Hui diumenge torna el programa més esperat d’À punt

Ejemplo de shortcode con estilo
‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie. A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m […]
Un ajudant mostra la plaqueta de l'Alqueria Blanca abans de rodar una escena

‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie.

A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m si pots’ especial ‘L’Alqueria Blanca’. En esta ocasió els concursants que acompanyaran a Eugeni Alemany seran Carme Juan (Blanca), María Maroto (Raquel) i Paco Sarro (Ferri). A més, tres fans de la sèrie participaran en este especial amb els seus actors preferits.

La vesprada continuarà, a partir de les quatre i vint, amb el resum de les últimes temporades de ‘L’Alqueria Blanca’ per a reviure les històries dels Falcó i els Pedreguer. Històries plenes d’amor, intriga, amistat, cobdícia i ressentiment en un poblet de l’interior de l’Alcoià a la fi dels anys seixanta.

[youtube]ujb1-ygbryU[/youtube]

L’especial ‘Torna l’Alqueria Blanca’, que inclou l’emissió del primer capítol ‘Redéu, Miquel’, començarà a les nou i quart. Este primer capítol ret homenatge a Don Miquel, l’inoblidable alcalde de L’Alqueria, protagonitzat per Joan Molina que va morir l’any 2014.

Abans de l’emissió del capítol, els principals protagonistes de la sèrie oferiran als espectadors anècdotes del rodatge i algunes sorpreses, en un programa especial en directe presentat per Màxim Horta i Maria Fuster on no faltarà la participació dels incondicionals de la sèrie.

Prop de cinquanta famílies de la Comunitat Valenciana tindran el privilegi d’assistir en directe en el programa especial gràcies a un gran desplegament tècnic. Un programa híbrid que connectarà els convidats de plató amb els fans que seran presents de manera telemàtica i als quals podrem veure en el gran vídeo mosaic instal·lat. Tant els fans com els protagonistes participaran en un debat després de l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada.

 

Repartiment

  • El repartiment confirmat de la temporada 12 està format per:
  • Lola Moltó – Dora Pedreguer Valls
  • Berna Llobell – Josep Pedreguer «Tio Pep»
  • Ferrán Gadea – Antonio «Tonet» Rodes Lloret
  • Iris Lezcano – Anna «Annitín»
  • Óskar Ramos – Robert Sanchís Pedreguer
Lola Moltó

 

  • Juan Carlos Garés – Blai
  • Óscar Pastor – Vicent Gomis «Sento»
  • Carme Juan – Blanca
  • Paco Sarro – Ferri
  • María Maroto – Raquel Cunyat Sempere
Paco Sarro

  • Inma Sancho – Paqui Gomis
  • Guillermo Montesinos – Don Cipriano
  • Jaime Linares – Narcís
  • Cristina García – Bárbara Sanchís
  • Ángel Figols – Pere
  • Álex Gadea – Diego
  • Nelo Gómez – Xavi
  • Cristina Fernández – Conxa «Conxeta»
Cristina Fernández

 

  • Elisa Lledó – Empar
  • Amparo Oltra – Marisol
  • Sergi Torrecilla – Pastor
  • Carlos Gorbé – Senent
  • Sergio Caballero – Pelayo
  • Pep Ricart – López Campos
  • José Sospedra
  • Vicente Genovés
  • Màxim Huerta
María Maroto

La família Pedreguer

  • Juan Gea interpreta a Rafel Sanchís, pare de Jaume i Robert i marit de Dora.
  • Lola Moltó és Daura Pedreguer Valls, esposa de Rafel i mare de Robert i Jaume.
  • Miguel Barberá és Jaume Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
Óscar Ramos

  • Óskar Ramos interpreta a Robert Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
  • Berna Llobell és Josep Pedreguer «Tio Pep», el pare de Dora.
  • María Maroto és en la sèrie Raquel Cunyat, la millor amiga de Assun i esposa de Robert.
  • Alejandro Esteso interpreta a Ximo «Ximet» Pedreguer Falcó, fill de Assun i Jaume.
Joan Gadea

La família Falcó

 

