12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Pillen el pla d’Antonio David i Rocío Flores amb Olga Moreno: ‘mou els fils’

 

Rocío Carrasco assegura que Rocío Flores parla de la mateixa manera que el seu pare i en ‘Ya es mediodía’ hem investigat i han comprovat que pot tindre raó i que no és l’única que ho fa. Rocío Flores, Olga Moreno i Antonio David Flores parlen exactament igual.

Mateixes expressions, mateixes paraules, una única i clara idea de la seua família que semblen defensar a mort. Carrasco ho té clar, començant de moment en què Rocío Flores va fer la seua aparició estel·lar en un plató de televisió.

La filla de ‘la más grande’ acusa el seu ex d’haver portat a la seua filla a entrar en el món a pesar que mai va voler dedicar-se a això. “Comença dient que ella no es vol dedicar a este món. Eixa decisió ella no l’ha presa. A ella l’han obligada a prendre aqueixa determinació. El primer que l’havia d’haver respectat era ell… Fixa’t com de sobte diu que ella no vol formar part d’este món, que cal respectar-la i que no es veja obligada”.

 

“Rocío parla igual que el seu pare”

 

“Parla igual que el seu pare. Tenen les mateixes paraules. Al final és el seu món i és en el que ella ha crescut. Tenint eixa versió dels fets”, recalcava la seua mare en la docuserie sobre el comportament que la jove mostra públicament.

Just per això, a Rocío Carrasco li costa reconéixer a la seua filla i és que assegura que va deixar de conéixer-la i de reconéixer-la el 27 de juliol 2012. “Ell l’ha educada per a exercir aqueix paper. És molt cruel, perquè ell es victimitza davant de la seua filla i la càrrega amb una responsabilitat que no li pertany”.
Així, a pesar que l’acusen de mostrar-se frija amb els seus fills, Carrasco té molt clar que les llàgrimes que Rocío vessava per ella en ‘Supervivientes’, on pregava desesperada saber com es trobava la seua mare, no tenen res a veure amb la realitat.

Són molts els que veuen, igual que Rocío Carrasco, en Rocío Flores una marioneta moguda pel seu pare Antonio David Flores. Fins i tot, alguns també creuen que l’ex Guàrdia Civil mou també els fils de la seua dona Olga Moreno. Per a uns altres no és per a tant l’assumpte, però en ‘Ja es mediodía Fresh’ hem volgut comprovar en quina mesura s’assemblen els seus discursos i ens hem sorprés.

Les mateixes expressions, les mateixes paraules, una claríssima i única idea de la seua família, frases calcades… La semblança entre la manera d’expressar-se d’Antonio David Flores, la seua filla Rocío Flores i la seua esposa Olga Moreno, és sorprenent.

 

“Antonio ha tirat a la seua filla als lleons”

 

Malgrat tot, Rocío Carrasco insisteix que li dol escoltar uns certs comentaris contra la seua filla, com aquells que l’acusen de ser una adolescent de ‘Hermano Mayor‘ pel seu comportament tan agressiu. Una fama que s’ha guanyat arran que s’haja donat a conéixer la pallissa que li va donar a la seua mare en 2012.
No obstant això, té clar que la responsabilitat recau en Antonio David, per haver-la exposat públicament sense tindre en compte les conseqüències.

“Em molesta perquè és la meua filla i l’he parida jo. Però no és culpa de ningú, solament del pare. Al seu pare li ha donat exactament igual exposar-la públicament, sabent el que la seua filla tenia darrere, sense importar-li les conseqüències que això anava a portar sobre ella, sense importar-li absolutament res. L’ha treta a la llotja del mercat a veure al millor postor. I li ha donat exactament igual”.

Un patró que també ha repetit amb el seu fill, David Flores, la malaltia del qual també ha exposat de manera pública, donant peu a tota mena d’indagacions sobre este tema.

 

“Que bonic veure a una família unida!”

 

Marta López després de comprovar-ho ha afirmat un “Que bonic veure a una família unida! Es volen, és la seua veritat i es defensen”. I és que sol ser habitual que persones de la mateixa família parlen de la mateixa manera i no tindria res de dolent. Per part seua, Miguel Ángel Nicolás ha destacat que hi ha coses que ha dit José Antonio, marit de Gloria Mohedano, que coincideixen amb la realitat de la qual parlen Rocío i Olga Moreno.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.