Em vull anar del programa!: l’enuig de Carlos Alba a ‘Supervivientes’

Ejemplo de shortcode con estilo
  Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat. Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels […]

 

Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat.

Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels seus companys en els primers dies de concurs, a hores d’ara a penes té suports en els ‘Cayos Cochinos’. «Em sent utilitzada, ahir em van partir en dos», ha dit Melyssa Pinto del qual era el seu gran amic després dels últims moviments del cuiner a l’illa i les seues mentides amb les nominacions.

Per si no fos prou, a més de perdre a Agustín Bravo i l’afecte de Melyssa Pinto, Carlos Alba ha protagonitzat una monumental brega amb Lara Sajen i el mal rotllo ha arribat a tal punt que l’andalús, deslligat, ha demanat abandonar el concurs.

 

Monumental brega de Carlos Alba i Lara Sajen 

 

Tot ha començar quan després de l’últim programa de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, la supervivent parlava amb els seus companys del succeït en la gala. Especialment sobre un dels jocs on el destí va fer de les seues però també les decisions d’alguns d’ells.

Lara va assegurar abans d’anar-se’n a dormir que Carlos posava verd als seus companys. En escoltar el cuiner que estava parlant amb ell, es va encarar amb ella. «A veure quant et dura que estàs barallada amb tothom», li va dir. «Barallada perquè dic les coses de front, no com tu que eres un cagat», va respondre ella. Així va començar la brega monumental en la qual la resta de companys es van quedar a quadres.

El dubte plana sobre Carlos: ha parlat mal dels seus companys?

«Parles de Melyssa, de Gianmarco, d’Olga… de tots parles mal», va continuar defensant Lara. «Llava’t la boca amb sabó. Déu sap el que faig jo i el que fas tu», contestava Carlos abans de marxar-se del lloc.

Però supervivents com Melyssa es van quedar llavors amb la mosca darrere de l’orella. «Si és veritat, és molt lleig perquè si jo done la meua amistat, la done de veritat», li va deixar caure al seu amic Carlos. El xef, davant els dubtes, va esclatar: «Em vull anar del programa!», va revelar.

Lara acudia llavors per a un segon assalt. «Em baralle per dir la veritat. Tu no et baralles perquè eres un p*** fals», va declarar. «M’ha dit p***! M’ha dit p***! Estic casat i a mi no m’ha de faltar el respecte. M’ha dit p*** fals i això no se’m diu», va sentenciar Carlos molt enfadat.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.