El radical canvi físic d’Alberto Chicote

Alberto Chicote

Alberto Chicote | València Diari

 

El conegut xef Alberto Chicote continua aprimant-se amb èxit; fa poc apareixia en un esdeveniment amb un canvi radical d’aspecte. Tal com informava ‘La Coctelera’, des de que va iniciar la seua dieta d’aprimament fa 2 anys, Chicote ha aconseguit perdre 30 quilos amb l’ajuda d’un equip de nutricionistes i sobretot, amb l’esport com a aliat, ja que, tal com ha confessat, ara el practica diàriament: «El que em va resultar més complicat va ser reservar un temps cada dia per a l’exercici físic. Al principi em costava, però ja li he agafat el gustet i s’ha convertit en temps per a mi».

 

Alberto Chicote fa un temps que sorprén als mitjans cada vegada que apareix en un acte públic, ja que durant els últims temps ha anat perdent pes gradualment gràcies al seu esforç i a la voluntat que posa. El canvi físic que ha experimentat el xef és tan espectacular que quan va ser convidat al programa ‘Liarla Pardo’ de ‘La Sexta’, la presentadora Cristina Pardo el mirava incrèdula, i li preguntava on havia anat a parar l’altra meitat de Chicote.

 

 

 

 

Qüestió de voluntat

Tot va començar amb el programa d’Antena 3 ‘En forma en 70 días’, en el qual va participar el cuiner, i va ser allí quan es va atrevir a iniciar aquesta nova etapa vital; en aquell moment Chicote pesava 110 quilos. En poc més de 2 mesos va canviar els seus hàbits de vida i va aconseguir perdre 20 quilos, amb l’ajuda de l’entrenador personal Martín Giacchetta.

 

La dieta i l'exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dues fotografíes, l'abans i el després

La dieta i l’exercici que ha fet en els últims anys Alberto Chicote es noten en aquestes dos fotografies, l’abans i el després | València Diari

 

Posteriorment, ha seguit aplicant les directrius que va aprendre i actualment pot presumir d’una figura saludable. Com diu ell, tot és qüestió de voluntat i no hi ha cap secret, en el fet d’aprimar-se: «Volia canviar la meua forma de vida, per això duc una dieta equilibrada i faig exercici. Es tracta de menjar millor i fer esport, no hi ha cap miracle».

 

Altres famosos també volen perdre pes

Alberto Chicote no és l’únic famós que ha decidit aprimar-se. Segueixen el seu exemple altres famosos de la televisió com la filla de la presentadora María Teresa Campos, Carmen Borrego, que gràcies al programa ‘Sálvame’ ha aconseguit perdre fins a tres talles. Tant és així que té la seua pròpia secció dins del programa, ‘Desafío Borrego’, en la qual explica el procés que està seguint i els desafiaments físics i psicològics que comporta el canvi de vida que està duent a terme.

 

Carmen Borrego

Carmen Borrego | València Diari
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València Basket busca vols per al retorn a Espanya del seu júnior des d’Abu Dhabi

El València Basket intenta assegurar un vol perquè el seu equip júnior torne des d'Abu Dhabi després del tancament de l'espai aeri per la tensió regional. El club coordina amb Exteriors, ambaixades i aerolínies i evita rutes per carretera per la saturació de fronteres

EVAP llança EXPERTA, la xarxa que connecta i dona visibilitat a dones en tecnologia

EVAP ha llançat EXPERTA, una plataforma per a identificar i promoure professionals femenines d'innovació i tecnologia. El directori connectarà talent amb esdeveniments, mitjans i institucions per a augmentar la seua presència en panells i espais de decisió.

3i4 publica tres poemaris inèdits de Vicent Andrés Estellés

Edicions 3i4 ha inclòs 'Homenatges', 'Homenatge a Ronsard' i 'Pinacoteca' en el Volum 13 de l'Obra Completa revisada. El pla passa a 14 toms amb un últim dedicat a la prosa memorialística.

L’IVF reedita en 2026 la línia per al sector agroalimentari i amplia els terminis fins a 10 anys

El programa compta amb 2,2 milions per a subvencionar interessos i facilitar finançament en condicions avantatjoses

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.