17 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Hui diumenge torna el programa més esperat d’À punt

Un ajudant mostra la plaqueta de l'Alqueria Blanca abans de rodar una escena

‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie.

A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m si pots’ especial ‘L’Alqueria Blanca’. En esta ocasió els concursants que acompanyaran a Eugeni Alemany seran Carme Juan (Blanca), María Maroto (Raquel) i Paco Sarro (Ferri). A més, tres fans de la sèrie participaran en este especial amb els seus actors preferits.

La vesprada continuarà, a partir de les quatre i vint, amb el resum de les últimes temporades de ‘L’Alqueria Blanca’ per a reviure les històries dels Falcó i els Pedreguer. Històries plenes d’amor, intriga, amistat, cobdícia i ressentiment en un poblet de l’interior de l’Alcoià a la fi dels anys seixanta.

[youtube]ujb1-ygbryU[/youtube]

L’especial ‘Torna l’Alqueria Blanca’, que inclou l’emissió del primer capítol ‘Redéu, Miquel’, començarà a les nou i quart. Este primer capítol ret homenatge a Don Miquel, l’inoblidable alcalde de L’Alqueria, protagonitzat per Joan Molina que va morir l’any 2014.

Abans de l’emissió del capítol, els principals protagonistes de la sèrie oferiran als espectadors anècdotes del rodatge i algunes sorpreses, en un programa especial en directe presentat per Màxim Horta i Maria Fuster on no faltarà la participació dels incondicionals de la sèrie.

Prop de cinquanta famílies de la Comunitat Valenciana tindran el privilegi d’assistir en directe en el programa especial gràcies a un gran desplegament tècnic. Un programa híbrid que connectarà els convidats de plató amb els fans que seran presents de manera telemàtica i als quals podrem veure en el gran vídeo mosaic instal·lat. Tant els fans com els protagonistes participaran en un debat després de l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada.

 

Repartiment

  • El repartiment confirmat de la temporada 12 està format per:
  • Lola Moltó – Dora Pedreguer Valls
  • Berna Llobell – Josep Pedreguer «Tio Pep»
  • Ferrán Gadea – Antonio «Tonet» Rodes Lloret
  • Iris Lezcano – Anna «Annitín»
  • Óskar Ramos – Robert Sanchís Pedreguer
Lola Moltó

 

  • Juan Carlos Garés – Blai
  • Óscar Pastor – Vicent Gomis «Sento»
  • Carme Juan – Blanca
  • Paco Sarro – Ferri
  • María Maroto – Raquel Cunyat Sempere
Paco Sarro

  • Inma Sancho – Paqui Gomis
  • Guillermo Montesinos – Don Cipriano
  • Jaime Linares – Narcís
  • Cristina García – Bárbara Sanchís
  • Ángel Figols – Pere
  • Álex Gadea – Diego
  • Nelo Gómez – Xavi
  • Cristina Fernández – Conxa «Conxeta»
Cristina Fernández

 

  • Elisa Lledó – Empar
  • Amparo Oltra – Marisol
  • Sergi Torrecilla – Pastor
  • Carlos Gorbé – Senent
  • Sergio Caballero – Pelayo
  • Pep Ricart – López Campos
  • José Sospedra
  • Vicente Genovés
  • Màxim Huerta
María Maroto

La família Pedreguer

  • Juan Gea interpreta a Rafel Sanchís, pare de Jaume i Robert i marit de Dora.
  • Lola Moltó és Daura Pedreguer Valls, esposa de Rafel i mare de Robert i Jaume.
  • Miguel Barberá és Jaume Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
Óscar Ramos

  • Óskar Ramos interpreta a Robert Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
  • Berna Llobell és Josep Pedreguer «Tio Pep», el pare de Dora.
  • María Maroto és en la sèrie Raquel Cunyat, la millor amiga de Assun i esposa de Robert.
  • Alejandro Esteso interpreta a Ximo «Ximet» Pedreguer Falcó, fill de Assun i Jaume.
Joan Gadea

La família Falcó

 

  • Joan Gadea és Joaquím Falcó, pare de Assun i marit de María.
  • Nani Jiménez interpreta a María de l’Asunción «Assun« Falcó Martínez, filla de María i Joaquím.
  • Joan Molina és Miquel Falcó, germà de Joaquím i alcalde del poble.
  • Raquel Escribano és Teresa Martínez Serrano, germana de María.
  • Javier Enguix és Lluís Lara Falcó, nebot de Joaquím.
Iris Lezcano

Veïns del poble

 

  • Guillermo Montesinos és Don Cipriano, rector del poble, procedent de la Vall de Uxó.
  • Carme Juan és Blanca, l’apotecària del poble.
  • Elisa Lledó és Empar, la criada a la casa de la Familía Falcó.
  • Ferrán Gadea és Antonio «Tonet« Rodes Lloret, ajudant a l’ajuntament del poble.
  • Paco Sarro és Ferri, l’home de confiança de Joaquím Falcó.
  • Óscar Pastor és Vicent Gomis «Sento«, el taverner del poble.
  • Manuel Maestro és Tomás «Tomy« Estellés, cosí de Sento i nuvi de Blanca.
  • Juli Cantó és Don Anselmo Cunyat, notari i pare de Raquel.
  • Inma Sancho és Francisca «Paqui« Gomis, germana de Sento.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.