El programa ‘La Resistència’ es ‘burla’ de Castelló

El programa de Movistar + La Resistència, que presenta David Broncano, va dirigir les seues burles a la província de Castelló.

Durant el transcurs de l’espai humorístic, es fa un repàs en to satíric d’allò més conegut de cadascuna de les províncies espanyoles. Este dimecres li va tocar a Castelló i l’humorista presentador de la secció, Jorge Ponce, no es va quedar curt amb la més xicoteta de les províncies valencianes.

Això sí, els teleespectadors castellonencs van esmentar a Ponce que no va ser del tot dur amb la província en comentaris a través de les xarxes socials.

«Està situada en l’enclavament del Mediterrani que és igual», va començar la seua intervenció l’humorista. «No és ni Costa Brava ni té la festa de València», va afegir. Ponce insistia en la idea que Castelló és un territori, en general poc atraient per al turisme: «Tenint costa, per què sembla d’interior? Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei».

Entre les frases més destacades que va deixar el malagueny sobre Castelló destaca la que va esmentar sobre l’aeroport: “És més conegut que la província en si”.

Ponce també va aprofitar per a esmentar que Castelló “està al Mediterrani que és igual, té mar, però com no és ni la Costa Brava ni la Costa Blanca ni València, sembla un territori d’interior”. Cal destacar que ho és, ja que figura com a segona província més muntanyenca del país.

 

Una altra de les ‘faltades’ de Ponce als castellonencs, “encara que té molt sol, la gent està bruna, però tenen mirada de descampat. Estàs en un quiosquet i sents que estàs en una estació de servei”.

«La veritat és que el gir és preciós«, afig el conductor del programa, David Broncano.
«Em camuflaré per si em vaig cap allà este estiu«, va dir a manera de comiat Ponce.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.