El programa ‘La Resistència’ es ‘burla’ de Castelló

El programa de Movistar + La Resistència, que presenta David Broncano, va dirigir les seues burles a la província de Castelló.

Durant el transcurs de l’espai humorístic, es fa un repàs en to satíric d’allò més conegut de cadascuna de les províncies espanyoles. Este dimecres li va tocar a Castelló i l’humorista presentador de la secció, Jorge Ponce, no es va quedar curt amb la més xicoteta de les províncies valencianes.

Això sí, els teleespectadors castellonencs van esmentar a Ponce que no va ser del tot dur amb la província en comentaris a través de les xarxes socials.

“Està situada en l’enclavament del Mediterrani que és igual”, va començar la seua intervenció l’humorista. “No és ni Costa Brava ni té la festa de València”, va afegir. Ponce insistia en la idea que Castelló és un territori, en general poc atraient per al turisme: “Tenint costa, per què sembla d’interior? Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

Entre les frases més destacades que va deixar el malagueny sobre Castelló destaca la que va esmentar sobre l’aeroport: “És més conegut que la província en si”.

Ponce també va aprofitar per a esmentar que Castelló “està al Mediterrani que és igual, té mar, però com no és ni la Costa Brava ni la Costa Blanca ni València, sembla un territori d’interior”. Cal destacar que ho és, ja que figura com a segona província més muntanyenca del país.

 

Una altra de les ‘faltades’ de Ponce als castellonencs, “encara que té molt sol, la gent està bruna, però tenen mirada de descampat. Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

“La veritat és que el gir és preciós“, afig el conductor del programa, David Broncano.
“Em camuflaré per si em vaig cap allà este estiu“, va dir a manera de comiat Ponce.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.

Bernabé urgix protegir els menors enfront d’entorns digitals perillosos

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha informat de la detenció de tres menors per la presumpta violació d'una xica de 16 anys i ha demanat blindar a la infància davant entorns digitals cada vegada més perillosos.