Em vull anar del programa!: l’enuig de Carlos Alba a ‘Supervivientes’

Ejemplo de shortcode con estilo
  Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat. Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels […]

 

Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat.

Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels seus companys en els primers dies de concurs, a hores d’ara a penes té suports en els ‘Cayos Cochinos’. «Em sent utilitzada, ahir em van partir en dos», ha dit Melyssa Pinto del qual era el seu gran amic després dels últims moviments del cuiner a l’illa i les seues mentides amb les nominacions.

Per si no fos prou, a més de perdre a Agustín Bravo i l’afecte de Melyssa Pinto, Carlos Alba ha protagonitzat una monumental brega amb Lara Sajen i el mal rotllo ha arribat a tal punt que l’andalús, deslligat, ha demanat abandonar el concurs.

 

Monumental brega de Carlos Alba i Lara Sajen 

 

Tot ha començar quan després de l’últim programa de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, la supervivent parlava amb els seus companys del succeït en la gala. Especialment sobre un dels jocs on el destí va fer de les seues però també les decisions d’alguns d’ells.

Lara va assegurar abans d’anar-se’n a dormir que Carlos posava verd als seus companys. En escoltar el cuiner que estava parlant amb ell, es va encarar amb ella. «A veure quant et dura que estàs barallada amb tothom», li va dir. «Barallada perquè dic les coses de front, no com tu que eres un cagat», va respondre ella. Així va començar la brega monumental en la qual la resta de companys es van quedar a quadres.

El dubte plana sobre Carlos: ha parlat mal dels seus companys?

«Parles de Melyssa, de Gianmarco, d’Olga… de tots parles mal», va continuar defensant Lara. «Llava’t la boca amb sabó. Déu sap el que faig jo i el que fas tu», contestava Carlos abans de marxar-se del lloc.

Però supervivents com Melyssa es van quedar llavors amb la mosca darrere de l’orella. «Si és veritat, és molt lleig perquè si jo done la meua amistat, la done de veritat», li va deixar caure al seu amic Carlos. El xef, davant els dubtes, va esclatar: «Em vull anar del programa!», va revelar.

Lara acudia llavors per a un segon assalt. «Em baralle per dir la veritat. Tu no et baralles perquè eres un p*** fals», va declarar. «M’ha dit p***! M’ha dit p***! Estic casat i a mi no m’ha de faltar el respecte. M’ha dit p*** fals i això no se’m diu», va sentenciar Carlos molt enfadat.

Últimes notícies

La Renda Valenciana d’Inclusió exigirà arrelament i veïnatge per a accedir a les ajudes

La nova regulació de la Renda Valenciana d’Inclusió, que entrarà en vigor dilluns, i la futura llei d’habitatge social incorporaran criteris d’arrelament i veïnatge per a accedir a estes prestacions i vivendes públiques.

Un nou dispositiu usarà el sudor per a detectar obesitat i diabetis

La UPV col·labora en UltraSense, un dispositiu portable que analitza el sudor per a detectar de manera precoç malalties metabòliques com l’obesitat, la diabetis o el fetge gras. El sistema, basat en biosensors de grafé, permetrà una monitorització contínua i remota de l’estat de salut.

Pérez Llorca es retrata tranquil davant el suposat dosier i insta el PSPV a portar-lo al jutjat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està completament tranquil pel suposat dosier sobre ell i membres del seu Consell i anima el PSPV a portar-lo als jutjats si veu alguna infracció. PSPV i Compromís qüestionen la seua continuïtat i el fet que el PP encara no l’haja confirmat com a candidat a la Generalitat.

La grip es dispara un 71 % mentre la incidència de covid cau a la meitat

La grip ha augmentat un 71,4 % en una setmana a la Comunitat Valenciana fins als 6 casos per cada cent mil persones, mentres la covid-19 ha baixat un 54,3 % i el conjunt d’infeccions respiratòries agudes també retrocedix.

Les dones que cosiren el futur de les seues famílies

El cronista Albert Llueca ret homenatge en el seu article a les costureres valencianes, reivindica que es recorde la seua aportació i defensa unes condicions laborals dignes.

Detingut a Dénia per amenaçar de mort una dona perquè no declarara en un juí

La Policia Nacional ha detingut a Dénia un home de 54 anys acusat d’amenaçar de mort una dona perquè no acudira a un juí a l’Audiència Provincial d’Alacant. La víctima i sa mare van arribar a plantejar-se no assistir per por a represàlies.

Continua ingressat l’home ferit de bala a València amb pronòstic reservat

L’home de 46 anys ferit de bala dimarts a la nit prop del Palau de Congressos de València continua hospitalitzat amb pronòstic reservat, mentres la Policia Nacional busca el presumpte autor dels trets.

Les rendes de 2025 de Pérez Llorca i Mazón: quasi 88.000 i 86.000 euros

Juanfran Pérez Llorca ha declarat rendes de 87.886,98 euros en 2025, mentre que l’expresident Carlos Mazón ha comunicat percepcions salarials netes de 86.372,12 euros, segons les declaracions remitides a Les Corts Valencianes.