Em vull anar del programa!: l’enuig de Carlos Alba a ‘Supervivientes’

 

Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat.

Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels seus companys en els primers dies de concurs, a hores d’ara a penes té suports en els ‘Cayos Cochinos’. «Em sent utilitzada, ahir em van partir en dos», ha dit Melyssa Pinto del qual era el seu gran amic després dels últims moviments del cuiner a l’illa i les seues mentides amb les nominacions.

Per si no fos prou, a més de perdre a Agustín Bravo i l’afecte de Melyssa Pinto, Carlos Alba ha protagonitzat una monumental brega amb Lara Sajen i el mal rotllo ha arribat a tal punt que l’andalús, deslligat, ha demanat abandonar el concurs.

 

Monumental brega de Carlos Alba i Lara Sajen 

 

Tot ha començar quan després de l’últim programa de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, la supervivent parlava amb els seus companys del succeït en la gala. Especialment sobre un dels jocs on el destí va fer de les seues però també les decisions d’alguns d’ells.

Lara va assegurar abans d’anar-se’n a dormir que Carlos posava verd als seus companys. En escoltar el cuiner que estava parlant amb ell, es va encarar amb ella. «A veure quant et dura que estàs barallada amb tothom», li va dir. «Barallada perquè dic les coses de front, no com tu que eres un cagat», va respondre ella. Així va començar la brega monumental en la qual la resta de companys es van quedar a quadres.

El dubte plana sobre Carlos: ha parlat mal dels seus companys?

«Parles de Melyssa, de Gianmarco, d’Olga… de tots parles mal», va continuar defensant Lara. «Llava’t la boca amb sabó. Déu sap el que faig jo i el que fas tu», contestava Carlos abans de marxar-se del lloc.

Però supervivents com Melyssa es van quedar llavors amb la mosca darrere de l’orella. «Si és veritat, és molt lleig perquè si jo done la meua amistat, la done de veritat», li va deixar caure al seu amic Carlos. El xef, davant els dubtes, va esclatar: «Em vull anar del programa!», va revelar.

Lara acudia llavors per a un segon assalt. «Em baralle per dir la veritat. Tu no et baralles perquè eres un p*** fals», va declarar. «M’ha dit p***! M’ha dit p***! Estic casat i a mi no m’ha de faltar el respecte. M’ha dit p*** fals i això no se’m diu», va sentenciar Carlos molt enfadat.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.