El programa ‘La Resistència’ es ‘burla’ de Castelló

El programa de Movistar + La Resistència, que presenta David Broncano, va dirigir les seues burles a la província de Castelló.

Durant el transcurs de l’espai humorístic, es fa un repàs en to satíric d’allò més conegut de cadascuna de les províncies espanyoles. Este dimecres li va tocar a Castelló i l’humorista presentador de la secció, Jorge Ponce, no es va quedar curt amb la més xicoteta de les províncies valencianes.

Això sí, els teleespectadors castellonencs van esmentar a Ponce que no va ser del tot dur amb la província en comentaris a través de les xarxes socials.

«Està situada en l’enclavament del Mediterrani que és igual», va començar la seua intervenció l’humorista. «No és ni Costa Brava ni té la festa de València», va afegir. Ponce insistia en la idea que Castelló és un territori, en general poc atraient per al turisme: «Tenint costa, per què sembla d’interior? Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei».

Entre les frases més destacades que va deixar el malagueny sobre Castelló destaca la que va esmentar sobre l’aeroport: “És més conegut que la província en si”.

Ponce també va aprofitar per a esmentar que Castelló “està al Mediterrani que és igual, té mar, però com no és ni la Costa Brava ni la Costa Blanca ni València, sembla un territori d’interior”. Cal destacar que ho és, ja que figura com a segona província més muntanyenca del país.

 

Una altra de les ‘faltades’ de Ponce als castellonencs, “encara que té molt sol, la gent està bruna, però tenen mirada de descampat. Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

«La veritat és que el gir és preciós«, afig el conductor del programa, David Broncano.
«Em camuflaré per si em vaig cap allà este estiu«, va dir a manera de comiat Ponce.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.