“Em feia por ser allí”: el dramàtic relat d’Enrique del Pozo

 

Enrique del Pozo es va convertir fa tan sols unes setmanes en el flamant nou fitxatge de ‘Viva la vida’. El popular actor s’unia a les files d’Emma García després que Diego Arrabal deixara el seu lloc de col·laborador. A causa del seu imminent fitxatge, l’artista es va sotmetre a ‘L’escala de les emocions’. 

El comentarista del cor ha començat la secció molt emocionat per recordar el seu passat, i molt especialment, a la seua mare.

El tertulià del programa de Telecinco va posar l’accent en la mort de la seua mare en 2009. Del Pozo va recordar que els seus pares es van separar quan ell era xicotet, una cosa mal vista en eixa època: “Quan jo era xicotet anava a comprar el pa i em deien ‘no li venem el pa al fill d’una puta”, recordava l’artista que afegia que els homes d’eixa època pensaven que la seua mare “era una dona fàcil pel fet d’estar separada, li proposaven coses davant de mi”.

A més d’este infern, Enrique del Pozo va viure un episodi que encara li produeix mal de panxa. El col·laborador ha explicat que quan era xicotet va patir abusos sexuals per part d’un sacerdot: “Ell pretenia que jo li masturba-se, però el terrible va ser el xantatge posterior, jo tenia por que em llevaren la beca amb la qual estudiava i la meua mare no poguera pagar-me els estudis, això mai li ho vaig explicar a la meua mare”. 

Enrique encara recorda la por que va passar en aquella època: “Jo recorde tindre por de quedar-me adormit, ell estava en el saló del costat i a mi em donava pànic ser allí amb ell”.

Acceptació: “Em va costar parlar públicament de la meua bisexualitat”

 

 

Enrique del Pozo s’ha obert en canal en parlar sobre la seua sexualitat. El col·laborador assegura que ha patit una caça de bruixes en el passat per ser gai, o més ben dit, per dir-ho: “Ens véiem obligats a fingir, jo vaig haver de fer dos muntatges amb dones”.

Enrique ha explicat que va tardar molt a parlar públicament de la seua bisexualitat: “Em vaig adonar que no podia estar amb 40 anys enganyant el públic i enganyant-me a mi mateix”.

Amor: així és l’home que estima Enrique

 

Enrique del Pozo ha guiat la seua vida per l’amor, l’amor cap als seus companys, els seus amics i també l’amor que sent per la seua parella. Enrique ha explicat que porta enamorat tres mesos d’un home al qual coneix des de fa 20 anys però que la vida no ha posat en el seu camí fins ara:

“Soc el que soc gràcies a l’amor del qual és company de la meua vida, estic profundament emocionat“. Amb estes paraules s’enfrontava Enrique del Pozo a l’escaló de l’amor: “Porte amb ell tres mesos, ell em va contactar per les xarxes socials, era guardaespatles quan jo treballava en ‘Crónicas Marcianas’ i allí ens va presentar Mainat (…) Vint anys després el destí ha volgut que s’enamore de mi i que jo m’enamore d’ell”.

Traïció: la de la seua amiga Concha Velasco

 

Lamentablement, Enrique del Pozo també ha patit en la seua pell la traïció dels quals considerava amics: “He patit la traïció de dos amics, els seus xantatges, van intentar vendre a les televisions la meua vida privada”.

Però el que més ens ha impactat és sens dubte el problema que va tindre amb l’actriu Concha Velasco, una dona que va arribar a ser una gran amiga però que es va convertir en enemiga fa anys: “Jo a Concha Velasco la volia moltíssim però jo no soc cap imbècil, va faltar al respecte a la meua mare”.

No obstant això, Enrique assegura que ja l’he perdonada: “Crec que la meua mare també”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.