19.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

“Em feia por ser allí”: el dramàtic relat d’Enrique del Pozo

 

Enrique del Pozo es va convertir fa tan sols unes setmanes en el flamant nou fitxatge de ‘Viva la vida’. El popular actor s’unia a les files d’Emma García després que Diego Arrabal deixara el seu lloc de col·laborador. A causa del seu imminent fitxatge, l’artista es va sotmetre a ‘L’escala de les emocions’. 

El comentarista del cor ha començat la secció molt emocionat per recordar el seu passat, i molt especialment, a la seua mare.

El tertulià del programa de Telecinco va posar l’accent en la mort de la seua mare en 2009. Del Pozo va recordar que els seus pares es van separar quan ell era xicotet, una cosa mal vista en eixa època: “Quan jo era xicotet anava a comprar el pa i em deien ‘no li venem el pa al fill d’una puta”, recordava l’artista que afegia que els homes d’eixa època pensaven que la seua mare “era una dona fàcil pel fet d’estar separada, li proposaven coses davant de mi”.

A més d’este infern, Enrique del Pozo va viure un episodi que encara li produeix mal de panxa. El col·laborador ha explicat que quan era xicotet va patir abusos sexuals per part d’un sacerdot: “Ell pretenia que jo li masturba-se, però el terrible va ser el xantatge posterior, jo tenia por que em llevaren la beca amb la qual estudiava i la meua mare no poguera pagar-me els estudis, això mai li ho vaig explicar a la meua mare”. 

Enrique encara recorda la por que va passar en aquella època: “Jo recorde tindre por de quedar-me adormit, ell estava en el saló del costat i a mi em donava pànic ser allí amb ell”.

Acceptació: “Em va costar parlar públicament de la meua bisexualitat”

 

 

Enrique del Pozo s’ha obert en canal en parlar sobre la seua sexualitat. El col·laborador assegura que ha patit una caça de bruixes en el passat per ser gai, o més ben dit, per dir-ho: “Ens véiem obligats a fingir, jo vaig haver de fer dos muntatges amb dones”.

Enrique ha explicat que va tardar molt a parlar públicament de la seua bisexualitat: “Em vaig adonar que no podia estar amb 40 anys enganyant el públic i enganyant-me a mi mateix”.

Amor: així és l’home que estima Enrique

 

Enrique del Pozo ha guiat la seua vida per l’amor, l’amor cap als seus companys, els seus amics i també l’amor que sent per la seua parella. Enrique ha explicat que porta enamorat tres mesos d’un home al qual coneix des de fa 20 anys però que la vida no ha posat en el seu camí fins ara:

“Soc el que soc gràcies a l’amor del qual és company de la meua vida, estic profundament emocionat“. Amb estes paraules s’enfrontava Enrique del Pozo a l’escaló de l’amor: “Porte amb ell tres mesos, ell em va contactar per les xarxes socials, era guardaespatles quan jo treballava en ‘Crónicas Marcianas’ i allí ens va presentar Mainat (…) Vint anys després el destí ha volgut que s’enamore de mi i que jo m’enamore d’ell”.

Traïció: la de la seua amiga Concha Velasco

 

Lamentablement, Enrique del Pozo també ha patit en la seua pell la traïció dels quals considerava amics: “He patit la traïció de dos amics, els seus xantatges, van intentar vendre a les televisions la meua vida privada”.

Però el que més ens ha impactat és sens dubte el problema que va tindre amb l’actriu Concha Velasco, una dona que va arribar a ser una gran amiga però que es va convertir en enemiga fa anys: “Jo a Concha Velasco la volia moltíssim però jo no soc cap imbècil, va faltar al respecte a la meua mare”.

No obstant això, Enrique assegura que ja l’he perdonada: “Crec que la meua mare també”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts quatre empleats d’immobiliàries a Alacant per estafar a compradors estrangers

La Policia Nacional ha arrestat a tres hòmens i una dona de dos immobiliàries a Alacant per cobrar arres de vivendes inviables i manipular documentació. El perjuí supera els 100.000 euros i la causa continua oberta.

Els detinguts per matar al seu veí a Benimàmet passaran el dimecres a disposició judicial

La família arrestada per la mort a punyalades d'un veí a Benimàmet passarà previsiblement el dimecres a disposició judicial. El crim va ocórrer el diumenge a la vesprada després de l'alerta d'una veïna al 112.

A presó un home sense antecedents amb 17 quilos de cocaïna en el maleter

Un veí de Múrcia de 44 anys ha ingressat a la presó provisional després de ser detingut a San Isidro amb 15 paquets de cocaïna que sumaven uns 17 quilos. La Guàrdia Civil va intervindre el cotxe i va trobar la droga oculta en bosses en el portaequipajes.

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.