Pillen el pla d’Antonio David i Rocío Flores amb Olga Moreno: ‘mou els fils’

 

Rocío Carrasco assegura que Rocío Flores parla de la mateixa manera que el seu pare i en ‘Ya es mediodía’ hem investigat i han comprovat que pot tindre raó i que no és l’única que ho fa. Rocío Flores, Olga Moreno i Antonio David Flores parlen exactament igual.

Mateixes expressions, mateixes paraules, una única i clara idea de la seua família que semblen defensar a mort. Carrasco ho té clar, començant de moment en què Rocío Flores va fer la seua aparició estel·lar en un plató de televisió.

La filla de ‘la más grande’ acusa el seu ex d’haver portat a la seua filla a entrar en el món a pesar que mai va voler dedicar-se a això. «Comença dient que ella no es vol dedicar a este món. Eixa decisió ella no l’ha presa. A ella l’han obligada a prendre aqueixa determinació. El primer que l’havia d’haver respectat era ell… Fixa’t com de sobte diu que ella no vol formar part d’este món, que cal respectar-la i que no es veja obligada».

 

«Rocío parla igual que el seu pare»

 

«Parla igual que el seu pare. Tenen les mateixes paraules. Al final és el seu món i és en el que ella ha crescut. Tenint eixa versió dels fets», recalcava la seua mare en la docuserie sobre el comportament que la jove mostra públicament.

Just per això, a Rocío Carrasco li costa reconéixer a la seua filla i és que assegura que va deixar de conéixer-la i de reconéixer-la el 27 de juliol 2012. «Ell l’ha educada per a exercir aqueix paper. És molt cruel, perquè ell es victimitza davant de la seua filla i la càrrega amb una responsabilitat que no li pertany».
Així, a pesar que l’acusen de mostrar-se frija amb els seus fills, Carrasco té molt clar que les llàgrimes que Rocío vessava per ella en ‘Supervivientes’, on pregava desesperada saber com es trobava la seua mare, no tenen res a veure amb la realitat.

Són molts els que veuen, igual que Rocío Carrasco, en Rocío Flores una marioneta moguda pel seu pare Antonio David Flores. Fins i tot, alguns també creuen que l’ex Guàrdia Civil mou també els fils de la seua dona Olga Moreno. Per a uns altres no és per a tant l’assumpte, però en ‘Ja es mediodía Fresh’ hem volgut comprovar en quina mesura s’assemblen els seus discursos i ens hem sorprés.

Les mateixes expressions, les mateixes paraules, una claríssima i única idea de la seua família, frases calcades… La semblança entre la manera d’expressar-se d’Antonio David Flores, la seua filla Rocío Flores i la seua esposa Olga Moreno, és sorprenent.

 

«Antonio ha tirat a la seua filla als lleons»

 

Malgrat tot, Rocío Carrasco insisteix que li dol escoltar uns certs comentaris contra la seua filla, com aquells que l’acusen de ser una adolescent de ‘Hermano Mayor‘ pel seu comportament tan agressiu. Una fama que s’ha guanyat arran que s’haja donat a conéixer la pallissa que li va donar a la seua mare en 2012.
No obstant això, té clar que la responsabilitat recau en Antonio David, per haver-la exposat públicament sense tindre en compte les conseqüències.

«Em molesta perquè és la meua filla i l’he parida jo. Però no és culpa de ningú, solament del pare. Al seu pare li ha donat exactament igual exposar-la públicament, sabent el que la seua filla tenia darrere, sense importar-li les conseqüències que això anava a portar sobre ella, sense importar-li absolutament res. L’ha treta a la llotja del mercat a veure al millor postor. I li ha donat exactament igual».

Un patró que també ha repetit amb el seu fill, David Flores, la malaltia del qual també ha exposat de manera pública, donant peu a tota mena d’indagacions sobre este tema.

 

«Que bonic veure a una família unida!»

 

Marta López després de comprovar-ho ha afirmat un “Que bonic veure a una família unida! Es volen, és la seua veritat i es defensen”. I és que sol ser habitual que persones de la mateixa família parlen de la mateixa manera i no tindria res de dolent. Per part seua, Miguel Ángel Nicolás ha destacat que hi ha coses que ha dit José Antonio, marit de Gloria Mohedano, que coincideixen amb la realitat de la qual parlen Rocío i Olga Moreno.

Últimes notícies

Lladró dona una nova vida a Mickey i Donald en porcellana artística

Lladró ha llançat a València una nova col·lecció artesanal de figures de Mickey Mouse i el Pato Donald en porcellana, amb un llenguatge visual renovat i influències de l’art pop. La peça estrella és Mickey Mouse Doodle, de 58 centímetres i més de 600 hores de treball entre tècnica i ornamentació.

Extingit l’incendi forestal d’Aras de los Olmos després d’una nit de treball

L’incendi declarat diumenge a la nit a Aras de los Olmos, prop de la CV-35, s’ha donat per extingit este dilluns a les 12.30 hores després d’una nit d’intens treball dels bombers i efectius forestals. L’origen del foc podria estar relacionat amb la caiguda d’un llamp, segons ha assenyalat l’alcalde del municipi, Rafael Giménez.

249 efectius vigilaran les carreteres valencianes durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Un dispositiu especial amb 2.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil controlaran la mobilitat el 12 d’agost a la Comunitat Valenciana per l’eclipsi solar, amb parcs naturals tancats i recomanacions d’extrema precaució per risc d’incendis.

Mor ofegat un home de 39 anys a la platja de Puçol

Un home de 39 anys ha mort ofegat este diumenge a la platja de Puçol. Els servicis sanitaris no han pogut reanimar-lo malgrat els intents.

11 anys de presó per violar una menor i amenaçar-la amb difondre fotos íntimes

La Secció Segona de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a 11 anys de presó un home que va agredir sexualment una menor de 15 anys i la va coaccionar amb fotos íntimes. La sentència, fruit de la conformitat entre les parts, també inclou llibertat vigilada, inhabilitació i indemnització.

Tres homes de Paterna intenten robar un banc a Benifaió amb el mètode del butró

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de Paterna quan presumptament intentaven atracar una sucursal bancària a Benifaió amb el mètode del butró. Un dels sospitosos ha resultat ferit en intentar fugir i ha hagut de rebre atenció mèdica.

Pirotècnia Vulcano lamenta l’incident del Castell de l’Olla i col·labora per aclarir-lo

Pirotècnia Vulcano ha expressat el seu pesar per l’incident al Castell de l’Olla d’Altea, amb diversos ferits, i ha obert una investigació interna mentre col·labora amb les autoritats.

L’Elx encadena dotze estrenes sense guanyar en Primera Divisió

L’Elx debutarà dilluns a Abanca-Riazor davant el Deportivo després d’encadenar dotze jornades inaugurals sense victòria en Primera. L’últim triomf en un estrena a la màxima categoria es remunta a fa 53 anys.