El programa ‘La Resistència’ es ‘burla’ de Castelló

El programa de Movistar + La Resistència, que presenta David Broncano, va dirigir les seues burles a la província de Castelló.

Durant el transcurs de l’espai humorístic, es fa un repàs en to satíric d’allò més conegut de cadascuna de les províncies espanyoles. Este dimecres li va tocar a Castelló i l’humorista presentador de la secció, Jorge Ponce, no es va quedar curt amb la més xicoteta de les províncies valencianes.

Això sí, els teleespectadors castellonencs van esmentar a Ponce que no va ser del tot dur amb la província en comentaris a través de les xarxes socials.

«Està situada en l’enclavament del Mediterrani que és igual», va començar la seua intervenció l’humorista. «No és ni Costa Brava ni té la festa de València», va afegir. Ponce insistia en la idea que Castelló és un territori, en general poc atraient per al turisme: «Tenint costa, per què sembla d’interior? Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei».

Entre les frases més destacades que va deixar el malagueny sobre Castelló destaca la que va esmentar sobre l’aeroport: “És més conegut que la província en si”.

Ponce també va aprofitar per a esmentar que Castelló “està al Mediterrani que és igual, té mar, però com no és ni la Costa Brava ni la Costa Blanca ni València, sembla un territori d’interior”. Cal destacar que ho és, ja que figura com a segona província més muntanyenca del país.

 

Una altra de les ‘faltades’ de Ponce als castellonencs, “encara que té molt sol, la gent està bruna, però tenen mirada de descampat. Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

«La veritat és que el gir és preciós«, afig el conductor del programa, David Broncano.
«Em camuflaré per si em vaig cap allà este estiu«, va dir a manera de comiat Ponce.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.