El radical canvi físic d’Alberto Chicote

Alberto Chicote

Alberto Chicote | València Diari

 

El conegut xef Alberto Chicote continua aprimant-se amb èxit; fa poc apareixia en un esdeveniment amb un canvi radical d’aspecte. Tal com informava ‘La Coctelera’, des de que va iniciar la seua dieta d’aprimament fa 2 anys, Chicote ha aconseguit perdre 30 quilos amb l’ajuda d’un equip de nutricionistes i sobretot, amb l’esport com a aliat, ja que, tal com ha confessat, ara el practica diàriament: «El que em va resultar més complicat va ser reservar un temps cada dia per a l’exercici físic. Al principi em costava, però ja li he agafat el gustet i s’ha convertit en temps per a mi».

 

Alberto Chicote fa un temps que sorprén als mitjans cada vegada que apareix en un acte públic, ja que durant els últims temps ha anat perdent pes gradualment gràcies al seu esforç i a la voluntat que posa. El canvi físic que ha experimentat el xef és tan espectacular que quan va ser convidat al programa ‘Liarla Pardo’ de ‘La Sexta’, la presentadora Cristina Pardo el mirava incrèdula, i li preguntava on havia anat a parar l’altra meitat de Chicote.

 

 

 

 

Qüestió de voluntat

Tot va començar amb el programa d’Antena 3 ‘En forma en 70 días’, en el qual va participar el cuiner, i va ser allí quan es va atrevir a iniciar aquesta nova etapa vital; en aquell moment Chicote pesava 110 quilos. En poc més de 2 mesos va canviar els seus hàbits de vida i va aconseguir perdre 20 quilos, amb l’ajuda de l’entrenador personal Martín Giacchetta.

 

La dieta i l'exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dues fotografíes, l'abans i el després

La dieta i l’exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dos fotografies, l’abans i el després | València Diari

 

Posteriorment, ha seguit aplicant les directrius que va aprendre i actualment pot presumir d’una figura saludable. Com diu ell, tot és qüestió de voluntat i no hi ha cap secret, en el fet d’aprimar-se: «Volia canviar la meua forma de vida, per això duc una dieta equilibrada i faig exercici. Es tracta de menjar millor i fer esport, no hi ha cap miracle».

 

Altres famosos també volen perdre pes

Alberto Chicote no és l’únic famós que ha decidit aprimar-se. Segueixen el seu exemple altres famosos de la televisió com la filla de la presentadora María Teresa Campos, Carmen Borrego, que gràcies al programa ‘Sálvame’ ha aconseguit perdre fins a tres talles. Tant és així que té la seua pròpia secció dins del programa, ‘Desafío Borrego’, en la qual explica el procés que està seguint i els desafiaments físics i psicològics que comporta el canvi de vida que està duent a terme.

 

Carmen Borrego

Carmen Borrego | València Diari
Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.