Hui diumenge torna el programa més esperat d’À punt

Un ajudant mostra la plaqueta de l'Alqueria Blanca abans de rodar una escena

‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie.

A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m si pots’ especial ‘L’Alqueria Blanca’. En esta ocasió els concursants que acompanyaran a Eugeni Alemany seran Carme Juan (Blanca), María Maroto (Raquel) i Paco Sarro (Ferri). A més, tres fans de la sèrie participaran en este especial amb els seus actors preferits.

La vesprada continuarà, a partir de les quatre i vint, amb el resum de les últimes temporades de ‘L’Alqueria Blanca’ per a reviure les històries dels Falcó i els Pedreguer. Històries plenes d’amor, intriga, amistat, cobdícia i ressentiment en un poblet de l’interior de l’Alcoià a la fi dels anys seixanta.

[youtube]ujb1-ygbryU[/youtube]

L’especial ‘Torna l’Alqueria Blanca’, que inclou l’emissió del primer capítol ‘Redéu, Miquel’, començarà a les nou i quart. Este primer capítol ret homenatge a Don Miquel, l’inoblidable alcalde de L’Alqueria, protagonitzat per Joan Molina que va morir l’any 2014.

Abans de l’emissió del capítol, els principals protagonistes de la sèrie oferiran als espectadors anècdotes del rodatge i algunes sorpreses, en un programa especial en directe presentat per Màxim Horta i Maria Fuster on no faltarà la participació dels incondicionals de la sèrie.

Prop de cinquanta famílies de la Comunitat Valenciana tindran el privilegi d’assistir en directe en el programa especial gràcies a un gran desplegament tècnic. Un programa híbrid que connectarà els convidats de plató amb els fans que seran presents de manera telemàtica i als quals podrem veure en el gran vídeo mosaic instal·lat. Tant els fans com els protagonistes participaran en un debat després de l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada.

 

Repartiment

  • El repartiment confirmat de la temporada 12 està format per:
  • Lola Moltó – Dora Pedreguer Valls
  • Berna Llobell – Josep Pedreguer «Tio Pep»
  • Ferrán Gadea – Antonio «Tonet» Rodes Lloret
  • Iris Lezcano – Anna «Annitín»
  • Óskar Ramos – Robert Sanchís Pedreguer
Lola Moltó

 

  • Juan Carlos Garés – Blai
  • Óscar Pastor – Vicent Gomis «Sento»
  • Carme Juan – Blanca
  • Paco Sarro – Ferri
  • María Maroto – Raquel Cunyat Sempere
Paco Sarro

  • Inma Sancho – Paqui Gomis
  • Guillermo Montesinos – Don Cipriano
  • Jaime Linares – Narcís
  • Cristina García – Bárbara Sanchís
  • Ángel Figols – Pere
  • Álex Gadea – Diego
  • Nelo Gómez – Xavi
  • Cristina Fernández – Conxa «Conxeta»
Cristina Fernández

 

  • Elisa Lledó – Empar
  • Amparo Oltra – Marisol
  • Sergi Torrecilla – Pastor
  • Carlos Gorbé – Senent
  • Sergio Caballero – Pelayo
  • Pep Ricart – López Campos
  • José Sospedra
  • Vicente Genovés
  • Màxim Huerta
María Maroto

La família Pedreguer

  • Juan Gea interpreta a Rafel Sanchís, pare de Jaume i Robert i marit de Dora.
  • Lola Moltó és Daura Pedreguer Valls, esposa de Rafel i mare de Robert i Jaume.
  • Miguel Barberá és Jaume Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
Óscar Ramos

  • Óskar Ramos interpreta a Robert Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
  • Berna Llobell és Josep Pedreguer «Tio Pep», el pare de Dora.
  • María Maroto és en la sèrie Raquel Cunyat, la millor amiga de Assun i esposa de Robert.
  • Alejandro Esteso interpreta a Ximo «Ximet» Pedreguer Falcó, fill de Assun i Jaume.
Joan Gadea

La família Falcó

 

  • Joan Gadea és Joaquím Falcó, pare de Assun i marit de María.
  • Nani Jiménez interpreta a María de l’Asunción «Assun« Falcó Martínez, filla de María i Joaquím.
  • Joan Molina és Miquel Falcó, germà de Joaquím i alcalde del poble.
  • Raquel Escribano és Teresa Martínez Serrano, germana de María.
  • Javier Enguix és Lluís Lara Falcó, nebot de Joaquím.
Iris Lezcano

Veïns del poble

 

  • Guillermo Montesinos és Don Cipriano, rector del poble, procedent de la Vall de Uxó.
  • Carme Juan és Blanca, l’apotecària del poble.
  • Elisa Lledó és Empar, la criada a la casa de la Familía Falcó.
  • Ferrán Gadea és Antonio «Tonet« Rodes Lloret, ajudant a l’ajuntament del poble.
  • Paco Sarro és Ferri, l’home de confiança de Joaquím Falcó.
  • Óscar Pastor és Vicent Gomis «Sento«, el taverner del poble.
  • Manuel Maestro és Tomás «Tomy« Estellés, cosí de Sento i nuvi de Blanca.
  • Juli Cantó és Don Anselmo Cunyat, notari i pare de Raquel.
  • Inma Sancho és Francisca «Paqui« Gomis, germana de Sento.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.