguns també creuen que l’ex Guàrdia Civil mou també els fils de la seua dona Olga Moreno. Per a uns altres no és per a tant l’assumpte, però en ‘Ja es mediodía Fresh’ hem volgut comprovar en quina mesura s’assemblen els seus discursos i ens hem sorprés.

Les mateixes expressions, les mateixes paraules, una claríssima i única idea de la seua família, frases calcades… La semblança entre la manera d’expressar-se d’Antonio David Flores, la seua filla Rocío Flores i la seua esposa Olga Moreno, és sorprenent.

 

«Antonio ha tirat a la seua filla als lleons»

 

Malgrat tot, Rocío Carrasco insisteix que li dol escoltar uns certs comentaris contra la seua filla, com aquells que l’acusen de ser una adolescent de ‘Hermano Mayor‘ pel seu comportament tan agressiu. Una fama que s’ha guanyat arran que s’haja donat a conéixer la pallissa que li va donar a la seua mare en 2012.
No obstant això, té clar que la responsabilitat recau en Antonio David, per haver-la exposat públicament sense tindre en compte les conseqüències.

«Em molesta perquè és la meua filla i l’he parida jo. Però no és culpa de ningú, solament del pare. Al seu pare li ha donat exactament igual exposar-la públicament, sabent el que la seua filla tenia darrere, sense importar-li les conseqüències que això anava a portar sobre ella, sense importar-li absolutament res. L’ha treta a la llotja del mercat a veure al millor postor. I li ha donat exactament igual».

Un patró que també ha repetit amb el seu fill, David Flores, la malaltia del qual també ha exposat de manera pública, donant peu a tota mena d’indagacions sobre este tema.

 

«Que bonic veure a una família unida!»

 

Marta López després de comprovar-ho ha afirmat un “Que bonic veure a una família unida! Es volen, és la seua veritat i es defensen”. I és que sol ser habitual que persones de la mateixa família parlen de la mateixa manera i no tindria res de dolent. Per part seua, Miguel Ángel Nicolás ha destacat que hi ha coses que ha dit José Antonio, marit de Gloria Mohedano, que coincideixen amb la realitat de la qual parlen Rocío i Olga Moreno.

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València descobreix els anys de formació que van forjar el geni de Rubens

El Museu de Belles Arts de València presenta l’exposició 'Rubens. El floreixement d’un geni', que reconstrueix les influències i el context que van marcar els primers anys del mestre flamenc a Anvers.

La defensa d’Emilio Argüeso reclama un careo amb l’alcaldessa de Torrent per la telefonada del dia de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències, Emilio Argüeso, ha sol·licitat a la jutgessa un careo amb l’alcaldessa de Torrent per aclarir com va ser la telefonada que van mantindre el 29 d’octubre de 2024, en plena DANA, i el contingut exacte de la informació sobre el risc i una possible víctima.

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.