Anuncios

El radical canvi físic d’Alberto Chicote

Alberto Chicote

Alberto Chicote | València Diari

 

El conegut xef Alberto Chicote continua aprimant-se amb èxit; fa poc apareixia en un esdeveniment amb un canvi radical d’aspecte. Tal com informava ‘La Coctelera’, des de que va iniciar la seua dieta d’aprimament fa 2 anys, Chicote ha aconseguit perdre 30 quilos amb l’ajuda d’un equip de nutricionistes i sobretot, amb l’esport com a aliat, ja que, tal com ha confessat, ara el practica diàriament: «El que em va resultar més complicat va ser reservar un temps cada dia per a l’exercici físic. Al principi em costava, però ja li he agafat el gustet i s’ha convertit en temps per a mi».

 

Alberto Chicote fa un temps que sorprén als mitjans cada vegada que apareix en un acte públic, ja que durant els últims temps ha anat perdent pes gradualment gràcies al seu esforç i a la voluntat que posa. El canvi físic que ha experimentat el xef és tan espectacular que quan va ser convidat al programa ‘Liarla Pardo’ de ‘La Sexta’, la presentadora Cristina Pardo el mirava incrèdula, i li preguntava on havia anat a parar l’altra meitat de Chicote.

 

 

 

 

Qüestió de voluntat

Tot va començar amb el programa d’Antena 3 ‘En forma en 70 días’, en el qual va participar el cuiner, i va ser allí quan es va atrevir a iniciar aquesta nova etapa vital; en aquell moment Chicote pesava 110 quilos. En poc més de 2 mesos va canviar els seus hàbits de vida i va aconseguir perdre 20 quilos, amb l’ajuda de l’entrenador personal Martín Giacchetta.

 

La dieta i l'exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dues fotografíes, l'abans i el després

La dieta i l’exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dos fotografies, l’abans i el després | València Diari

 

Posteriorment, ha seguit aplicant les directrius que va aprendre i actualment pot presumir d’una figura saludable. Com diu ell, tot és qüestió de voluntat i no hi ha cap secret, en el fet d’aprimar-se: «Volia canviar la meua forma de vida, per això duc una dieta equilibrada i faig exercici. Es tracta de menjar millor i fer esport, no hi ha cap miracle».

 

Altres famosos també volen perdre pes

Alberto Chicote no és l’únic famós que ha decidit aprimar-se. Segueixen el seu exemple altres famosos de la televisió com la filla de la presentadora María Teresa Campos, Carmen Borrego, que gràcies al programa ‘Sálvame’ ha aconseguit perdre fins a tres talles. Tant és així que té la seua pròpia secció dins del programa, ‘Desafío Borrego’, en la qual explica el procés que està seguint i els desafiaments físics i psicològics que comporta el canvi de vida que està duent a terme.

 

Carmen Borrego

Carmen Borrego | València Diari
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.