  • Joan Gadea és Joaquím Falcó, pare de Assun i marit de María.
  • Nani Jiménez interpreta a María de l’Asunción «Assun« Falcó Martínez, filla de María i Joaquím.
  • Joan Molina és Miquel Falcó, germà de Joaquím i alcalde del poble.
  • Raquel Escribano és Teresa Martínez Serrano, germana de María.
  • Javier Enguix és Lluís Lara Falcó, nebot de Joaquím.
Iris Lezcano

Veïns del poble

 

  • Guillermo Montesinos és Don Cipriano, rector del poble, procedent de la Vall de Uxó.
  • Carme Juan és Blanca, l’apotecària del poble.
  • Elisa Lledó és Empar, la criada a la casa de la Familía Falcó.
  • Ferrán Gadea és Antonio «Tonet« Rodes Lloret, ajudant a l’ajuntament del poble.
  • Paco Sarro és Ferri, l’home de confiança de Joaquím Falcó.
  • Óscar Pastor és Vicent Gomis «Sento«, el taverner del poble.
  • Manuel Maestro és Tomás «Tomy« Estellés, cosí de Sento i nuvi de Blanca.
  • Juli Cantó és Don Anselmo Cunyat, notari i pare de Raquel.
  • Inma Sancho és Francisca «Paqui« Gomis, germana de Sento.

Últimes notícies

Compromís-Front Valencià celebra un acord d’esquerres que EU vol projectar fins a 2027

Les quatre forces d’esquerra que han tancat in extremis la coalició Compromís: Front Valencià per al Congrés han definit l’acord com a històric, mentres Esquerra Unida reclama treballar ja amb la mirada posada en les autonòmiques de 2027.

Una nova dana amenaça la Comunitat Valenciana amb fins a 300 l/m² en 24 hores

La dana Adam pot deixar fins a 300 litres per metre quadrat en 24 hores, sobretot al sud d’Alacant, i podria comportar inundacions importants, segons ha advertit el conseller Juan Carlos Valderrama.

Els acusats del ‘cas Bar España’ demanen prescriure les injúries i calúmnies

Les defenses dels set acusats de difondre el bulo del conegut com a ‘cas Bar España’ han sol·licitat al jutge a Castelló que declare prescrits els delictes d’injúries i calúmnies i que rebutge el paper de la Fiscalia com a part acusadora. El judici ha començat amb llargues qüestions prèvies i problemes tècnics que han impedit la primera declaració prevista per videoconferència.

Les víctimes de la DANA demanen empatia per a la marxa del segon aniversari a València

Les associacions de víctimes de la DANA han fet una crida a la ciutadania perquè secunde la manifestació convocada a València el 31 d’octubre, quan es compliran dos anys de les riudes que van causar 233 morts. Reclamen empatia, unitat i responsabilitats polítiques al Consell per la gestió d’aquella catàstrofe.

Esquerra Unida se suma finalment a la coalició Compromís-Front Valencià per al 23J valencià

Esquerra Unida del País Valencià ha acceptat l últim oferiment de Compromís per a concórrer junta a Podem i Esquerra Republicana del País Valencià a les generals del 29 de novembre, en una candidatura que es dirà Compromís-Front Valencià i que encara ha de ser ratificada per la militància d EUPV.

L’assetjador de Mazón va revisar 170 vegades la seua agenda i va buscar dades de la seua dona

Un home investigat per amenaçar de mort Carlos Mazón després de la dana de 2024 ha consultat 170 vegades la seua agenda pública i ha buscat informació sobre el seu domicili i la seua dona. Un nou informe policial ha motivat la reobertura de la causa i el jutjat dona ara deu dies a Fiscalia i acusacions per demanar juí oral o l’arxiu.

Els equips del SAMU reanimen enguany 1.841 persones en parada cardíaca a la Comunitat Valenciana

Els equips mèdics del SAMU han reanimat enguany 1.841 persones en parada cardiorrespiratòria a la Comunitat Valenciana, 902 d’elles a la província de València. Sanitat impulsa jornades de formació en reanimació cardiopulmonar bàsica per a la població.

Kata, el gos policia d’Alacant, destapa una maleta amb cocaïna d’un pròfug buscat des de 2020

Un home de 28 anys buscat des de 2020 per un jutjat d'Almeria ha sigut detingut a l'estació d'autobusos d'Alacant per tràfic de drogues, després que la gossa policia Kata localitzara una maleta amb 678 grams de cocaïna en un autobús de la línia Algeciras-Barcelona.