El programa ‘La Resistència’ es ‘burla’ de Castelló

El programa de Movistar + La Resistència, que presenta David Broncano, va dirigir les seues burles a la província de Castelló.

Durant el transcurs de l’espai humorístic, es fa un repàs en to satíric d’allò més conegut de cadascuna de les províncies espanyoles. Este dimecres li va tocar a Castelló i l’humorista presentador de la secció, Jorge Ponce, no es va quedar curt amb la més xicoteta de les províncies valencianes.

Això sí, els teleespectadors castellonencs van esmentar a Ponce que no va ser del tot dur amb la província en comentaris a través de les xarxes socials.

«Està situada en l’enclavament del Mediterrani que és igual», va començar la seua intervenció l’humorista. «No és ni Costa Brava ni té la festa de València», va afegir. Ponce insistia en la idea que Castelló és un territori, en general poc atraient per al turisme: «Tenint costa, per què sembla d’interior? Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei».

Entre les frases més destacades que va deixar el malagueny sobre Castelló destaca la que va esmentar sobre l’aeroport: “És més conegut que la província en si”.

Ponce també va aprofitar per a esmentar que Castelló “està al Mediterrani que és igual, té mar, però com no és ni la Costa Brava ni la Costa Blanca ni València, sembla un territori d’interior”. Cal destacar que ho és, ja que figura com a segona província més muntanyenca del país.

 

Una altra de les ‘faltades’ de Ponce als castellonencs, “encara que té molt sol, la gent està bruna, però tenen mirada de descampat. Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

«La veritat és que el gir és preciós«, afig el conductor del programa, David Broncano.
«Em camuflaré per si em vaig cap allà este estiu«, va dir a manera de comiat Ponce.

Últimes notícies

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.