Em vull anar del programa!: l’enuig de Carlos Alba a ‘Supervivientes’

 

Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat.

Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels seus companys en els primers dies de concurs, a hores d’ara a penes té suports en els ‘Cayos Cochinos’. “Em sent utilitzada, ahir em van partir en dos”, ha dit Melyssa Pinto del qual era el seu gran amic després dels últims moviments del cuiner a l’illa i les seues mentides amb les nominacions.

Per si no fos prou, a més de perdre a Agustín Bravo i l’afecte de Melyssa Pinto, Carlos Alba ha protagonitzat una monumental brega amb Lara Sajen i el mal rotllo ha arribat a tal punt que l’andalús, deslligat, ha demanat abandonar el concurs.

 

Monumental brega de Carlos Alba i Lara Sajen 

 

Tot ha començar quan després de l’últim programa de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, la supervivent parlava amb els seus companys del succeït en la gala. Especialment sobre un dels jocs on el destí va fer de les seues però també les decisions d’alguns d’ells.

Lara va assegurar abans d’anar-se’n a dormir que Carlos posava verd als seus companys. En escoltar el cuiner que estava parlant amb ell, es va encarar amb ella. “A veure quant et dura que estàs barallada amb tothom”, li va dir. “Barallada perquè dic les coses de front, no com tu que eres un cagat”, va respondre ella. Així va començar la brega monumental en la qual la resta de companys es van quedar a quadres.

El dubte plana sobre Carlos: ha parlat mal dels seus companys?

“Parles de Melyssa, de Gianmarco, d’Olga… de tots parles mal”, va continuar defensant Lara. “Llava’t la boca amb sabó. Déu sap el que faig jo i el que fas tu”, contestava Carlos abans de marxar-se del lloc.

Però supervivents com Melyssa es van quedar llavors amb la mosca darrere de l’orella. “Si és veritat, és molt lleig perquè si jo done la meua amistat, la done de veritat”, li va deixar caure al seu amic Carlos. El xef, davant els dubtes, va esclatar: “Em vull anar del programa!”, va revelar.

Lara acudia llavors per a un segon assalt. “Em baralle per dir la veritat. Tu no et baralles perquè eres un p*** fals”, va declarar. “M’ha dit p***! M’ha dit p***! Estic casat i a mi no m’ha de faltar el respecte. M’ha dit p*** fals i això no se’m diu”, va sentenciar Carlos molt enfadat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.