Em vull anar del programa!: l’enuig de Carlos Alba a ‘Supervivientes’

 

Carlos Alba no està passant pel seu millor moment en ‘Supervivientes’. Els nervis estan a flor de pell i les discussions li estan passant moltíssima factura. Cada vegada són menys els suports que té a l’illa i l’expulsió d’Agustín Bravo li ha deixat bastant tocat.

Malgrat partir com un dels favorits i emportar-se els elogis dels seus companys en els primers dies de concurs, a hores d’ara a penes té suports en els ‘Cayos Cochinos’. “Em sent utilitzada, ahir em van partir en dos”, ha dit Melyssa Pinto del qual era el seu gran amic després dels últims moviments del cuiner a l’illa i les seues mentides amb les nominacions.

Per si no fos prou, a més de perdre a Agustín Bravo i l’afecte de Melyssa Pinto, Carlos Alba ha protagonitzat una monumental brega amb Lara Sajen i el mal rotllo ha arribat a tal punt que l’andalús, deslligat, ha demanat abandonar el concurs.

 

Monumental brega de Carlos Alba i Lara Sajen 

 

Tot ha començar quan després de l’últim programa de ‘Supervivientes: Connexión Honduras’, la supervivent parlava amb els seus companys del succeït en la gala. Especialment sobre un dels jocs on el destí va fer de les seues però també les decisions d’alguns d’ells.

Lara va assegurar abans d’anar-se’n a dormir que Carlos posava verd als seus companys. En escoltar el cuiner que estava parlant amb ell, es va encarar amb ella. “A veure quant et dura que estàs barallada amb tothom”, li va dir. “Barallada perquè dic les coses de front, no com tu que eres un cagat”, va respondre ella. Així va començar la brega monumental en la qual la resta de companys es van quedar a quadres.

El dubte plana sobre Carlos: ha parlat mal dels seus companys?

“Parles de Melyssa, de Gianmarco, d’Olga… de tots parles mal”, va continuar defensant Lara. “Llava’t la boca amb sabó. Déu sap el que faig jo i el que fas tu”, contestava Carlos abans de marxar-se del lloc.

Però supervivents com Melyssa es van quedar llavors amb la mosca darrere de l’orella. “Si és veritat, és molt lleig perquè si jo done la meua amistat, la done de veritat”, li va deixar caure al seu amic Carlos. El xef, davant els dubtes, va esclatar: “Em vull anar del programa!”, va revelar.

Lara acudia llavors per a un segon assalt. “Em baralle per dir la veritat. Tu no et baralles perquè eres un p*** fals”, va declarar. “M’ha dit p***! M’ha dit p***! Estic casat i a mi no m’ha de faltar el respecte. M’ha dit p*** fals i això no se’m diu”, va sentenciar Carlos molt enfadat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.