Hui diumenge torna el programa més esperat d’À punt

Un ajudant mostra la plaqueta de l'Alqueria Blanca abans de rodar una escena

‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie.

A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m si pots’ especial ‘L’Alqueria Blanca’. En esta ocasió els concursants que acompanyaran a Eugeni Alemany seran Carme Juan (Blanca), María Maroto (Raquel) i Paco Sarro (Ferri). A més, tres fans de la sèrie participaran en este especial amb els seus actors preferits.

La vesprada continuarà, a partir de les quatre i vint, amb el resum de les últimes temporades de ‘L’Alqueria Blanca’ per a reviure les històries dels Falcó i els Pedreguer. Històries plenes d’amor, intriga, amistat, cobdícia i ressentiment en un poblet de l’interior de l’Alcoià a la fi dels anys seixanta.

[youtube]ujb1-ygbryU[/youtube]

L’especial ‘Torna l’Alqueria Blanca’, que inclou l’emissió del primer capítol ‘Redéu, Miquel’, començarà a les nou i quart. Este primer capítol ret homenatge a Don Miquel, l’inoblidable alcalde de L’Alqueria, protagonitzat per Joan Molina que va morir l’any 2014.

Abans de l’emissió del capítol, els principals protagonistes de la sèrie oferiran als espectadors anècdotes del rodatge i algunes sorpreses, en un programa especial en directe presentat per Màxim Horta i Maria Fuster on no faltarà la participació dels incondicionals de la sèrie.

Prop de cinquanta famílies de la Comunitat Valenciana tindran el privilegi d’assistir en directe en el programa especial gràcies a un gran desplegament tècnic. Un programa híbrid que connectarà els convidats de plató amb els fans que seran presents de manera telemàtica i als quals podrem veure en el gran vídeo mosaic instal·lat. Tant els fans com els protagonistes participaran en un debat després de l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada.

 

Repartiment

  • El repartiment confirmat de la temporada 12 està format per:
  • Lola Moltó – Dora Pedreguer Valls
  • Berna Llobell – Josep Pedreguer «Tio Pep»
  • Ferrán Gadea – Antonio «Tonet» Rodes Lloret
  • Iris Lezcano – Anna «Annitín»
  • Óskar Ramos – Robert Sanchís Pedreguer
Lola Moltó

 

  • Juan Carlos Garés – Blai
  • Óscar Pastor – Vicent Gomis «Sento»
  • Carme Juan – Blanca
  • Paco Sarro – Ferri
  • María Maroto – Raquel Cunyat Sempere
Paco Sarro

  • Inma Sancho – Paqui Gomis
  • Guillermo Montesinos – Don Cipriano
  • Jaime Linares – Narcís
  • Cristina García – Bárbara Sanchís
  • Ángel Figols – Pere
  • Álex Gadea – Diego
  • Nelo Gómez – Xavi
  • Cristina Fernández – Conxa «Conxeta»
Cristina Fernández

 

  • Elisa Lledó – Empar
  • Amparo Oltra – Marisol
  • Sergi Torrecilla – Pastor
  • Carlos Gorbé – Senent
  • Sergio Caballero – Pelayo
  • Pep Ricart – López Campos
  • José Sospedra
  • Vicente Genovés
  • Màxim Huerta
María Maroto

La família Pedreguer

  • Juan Gea interpreta a Rafel Sanchís, pare de Jaume i Robert i marit de Dora.
  • Lola Moltó és Daura Pedreguer Valls, esposa de Rafel i mare de Robert i Jaume.
  • Miguel Barberá és Jaume Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
Óscar Ramos

  • Óskar Ramos interpreta a Robert Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
  • Berna Llobell és Josep Pedreguer «Tio Pep», el pare de Dora.
  • María Maroto és en la sèrie Raquel Cunyat, la millor amiga de Assun i esposa de Robert.
  • Alejandro Esteso interpreta a Ximo «Ximet» Pedreguer Falcó, fill de Assun i Jaume.
Joan Gadea

La família Falcó

 

  • Joan Gadea és Joaquím Falcó, pare de Assun i marit de María.
  • Nani Jiménez interpreta a María de l’Asunción «Assun« Falcó Martínez, filla de María i Joaquím.
  • Joan Molina és Miquel Falcó, germà de Joaquím i alcalde del poble.
  • Raquel Escribano és Teresa Martínez Serrano, germana de María.
  • Javier Enguix és Lluís Lara Falcó, nebot de Joaquím.
Iris Lezcano

Veïns del poble

 

  • Guillermo Montesinos és Don Cipriano, rector del poble, procedent de la Vall de Uxó.
  • Carme Juan és Blanca, l’apotecària del poble.
  • Elisa Lledó és Empar, la criada a la casa de la Familía Falcó.
  • Ferrán Gadea és Antonio «Tonet« Rodes Lloret, ajudant a l’ajuntament del poble.
  • Paco Sarro és Ferri, l’home de confiança de Joaquím Falcó.
  • Óscar Pastor és Vicent Gomis «Sento«, el taverner del poble.
  • Manuel Maestro és Tomás «Tomy« Estellés, cosí de Sento i nuvi de Blanca.
  • Juli Cantó és Don Anselmo Cunyat, notari i pare de Raquel.
  • Inma Sancho és Francisca «Paqui« Gomis, germana de Sento.

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.