13 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Hui diumenge torna el programa més esperat d’À punt

Un ajudant mostra la plaqueta de l'Alqueria Blanca abans de rodar una escena

‘L’Alqueria Blanca’ torna esta nit a la radiotelevisió i web públiques valencianes i À Punt ha preparat una programació especial per a donar la benvinguda a la dotzena temporada de la sèrie.

A partir de les tres de la vesprada comença una vesprada dedicada a l’estrena més esperada pels valencians i les valencianes amb un ‘Atrapa’m si pots’ especial ‘L’Alqueria Blanca’. En esta ocasió els concursants que acompanyaran a Eugeni Alemany seran Carme Juan (Blanca), María Maroto (Raquel) i Paco Sarro (Ferri). A més, tres fans de la sèrie participaran en este especial amb els seus actors preferits.

La vesprada continuarà, a partir de les quatre i vint, amb el resum de les últimes temporades de ‘L’Alqueria Blanca’ per a reviure les històries dels Falcó i els Pedreguer. Històries plenes d’amor, intriga, amistat, cobdícia i ressentiment en un poblet de l’interior de l’Alcoià a la fi dels anys seixanta.

[youtube]ujb1-ygbryU[/youtube]

L’especial ‘Torna l’Alqueria Blanca’, que inclou l’emissió del primer capítol ‘Redéu, Miquel’, començarà a les nou i quart. Este primer capítol ret homenatge a Don Miquel, l’inoblidable alcalde de L’Alqueria, protagonitzat per Joan Molina que va morir l’any 2014.

Abans de l’emissió del capítol, els principals protagonistes de la sèrie oferiran als espectadors anècdotes del rodatge i algunes sorpreses, en un programa especial en directe presentat per Màxim Horta i Maria Fuster on no faltarà la participació dels incondicionals de la sèrie.

Prop de cinquanta famílies de la Comunitat Valenciana tindran el privilegi d’assistir en directe en el programa especial gràcies a un gran desplegament tècnic. Un programa híbrid que connectarà els convidats de plató amb els fans que seran presents de manera telemàtica i als quals podrem veure en el gran vídeo mosaic instal·lat. Tant els fans com els protagonistes participaran en un debat després de l’emissió de l’esperat primer capítol de la nova temporada.

 

Repartiment

  • El repartiment confirmat de la temporada 12 està format per:
  • Lola Moltó – Dora Pedreguer Valls
  • Berna Llobell – Josep Pedreguer «Tio Pep»
  • Ferrán Gadea – Antonio «Tonet» Rodes Lloret
  • Iris Lezcano – Anna «Annitín»
  • Óskar Ramos – Robert Sanchís Pedreguer
Lola Moltó

 

  • Juan Carlos Garés – Blai
  • Óscar Pastor – Vicent Gomis «Sento»
  • Carme Juan – Blanca
  • Paco Sarro – Ferri
  • María Maroto – Raquel Cunyat Sempere
Paco Sarro

  • Inma Sancho – Paqui Gomis
  • Guillermo Montesinos – Don Cipriano
  • Jaime Linares – Narcís
  • Cristina García – Bárbara Sanchís
  • Ángel Figols – Pere
  • Álex Gadea – Diego
  • Nelo Gómez – Xavi
  • Cristina Fernández – Conxa «Conxeta»
Cristina Fernández

 

  • Elisa Lledó – Empar
  • Amparo Oltra – Marisol
  • Sergi Torrecilla – Pastor
  • Carlos Gorbé – Senent
  • Sergio Caballero – Pelayo
  • Pep Ricart – López Campos
  • José Sospedra
  • Vicente Genovés
  • Màxim Huerta
María Maroto

La família Pedreguer

  • Juan Gea interpreta a Rafel Sanchís, pare de Jaume i Robert i marit de Dora.
  • Lola Moltó és Daura Pedreguer Valls, esposa de Rafel i mare de Robert i Jaume.
  • Miguel Barberá és Jaume Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
Óscar Ramos

  • Óskar Ramos interpreta a Robert Sanchís Pedreguer, fill de Dora i Rafel.
  • Berna Llobell és Josep Pedreguer «Tio Pep», el pare de Dora.
  • María Maroto és en la sèrie Raquel Cunyat, la millor amiga de Assun i esposa de Robert.
  • Alejandro Esteso interpreta a Ximo «Ximet» Pedreguer Falcó, fill de Assun i Jaume.
Joan Gadea

La família Falcó

 

  • Joan Gadea és Joaquím Falcó, pare de Assun i marit de María.
  • Nani Jiménez interpreta a María de l’Asunción «Assun« Falcó Martínez, filla de María i Joaquím.
  • Joan Molina és Miquel Falcó, germà de Joaquím i alcalde del poble.
  • Raquel Escribano és Teresa Martínez Serrano, germana de María.
  • Javier Enguix és Lluís Lara Falcó, nebot de Joaquím.
Iris Lezcano

Veïns del poble

 

  • Guillermo Montesinos és Don Cipriano, rector del poble, procedent de la Vall de Uxó.
  • Carme Juan és Blanca, l’apotecària del poble.
  • Elisa Lledó és Empar, la criada a la casa de la Familía Falcó.
  • Ferrán Gadea és Antonio «Tonet« Rodes Lloret, ajudant a l’ajuntament del poble.
  • Paco Sarro és Ferri, l’home de confiança de Joaquím Falcó.
  • Óscar Pastor és Vicent Gomis «Sento«, el taverner del poble.
  • Manuel Maestro és Tomás «Tomy« Estellés, cosí de Sento i nuvi de Blanca.
  • Juli Cantó és Don Anselmo Cunyat, notari i pare de Raquel.
  • Inma Sancho és Francisca «Paqui« Gomis, germana de Sento.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.